Inderdaad!quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:45 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Een ONS en een hoer vind ik toch een verschil.
Ja er zit inderdaad wel een verschil in...maar als je je op de 29ste nog steeds maagd bent...Wat wil je dan... nog langer wachten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Het verschil zit in iets "regelen" (=seks met hoer in ruil voor geld) terwijl het in jouw voorbeeld ging/gaat om spontaan seks hebben met een meisje dat je ontmoet. Dus groot verschil. Een ONS is uiteraard iets anders dan seks met een hoer. Dat snap je toch ook wel hé.
Als zelfvertrouwen je doel is gaat het niks opleveren...maar ik denk een willekeurige ons ook nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:45 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Een ONS en een hoer vind ik toch een verschil.Bij een ONS vindt een meisje je leuk. Ik zou daar geen Nee tegen zeggen. Maar een hoer moet je betalen , dat geeft 0,0 zelfvetrouwen
Zoals ik al eerder zei, hangt het af van wat jij stempelt als "probleem", Voor sommige mannen is het juist een probleem om gewoon met een hoer te hebben geneukt en nooit met een spontaan meisje dat ze ontmoet hebben, dat levert hem geen extra zelfvertrouwen dan een chick die hij zelf heeft kunnen scoren. Dus voor sommige mannen is het eerder een "probleem" als hij zelf een chick niet durft aan te spreken dan seks krijgen via een hoer. It's about what you want to achieve and not what you can get.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja er zit inderdaad wel een verschil in...maar als je je op de 29ste nog steeds maagd bent...Wat wil je dan... nog langer wachten?
Goed...de UITKOMST is hetzelfde....laat ik het zo zeggen. Je hebt geneukt, waarom zou de 2e keer met een meisje die je wel zelf regelt dan minder leuk zijn zonder die eerste keer met een hoer, of leuker (hoe je het maar wilt zien).
DAT is wat ik bedoel...als je een hoer neukt doet het niks "af" aan toekomstige ervaringen. (Ik denk liever in oplossingen dan in problemen.)
Het een sluit het ander niet uit...je kan beide doen (eerst een hoer, en bij the next best change OOK iemand zelf regelen.) Zo bedoel ik het.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, hangt het af van wat jij stempelt als "probleem", Voor sommige mannen is het juist een probleem om gewoon met een hoer te hebben geneukt en nooit met een spontaan meisje dat ze ontmoet hebben, dat levert hem geen extra zelfvertrouwen dan een chick die hij zelf heeft kunnen scoren. Dus voor sommige mannen is het eerder een "probleem" als hij zelf een chick niet durft aan te spreken dan seks krijgen via een hoer. It's about what you want to achieve and not what you can get.
Ok, maar het een (eerst naar een hoer) geeft geen garantie op het ander (spontaner worden en zelf een chick kunnen scoren) hé. Zo bedoel ik het.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit...je kan beide doen (eerst een hoer, en bij the next best change OOK iemand zelf regelen.) Zo bedoel ik het.
Zoals anders ook al aangeven, zit het verschil hem voor mij in het feit of iemand het met je doet omdat ze jou leuk vindt, of omdat ze je geld leuk vindtquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:41 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
En met een "echte"vriendin zou het anders zijn? Dat gevoel heb je toch altijd min of meer
Ze gedragen zich over het algemeen wel anders. Het is niet zo dat een hoer gezellig bij je blijft en met je mee naar huis gaat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Jullie doen net of een hoer een of ander heel verschrikkelijk iets /mens is....
Zo kun je elke discussie wel doodslaan. Afhankelijk van .... wel of niet ... the end!quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:
Conclusie: Afhankelijk van je problemen en wat je doel is.. is een hoer wel of geen mogelijkheid.
Discussie gesloten
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ze gedragen zich over het algemeen wel anders. Het is niet zo dat een hoer gezellig bij je blijft en met je mee naar huis gaat.
In zo'n vies hokje zou ik me sws al niet willen laten ontmaagden...dan wel thuis waar je ook normaal de tijd hebt en je je op je gemak voelt (dan maar paar 100 euro lichter)quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ze gedragen zich over het algemeen wel anders. Het is niet zo dat een hoer gezellig bij je blijft en met je mee naar huis gaat.
Mooie conclusiequote:Op woensdag 22 januari 2014 13:14 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Zoals anders ook al aangeven, zit het verschil hem voor mij in het feit of iemand het met je doet omdat ze jou leuk vindt, of omdat ze je geld leuk vindt.
Dat is niet helemaal wat ik bedoeldequote:Op woensdag 22 januari 2014 13:25 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
In zo'n vies hokje zou ik me sws al niet willen laten ontmaagden...dan wel thuis waar je ook normaal de tijd hebt en je je op je gemak voelt (dan maar paar 100 euro lichter)
Tjah...whatever...uiteindelijk moet iedereen lekker doen waar hij/zij zich zelf het beste bij voelt. Ik wist het wel iig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:37 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde
Ze blijven namelijk niet bij je.
Klopt. ging mij er meer om dat er nu eindeloos herhaling van woorden kwam tussen twee/drie mensen. Schiet het topic niets mee op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:19 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Zo kun je elke discussie wel doodslaan. Afhankelijk van .... wel of niet ... the end!
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:45 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Een ONS en een hoer vind ik toch een verschil.Bij een ONS vindt een meisje je leuk. Ik zou daar geen Nee tegen zeggen. Maar een hoer moet je betalen , dat geeft 0,0 zelfvetrouwen
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Jullie doen net of een hoer een of ander heel verschrikkelijk iets /mens is....
Ik maak binnenkort wel even een hoerentopic aan om wat vooroordelen weg te nemen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:
Conclusie: Afhankelijk van je problemen en wat je doel is.. is een hoer wel of geen mogelijkheid.
Discussie gesloten
Dat klinkt een beetje alsof het een enge ziekte is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:27 schreef Hexagon het volgende:
Als ik op mijn 35e nog maagd zou zijn zou ik in ieder geval al lang serieuze hulp gezocht hebben. Daar moet je toch niet mee blijven lopen?
Nouja het lijkt me toch een vervelend probleem dat het leven van iemand behoorlijk kan vergallen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:31 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje alsof het een enge ziekte is.
Moet je ook maar durven, je moet flink met de billen bloot denk ik. Net zo eng om met dames om te gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja het lijkt me toch een vervelend probleem dat het leven van iemand behoorlijk kan vergallen.
Dan kun je trots blijven doen en het maar voor je uit blijven schuiven. Je kan ook accepteren dat er in de ontwikkeling iets niet goed is gegaan en dat je wellicht wat steun nodig hebt om het te fixen.
Ik ken dat gevoel, toch is seks net als drugs.... je hebt het niet nodig maar het is wel lekkerquote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Moet zeggen dat het ook deels door mezelf komt hoorBovendien stoor ik mezelf er ook niet echt aan, ben het wel gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |