Je bent nog jong en dat schijnt duidelijk door jouw posts heen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:26 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
[..]
Ervaring op het gebied van vrouwen? Wat voor ervaring heb jij dan als ik vragen mag?
20. Al zegt dat weinig over mijn ervaring natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent nog jong en dat schijnt duidelijk door jouw posts heen.
Neem maar van mij aan, "you aint seen nothing yet"quote:Op maandag 20 januari 2014 19:28 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
20. Al zegt dat weinig over mijn ervaring natuurlijk.
Ja...kijk....als ik met dergelijke opgekropte gevoels naar bed ga straks, gaat het ten koste van m'n nachtrust dus ik dacht, ik ga het TOCH even zeggen.quote:
Oke cool story broquote:Op maandag 20 januari 2014 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan, "you aint seen nothing yet"
Ik denk dat je het beste met een lauw biertje ergens bierviltjes kunt gaan staan verkruimelen in een donkere hoek tot de vrouwen zich massaal voor je voeten werpen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zei dat zelfvertrouwen en wat actie durven ondernemen om vrouwen aan te spreken manieren zijn als je een chick wil scoren of zelfs een relatie wil.Zonder actie geen reactie etc. Wat denk jij dan?
Vertel je verhaal maar. Dan geef ik wel mijn oordeel.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan, kan ook een behoorlijk crappy story voor je worden.
Is het voor jou dan zo makkelijk om -jouw- hele verhaal te vertellen??quote:Op maandag 20 januari 2014 19:32 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Vertel je verhaal maar. Dan geef ik wel mijn oordeel.
Ok, zonder biertje geen ander mogelijkheid dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:31 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste met een lauw biertje ergens bierviltjes kunt gaan staan verkruimelen in een donkere hoek tot de vrouwen zich massaal voor je voeten werpen.
Je probeert de indruk te wekken alsof je super veel ervaring hebt met vrouwen, dus ik ga er van uit dat je wel een paar leuke verhalen hebt om met ons te delen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het voor jou dan zo makkelijk om -jouw- hele verhaal te vertellen??
Ja, of je maakt elkaars kop gek en dan gaan ze vervolgens met een ander er vandoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:07 schreef aequus het volgende:
[..]
En op het moment dat je het hun geeft zijn ze pleitte
Dan heb je niet goed tussen de regels door gelezenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:40 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Je probeert de indruk te wekken alsof je super veel ervaring hebt met vrouwen, dus ik ga er van uit dat je wel een paar leuke verhalen hebt om met ons te delen.
Het verschilt uiteraard. Ik had het maar over één meisje.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:11 schreef aequus het volgende:
Sowieso is er niet iets ''wat vrouwen willen''
Jawel, uiterlijk is heel belangrijk. Dat wist ik op de middelbare school al.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Als je op oude leeftijd maagd bent, dan ligt het ook aan jezelf. Niet aan je uiterlijk oid.
Het is gewoon een gebrek aan sociale vaardigheden en als die mensen niet uit hun comfort zone komen dan wordt het ook nooit wat.
Wel is een wilde negerin geneukt?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:28 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
20. Al zegt dat weinig over mijn ervaring natuurlijk.
Als dit twitter was had nu een retweetquote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja, of je maakt elkaars kop gek en dan gaan ze vervolgens met een ander er vandoor.
Meiden ik heb een tip voor jullie: Kap met al dat geflirt als jullie in een relatie zitten.
En jij hebt niet iets van, laat ik die kerel even helpen?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Sheldon. het volgende:
Vraag me dan altijd af wat jullie dan tegenhoudt?
Zelf was ik er met mijn 19 jaar -vergeleken met mijn vrienden- ook vrij laat bij, en ik gaf toe dat mijn ontmaagding me ook ''aan kwam waaien'' als het ware, maar ik ken welgeteld een persoon van 28 die nog maagd is, en die vraagt er echt gewoon om
Die leeft met de overtuiging dat vrouwen als levensdoel hebben om hem het leven zuur te maken. Als er op een feestje een vrouw binnenkomt, schudt hij haar nors de hand en als hij drank op heeft gaat hij haar nog uit zitten schelden ook. Daarnaast zit hij praktisch de hele week binnen, en in sociaal gezelschap is hij ook absoluut niet leuk..
Lijkt mij toch dat zo iemand het dieptepunt is, maar daarbuiten komen zelfs ''lelijke'' gasten aan een prima vriendin..
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het verschilt uiteraard. Ik had het maar over één meisje.
Nou, ik moet zeggen dat ik er toch moeite mee heb gehad.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:47 schreef aequus het volgende:
[..]ja zo kan je alles roepen, er is vast wel ergens een meisje die zo denkt
In mijn ogen niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:05 schreef Dactylus het volgende:
Word 24 hier ook onder 'ouder' gezet?
Als jij jezelf laat en oud vindt, dan ja. Daar zijn echt geen regels voor hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:05 schreef Dactylus het volgende:
Word 24 hier ook onder 'ouder' gezet?
Wingman zijn is inderdaad super! Daar ben ik een stuk beter in dan in zelf versieren.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Het makkelijkste is als een vriend ''wingman'' gaat spelen (die persoon ben ikzelf heel vaak).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |