abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 januari 2014 @ 19:08:02 #126
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_135729297
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:07 schreef Eind-Baas het volgende:

[..]

Kun je dit verklaren?
Kijk naar *random rijk iemand* :Y
pi_135729299
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:06 schreef Waterloos het volgende:

[..]

Hahahaa, herkenbaar.

Ze willen dat jij naar hen toekomt terwijl ze zelf het initiatief niet durven te nemen. Die subtiele hints ken ik ondertussen allemaal al.
wow jij hebt er echt vet veel verstand van man
pi_135729317
quote:
13s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:06 schreef BMTH het volgende:
Alpha bullshit werkt voor geen meter
Het beste is om zelfverzekerd te zijn en initiatief durven te nemen, een klootzak moet je vooral niet proberen te zjin.
  maandag 20 januari 2014 @ 19:08:41 #129
283098 Eind-Baas
Geen arbeider
pi_135729333
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:07 schreef BMTH het volgende:

[..]

kom je vanzelf wel achter
Dan heb je of een verkeerde definitie van alpha of je weet gewoon niet beter.
pi_135729355
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

wow jij hebt er echt vet veel verstand van man
:')

Hoe interpreteer jij het dan?
pi_135729459
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:09 schreef Waterloos het volgende:

[..]

quote:
AMOG [alpha male of the group of alpha male other guy]
Betekenis: Alfaman van de groep een sociaal vaardige man die met een versierkunstenaar wedijvert om een vrouw of zich met het spel van en versierkunstenaar bemoeit.
•Oorsprong: Tyler Durden.
•Visie van MasterFlirt: Er zijn altijd sociaal en communicatief vaardige mannen geweest. Deze mannen, Alpha mannen genaamd, hebben een bepaalde invloed op andere mensen. MasterFlirt kijkt naar de houding, visie en manier van doen van deze mannen en leert van het gedrag van deze mannen zodat jij hier je voordeel mee kunt doen. De Amog is je beste vriend.

:)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  maandag 20 januari 2014 @ 19:11:41 #132
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_135729521
Sowieso is er niet iets ''wat vrouwen willen''
pi_135729583
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:09 schreef Waterloos het volgende:

[..]

Alsof je heel graag hier op internet wil doen laten overkomen alsof je het allemaal het beste weet :`)
pi_135729651
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Alsof je heel graag hier op internet wil doen laten overkomen alsof je het allemaal het beste weet :`)
Alfa is meestal iemand met veel zelfvertrouwen , humor etc. etc. Maar goed. Elke man heeft zijn charme :)
pi_135729663
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Als ik dat dacht, dan zou ik heel dom zijn.

Het enige wat ik post zijn mijn eigen ervaringen en visies. Als je het daar niet mee eens bent mag je gerust in discussie gaan hoor.

Maar waarom reageer je opeens zo op de man?
pi_135729758
Vraag me dan altijd af wat jullie dan tegenhoudt?

Zelf was ik er met mijn 19 jaar -vergeleken met mijn vrienden- ook vrij laat bij, en ik gaf toe dat mijn ontmaagding me ook ''aan kwam waaien'' als het ware, maar ik ken welgeteld een persoon van 28 die nog maagd is, en die vraagt er echt gewoon om

Die leeft met de overtuiging dat vrouwen als levensdoel hebben om hem het leven zuur te maken. Als er op een feestje een vrouw binnenkomt, schudt hij haar nors de hand en als hij drank op heeft gaat hij haar nog uit zitten schelden ook. Daarnaast zit hij praktisch de hele week binnen, en in sociaal gezelschap is hij ook absoluut niet leuk..

Lijkt mij toch dat zo iemand het dieptepunt is, maar daarbuiten komen zelfs ''lelijke'' gasten aan een prima vriendin..
  maandag 20 januari 2014 @ 19:18:26 #137
283098 Eind-Baas
Geen arbeider
pi_135729898
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Sheldon. het volgende:

Zelf was ik er met mijn 19 jaar -vergeleken met mijn vrienden- ook vrij laat bij, en ik gaf toe dat mijn ontmaagding me ook ''aan kwam waaien'' als het ware, maar ik ken welgeteld een persoon van 28 die nog maagd is, en die vraagt er echt gewoon om

Die leeft met de overtuiging dat vrouwen als levensdoel hebben om hem het leven zuur te maken. Als er op een feestje een vrouw binnenkomt, schudt hij haar nors de hand en als hij drank op heeft gaat hij haar nog uit zitten schelden ook. Daarnaast zit hij praktisch de hele week binnen, en in sociaal gezelschap is hij ook absoluut niet leuk..

Lijkt mij toch dat zo iemand het dieptepunt is, maar daarbuiten komen zelfs ''lelijke'' gasten aan een prima vriendin..
Als je op oude leeftijd maagd bent, dan ligt het ook aan jezelf. Niet aan je uiterlijk oid.
Het is gewoon een gebrek aan sociale vaardigheden en als die mensen niet uit hun comfort zone komen dan wordt het ook nooit wat.
pi_135729928
quote:

Leg eens uit. Je moest niet eens moeite doen?

Het gaat ook niet puur om het uiterlijk dat je in zo'n situatie belandt , maar het zal eerder aan het sociale aspect liggen.
pi_135730011
quote:

Ik denk dat er wel meer problemen zijn bij die kerel.
pi_135730036
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Alfa is meestal iemand met veel zelfvertrouwen , humor etc. etc. Maar goed. Elke man heeft zijn charme :)
Volgens heb jij het ergens anders over dan wij
pi_135730086
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef Waterloos het volgende:

[..]

Als ik dat dacht, dan zou ik heel dom zijn.

Het enige wat ik post zijn mijn eigen ervaringen en visies. Als je het daar niet mee eens bent mag je gerust in discussie gaan hoor.

Maar waarom reageer je opeens zo op de man?
Omdat het (in dit geval) naar jou gericht was en niet mbt tot dit onderwerp
pi_135730089
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Zoals? :)

ben benieuwd :)
pi_135730135
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Omdat het (in dit geval) naar jou gericht was en niet mbt tot dit onderwerp
Heb je verder nog een probleem met me? Of heb je de frustratie al geuit?

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Kutopmerking nummer twee.
Hoe lang wil je nog vervelend zijn?
pi_135730246
quote:
13s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef Waterloos het volgende:

[..]

Heb je verder nog een probleem met me? Of heb je de frustratie al geuit?
nee dat was alles eigenlijk wel :)
pi_135730256
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Leg eens uit. Je moest niet eens moeite doen?

Het gaat ook niet puur om het uiterlijk dat je in zo'n situatie belandt , maar het zal eerder aan het sociale aspect liggen.
Was een meisje van de AH die mij toen leuk vond, en die sleurde me na een feest bijna mee naar huis. Zelfs toen was ik nog te schijterig om haar te doen, maar ik had uiteindelijk net genoeg alcohol op om overstag te gaan... En na die eerste keer merk je dat het niet zo'n big issue is en gaat het verder wel vanzelf..

Als ik om me heen kijk zijn er ook zat jongens die minder sociaal zijn ( ook weinig vrienden hebben, zelden uitgaan) die een vriendin hebben...

Grootste valkuil van die jongen van 28 uit mijn post is dat hij aardig wat overgewicht heeft en bijna kaal is en er ook onverzorgd bijloopt, maar zijn neus ophaalt voor een gemiddeld meisje...

Maar daarbuiten als je gewoon open staat voor een gesprek, niet te hoge eisen hebt, kan ik me bijna niet voorstellen dat het nooit wil lukken, tenzij je dus nooit van je kamer af komt...
pi_135730258
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef complicate het volgende:

[..]

Zoals? :)

ben benieuwd :)
Ik weet niet eens wat je bedoeld
pi_135730262
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

nee dat was alles eigenlijk wel :)
Heel goed!
pi_135730377
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef Eind-Baas het volgende:

[..]

Als je op oude leeftijd maagd bent, dan ligt het ook aan jezelf. Niet aan je uiterlijk oid.
Het is gewoon een gebrek aan sociale vaardigheden en als die mensen niet uit hun comfort zone komen dan wordt het ook nooit wat.
Ik vind het tof dat je je zoveel inzet voor dit topic en ik denk dat jouw adviezen wel degelijk goed bedoeld zijn...echter merk ik wel duidelijk een gebrek aan ervaring bij jou. Jammer wel
pi_135730382
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wat je bedoeld
Ik zei dat zelfvertrouwen en wat actie durven ondernemen om vrouwen aan te spreken manieren zijn als je een chick wil scoren of zelfs een relatie wil. :) Zonder actie geen reactie etc. Wat denk jij dan?
  maandag 20 januari 2014 @ 19:26:38 #150
283098 Eind-Baas
Geen arbeider
pi_135730440
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vind het tof dat je je zoveel inzet voor dit topic en ik denk dat jouw adviezen wel degelijk goed bedoeld zijn...echter merk ik wel duidelijk een gebrek aan ervaring bij jou. Jammer wel
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ervaring op het gebied van vrouwen? Wat voor ervaring heb jij dan als ik vragen mag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')