Ook niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:56 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Helemaal niet....plagen = kusjes vragen ken je toch ook wel.
Ik bedoel het niet als een echte klootzak zijn, maar meer als in een beetje een treiterende houding/klieren.
Dat er geen druk achter zit maar diegene naar je toegaat omdat hij/zij het wil en niet omdat hij het moetquote:Op maandag 20 januari 2014 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er zo geweldig is aan "spontaan"
Geen drankjes aanbieden bij het eerste contact. Als je een tijdje staat te praten en je hebt dorst dan kun je wel vragen van 'wil je een wijntje oid.?', maar niet gelijk aanbieden en ook niet geven als ze vraagt van: 'ga je me nog wat te drinken geven?'.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:48 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Gewoon eromheen lullen.
''Mag ik dan alleen met je praten als ik je vriendje ben? Mij lijk je me gewoon een leuk persoon om een goede avond mee te hebben, dus heb je zin in een drankje?''
spontaanquote:Op maandag 20 januari 2014 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er zo geweldig is aan "spontaan"
quote:spontaan bijv.naamw.Uitspraak: [spɔnˈtan] als je iets meteen, zonder lang nadenken zegt of doet, of als iets daar blijk van geeft Voorbeelden: `spontaan reageren`, `spontaan hulp bieden`, `Zij is een open en spontane vrouw.` ...
Zelfs al had ik geen interesse in bepaalde chicks werkt het nog (toen ik zelf een vriendin had). Probeer het eens.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Ook niet.
Je mag haar natuurlijk wel plagen (dat is essentieel zelfs), maar aan de andere kant moet je duidelijk maken dat jij haar leuk vindt.
Als je alleen met haar speelt gaat een ander er met de buit vandoor!!
Oudere maagden zijn over het algemeen gesproken niet op zoek naar "meisjes"quote:Op maandag 20 januari 2014 18:58 schreef Eind-Baas het volgende:
Meisjes willen gewoon een boy die alpha is. Dus wees het alpha mannetje and you will get laid.
Ja zo iets , dat je geen spelletjes speeltquote:Op maandag 20 januari 2014 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als gewoon eerlijk zijn dan?
quote:spontaan
[bijvoeglijk naamwoord]• wat je doet als het in je opkomt
vb:hij begon spontaan te lachen
• iemand die doet wat in hem opkomt
vb:Aisa is een spontaan meisje
Oke, weet ik ook gelijk weer dat ik behoorlijk spontaan benquote:Op maandag 20 januari 2014 19:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja zo iets , dat je geen spelletjes speelt
[..]
Speciaal voor de oudere maagden: vrouwen*quote:Op maandag 20 januari 2014 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oudere maagden zijn over het algemeen gesproken niet op zoek naar "meisjes"
Hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:01 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Speciaal voor de oudere maagden: vrouwen*
Ik wou het je bewijzen dat je het bentquote:Op maandag 20 januari 2014 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oke, weet ik ook gelijk weer dat ik behoorlijk spontaan ben
Dat komt omdat meiden aandachtsverslaafd zijn. Ze willen aandacht hebben van alle mannen, zelfs als ze een relatie hebben. Dat heb ik laatst meegemaakt. Blijft ze naar mij kijken met de hoop dat ik toch een gesprek met haar begin, terwijl ik met anderen praat.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Treath them like shit and they will marry you (Zit absoluut een kern van waarheid in)
Ze willen wat ze niet kunnen krijgen, dat is de deal.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat komt omdat meiden aandachtsverslaafd zijn. Ze willen aandacht hebben van alle mannen, zelfs als ze een relatie hebben. Dat heb ik laatst meegemaakt. Blijft ze naar mij kijken met de hoop dat ik toch een gesprek met haar begin, terwijl ik met anderen praat.
Dus je denkt dat elke dominante man met een groot lichaam en een goede kop iedere vrouw kan versieren?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:58 schreef Eind-Baas het volgende:
Meisjes willen gewoon een boy die alpha is. Dus wees het alpha mannetje and you will get laid.
Graag gedaan. Ik deel mijn kennis graag met anderenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je zeer nuttige bijdrage
Nee. Niemand kan elke vrouw versieren. Dat zeg ik ook nergens.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:03 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Dus je denkt dat elke dominante man met een groot lichaam en een goede kop iedere vrouw kan versieren?
Hahahaa, herkenbaar.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat komt omdat meiden aandachtsverslaafd zijn. Ze willen aandacht hebben van alle mannen, zelfs als ze een relatie hebben. Dat heb ik laatst meegemaakt. Blijft ze naar mij kijken met de hoop dat ik toch een gesprek met haar begin, terwijl ik met anderen praat.
En op het moment dat je het hun geeft zijn ze pleittequote:Op maandag 20 januari 2014 19:06 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Hahahaa, herkenbaar.
Ze willen dat jij naar hen toekomt terwijl ze zelf het initiatief niet durven te nemen. Die subtiele hints ken ik ondertussen allemaal al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |