Jezelf veranderen in de zin dat je jezelf verbetertquote:Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Hmmm...moet ik nou mezelf zijn of mezelf veranderen (zoals andere users suggereerden)
Ligt eraan. Ben je tevreden met hoe het nu gaat? Zo nee, dan zal er toch echt wat moet veranderen. En je hebt enkel invloed op jezelf.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef Sicstus het volgende:
Hmmm...moet ik nou mezelf zijn of mezelf veranderen (zoals andere users suggereerden)
Dit plaatje vind ik daarbij wel van toepassing:quote:Op maandag 20 januari 2014 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezelf veranderen in de zin dat je jezelf verbetert
Kleuterquote:
Ik verwacht eerder slotje vanwege scquote:Op maandag 20 januari 2014 18:21 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Dit topic wordt waarschijnlijk ook wel vol geluld (onder andere door mij)
Of te wel laten we dat gewoon niet doenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik verwacht eerder slotje vanwege sc
Nou, iemand anders nog 1e keer ervaringen?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of te wel laten we dat gewoon niet doen
Bedoel je met ''polen'' de aantrekkingskracht tussen mensen (zoals bij een magneet)?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ben je tevreden met hoe het nu gaat? Zo nee, dan zal er toch echt wat moet veranderen. En je hebt enkel invloed op jezelf.
Ben je tevreden met wie je bent en blijkt dat door jezelf te zijn de pool van vrouwen klein is. Tja dan moet je dat accepteren.
Ben je daar niet tevreden mee, dan zal je iets moeten doen om die pool van vrouwen te vergroten. Dus meer doen/zijn waardoor de pool groter wordt. En waar begint dat mee? Vaak door meer zelfvertrouwen en sociaal zijn. En volgens mij wil iedereen die twee punten wel vergroten. Dus dat doe je altijd voor jezelf.
Nee als het aantal visjes in de zee die happen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef Waterloos het volgende:
Bedoel je met ''polen'' de aantrekkingskracht tussen mensen (zoals bij een magneet)?
mmmmquote:
Nooit te laat om ontmaagd te zijn/wordenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow, nog 1 toevoeging. Ten tijde van mijn ontmaagding was ik een jaar of 27
Haha, leuke metafoor dan.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee als het aantal visjes in de zee die happen.
Oftewel de hoeveelheid vrouwen die geintresseerd in je zijn / zouden kunnen zijn
Goed ideequote:Op maandag 20 januari 2014 18:24 schreef WitteMuur het volgende:
Als jullie het nou gewoon met elkaar doen
Bij mij was hij weinig bijzonder. Het was twee maanden voor mijn 16e verjaardag en ondanks dat ik een uur flink bezig was lukte het niet om klaar te komen. Misschien scheelde het dat het voor ons beiden de eerste keer was. De tweede keer was een stuk leuker.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, iemand anders nog 1e keer ervaringen?
Wat ben ik ook een rasmongoolquote:Op maandag 20 januari 2014 18:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doelde meer op het engelse pool.. Dus zo metaforisch was het niet
Dan ben je geen "oudere" maagdquote:Op maandag 20 januari 2014 18:25 schreef richolio het volgende:
Herkenbaar ja, ik ben 16 jaar en gewoon nogsteeds maagd
En nu doe je het zeker elke week om je gemis van al die jaren in te halenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow, nog 1 toevoeging. Ten tijde van mijn ontmaagding was ik een jaar of 27
''nogsteeds''quote:Op maandag 20 januari 2014 18:25 schreef richolio het volgende:
Herkenbaar ja, ik ben 16 jaar en gewoon nogsteeds maagd
Sta alweer 5 jaar droogquote:Op maandag 20 januari 2014 18:27 schreef Waterloos het volgende:
[..]
En nu doe je het zeker elke week om je gemis van al die jaren in te halen
quote:
Waarom is dat dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sta alweer 5 jaar droog
Ik ben niet zo van de ONS-jes
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef complicate het volgende:
[..], wat meer actie en versieren misschien
Moet zeggen dat het ook deels door mezelf komt hoorquote:
Mijn vriendin wil anders minimaal om de twee weken seksquote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het ook deels door mezelf komt hoorBovendien stoor ik mezelf er ook niet echt aan, ben het wel gewend
Ik doelde niet op je grammaticaquote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Nog steeds danHet was een lange dag
Misschien kun je hem dan wat tips geven (gezien de titel onder je naamquote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef complicate het volgende:
[..], wat meer actie en versieren misschien
Dan ben je al lang ontmaagd.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik doelde niet op je grammatica
-16 is nog jongga je druk maken over 5 jaar
Over 10 jaar lijkt me beterquote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik doelde niet op je grammatica
-16 is nog jongga je druk maken over 5 jaar
Daar bestaat al een ander topic voorquote:Op maandag 20 januari 2014 18:32 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Misschien kun je hem dan wat tips geven (gezien de titel onder je naam)
Over 5 jaar zou ik het tenminste nog begrijpen, maar iedereen denk dat je op je 13e ontmaagd moet worden ofzoquote:
Het makkelijkste is als een vriend ''wingman'' gaat spelen (die persoon ben ikzelf heel vaak).quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar bestaat al een ander topic voor
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar bestaat al een ander topic voor
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
[ afbeelding ]
Wat?
Iedereen kan versieren
Dit topic is voor leuke en nuttige versiertips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes!
Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.
10 basistips voor versieren
Versiertip #1: Lachen
Versiertip #2: Geef af en toe complimenten
Versiertip #3: Oogcontact
Versiertip #4: Luister
Versiertip #5: Neem initiatief
Versiertip #6: Wees de gastheer
Versiertip #7: Hulpmiddelen
Versiertip #8: Heb plezier
Versiertip #9: Begin een gesprek
Versiertip #10: Flirten & versieren is een soort van gedrag
Tips voor uiterlijke verzorging
Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).
7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)
Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.
Hier extra linkjes en andere categorieėn die belangrijk zijn bij 'het versieren' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.
Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. EN BEN NIET TE SERIEUS EN OPDRINGERIG
Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
Zolang hun maar geen maagd zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 18:33 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Dan ben je al lang ontmaagd.
In mijn vriendengroep is het normaal om de lelijkste chicks aan de maagden door te schuiven.
Mezelf proberen te verbeteren, die tijd hebben we wel gehadquote:Op maandag 20 januari 2014 18:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ben je tevreden met hoe het nu gaat? Zo nee, dan zal er toch echt wat moet veranderen. En je hebt enkel invloed op jezelf.
Ben je tevreden met wie je bent en blijkt dat door jezelf te zijn de pool van vrouwen klein is. Tja dan moet je dat accepteren.
Ben je daar niet tevreden mee, dan zal je iets moeten doen om die pool van vrouwen te vergroten. Dus meer doen/zijn waardoor de pool groter wordt. En waar begint dat mee? Vaak door meer zelfvertrouwen en sociaal zijn. En volgens mij wil iedereen die twee punten wel vergroten. Dus dat doe je altijd voor jezelf.
Kerel, stel je hebt aanspraak op twee meisjes. Het klikt met de een en de vriendin blijft erbij hangen. Wat doe je dan?quote:
Doet me denken aan vroegerquote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Kerel, stel je hebt aanspraak op twee meisjes. Het klikt met de een en de vriendin blijft erbij hangen. Wat doe je dan?
Wij stellen die vriendin dan voor aan onze ''leuke vriend''
Durven vrouwen aansprekenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef aequus het volgende:
[..]
Als je dat allemaal zou moeten samenvatten:
Stel je niet zo aan en trek je bek eens open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |