Jezelf veranderen in de zin dat je jezelf verbetertquote:Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Hmmm...moet ik nou mezelf zijn of mezelf veranderen (zoals andere users suggereerden)
Ligt eraan. Ben je tevreden met hoe het nu gaat? Zo nee, dan zal er toch echt wat moet veranderen. En je hebt enkel invloed op jezelf.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef Sicstus het volgende:
Hmmm...moet ik nou mezelf zijn of mezelf veranderen (zoals andere users suggereerden)
Dit plaatje vind ik daarbij wel van toepassing:quote:Op maandag 20 januari 2014 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezelf veranderen in de zin dat je jezelf verbetert
Kleuterquote:
Ik verwacht eerder slotje vanwege scquote:Op maandag 20 januari 2014 18:21 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Dit topic wordt waarschijnlijk ook wel vol geluld (onder andere door mij)
Of te wel laten we dat gewoon niet doenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik verwacht eerder slotje vanwege sc
Nou, iemand anders nog 1e keer ervaringen?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of te wel laten we dat gewoon niet doen
Bedoel je met ''polen'' de aantrekkingskracht tussen mensen (zoals bij een magneet)?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ben je tevreden met hoe het nu gaat? Zo nee, dan zal er toch echt wat moet veranderen. En je hebt enkel invloed op jezelf.
Ben je tevreden met wie je bent en blijkt dat door jezelf te zijn de pool van vrouwen klein is. Tja dan moet je dat accepteren.
Ben je daar niet tevreden mee, dan zal je iets moeten doen om die pool van vrouwen te vergroten. Dus meer doen/zijn waardoor de pool groter wordt. En waar begint dat mee? Vaak door meer zelfvertrouwen en sociaal zijn. En volgens mij wil iedereen die twee punten wel vergroten. Dus dat doe je altijd voor jezelf.
Nee als het aantal visjes in de zee die happen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef Waterloos het volgende:
Bedoel je met ''polen'' de aantrekkingskracht tussen mensen (zoals bij een magneet)?
mmmmquote:
Nooit te laat om ontmaagd te zijn/wordenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow, nog 1 toevoeging. Ten tijde van mijn ontmaagding was ik een jaar of 27
Haha, leuke metafoor dan.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee als het aantal visjes in de zee die happen.
Oftewel de hoeveelheid vrouwen die geintresseerd in je zijn / zouden kunnen zijn
Goed ideequote:Op maandag 20 januari 2014 18:24 schreef WitteMuur het volgende:
Als jullie het nou gewoon met elkaar doen
Bij mij was hij weinig bijzonder. Het was twee maanden voor mijn 16e verjaardag en ondanks dat ik een uur flink bezig was lukte het niet om klaar te komen. Misschien scheelde het dat het voor ons beiden de eerste keer was. De tweede keer was een stuk leuker.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, iemand anders nog 1e keer ervaringen?
Wat ben ik ook een rasmongoolquote:Op maandag 20 januari 2014 18:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doelde meer op het engelse pool.. Dus zo metaforisch was het niet
Dan ben je geen "oudere" maagdquote:Op maandag 20 januari 2014 18:25 schreef richolio het volgende:
Herkenbaar ja, ik ben 16 jaar en gewoon nogsteeds maagd
En nu doe je het zeker elke week om je gemis van al die jaren in te halenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow, nog 1 toevoeging. Ten tijde van mijn ontmaagding was ik een jaar of 27
''nogsteeds''quote:Op maandag 20 januari 2014 18:25 schreef richolio het volgende:
Herkenbaar ja, ik ben 16 jaar en gewoon nogsteeds maagd
Sta alweer 5 jaar droogquote:Op maandag 20 januari 2014 18:27 schreef Waterloos het volgende:
[..]
En nu doe je het zeker elke week om je gemis van al die jaren in te halen
quote:
Waarom is dat dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sta alweer 5 jaar droog
Ik ben niet zo van de ONS-jes
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef complicate het volgende:
[..], wat meer actie en versieren misschien
Moet zeggen dat het ook deels door mezelf komt hoorquote:
Mijn vriendin wil anders minimaal om de twee weken seksquote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het ook deels door mezelf komt hoorBovendien stoor ik mezelf er ook niet echt aan, ben het wel gewend
Ik doelde niet op je grammaticaquote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Nog steeds danHet was een lange dag
Misschien kun je hem dan wat tips geven (gezien de titel onder je naamquote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef complicate het volgende:
[..], wat meer actie en versieren misschien
Dan ben je al lang ontmaagd.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik doelde niet op je grammatica
-16 is nog jongga je druk maken over 5 jaar
Over 10 jaar lijkt me beterquote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik doelde niet op je grammatica
-16 is nog jongga je druk maken over 5 jaar
Daar bestaat al een ander topic voorquote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Misschien kun je hem dan wat tips geven (gezien de titel onder je naam)
Over 5 jaar zou ik het tenminste nog begrijpen, maar iedereen denk dat je op je 13e ontmaagd moet worden ofzoquote:
Het makkelijkste is als een vriend ''wingman'' gaat spelen (die persoon ben ikzelf heel vaak).quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar bestaat al een ander topic voor
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar bestaat al een ander topic voor
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
[ afbeelding ]
Wat?
Iedereen kan versieren
Dit topic is voor leuke en nuttige versiertips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes!
Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.
10 basistips voor versieren
Versiertip #1: Lachen
Versiertip #2: Geef af en toe complimenten
Versiertip #3: Oogcontact
Versiertip #4: Luister
Versiertip #5: Neem initiatief
Versiertip #6: Wees de gastheer
Versiertip #7: Hulpmiddelen
Versiertip #8: Heb plezier
Versiertip #9: Begin een gesprek
Versiertip #10: Flirten & versieren is een soort van gedrag
Tips voor uiterlijke verzorging
Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).
7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)
Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.
Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het versieren' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.
Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. EN BEN NIET TE SERIEUS EN OPDRINGERIG
Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
Zolang hun maar geen maagd zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 18:33 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Dan ben je al lang ontmaagd.
In mijn vriendengroep is het normaal om de lelijkste chicks aan de maagden door te schuiven.
Mezelf proberen te verbeteren, die tijd hebben we wel gehadquote:Op maandag 20 januari 2014 18:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ben je tevreden met hoe het nu gaat? Zo nee, dan zal er toch echt wat moet veranderen. En je hebt enkel invloed op jezelf.
Ben je tevreden met wie je bent en blijkt dat door jezelf te zijn de pool van vrouwen klein is. Tja dan moet je dat accepteren.
Ben je daar niet tevreden mee, dan zal je iets moeten doen om die pool van vrouwen te vergroten. Dus meer doen/zijn waardoor de pool groter wordt. En waar begint dat mee? Vaak door meer zelfvertrouwen en sociaal zijn. En volgens mij wil iedereen die twee punten wel vergroten. Dus dat doe je altijd voor jezelf.
Kerel, stel je hebt aanspraak op twee meisjes. Het klikt met de een en de vriendin blijft erbij hangen. Wat doe je dan?quote:
Doet me denken aan vroegerquote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Kerel, stel je hebt aanspraak op twee meisjes. Het klikt met de een en de vriendin blijft erbij hangen. Wat doe je dan?
Wij stellen die vriendin dan voor aan onze ''leuke vriend''
Durven vrouwen aansprekenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef aequus het volgende:
[..]
Als je dat allemaal zou moeten samenvatten:
Stel je niet zo aan en trek je bek eens open
Goed teken!quote:
Ik heb ook momenten gehad dat het niet zo lekker ging, maar soms moet je jezelf ook dwingen en inzien dat jij vaak de grootste druk op jezelf legt waardoor je dichtklapt, stottert etc etc.quote:
Je moet toch ergens ervaring opdoenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:38 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Goed teken!
Het is wel een motivatie voor de vrijgezellen om ''te durven''. Anders ben je gewoon iedere keer de lul
Helemaal mee eens. Een vrouw komt niet uit de lucht gevallen hé.quote:
andersom geld het natuurlijk ookquote:Op maandag 20 januari 2014 18:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Een vrouw komt niet uit de lucht gevallen hé.
Mannen; actieeeeeeeee
Mannen moeten (dus voor jullie) wel uit de lucht komen vallen?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Een vrouw komt niet uit de lucht gevallen hé.
Mannen; actieeeeeeeee
Ja maar mannen zijn jagers, vrouwen verleidenquote:
Zit hem in de hersenenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Waarom zijn meiden eigenlijk zo uiterst onbetrouwbaar? Waarom kunnen ze, zeg maar, zo hard omklappen qua hoe ze je benaderen en behandelen?
quote:
Klopt, maar op initiatief hoort ook responsequote:
Helemaal waar. En zolang vrouwen nog steeds niet helemaal geemancipeerd zijn mogen ze ook genieten van de baten.quote:
Ligt eraan hoe je jaagt. Als je een kneus bent zul je het moeten doen met de afdankertjes van je vriendenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef aequus het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar op initiatief hoort ook response
-edit en niets geld voor alles, onthoud dat
Dat programmaquote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef aequus het volgende:
[..]
Over 5 jaar zou ik het tenminste nog begrijpen, maar iedereen denk dat je op je 13e ontmaagd moet worden ofzo![]()
Ook dat nieuwe RTL programma over jonge 20'ers die nog maagd zijn en hulp vragen
Daarentegen vind ik dat vrouwen ook een man die een gesprekje met hun begint altijd wel even netjes kunnen behandelen of in ieder geval aardig terug doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar mannen zijn jagers, vrouwen verleiden
Als je een kneus bent moet je ervoor zorgen dat je geen kneus blijftquote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je jaagt. Als je een kneus bent zul je het moeten doen met de afdankertjes van je vrienden
Hij is, net als ik, een vaste klant van dergelijke topics.quote:
Nee toch? Je kunt je verbeteren wanneer je maar wilt. Althans, dat kun je proberen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Mezelf proberen te verbeteren, die tijd hebben we wel gehad
Ik ben altijd aardig als een man mij versiert hoor, ik ga niet de bitch uithangen omdat hij "hallo" zegtquote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Daarentegen vind ik dat vrouwen ook een man die een gesprekje met hun begint altijd wel even netjes kunnen behandelen of in ieder geval aardig terug doen.
Soms heb je echt van die bitches die echt op zo'n "wat praat jij met mij" manier reageren. Of bij zin 1 al moeten laten weten dat ze een vriend hebben, terwijl je misschien "gewoon" aardig probeert te doen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef aequus het volgende:
[..]
Als je een kneus bent moet je ervoor zorgen dat je geen kneus blijft
En als je hem op het 1e gezicht niet aantrekkelijk vind? hoelang blijf je ''acteren'' ?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig als een man mij versierd hoor, ik ga niet de bitch uithangen omdat hij "hallo" zegtIs toch ook tegen van beleefdheid
Ja, inderdaad. Contact komt van twee kanten. Als meiden je als lucht behandelen, dan kom je alsnog nergens. Trust me, been there, got the t-shirt.quote:
Ja maar die heb je d'r wel tussen...vaak een combinatie van knap en dom tegelijk. Die zijn toch vaak niet echt spontaan ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig als een man mij versierd hoor, ik ga niet de bitch uithangen omdat hij "hallo" zegtIs toch ook tegen van beleefdheid
Oke ik wil niet teveel de schijn-filosofie opgaan maar ik was vaak ''te bang om te vallen''quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik was op versiergebied eerst ook de grootste sukkel.
Maar doordat ik vaak viel en nog vaker was opgestaan ben ik er nu best goed in, al zeg ik het zelf.
I just ordered the T-shirtquote:Op maandag 20 januari 2014 18:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Contact komt van twee kanten. Als meiden je als lucht behandelen, dan kom je alsnog nergens. Trust me, been there, got the t-shirt.
"acteren" is voor honden , ik zeg gewoon wat ik denk en ben altijd spontaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef aequus het volgende:
[..]
En als je hem op het 1e gezicht niet aantrekkelijk vind? hoelang blijf je ''acteren'' ?
Gewoon eromheen lullen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Daarentegen vind ik dat vrouwen ook een man die een gesprekje met hun begint altijd wel even netjes kunnen behandelen of in ieder geval aardig terug doen.
Soms heb je echt van die bitches die echt op zo'n "wat praat jij met mij" manier reageren. Of bij zin 1 al moeten laten weten dat ze een vriend hebben, terwijl je misschien "gewoon" aardig probeert te doen.
Vrouwen zijn net honden. Hoe harder je ze trapt hoe harder ze terugkomen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:48 schreef complicate het volgende:
[..]
"acteren" is voor honden , ik zeg gewoon wat ik denk en ben altijd spontaan.Questie van normal doen en sociaal zijn.
Als je een beetje sociaal en intelligent bent kan je dat als man of vrouw ook wel heel snel op een aardige manier afwimpelen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef aequus het volgende:
[..]
En als je hem op het 1e gezicht niet aantrekkelijk vind? hoelang blijf je ''acteren'' ?
Niet waarquote:Op maandag 20 januari 2014 18:48 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net honden. Hoe harder je ze trapt hoe harder ze terugkomen.
Ja maar hoelang hou je de schijn op dat je enige interesse hebt in een persoon, er vanuitgaande dat die sociaal en normaal doet maar niet jou type is.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:48 schreef complicate het volgende:
[..]
"acteren" is voor honden , ik zeg gewoon wat ik denk en ben altijd spontaan.Questie van normaal doen en sociaal zijn.
Oh ik hou geen schijn ik blijf beleefd , het is niet omdat hij "hallo" zegt dat ik denk van "omg hij wil mij" ik zeg gewoon hallo terug , de rest zien we welquote:Op maandag 20 januari 2014 18:49 schreef aequus het volgende:
[..]
Ja maar hoelang hou je de schijn op dat je enige interesse hebt in een persoon, er vanuitgaande dat die sociaal en normaal doet maar niet jou type is.
Dat soort chicks hoef ik niet eens (meer).... dat spelletje ken ik goed genoegquote:Op maandag 20 januari 2014 18:48 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Gewoon eromheen lullen.
''Mag ik dan alleen met je praten als ik je vriendje ben? Mij lijk je me gewoon een leuk persoon om een goede avond mee te hebben, dus heb je zin in een drankje?''
Bekijk het in de situatie van het meisje. Wat zou jij doen?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:49 schreef aequus het volgende:
[..]
Ja maar hoelang hou je de schijn op dat je enige interesse hebt in een persoon, er vanuitgaande dat die sociaal en normaal doet maar niet jou type is.
Als ik een meisje was en een jongen als mij zou tegen me praten zou ik gelijk pijpenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Bekijk het in de situatie van het meisje. Wat zou jij doen?
Treath them like shit and they will marry you (Zit absoluut een kern van waarheid in)quote:Op maandag 20 januari 2014 18:48 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net honden. Hoe harder je ze trapt hoe harder ze terugkomen.
Maar waarom dit niet maagden?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:41 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik zou 100% zeker gewoon zo'n (call)chick bij me thuis laten komen als ik op die leeftijd nog maagd was...dan "betaal je ervoor"...so what...Uiteindelijk is de ervaring precies hetzelfde en heb je (als het goed is) ook nog eens een super lekker wijf om je eerste keer mee te doen.... prima toch, dan maar paar honderd euro kwijt. Plus dan heb je nog enige ervaring als je een andere meid ontmoet of ergens seks ter sprake komt.
Als je echt zo'n "romantische" instelling hebt dat het echt met iemand moet zijn waar je verliefd op bent wordt het lastiger.
Anders zou het mij echt niet heel veel uitmaken eigenlijk. Liever dat het spontaan gebeurd, maar dude..hoe lang wil je anders nog wachten.
Ik zou denk ik zelf ook keihard zijn, ik vroeg het me namelijk af omdat zoveel mensen altijd roepen dat uiterlijk er niet toe doet en het om hun vlotte babbel/innerlijk gaat.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Bekijk het in de situatie van het meisje. Wat zou jij doen?
Ze zal je niet pijpen hoor, met zo een gedragquote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Treath them like shit and they will marry you (Zit absoluut een kern van waarheid in)
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Als ik een meisje was en een jongen als mij zou tegen me praten zou ik gelijk pijpen
Het is ook heel kinderachtig. Maar als personen dat doen, dan moet je ook kinderachtig reageren.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dat soort chicks hoef ik niet eens (meer).... dat spelletje ken ik goed genoeg![]()
Vaak zijn dat uiteindelijk de makkelijkste chicks, als je 1x "indruk" op ze hebt gemaakt. Echt van die wijven waarbij alles om status draait.
Treath?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Treath them like shit and they will marry you (Zit absoluut een kern van waarheid in)
Gelul.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
+ eerlijk, oprecht, gezellig, vrolijk, humoristisch en spontaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze zal je niet pijpen hoor, met zo een gedragJe moet lief blijven en gewoon haar kunnen prikkelen.
Helemaal niet....plagen = kusjes vragen ken je toch ook wel.quote:
Ik vraag me af wat er zo geweldig is aan "spontaan"quote:Op maandag 20 januari 2014 18:54 schreef Waterloos het volgende:
[..]
+ eerlijk, oprecht, gezellig, vrolijk, humoristisch en spontaan.
Jij snapt hetquote:Op maandag 20 januari 2014 18:54 schreef Waterloos het volgende:
[..]
+ eerlijk, oprecht, gezellig, vrolijk, humoristisch en spontaan.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:56 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Helemaal niet....plagen = kusjes vragen ken je toch ook wel.
Ik bedoel het niet als een echte klootzak zijn, maar meer als in een beetje een treiterende houding/klieren.
Zoals dit een beetje?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:53 schreef aequus het volgende:
[..]
Treath?
Kies maar:
Treat
Threat
-edit
Ik heb deze al vaker gehoord, het is een beetje het ''hard to get'' principe, dat je niet als een mak hondje achter hun aan hobbelt omdat er dan geen challenge aan is en hun doorgaan naar iemand die moeilijker te krijgen is.
Opzich niet helemaal BS maar mensen doen dit vaak zo verneukt dat voor de ander op een afwijzing lijkt
Ook niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:56 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Helemaal niet....plagen = kusjes vragen ken je toch ook wel.
Ik bedoel het niet als een echte klootzak zijn, maar meer als in een beetje een treiterende houding/klieren.
Dat er geen druk achter zit maar diegene naar je toegaat omdat hij/zij het wil en niet omdat hij het moetquote:Op maandag 20 januari 2014 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er zo geweldig is aan "spontaan"
Geen drankjes aanbieden bij het eerste contact. Als je een tijdje staat te praten en je hebt dorst dan kun je wel vragen van 'wil je een wijntje oid.?', maar niet gelijk aanbieden en ook niet geven als ze vraagt van: 'ga je me nog wat te drinken geven?'.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:48 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Gewoon eromheen lullen.
''Mag ik dan alleen met je praten als ik je vriendje ben? Mij lijk je me gewoon een leuk persoon om een goede avond mee te hebben, dus heb je zin in een drankje?''
spontaanquote:Op maandag 20 januari 2014 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er zo geweldig is aan "spontaan"
quote:spontaan bijv.naamw.Uitspraak: [spɔnˈtan] als je iets meteen, zonder lang nadenken zegt of doet, of als iets daar blijk van geeft Voorbeelden: `spontaan reageren`, `spontaan hulp bieden`, `Zij is een open en spontane vrouw.` ...
Zelfs al had ik geen interesse in bepaalde chicks werkt het nog (toen ik zelf een vriendin had). Probeer het eens.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Ook niet.
Je mag haar natuurlijk wel plagen (dat is essentieel zelfs), maar aan de andere kant moet je duidelijk maken dat jij haar leuk vindt.
Als je alleen met haar speelt gaat een ander er met de buit vandoor!!
Oudere maagden zijn over het algemeen gesproken niet op zoek naar "meisjes"quote:Op maandag 20 januari 2014 18:58 schreef Eind-Baas het volgende:
Meisjes willen gewoon een boy die alpha is. Dus wees het alpha mannetje and you will get laid.
Ja zo iets , dat je geen spelletjes speeltquote:Op maandag 20 januari 2014 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als gewoon eerlijk zijn dan?
quote:spontaan
[bijvoeglijk naamwoord]• wat je doet als het in je opkomt
vb:hij begon spontaan te lachen
• iemand die doet wat in hem opkomt
vb:Aisa is een spontaan meisje
Oke, weet ik ook gelijk weer dat ik behoorlijk spontaan benquote:Op maandag 20 januari 2014 19:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja zo iets , dat je geen spelletjes speelt
[..]
Speciaal voor de oudere maagden: vrouwen*quote:Op maandag 20 januari 2014 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oudere maagden zijn over het algemeen gesproken niet op zoek naar "meisjes"
Hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:01 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Speciaal voor de oudere maagden: vrouwen*
Ik wou het je bewijzen dat je het bentquote:Op maandag 20 januari 2014 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oke, weet ik ook gelijk weer dat ik behoorlijk spontaan ben
Dat komt omdat meiden aandachtsverslaafd zijn. Ze willen aandacht hebben van alle mannen, zelfs als ze een relatie hebben. Dat heb ik laatst meegemaakt. Blijft ze naar mij kijken met de hoop dat ik toch een gesprek met haar begin, terwijl ik met anderen praat.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ze willen wat ze niet kunnen krijgen, dat is de deal.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat komt omdat meiden aandachtsverslaafd zijn. Ze willen aandacht hebben van alle mannen, zelfs als ze een relatie hebben. Dat heb ik laatst meegemaakt. Blijft ze naar mij kijken met de hoop dat ik toch een gesprek met haar begin, terwijl ik met anderen praat.
Dus je denkt dat elke dominante man met een groot lichaam en een goede kop iedere vrouw kan versieren?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:58 schreef Eind-Baas het volgende:
Meisjes willen gewoon een boy die alpha is. Dus wees het alpha mannetje and you will get laid.
Graag gedaan. Ik deel mijn kennis graag met anderenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je zeer nuttige bijdrage
Nee. Niemand kan elke vrouw versieren. Dat zeg ik ook nergens.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:03 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Dus je denkt dat elke dominante man met een groot lichaam en een goede kop iedere vrouw kan versieren?
Hahahaa, herkenbaar.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat komt omdat meiden aandachtsverslaafd zijn. Ze willen aandacht hebben van alle mannen, zelfs als ze een relatie hebben. Dat heb ik laatst meegemaakt. Blijft ze naar mij kijken met de hoop dat ik toch een gesprek met haar begin, terwijl ik met anderen praat.
En op het moment dat je het hun geeft zijn ze pleittequote:Op maandag 20 januari 2014 19:06 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Hahahaa, herkenbaar.
Ze willen dat jij naar hen toekomt terwijl ze zelf het initiatief niet durven te nemen. Die subtiele hints ken ik ondertussen allemaal al.
kom je vanzelf wel achterquote:
wow jij hebt er echt vet veel verstand van manquote:Op maandag 20 januari 2014 19:06 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Hahahaa, herkenbaar.
Ze willen dat jij naar hen toekomt terwijl ze zelf het initiatief niet durven te nemen. Die subtiele hints ken ik ondertussen allemaal al.
Het beste is om zelfverzekerd te zijn en initiatief durven te nemen, een klootzak moet je vooral niet proberen te zjin.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
wow jij hebt er echt vet veel verstand van man
quote:
quote:AMOG [alpha male of the group of alpha male other guy]
•Betekenis: Alfaman van de groep een sociaal vaardige man die met een versierkunstenaar wedijvert om een vrouw of zich met het spel van en versierkunstenaar bemoeit.
•Oorsprong: Tyler Durden.
•Visie van MasterFlirt: Er zijn altijd sociaal en communicatief vaardige mannen geweest. Deze mannen, Alpha mannen genaamd, hebben een bepaalde invloed op andere mensen. MasterFlirt kijkt naar de houding, visie en manier van doen van deze mannen en leert van het gedrag van deze mannen zodat jij hier je voordeel mee kunt doen. De Amog is je beste vriend.
Alsof je heel graag hier op internet wil doen laten overkomen alsof je het allemaal het beste weetquote:
Alfa is meestal iemand met veel zelfvertrouwen , humor etc. etc. Maar goed. Elke man heeft zijn charmequote:Op maandag 20 januari 2014 19:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Alsof je heel graag hier op internet wil doen laten overkomen alsof je het allemaal het beste weet
Als ik dat dacht, dan zou ik heel dom zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Alsof je heel graag hier op internet wil doen laten overkomen alsof je het allemaal het beste weet
Als je op oude leeftijd maagd bent, dan ligt het ook aan jezelf. Niet aan je uiterlijk oid.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Sheldon. het volgende:
Vraag me dan altijd af wat jullie dan tegenhoudt?
Zelf was ik er met mijn 19 jaar -vergeleken met mijn vrienden- ook vrij laat bij, en ik gaf toe dat mijn ontmaagding me ook ''aan kwam waaien'' als het ware, maar ik ken welgeteld een persoon van 28 die nog maagd is, en die vraagt er echt gewoon om
Die leeft met de overtuiging dat vrouwen als levensdoel hebben om hem het leven zuur te maken. Als er op een feestje een vrouw binnenkomt, schudt hij haar nors de hand en als hij drank op heeft gaat hij haar nog uit zitten schelden ook. Daarnaast zit hij praktisch de hele week binnen, en in sociaal gezelschap is hij ook absoluut niet leuk..
Lijkt mij toch dat zo iemand het dieptepunt is, maar daarbuiten komen zelfs ''lelijke'' gasten aan een prima vriendin..
Leg eens uit. Je moest niet eens moeite doen?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Sheldon. het volgende:
Zelf was ik er met mijn 19 jaar -vergeleken met mijn vrienden- ook vrij laat bij, en ik gaf toe dat mijn ontmaagding me ook ''aan kwam waaien'' als het ware, maar ik ken welgeteld een persoon van 28 die nog maagd is, en die vraagt er echt gewoon om
Die leeft met de overtuiging dat vrouwen als levensdoel hebben om hem het leven zuur te maken. Als er op een feestje een vrouw binnenkomt, schudt hij haar nors de hand en als hij drank op heeft gaat hij haar nog uit zitten schelden ook. Daarnaast zit hij praktisch de hele week binnen, en in sociaal gezelschap is hij ook absoluut niet leuk..
Lijkt mij toch dat zo iemand het dieptepunt is, maar daarbuiten komen zelfs ''lelijke'' gasten aan een prima vriendin..
Ik denk dat er wel meer problemen zijn bij die kerel.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Sheldon. het volgende:
Volgens heb jij het ergens anders over dan wijquote:Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Alfa is meestal iemand met veel zelfvertrouwen , humor etc. etc. Maar goed. Elke man heeft zijn charme
Omdat het (in dit geval) naar jou gericht was en niet mbt tot dit onderwerpquote:Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Als ik dat dacht, dan zou ik heel dom zijn.
Het enige wat ik post zijn mijn eigen ervaringen en visies. Als je het daar niet mee eens bent mag je gerust in discussie gaan hoor.
Maar waarom reageer je opeens zo op de man?
Zoals?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Volgens heb jij het ergens anders over dan wij
Heb je verder nog een probleem met me? Of heb je de frustratie al geuit?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Omdat het (in dit geval) naar jou gericht was en niet mbt tot dit onderwerp
Kutopmerking nummer twee.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Volgens heb jij het ergens anders over dan wij
nee dat was alles eigenlijk welquote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Heb je verder nog een probleem met me? Of heb je de frustratie al geuit?
Was een meisje van de AH die mij toen leuk vond, en die sleurde me na een feest bijna mee naar huis. Zelfs toen was ik nog te schijterig om haar te doen, maar ik had uiteindelijk net genoeg alcohol op om overstag te gaan... En na die eerste keer merk je dat het niet zo'n big issue is en gaat het verder wel vanzelf..quote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Leg eens uit. Je moest niet eens moeite doen?
Het gaat ook niet puur om het uiterlijk dat je in zo'n situatie belandt , maar het zal eerder aan het sociale aspect liggen.
Heel goed!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
nee dat was alles eigenlijk wel
Ik vind het tof dat je je zoveel inzet voor dit topic en ik denk dat jouw adviezen wel degelijk goed bedoeld zijn...echter merk ik wel duidelijk een gebrek aan ervaring bij jou. Jammer welquote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Als je op oude leeftijd maagd bent, dan ligt het ook aan jezelf. Niet aan je uiterlijk oid.
Het is gewoon een gebrek aan sociale vaardigheden en als die mensen niet uit hun comfort zone komen dan wordt het ook nooit wat.
Ik zei dat zelfvertrouwen en wat actie durven ondernemen om vrouwen aan te spreken manieren zijn als je een chick wil scoren of zelfs een relatie wil.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat je bedoeld
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het tof dat je je zoveel inzet voor dit topic en ik denk dat jouw adviezen wel degelijk goed bedoeld zijn...echter merk ik wel duidelijk een gebrek aan ervaring bij jou. Jammer wel
Ervaring op het gebied van vrouwen? Wat voor ervaring heb jij dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het tof dat je je zoveel inzet voor dit topic en ik denk dat jouw adviezen wel degelijk goed bedoeld zijn...echter merk ik wel duidelijk een gebrek aan ervaring bij jou. Jammer wel
Je bent nog jong en dat schijnt duidelijk door jouw posts heen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:26 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
[..]
Ervaring op het gebied van vrouwen? Wat voor ervaring heb jij dan als ik vragen mag?
20. Al zegt dat weinig over mijn ervaring natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent nog jong en dat schijnt duidelijk door jouw posts heen.
Neem maar van mij aan, "you aint seen nothing yet"quote:Op maandag 20 januari 2014 19:28 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
20. Al zegt dat weinig over mijn ervaring natuurlijk.
Ja...kijk....als ik met dergelijke opgekropte gevoels naar bed ga straks, gaat het ten koste van m'n nachtrust dus ik dacht, ik ga het TOCH even zeggen.quote:
Oke cool story broquote:Op maandag 20 januari 2014 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan, "you aint seen nothing yet"
Ik denk dat je het beste met een lauw biertje ergens bierviltjes kunt gaan staan verkruimelen in een donkere hoek tot de vrouwen zich massaal voor je voeten werpen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zei dat zelfvertrouwen en wat actie durven ondernemen om vrouwen aan te spreken manieren zijn als je een chick wil scoren of zelfs een relatie wil.Zonder actie geen reactie etc. Wat denk jij dan?
Vertel je verhaal maar. Dan geef ik wel mijn oordeel.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan, kan ook een behoorlijk crappy story voor je worden.
Is het voor jou dan zo makkelijk om -jouw- hele verhaal te vertellen??quote:Op maandag 20 januari 2014 19:32 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Vertel je verhaal maar. Dan geef ik wel mijn oordeel.
Ok, zonder biertje geen ander mogelijkheid dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:31 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste met een lauw biertje ergens bierviltjes kunt gaan staan verkruimelen in een donkere hoek tot de vrouwen zich massaal voor je voeten werpen.
Je probeert de indruk te wekken alsof je super veel ervaring hebt met vrouwen, dus ik ga er van uit dat je wel een paar leuke verhalen hebt om met ons te delen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het voor jou dan zo makkelijk om -jouw- hele verhaal te vertellen??
Ja, of je maakt elkaars kop gek en dan gaan ze vervolgens met een ander er vandoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:07 schreef aequus het volgende:
[..]
En op het moment dat je het hun geeft zijn ze pleitte
Dan heb je niet goed tussen de regels door gelezenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:40 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Je probeert de indruk te wekken alsof je super veel ervaring hebt met vrouwen, dus ik ga er van uit dat je wel een paar leuke verhalen hebt om met ons te delen.
Het verschilt uiteraard. Ik had het maar over één meisje.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:11 schreef aequus het volgende:
Sowieso is er niet iets ''wat vrouwen willen''
Jawel, uiterlijk is heel belangrijk. Dat wist ik op de middelbare school al.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Als je op oude leeftijd maagd bent, dan ligt het ook aan jezelf. Niet aan je uiterlijk oid.
Het is gewoon een gebrek aan sociale vaardigheden en als die mensen niet uit hun comfort zone komen dan wordt het ook nooit wat.
Wel is een wilde negerin geneukt?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:28 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
20. Al zegt dat weinig over mijn ervaring natuurlijk.
Als dit twitter was had nu een retweetquote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja, of je maakt elkaars kop gek en dan gaan ze vervolgens met een ander er vandoor.
Meiden ik heb een tip voor jullie: Kap met al dat geflirt als jullie in een relatie zitten.
En jij hebt niet iets van, laat ik die kerel even helpen?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Sheldon. het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het verschilt uiteraard. Ik had het maar over één meisje.
Nou, ik moet zeggen dat ik er toch moeite mee heb gehad.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:47 schreef aequus het volgende:
[..]ja zo kan je alles roepen, er is vast wel ergens een meisje die zo denkt
In mijn ogen niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:05 schreef Dactylus het volgende:
Word 24 hier ook onder 'ouder' gezet?
Als jij jezelf laat en oud vindt, dan ja. Daar zijn echt geen regels voor hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:05 schreef Dactylus het volgende:
Word 24 hier ook onder 'ouder' gezet?
Wingman zijn is inderdaad super! Daar ben ik een stuk beter in dan in zelf versieren.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Het makkelijkste is als een vriend ''wingman'' gaat spelen (die persoon ben ikzelf heel vaak).
Ik heb ook een keer een fokker als wingman gehad een paar jaar geleden. Dat was een groot succes ik had in 1 avond meer meisjes gesproken dan in 10 jaar bij elkaar. En van een meisje had ik ook het nummer gekregen en gezoend en zo dat is niks geworden maar ik heb zelfs nu nog steeds contact met haar na 2 jaar.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Wingman zijn is inderdaad super! Daar ben ik een stuk beter in dan in zelf versieren.
Ik niet maar ik ben bereid te leren. Welke subtiele hints?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:06 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Hahahaa, herkenbaar.
Ligt eraan hoe je succes definieert. Ik heb in elk geval nooit een vriendin of relatie gehad maar dit zou je idd een succes kunnen noemen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:32 schreef Lienekien het volgende:
Jij had toch 0.0 succes gehad bij vrouwen?
Dat is toch niet zo heel lastig? Mijn eerste zoen was ook met een meisje (dat ik toevallig ook leuk vond) dat me gewoon tijdens het stappen een steegje in trok om me te zoenen. Hoefde ik verder ook niets meer aan te doen, behalve m'n bek opentrekken.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Leg eens uit. Je moest niet eens moeite doen?
Het gaat ook niet puur om het uiterlijk dat je in zo'n situatie belandt , maar het zal eerder aan het sociale aspect liggen.
Dat klinkt wel aardig bekend ja. Dat is ook de eerste en belangrijkste taak van een wingman, de vriendinnen van de dame waar je vriend in geïnteresseerd is afleiden/aan de praat houden. Veel vrouwen hebben helaas de neiging om als een soort bescherming van hun vriendin een jongen die geïnteresseerd is en een gesprek aan wil gaan ofwel de 'boze blik' te geven of er soms zelfs voor te zorgen dat hun vriendin die misschien of zelfs overduidelijk interesse heeft toch afhaakt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een fokker als wingman gehad een paar jaar geleden. Dat was een groot succes ik had in 1 avond meer meisjes gesproken dan in 10 jaar bij elkaar. En van een meisje had ik ook het nummer gekregen en gezoend en zo dat is niks geworden maar ik heb zelfs nu nog steeds contact met haar na 2 jaar.
Jammer dat deze fokker na het buitenland vertrok. Het was een goede wingman die vriendinnen van haar bezig hield zodat ik mijn poging kon wagen. (al beweert zij dat zij op mij is afgestapt maar dat geloof ik niet)
Maar het zelfvertrouwen van deze fokker werkte aanstekelijk.
Wanneer is die wingman shit eigenlijk bekend geworden? Dat PUA gedoe heb ik in 2008 per toeval ontdekt geloof ik maar nu lijkt het algemeen bekend te worden....quote:Op maandag 20 januari 2014 23:39 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt wel aardig bekend ja. Dat is ook de eerste en belangrijkste taak van een wingman, de vriendinnen van de dame waar je vriend in geïnteresseerd is afleiden/aan de praat houden. Veel vrouwen hebben helaas de neiging om als een soort bescherming van hun vriendin een jongen die geïnteresseerd is en een gesprek aan wil gaan ofwel de 'boze blik' te geven of er soms zelfs voor te zorgen dat hun vriendin die misschien of zelfs overduidelijk interesse heeft toch afhaakt.
Ik deed het voor die tijd ook al, maar ik had er geen naam voor verder.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:43 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Wanneer is die wingman shit eigenlijk bekend geworden? Dat PUA gedoe heb ik in 2008 per toeval ontdekt geloof ik maar nu lijkt het algemeen bekend te worden....
Hier op fok zijn ze een ware plaagquote:Op maandag 20 januari 2014 23:43 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Wanneer is die wingman shit eigenlijk bekend geworden? Dat PUA gedoe heb ik in 2008 per toeval ontdekt geloof ik maar nu lijkt het algemeen bekend te worden....
Lucky you.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:03 schreef Raggingbull het volgende:
Ey straw je vroeg ik de vorige deel van dit topic of ik nog tips had.
Sorry vrouwen kwamen op mij af en vonden mij leuk. Ik heb geen flauw idee wat ik gedaan heb of juist niet. Kzat er niet eens op te hopen ofzo kwas gewoon lekker vrijgezel. Dunno how I just did it.
Yup marja someone needs to be lucky. Altijd pech hebben is ook zo wat he?quote:
Heb je dan niet zoiets dat je wat aan die angsten wil doen? Hoe fijn zou het zijn als je onbezorgd op een date kon gaan. Wat betreft de mode en mobiele telefoons is de oplossing simpel. Daar hoef je je dus geen zorgen om te maken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:51 schreef Geerd het volgende:
Over een half jaar alweer dik 27, gaat wel moeilijker worden denk ik hoe ouder je word.
Heb er zelf geen moeite mee, ik weet dat als je wat wil moet je het toch zelf doen.
Dat betekend uit je zone stappen, ooit paar jaar terug een keer een date gehad paar dagen van te voren niet kunnen slapen, angstzweet in de klauwen en er kwam ook niet veel meer uit dan goh wat een lekkere koffie.
Toen dacht ik ook waarom zal ik mezelf dat aan doen?? Vind het wel best. En tegenwoordig die mode en mobieltjes waar iedereen mee sjouwt loop ik al 10 jaar achter![]()
![]()
Als ex-oude maagd kan ik daar wel antwoord op geven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:56 schreef Frag_adder het volgende:
Misschien een domme vraag voor de "oudere maagden" maar hebben jullie niet zo iets van dan ga ik maar eens naar een prostitue en heb ik dat gehad, zodat ik me bij een eventuele date in ieder geval daar niet druk over hoef te maken?
Ik ben overigens geen maagd dus kan het niet voor mezelf beantwoorden
Die laatste moet wel van dat pick-up gebeuren zijn.quote:
Meer iets van wat je wel roept maar nooit doet dusquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ex-oude maagd kan ik daar wel antwoord op geven.
Op mn 18e zei ik dat als ik op mn 25e nog steeds maagd was, dat ik dan naar de hoeren zou gaan. ...is er nooit van gekomen, blijkbaar vond ik dat toch wel een kutoplossing ofzo
"Alpha" is toch gewoon afgeleid uit "alpha (dier)"quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Die laatste moet wel van dat pick-up gebeuren zijn.
In mijn ogen is alpha een leider, en beta een volger.
Mannen jagen , vrouwen verleiden. Maar euuh, wat doen alphavrouwen dan ?quote:Een alfadier, gewoonlijk naar het geslacht alfamannetje of alfavrouwtje genoemd, is het individuele dier in een groep van een bepaalde diersoort dat duidelijk de leiding heeft. Deze leiding kan de vorm van heerschappij aannemen maar kan ook gewoon op gezag berusten.
Bij de mens en de chimpansee regeert het alfamannetje de hele groep, en wordt hij geëerd door de andere groepsleden met symbolische gebaren van onderwerping (zoals buigingen en het mannetje voorop laten lopen) en met privileges. Gewoonlijk moet de alfa-mens of -chimpansee, om zijn status te handhaven, coalities sluiten met andere leidende mannen. Die krijgen daardoor soms meer praktische invloed dan de formele alfa. Hun naaste verwanten, de bonobo's daarentegen leggen hun leiders niet zo'n groot gezag in handen; hier moet de alfa-man zich keer op keer bewijzen.
Was meer een gedachte, ik hield het voor mezelf dus van roepen was geen sprakequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Meer iets van wat je wel roept maar nooit doet dus
Nou, het gaat bij ons eigenlijk niet om de seks. Het gaat om het algehele gebrek aan intimiteit, gebrek aan toekomstperspectief op het gebied van relaties en kinderen, de "forever alone" status, etc.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:56 schreef Frag_adder het volgende:
Misschien een domme vraag voor de "oudere maagden" maar hebben jullie niet zo iets van dan ga ik maar eens naar een prostitue en heb ik dat gehad, zodat ik me bij een eventuele date in ieder geval daar niet druk over hoef te maken?
Nee niet eens eigenlijk, vind wel best zoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je dan niet zoiets dat je wat aan die angsten wil doen? Hoe fijn zou het zijn als je onbezorgd op een date kon gaan. Wat betreft de mode en mobiele telefoons is de oplossing simpel. Daar hoef je je dus geen zorgen om te maken.
Klinkt wel een beetje als een "defeatist attitude". Je hebt je er maar bij neergelegd, in plaats van een beetje voor jezelf op te komen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee niet eens eigenlijk, vind wel best zo
Wat je niet kent kun je ook niet missen, en idd de makkelijkste weg kiezen tot nu toe bevalt dat goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als een "defeatist attitude". Je hebt je er maar bij neergelegd, in plaats van een beetje voor jezelf op te komen.
Je gaat mij niet wijsmaken dat je niet liever met iemand samen zou zijn.
Ik wil je niks aanpraten, maar wat als je daar over 5 jaar klaar mee bent?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat je niet kent kun je ook niet missen, en idd de makkelijkste weg kiezen tot nu toe bevalt dat goed.
Naja heb het al 5 jaar "opgegeven" dus weet niet beter. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil je niks aanpraten, maar wat als je daar over 5 jaar klaar mee bent?
Tsja, volgens mij zijn zenuwen en de bijbehorende gedachten makkelijker te overwinnen (met een beetje hulp) dan de problemen waar sommige anderen mee kampen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja heb het al 5 jaar "opgegeven" dus weet niet beter. Komt wel goed.
Na de hoeren of een escort lijkt me ook niks want dat is beetje van het zelfde laken een pak.
Super leuke dame die je irl niet eens zou krijgen dus, dan word het al helemaal niks met de zenuwen
Uhmzz daar zit wel wat in ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij zijn zenuwen en de bijbehorende gedachten makkelijker te overwinnen (met een beetje hulp) dan de problemen waar sommige anderen mee kampen.
Wat al gezegd is, je hoeft geen versierder te worden, je hoeft alleen maar te leren om je wat meer op je gemak te voelen. De houding dat het je verder niet zoveel kan schelen heb je al, dus dat is al mooi meegenomen
Maar het maakt niet uit want het is een hoer. Dus als je je bij haar op je gemak leert voelen, zal het met normale dates wellicht ook beter gaan. Het is wel een kwestie van oefenen denk ik. Net als angst met het geven van presentaties, zal je toch presentaties moeten geven om er vanaf te komen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Na de hoeren of een escort lijkt me ook niks want dat is beetje van het zelfde laken een pak.
Super leuke dame die je irl niet eens zou krijgen dus, dan word het al helemaal niks met de zenuwen
Ik was op zich ook wel een laatbloeier, maar als ik terug kijk komt het toch echt met ervaring. Als ik vroeger wist hoe gemakkelijk het eigenlijk was om op een vrouw af te stappen, dan was het veel eerder gebeurt maar ik deed het gewoon weg niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet helemaal goed voor het zelfvertrouwen. Dan heb je het weliswaar gedaan, maar de enige manier om dat te bereiken, was dan door ervoor te betalen. Dan krijg je ook al snel het gevoel dat verder niemand je wil.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:56 schreef Frag_adder het volgende:
Dät is wel een beetje simpel. Ik was er ook niet bepaald vroeg bij met 27, maar ik heb toch nooit vrouwen de schuld gegeven. Ook heb ik nooit extreme eisen gehad. Wel eens een meisje afgewezen als tiener, maar dat was een verzameling van zo'n beetje mijn grootste afknappers (met de belangrijkste: dom en achterbaks).quote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Was een meisje van de AH die mij toen leuk vond, en die sleurde me na een feest bijna mee naar huis. Zelfs toen was ik nog te schijterig om haar te doen, maar ik had uiteindelijk net genoeg alcohol op om overstag te gaan... En na die eerste keer merk je dat het niet zo'n big issue is en gaat het verder wel vanzelf..
Als ik om me heen kijk zijn er ook zat jongens die minder sociaal zijn ( ook weinig vrienden hebben, zelden uitgaan) die een vriendin hebben...
Grootste valkuil van die jongen van 28 uit mijn post is dat hij aardig wat overgewicht heeft en bijna kaal is en er ook onverzorgd bijloopt, maar zijn neus ophaalt voor een gemiddeld meisje...
Maar daarbuiten als je gewoon open staat voor een gesprek, niet te hoge eisen hebt, kan ik me bijna niet voorstellen dat het nooit wil lukken, tenzij je dus nooit van je kamer af komt...
Je bent 22, nog genoeg mooie jaren voor de boeg! Tevens pleit het voor je dat je niet rondslet zoals velen van jouw leeftijdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:40 schreef KeizerKoningin het volgende:
Niet alleen mannen kunnen op latere leeftijd nog maagd zijn hoor
Ben zelf een vrouw van 22 en ook nog maagd. Zelfs nog nooit getongzoend. Ik dacht altijd dat ik gewoon wat later was, maar het zit ook gewoon totaal niet in me om op jongens/mannen af te stappen. Ook ik ben heel introvert en blijf liever thuis dan dat ik uitga. Ik doe een typische vrouwenstudie, maar op mijn werk kom ik best wat mannen tegen. Ik praat hartstikke leuk met ze, maar zij hebben allemaal een vaste relatie en zodra ik zou denken aan 'meer' stopt alles gewoon; dan komt er een soort muur naar boven en blokkeer ik alle gedachten die daarmee te maken hebben.
Verder zit ik er niet heel veel meel. Een goede vriendin van me is even oud en ook nog maagd, en zij is wel extravert en spontaan. Gelukkig heeft zij hetzelfde als wat ik met mannen heb, dus ik weet dat ik niet al te uniek ben
Maar dat gevoel heb je zonder de hoeren ook wel, alleen maak je je daarna niet meer zorgen om je bedprestaties en weet je dat dat wel goed zit. Zo vink je een hele lijst af en voor je het weet ben je zelfverzekerd genoegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:01 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet helemaal goed voor het zelfvertrouwen. Dan heb je het weliswaar gedaan, maar de enige manier om dat te bereiken, was dan door ervoor te betalen. Dan krijg je ook al snel het gevoel dat verder niemand je wil.
Haha ja zo kun je het ook bekijkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:57 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Je bent 22, nog genoeg mooie jaren voor de boeg! Tevens pleit het voor je dat je niet rondslet zoals velen van jouw leeftijd
Ik denk dat ik voor veel mannen spreek als ik zeg dat ik liever een vriendin heb die op d'r 23e wordt ontmaagd dan op d'r 13e.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:13 schreef KeizerKoningin het volgende:
[..]
Haha ja zo kun je het ook bekijkenMaar inderdaad, op zich is 22 niet zo heel erg, het is alleen in vergelijking met anderen relatief oud. Maar ik ben al lang geleden opgehouden om mezelf met anderen te vergelijken
True truequote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:16 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor veel mannen spreek als ik zeg dat ik liever een vriendin heb die op d'r 23e wordt ontmaagd dan op d'r 13e.
Als je er vanaf wilt ken ik nog wel een adresje voor je hoor haha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:13 schreef KeizerKoningin het volgende:
[..]
Haha ja zo kun je het ook bekijkenMaar inderdaad, op zich is 22 niet zo heel erg, het is alleen in vergelijking met anderen relatief oud. Maar ik ben al lang geleden opgehouden om mezelf met anderen te vergelijken
Het valt me heel erg mee dat deze post pas na 37 minuten kwamquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:17 schreef Raggingbull het volgende:
Als je er vanaf wilt ken ik nog wel een adresje voor je hoor haha.
Haha just kidding hoor. Alhoewel ik er ook geen problemen mee zou hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:19 schreef KeizerKoningin het volgende:
[..]
Het valt me heel erg mee dat deze post pas na 37 minuten kwam
Verwar ik je met iemand anders of zag ik onlangs geen topic van je dat je in een sociaal isolement leefde?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:22 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Haha just kidding hoor. Alhoewel ik er ook geen problemen mee zou hebben.
Heb mezelf tot nu toe heel netjes gedragen. Ben nu 19 en heb er 2 gehad. Don't ask me how. Want ik heb geen flauw idee. Ze zagen alle 2 wat in mij wat zelfs ik niet zie dus tja..
Een sociaal isolement is wel ff wat anders dan aangeven dat je moeite heb met sociale interactie en graag wil bijleren op dat gebied. Maar ja heb pas een topic gestart sociale skills opbouwen ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:49 schreef sausagin het volgende:
[..]
Verwar ik je met iemand anders of zag ik onlangs geen topic van je dat je in een sociaal isolement leefde?
En toch zou ik eerder proberen om het op de 'normale manier' voor elkaar te krijgen. Op de een of andere manier lijkt me dat toch aantrekkelijker en beter voor de eigenwaarde. Maar dat is voor iedereen een persoonlijke afweging natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar dat gevoel heb je zonder de hoeren ook wel, alleen maak je je daarna niet meer zorgen om je bedprestaties en weet je dat dat wel goed zit. Zo vink je een hele lijst af en voor je het weet ben je zelfverzekerd genoeg
Mwah, had het zelf denk ik wel minder gevonden als ik mijn plan wel had uitgevoerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:49 schreef JCPepino het volgende:
Mooie posts van Frag_adder en Gebruiker1234. Somt ook wel alles op; aan jezelf werken...en anders is het geen slechte suggestie om naar de hoeren te gaan.
Wat is dit nu weer voor een onzin!? Alsof met mensen naar bed gaan altijd slettengedrag is. En mannen zijn hier zeker weer een uitzondering op?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:57 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Je bent 22, nog genoeg mooie jaren voor de boeg! Tevens pleit het voor je dat je niet rondslet zoals velen van jouw leeftijd
Nog zo'n hopeloos ouderwetse opvattingquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:16 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor veel mannen spreek als ik zeg dat ik liever een vriendin heb die op d'r 23e wordt ontmaagd dan op d'r 13e.
Je weet toch dat het altijd óf zwart óf wit is. Grijs bestaat niet. Niet met maagd/slet discussies, thuis zitten/luidruchtige dronken lui in kroeg discussies etc etc.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:30 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is dit nu weer voor een onzin!? Alsof met mensen naar bed gaan altijd slettengedrag is. En mannen zijn hier zeker weer een uitzondering op?
Dat weet ik wel, maar zoveel mentaliteit uit de tijd van Jezus Christus op de vroege ochtend voelt als een klap in het gezicht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat het altijd óf zwart óf wit is. Grijs bestaat niet. Niet met maagd/slet discussies, thuis zitten/luidruchtige dronken lui in kroeg discussies etc etc.
Ik heb liever iemand die rondgeslet heeft dan dat ik hem moet ontmaagden hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:48 schreef Belgosome het volgende:
Volgens mij boeit het toch niemand op welke leeftijd zijn partner is ontmaagd? Het zou mij onverschillig laten. Aantal bedpartners is natuurlijk wel een ander verhaal
+1quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:48 schreef Belgosome het volgende:
Volgens mij boeit het toch niemand op welke leeftijd zijn partner is ontmaagd? Het zou mij onverschillig laten. Aantal bedpartners is natuurlijk wel een ander verhaal
Waarom? Ben je preuts?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die rondgeslet heeft dan dat ik hem moet ontmaagden hoor
Die logica snap ik even niet.quote:
Dit. Alsof maagden de heilige graal zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die logica snap ik even niet.
Maar ik wil iemand niet alles hoeven te leren, of dat ie verlegen/bang is of whatever. Geef mij maar iemand die weet/denkt te weten wat ie doet en die je enkel beetje hoeft bij te sturen.
(en ja er zijn natuurtalenten blabla)
Mijn laatste vriendje was 27 jaar en ik heb hem “ontmaagd” en hij was beter in bed dan mijn eerste die al wat ervaring had. Sterker nog, hij was minder onzeker in bed enz. Ik kon hem zelfs bijna niet geloven dat hij maagd was. Bij een man kan je het niet nagaan héquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik wil iemand niet alles hoeven te leren, of dat ie verlegen/bang is of whatever. Geef mij maar iemand die weet/denkt te weten wat ie doet en die je enkel beetje hoeft bij te sturen.
Dat zeg ik niet. Ik geef twee uitersten weer en maak een keuze tussen die twee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een onzin!? Alsof met mensen naar bed gaan altijd slettengedrag is. En mannen zijn hier zeker weer een uitzondering op?
Uiteindelijk is het wel persoonlijke voorkeur. Mijn ervaring met maagden is dat het altijd lastig is, je moet altijd voorzichtig zijn en je moet eerst een keer of wat zachtjes geneukt hebben voor je helemaal los kunt gaan. Nee, dan liever iemand met flink wat ervaring waar ik mijn lusten op kan botvieren, en zij op mijquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn laatste vriendje was 27 jaar en ik heb hem “ontmaagd” en hij was beter in bed dan mijn eerste die al wat ervaring had. Sterker nog, hij was minder onzeker in bed enz. Ik kon hem zelfs bijna niet geloven dat hij maagd was. Bij een man kan je het niet nagaan hé
Tja, wat jou betreftquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:11 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik geef twee uitersten weer en maak een keuze tussen die twee.
En hetzelfde geldt voor mannen, wat mij betreft.
Als dat een goede advies was, dan waren er geen mannelijke maagden meer. Sommige mannen die maagd zijn, blijven liever maagd dan seks met een hoer en ergens snap ik dat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
Even terug on-topic snap ik wel dat het advies gegeven wordt om naar de hoeren te gaan. Leer eens ontdekken wat het is, haal de druk van de ketel en wellicht kan je iets relaxter met vrouwelijk contact omgaan. Ook al voelt het als valsspelen.
Dat iets goed advies is betekent nog niet dat mensen het opvolgen hequote:Op woensdag 22 januari 2014 11:38 schreef complicate het volgende:
Als dat een goede advies was, dan waren er geen mannelijke maagden mee
Duh, het ging meer om de rest van mijn reactie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat iets goed advies is betekent nog niet dat mensen het opvolgen he
Zoals is gezegd, adviezen hoeven niet opgevolgd te worden. Daarnaast ken ik geen oudere maagden die dit hebben geprobeerd. Misschien is er maar weinig nodig voor een beetje zelfvertrouwen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Als dat een goede advies was, dan waren er geen mannelijke maagden meer. Sommige mannen die maagd zijn, blijven liever maagd dan seks met een hoer en ergens snap ik dat.En oh ja hoeveel keer (50?)zou die man dan eerst naar de hoeren gaan om zich relaxer te voelen met vrouwen? Ik neem aan dat die hoeren hem geen magie zullen geven na 1 keer seks om dan losser te worden met vrouwen
.
Zet het er dan niet in he, als het toch nergens op slaatquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:39 schreef complicate het volgende:
Duh, het ging meer om de rest van mijn reactie.
Ja hoor, over adviezen ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoals is gezegd, adviezen hoeven niet opgevolgd te worden. Daarnaast ken ik geen oudere maagden die dit hebben geprobeerd. Misschien is er maar weinig nodig voor een beetje zelfvertrouwen?
Ik weet het niet, maar proberen kan geen kwaad. Tenzij je vrij conservatieve meningen over seks hebt, natuurlijk
Er zijn andere manieren. Of het beter is, verschilt per persoon, per situatiequote:Op woensdag 22 januari 2014 11:42 schreef complicate het volgende:
Er zijn betere manieren om met vrouwen te leren omgaan en wat meer zelfvertrouwen te krijgen dan seks met een hoer.
Dat ben ik met je eens. Hoeren is nogal last resort. Maar als je 35 bent en nog maagd, en je bent verbitterd en onwillig om gewoon eens op stap te gaan om met vrouwen te leren omgaan, dan is een keertje naar de hoeren misschien een goede optie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, over adviezen ben ik het met je eens.
Maar dat wordt vaak gezegd over naar hoeren gaan en ik vind dat dus nogal '' qua advies.
Er zijn betere manieren om met vrouwen te leren omgaan en wat meer zelfvertrouwen te krijgen dan seks met een hoer.
Ik ben nog steeds hier (oprecht) benieuwd naar... Als je echt een gegeven moment de 25 bent gepasseerd bijv.quote:[b]Op maandag 20 januari 2014 18:41 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik zou 100% zeker gewoon zo'n (call)chick bij me thuis laten komen als ik op die leeftijd nog maagd was...dan "betaal je ervoor"...so what...Uiteindelijk is de ervaring precies hetzelfde en heb je (als het goed is) ook nog eens een super lekker wijf om je eerste keer mee te doen.... prima toch, dan maar paar honderd euro kwijt. Plus dan heb je nog enige ervaring als je een andere meid ontmoet of ergens seks ter sprake komt.
Als je echt zo'n "romantische" instelling hebt dat het echt met iemand moet zijn waar je verliefd op bent wordt het lastiger.
Anders zou het mij echt niet heel veel uitmaken eigenlijk. Liever dat het spontaan gebeurd, maar dude..hoe lang wil je anders nog wachten. [/b]
Klopt, en toch zou ik persoonlijk niemand aanraden om naar hoeren te gaan, ik zou andere tips geven om hem losser te leren zijn of relaxer om te gaan met vrouwen. Maar een advies blijft een advies hé.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn andere manieren. Of het beter is, verschilt per persoon, per situatie
Vetgedrukt :quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Hoeren is nogal last resort. Maar als je 35 bent en nog maagd, en je bent verbitterd en onwillig om gewoon eens op stap te gaan om met vrouwen te leren omgaan, dan is een keertje naar de hoeren misschien een goede optie.
Er zijn altijd uitzonderingen te verzinnen. Maar het hoeft dus niet voor iedereen een slecht idee te zijn.
Het is anders omdat het geregeld is. Je geeft geld ervoor. Dus de hele situatie is anders.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar wat ik vooral niet inzie wat er zo "anders" aan zou zijn...dat je niet in zo'n vies hokje ontmaagd wil worden oke, maar gewoon thuis bij jezelf is het toch eigenlijk niks anders.
Ik kan niet 100% uitsluiten dat ik misschien een iets te geromantiseerd beeld heb, maar zouden vrouwen niet juist liever een maagd hebben (en die zijn eerste keer dus heeft bewaard voor een speciaal persoon) dan iemand die zich heeft laten ontmaagden door een hoer gewoon om het maar eens gedaan te hebben?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar wat ik vooral niet inzie wat er zo "anders" aan zou zijn...dat je niet in zo'n vies hokje ontmaagd wil worden oke, maar gewoon thuis bij jezelf is het toch eigenlijk niks anders.
Maar het is toch maar sex? Dat stelt toch helemaal niet zoveel voor?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat als je, zoals enkelen hier, dik in de 30 bent en nog maagd, de vrouwen niet applaudiseren bij het feit dat je nog steeds maagd bent. Dan is er meer aan de hand, en daar zullen de meesten toch omheen willen lopen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:02 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Ik kan niet 100% uitsluiten dat ik misschien een iets te geromantiseerd beeld heb, maar zouden vrouwen niet juist liever een maagd hebben (en die zijn eerste keer dus heeft bewaard voor een speciaal persoon) dan iemand die zich heeft laten ontmaagden door een hoer gewoon om het maar eens gedaan te hebben?
Bij een vrouw anders ook nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn laatste vriendje was 27 jaar en ik heb hem “ontmaagd” en hij was beter in bed dan mijn eerste die al wat ervaring had. Sterker nog, hij was minder onzeker in bed enz. Ik kon hem zelfs bijna niet geloven dat hij maagd was. Bij een man kan je het niet nagaan hé
Bloed e.d.quote:
Als je het over seks overromantiseren.. absoluut!quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Maar het is toch maar sex? Dat stelt toch helemaal niet zoveel voor?
Er zal bij sommigen vast meer aan de hand zijn, maar er zijn natuurlijk ook mensen die gewoon de juiste persoon nog niet tegen zijn gekomen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat als je, zoals enkelen hier, dik in de 30 bent en nog maagd, de vrouwen niet applaudiseren bij het feit dat je nog steeds maagd bent. Dan is er meer aan de hand, en daar zullen de meesten toch omheen willen lopen.
Die onzekerheid is er door mensen zoals jij. Jouw gedachtes over maagden veroorzaken dat. Ze worden ook veroordeeld! Als ik jou tegenkwam, dan werd gewoonweg weggestuurd om mijn "seks status". Denk je dat dat prettig wordt gevonden?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zet het er dan niet in he, als het toch nergens op slaat
mbt de rest van de reactie. Sommige mannen voelen meer druk omdat ze nog nooit seks hebben gehad. Omdat ze bang zijn veroordeeld te worden omdat ze maagd zijn, geen ervaring hebben. Dat geeft extra! druk.
Naar de hoeren gaan kan die extra druk weg halen.
Natuurlijk is het geen oplossing voor al hun problemen, maar het neemt er misschien eentje weg of net die extra onzekerheid.
Ik denk dat seks hebben in ruil voor seks (met een hoer), gewoon een ander "lading" heeft, dan seks met een vrouw die jezelf in je bed heb kunnen krijgen. Hangt ook af van wat een man wil bereiken. Want als je onzeker bent e.d, dan geraak je geen stap verder na het neuken met een hoer (denk ik). Dan als je een chick in bed zou krijgen door er zelf moeite te hebben ingestoken. Een man met doel "ik wil gewoon eens weten hoe het voelt" zal er geen "moeite" mee hebben om naar een hoer te gaan dan een man met als doel "ik wou dat ik een vrouw in bed kon krijgen die wat voelt voor mij". Sommige mannen geloven meer in het vinden van de "juiste" persoon enz. En dat maakt dat ze liever niet naar hoeren gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar zoals je aan de reactie van complicate kunt zien zijn er ook die het niet erg vindenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Die onzekerheid is er door mensen zoals jij. Jouw gedachtes over maagden veroorzaken dat. Ze worden ook veroordeeld! Als ik jou tegenkwam, dan werd gewoonweg weggestuurd om mijn "seks status". Denk je dat dat prettig wordt gevonden?
Wat Myst zeg. Er zijn er ook genoeg die dat niet erg vinden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Die onzekerheid is er door mensen zoals jij. Jouw gedachtes over maagden veroorzaken dat. Ze worden ook veroordeeld! Als ik jou tegenkwam, dan werd gewoonweg weggestuurd om mijn "seks status". Denk je dat dat prettig wordt gevonden?
In mijn geval moet ik eerst mijn eigen zaakjes op orde zien te krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds hier (oprecht) benieuwd naar... Als je echt een gegeven moment de 25 bent gepasseerd bijv.
Dit dus. Ik zou na afloop van zo'n eerste keer met een hoer dan denk ik zoiets hebben van: "Oké, dat was dus de eerste keer en nu?"quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat seks hebben in ruil voor seks (met een hoer), gewoon een ander "lading" heeft, dan seks met een vrouw die jezelf in je bed heb kunnen krijgen. Hangt ook af van wat een man wil bereiken. Want als je onzeker bent e.d, dan geraak je geen stap verder na het neuken met een hoer (denk ik). Dan als je een chick in bed zou krijgen door er zelf moeite te hebben ingestoken. Een man met doel "ik wil gewoon eens weten hoe het voelt" zal er geen "moeite" mee hebben om naar een hoer te gaan dan een man met als doel "ik wou dat ik een vrouw in bed kon krijgen die wat voelt voor mij". Sommige mannen geloven meer in het vinden van de "juiste" persoon enz. En dat maakt dat ze liever niet naar hoeren gaan.
Exact. Jij snapt mijn puntquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:23 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Dit dus. Ik zou na afloop van zo'n eerste keer met een hoer dan denk ik zoiets hebben van: "Oké, dat was dus de eerste keer en nu?".
Dat klopt, maar dat neemt de onzekerheid helaas niet weg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar zoals je aan de reactie van complicate kunt zien zijn er ook die het niet erg vinden
Het was ook het punt dat ik eerder probeerde te maken. Zo'n hoer zie ik eerder als verzwakking dan als versterking van het zelfvertrouwen en de eigenwaardequote:
Dat snap ik. Daarom het kernprobleem aanpakken oid. Zoals wat hij hier zegt:quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat neemt de onzekerheid helaas niet weg.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:22 schreef Belgosome het volgende:
Het grootste probleem van een oudere maagd draait niet puur om die platonische seks. Ze missen vooral ware intimiteit met iemand van het andere geslacht , het grootste gemis is het liefdevolle gevoel. Een hoer kan wel een oplossing zijn voor wat ervaring te hebben zodat je minder stress zou hebben als het een keer zou kunnen gebeuren , maar het kernprobleem zal het nooit oplossen.
Je moet dat ook niet gaan zeggen natuurlijk hequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:02 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Ik kan niet 100% uitsluiten dat ik misschien een iets te geromantiseerd beeld heb, maar zouden vrouwen niet juist liever een maagd hebben (en die zijn eerste keer dus heeft bewaard voor een speciaal persoon) dan iemand die zich heeft laten ontmaagden door een hoer gewoon om het maar eens gedaan te hebben?
Voor mij zou het overigens ook echt een laatste redmiddel zijn, als andere dingen echt niet meer werken en ik de wanhoop nabij zou zijn.
Ja maar ik denk dat (vooral voor mannen) de gemiddelde ontmaagding ook vaak een one night stand is met een meisje uit je klas/van vakantie/van de kroeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat seks hebben in ruil voor seks (met een hoer), gewoon een ander "lading" heeft, dan seks met een vrouw die jezelf in je bed heb kunnen krijgen. Hangt ook af van wat een man wil bereiken. Want als je onzeker bent e.d, dan geraak je geen stap verder na het neuken met een hoer (denk ik). Dan als je een chick in bed zou krijgen door er zelf moeite te hebben ingestoken. Een man met doel "ik wil gewoon eens weten hoe het voelt" zal er geen "moeite" mee hebben om naar een hoer te gaan dan een man met als doel "ik wou dat ik een vrouw in bed kon krijgen die wat voelt voor mij". Sommige mannen geloven meer in het vinden van de "juiste" persoon enz. En dat maakt dat ze liever niet naar hoeren gaan.
En met een "echte"quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:23 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Dit dus. Ik zou na afloop van zo'n eerste keer met een hoer dan denk ik zoiets hebben van: "Oké, dat was dus de eerste keer en nu?".
Het verschil zit in iets "regelen" (=seks met hoer in ruil voor geld) terwijl het in jouw voorbeeld ging/gaat om spontaan seks hebben met een meisje dat je ontmoet. Dus groot verschil. Een ONS is uiteraard iets anders dan seks met een hoer. Dat snap je toch ook wel hé.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Mijn eerste keer was ik 16 jaar, voor het eerst alleen op vakantie met vrienden in een tentje met een (aangeschoten) meid die ik 2 uur daarvoor had ontmoet op avond 1 van de vakantie....naja...wat is dan het verschil zeg maar...
Een ONS en een hoer vind ik toch een verschil.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:41 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
En met een "echte"vriendin zou het anders zijn? Dat gevoel heb je toch altijd min of meer
Inderdaad!quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:45 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Een ONS en een hoer vind ik toch een verschil.
Ja er zit inderdaad wel een verschil in...maar als je je op de 29ste nog steeds maagd bent...Wat wil je dan... nog langer wachten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Het verschil zit in iets "regelen" (=seks met hoer in ruil voor geld) terwijl het in jouw voorbeeld ging/gaat om spontaan seks hebben met een meisje dat je ontmoet. Dus groot verschil. Een ONS is uiteraard iets anders dan seks met een hoer. Dat snap je toch ook wel hé.
Als zelfvertrouwen je doel is gaat het niks opleveren...maar ik denk een willekeurige ons ook nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:45 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Een ONS en een hoer vind ik toch een verschil.Bij een ONS vindt een meisje je leuk. Ik zou daar geen Nee tegen zeggen. Maar een hoer moet je betalen , dat geeft 0,0 zelfvetrouwen
Zoals ik al eerder zei, hangt het af van wat jij stempelt als "probleem", Voor sommige mannen is het juist een probleem om gewoon met een hoer te hebben geneukt en nooit met een spontaan meisje dat ze ontmoet hebben, dat levert hem geen extra zelfvertrouwen dan een chick die hij zelf heeft kunnen scoren. Dus voor sommige mannen is het eerder een "probleem" als hij zelf een chick niet durft aan te spreken dan seks krijgen via een hoer. It's about what you want to achieve and not what you can get.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja er zit inderdaad wel een verschil in...maar als je je op de 29ste nog steeds maagd bent...Wat wil je dan... nog langer wachten?
Goed...de UITKOMST is hetzelfde....laat ik het zo zeggen. Je hebt geneukt, waarom zou de 2e keer met een meisje die je wel zelf regelt dan minder leuk zijn zonder die eerste keer met een hoer, of leuker (hoe je het maar wilt zien).
DAT is wat ik bedoel...als je een hoer neukt doet het niks "af" aan toekomstige ervaringen. (Ik denk liever in oplossingen dan in problemen.)
Het een sluit het ander niet uit...je kan beide doen (eerst een hoer, en bij the next best change OOK iemand zelf regelen.) Zo bedoel ik het.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, hangt het af van wat jij stempelt als "probleem", Voor sommige mannen is het juist een probleem om gewoon met een hoer te hebben geneukt en nooit met een spontaan meisje dat ze ontmoet hebben, dat levert hem geen extra zelfvertrouwen dan een chick die hij zelf heeft kunnen scoren. Dus voor sommige mannen is het eerder een "probleem" als hij zelf een chick niet durft aan te spreken dan seks krijgen via een hoer. It's about what you want to achieve and not what you can get.
Ok, maar het een (eerst naar een hoer) geeft geen garantie op het ander (spontaner worden en zelf een chick kunnen scoren) hé. Zo bedoel ik het.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit...je kan beide doen (eerst een hoer, en bij the next best change OOK iemand zelf regelen.) Zo bedoel ik het.
Zoals anders ook al aangeven, zit het verschil hem voor mij in het feit of iemand het met je doet omdat ze jou leuk vindt, of omdat ze je geld leuk vindtquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:41 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
En met een "echte"vriendin zou het anders zijn? Dat gevoel heb je toch altijd min of meer
Ze gedragen zich over het algemeen wel anders. Het is niet zo dat een hoer gezellig bij je blijft en met je mee naar huis gaat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Jullie doen net of een hoer een of ander heel verschrikkelijk iets /mens is....
Zo kun je elke discussie wel doodslaan. Afhankelijk van .... wel of niet ... the end!quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:
Conclusie: Afhankelijk van je problemen en wat je doel is.. is een hoer wel of geen mogelijkheid.
Discussie gesloten
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ze gedragen zich over het algemeen wel anders. Het is niet zo dat een hoer gezellig bij je blijft en met je mee naar huis gaat.
In zo'n vies hokje zou ik me sws al niet willen laten ontmaagden...dan wel thuis waar je ook normaal de tijd hebt en je je op je gemak voelt (dan maar paar 100 euro lichter)quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ze gedragen zich over het algemeen wel anders. Het is niet zo dat een hoer gezellig bij je blijft en met je mee naar huis gaat.
Mooie conclusiequote:Op woensdag 22 januari 2014 13:14 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Zoals anders ook al aangeven, zit het verschil hem voor mij in het feit of iemand het met je doet omdat ze jou leuk vindt, of omdat ze je geld leuk vindt.
Dat is niet helemaal wat ik bedoeldequote:Op woensdag 22 januari 2014 13:25 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
In zo'n vies hokje zou ik me sws al niet willen laten ontmaagden...dan wel thuis waar je ook normaal de tijd hebt en je je op je gemak voelt (dan maar paar 100 euro lichter)
Tjah...whatever...uiteindelijk moet iedereen lekker doen waar hij/zij zich zelf het beste bij voelt. Ik wist het wel iig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:37 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde
Ze blijven namelijk niet bij je.
Klopt. ging mij er meer om dat er nu eindeloos herhaling van woorden kwam tussen twee/drie mensen. Schiet het topic niets mee op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:19 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Zo kun je elke discussie wel doodslaan. Afhankelijk van .... wel of niet ... the end!
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:45 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Een ONS en een hoer vind ik toch een verschil.Bij een ONS vindt een meisje je leuk. Ik zou daar geen Nee tegen zeggen. Maar een hoer moet je betalen , dat geeft 0,0 zelfvetrouwen
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Jullie doen net of een hoer een of ander heel verschrikkelijk iets /mens is....
Ik maak binnenkort wel even een hoerentopic aan om wat vooroordelen weg te nemen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:
Conclusie: Afhankelijk van je problemen en wat je doel is.. is een hoer wel of geen mogelijkheid.
Discussie gesloten
Dat klinkt een beetje alsof het een enge ziekte is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:27 schreef Hexagon het volgende:
Als ik op mijn 35e nog maagd zou zijn zou ik in ieder geval al lang serieuze hulp gezocht hebben. Daar moet je toch niet mee blijven lopen?
Nouja het lijkt me toch een vervelend probleem dat het leven van iemand behoorlijk kan vergallen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:31 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje alsof het een enge ziekte is.
Moet je ook maar durven, je moet flink met de billen bloot denk ik. Net zo eng om met dames om te gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja het lijkt me toch een vervelend probleem dat het leven van iemand behoorlijk kan vergallen.
Dan kun je trots blijven doen en het maar voor je uit blijven schuiven. Je kan ook accepteren dat er in de ontwikkeling iets niet goed is gegaan en dat je wellicht wat steun nodig hebt om het te fixen.
Ik ken dat gevoel, toch is seks net als drugs.... je hebt het niet nodig maar het is wel lekkerquote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Moet zeggen dat het ook deels door mezelf komt hoorBovendien stoor ik mezelf er ook niet echt aan, ben het wel gewend
Nee.... niet doen. Zo'n callchick is alles behalve de oplossing. Het is gewoon een kwestie van aan jezelf werken. Leer hoe je met het andere geslacht om moet gaan op een manier die verder gaat dan enkel vriendschap. Vraag desnoods aan vrienden en familie om tips omtrent verbetering aan je gedrag en experimenteer erop los. Get out of your comfort zone.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:41 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Anders zou het mij echt niet heel veel uitmaken eigenlijk. Liever dat het spontaan gebeurd, maar dude..hoe lang wil je anders nog wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |