Het is anders omdat het geregeld is. Je geeft geld ervoor. Dus de hele situatie is anders.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar wat ik vooral niet inzie wat er zo "anders" aan zou zijn...dat je niet in zo'n vies hokje ontmaagd wil worden oke, maar gewoon thuis bij jezelf is het toch eigenlijk niks anders.
Ik kan niet 100% uitsluiten dat ik misschien een iets te geromantiseerd beeld heb, maar zouden vrouwen niet juist liever een maagd hebben (en die zijn eerste keer dus heeft bewaard voor een speciaal persoon) dan iemand die zich heeft laten ontmaagden door een hoer gewoon om het maar eens gedaan te hebben?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar wat ik vooral niet inzie wat er zo "anders" aan zou zijn...dat je niet in zo'n vies hokje ontmaagd wil worden oke, maar gewoon thuis bij jezelf is het toch eigenlijk niks anders.
Maar het is toch maar sex? Dat stelt toch helemaal niet zoveel voor?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die logica snap ik even niet.
Maar ik wil iemand niet alles hoeven te leren, of dat ie verlegen/bang is of whatever. Geef mij maar iemand die weet/denkt te weten wat ie doet en die je enkel beetje hoeft bij te sturen.
(en ja er zijn natuurtalenten blabla)
Ik denk dat als je, zoals enkelen hier, dik in de 30 bent en nog maagd, de vrouwen niet applaudiseren bij het feit dat je nog steeds maagd bent. Dan is er meer aan de hand, en daar zullen de meesten toch omheen willen lopen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:02 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Ik kan niet 100% uitsluiten dat ik misschien een iets te geromantiseerd beeld heb, maar zouden vrouwen niet juist liever een maagd hebben (en die zijn eerste keer dus heeft bewaard voor een speciaal persoon) dan iemand die zich heeft laten ontmaagden door een hoer gewoon om het maar eens gedaan te hebben?
Bij een vrouw anders ook nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn laatste vriendje was 27 jaar en ik heb hem “ontmaagd” en hij was beter in bed dan mijn eerste die al wat ervaring had. Sterker nog, hij was minder onzeker in bed enz. Ik kon hem zelfs bijna niet geloven dat hij maagd was. Bij een man kan je het niet nagaan hé
Bloed e.d.quote:
Als je het over seks overromantiseren.. absoluut!quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Maar het is toch maar sex? Dat stelt toch helemaal niet zoveel voor?
Er zal bij sommigen vast meer aan de hand zijn, maar er zijn natuurlijk ook mensen die gewoon de juiste persoon nog niet tegen zijn gekomen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat als je, zoals enkelen hier, dik in de 30 bent en nog maagd, de vrouwen niet applaudiseren bij het feit dat je nog steeds maagd bent. Dan is er meer aan de hand, en daar zullen de meesten toch omheen willen lopen.
Die onzekerheid is er door mensen zoals jij. Jouw gedachtes over maagden veroorzaken dat. Ze worden ook veroordeeld! Als ik jou tegenkwam, dan werd gewoonweg weggestuurd om mijn "seks status". Denk je dat dat prettig wordt gevonden?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zet het er dan niet in he, als het toch nergens op slaat
mbt de rest van de reactie. Sommige mannen voelen meer druk omdat ze nog nooit seks hebben gehad. Omdat ze bang zijn veroordeeld te worden omdat ze maagd zijn, geen ervaring hebben. Dat geeft extra! druk.
Naar de hoeren gaan kan die extra druk weg halen.
Natuurlijk is het geen oplossing voor al hun problemen, maar het neemt er misschien eentje weg of net die extra onzekerheid.
Ik denk dat seks hebben in ruil voor seks (met een hoer), gewoon een ander "lading" heeft, dan seks met een vrouw die jezelf in je bed heb kunnen krijgen. Hangt ook af van wat een man wil bereiken. Want als je onzeker bent e.d, dan geraak je geen stap verder na het neuken met een hoer (denk ik). Dan als je een chick in bed zou krijgen door er zelf moeite te hebben ingestoken. Een man met doel "ik wil gewoon eens weten hoe het voelt" zal er geen "moeite" mee hebben om naar een hoer te gaan dan een man met als doel "ik wou dat ik een vrouw in bed kon krijgen die wat voelt voor mij". Sommige mannen geloven meer in het vinden van de "juiste" persoon enz. En dat maakt dat ze liever niet naar hoeren gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar zoals je aan de reactie van complicate kunt zien zijn er ook die het niet erg vindenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Die onzekerheid is er door mensen zoals jij. Jouw gedachtes over maagden veroorzaken dat. Ze worden ook veroordeeld! Als ik jou tegenkwam, dan werd gewoonweg weggestuurd om mijn "seks status". Denk je dat dat prettig wordt gevonden?
Wat Myst zeg. Er zijn er ook genoeg die dat niet erg vinden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Die onzekerheid is er door mensen zoals jij. Jouw gedachtes over maagden veroorzaken dat. Ze worden ook veroordeeld! Als ik jou tegenkwam, dan werd gewoonweg weggestuurd om mijn "seks status". Denk je dat dat prettig wordt gevonden?
In mijn geval moet ik eerst mijn eigen zaakjes op orde zien te krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds hier (oprecht) benieuwd naar... Als je echt een gegeven moment de 25 bent gepasseerd bijv.
Dit dus. Ik zou na afloop van zo'n eerste keer met een hoer dan denk ik zoiets hebben van: "Oké, dat was dus de eerste keer en nu?"quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat seks hebben in ruil voor seks (met een hoer), gewoon een ander "lading" heeft, dan seks met een vrouw die jezelf in je bed heb kunnen krijgen. Hangt ook af van wat een man wil bereiken. Want als je onzeker bent e.d, dan geraak je geen stap verder na het neuken met een hoer (denk ik). Dan als je een chick in bed zou krijgen door er zelf moeite te hebben ingestoken. Een man met doel "ik wil gewoon eens weten hoe het voelt" zal er geen "moeite" mee hebben om naar een hoer te gaan dan een man met als doel "ik wou dat ik een vrouw in bed kon krijgen die wat voelt voor mij". Sommige mannen geloven meer in het vinden van de "juiste" persoon enz. En dat maakt dat ze liever niet naar hoeren gaan.
Exact. Jij snapt mijn puntquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:23 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Dit dus. Ik zou na afloop van zo'n eerste keer met een hoer dan denk ik zoiets hebben van: "Oké, dat was dus de eerste keer en nu?".
Dat klopt, maar dat neemt de onzekerheid helaas niet weg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar zoals je aan de reactie van complicate kunt zien zijn er ook die het niet erg vinden
Het was ook het punt dat ik eerder probeerde te maken. Zo'n hoer zie ik eerder als verzwakking dan als versterking van het zelfvertrouwen en de eigenwaardequote:
Dat snap ik. Daarom het kernprobleem aanpakken oid. Zoals wat hij hier zegt:quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat neemt de onzekerheid helaas niet weg.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:22 schreef Belgosome het volgende:
Het grootste probleem van een oudere maagd draait niet puur om die platonische seks. Ze missen vooral ware intimiteit met iemand van het andere geslacht , het grootste gemis is het liefdevolle gevoel. Een hoer kan wel een oplossing zijn voor wat ervaring te hebben zodat je minder stress zou hebben als het een keer zou kunnen gebeuren , maar het kernprobleem zal het nooit oplossen.
Je moet dat ook niet gaan zeggen natuurlijk hequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:02 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Ik kan niet 100% uitsluiten dat ik misschien een iets te geromantiseerd beeld heb, maar zouden vrouwen niet juist liever een maagd hebben (en die zijn eerste keer dus heeft bewaard voor een speciaal persoon) dan iemand die zich heeft laten ontmaagden door een hoer gewoon om het maar eens gedaan te hebben?
Voor mij zou het overigens ook echt een laatste redmiddel zijn, als andere dingen echt niet meer werken en ik de wanhoop nabij zou zijn.
Ja maar ik denk dat (vooral voor mannen) de gemiddelde ontmaagding ook vaak een one night stand is met een meisje uit je klas/van vakantie/van de kroeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat seks hebben in ruil voor seks (met een hoer), gewoon een ander "lading" heeft, dan seks met een vrouw die jezelf in je bed heb kunnen krijgen. Hangt ook af van wat een man wil bereiken. Want als je onzeker bent e.d, dan geraak je geen stap verder na het neuken met een hoer (denk ik). Dan als je een chick in bed zou krijgen door er zelf moeite te hebben ingestoken. Een man met doel "ik wil gewoon eens weten hoe het voelt" zal er geen "moeite" mee hebben om naar een hoer te gaan dan een man met als doel "ik wou dat ik een vrouw in bed kon krijgen die wat voelt voor mij". Sommige mannen geloven meer in het vinden van de "juiste" persoon enz. En dat maakt dat ze liever niet naar hoeren gaan.
En met een "echte"quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:23 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Dit dus. Ik zou na afloop van zo'n eerste keer met een hoer dan denk ik zoiets hebben van: "Oké, dat was dus de eerste keer en nu?".
Het verschil zit in iets "regelen" (=seks met hoer in ruil voor geld) terwijl het in jouw voorbeeld ging/gaat om spontaan seks hebben met een meisje dat je ontmoet. Dus groot verschil. Een ONS is uiteraard iets anders dan seks met een hoer. Dat snap je toch ook wel hé.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Mijn eerste keer was ik 16 jaar, voor het eerst alleen op vakantie met vrienden in een tentje met een (aangeschoten) meid die ik 2 uur daarvoor had ontmoet op avond 1 van de vakantie....naja...wat is dan het verschil zeg maar...
Een ONS en een hoer vind ik toch een verschil.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:41 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
En met een "echte"vriendin zou het anders zijn? Dat gevoel heb je toch altijd min of meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |