Ik heb ook momenten gehad dat het niet zo lekker ging, maar soms moet je jezelf ook dwingen en inzien dat jij vaak de grootste druk op jezelf legt waardoor je dichtklapt, stottert etc etc.quote:
Je moet toch ergens ervaring opdoenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:38 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Goed teken!
Het is wel een motivatie voor de vrijgezellen om ''te durven''. Anders ben je gewoon iedere keer de lul
Helemaal mee eens. Een vrouw komt niet uit de lucht gevallen hé.quote:
andersom geld het natuurlijk ookquote:Op maandag 20 januari 2014 18:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Een vrouw komt niet uit de lucht gevallen hé.
Mannen; actieeeeeeeee
Mannen moeten (dus voor jullie) wel uit de lucht komen vallen?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Een vrouw komt niet uit de lucht gevallen hé.
Mannen; actieeeeeeeee
Ja maar mannen zijn jagers, vrouwen verleidenquote:
Zit hem in de hersenenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Waarom zijn meiden eigenlijk zo uiterst onbetrouwbaar? Waarom kunnen ze, zeg maar, zo hard omklappen qua hoe ze je benaderen en behandelen?
quote:
Klopt, maar op initiatief hoort ook responsequote:
Helemaal waar. En zolang vrouwen nog steeds niet helemaal geemancipeerd zijn mogen ze ook genieten van de baten.quote:
Ligt eraan hoe je jaagt. Als je een kneus bent zul je het moeten doen met de afdankertjes van je vriendenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef aequus het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar op initiatief hoort ook response
-edit en niets geld voor alles, onthoud dat
Dat programmaquote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef aequus het volgende:
[..]
Over 5 jaar zou ik het tenminste nog begrijpen, maar iedereen denk dat je op je 13e ontmaagd moet worden ofzo![]()
Ook dat nieuwe RTL programma over jonge 20'ers die nog maagd zijn en hulp vragen
Daarentegen vind ik dat vrouwen ook een man die een gesprekje met hun begint altijd wel even netjes kunnen behandelen of in ieder geval aardig terug doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar mannen zijn jagers, vrouwen verleiden
Als je een kneus bent moet je ervoor zorgen dat je geen kneus blijftquote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je jaagt. Als je een kneus bent zul je het moeten doen met de afdankertjes van je vrienden
Hij is, net als ik, een vaste klant van dergelijke topics.quote:
Nee toch? Je kunt je verbeteren wanneer je maar wilt. Althans, dat kun je proberen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Mezelf proberen te verbeteren, die tijd hebben we wel gehad
Ik ben altijd aardig als een man mij versiert hoor, ik ga niet de bitch uithangen omdat hij "hallo" zegtquote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Daarentegen vind ik dat vrouwen ook een man die een gesprekje met hun begint altijd wel even netjes kunnen behandelen of in ieder geval aardig terug doen.
Soms heb je echt van die bitches die echt op zo'n "wat praat jij met mij" manier reageren. Of bij zin 1 al moeten laten weten dat ze een vriend hebben, terwijl je misschien "gewoon" aardig probeert te doen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef aequus het volgende:
[..]
Als je een kneus bent moet je ervoor zorgen dat je geen kneus blijft
En als je hem op het 1e gezicht niet aantrekkelijk vind? hoelang blijf je ''acteren'' ?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig als een man mij versierd hoor, ik ga niet de bitch uithangen omdat hij "hallo" zegtIs toch ook tegen van beleefdheid
Ja, inderdaad. Contact komt van twee kanten. Als meiden je als lucht behandelen, dan kom je alsnog nergens. Trust me, been there, got the t-shirt.quote:
Ja maar die heb je d'r wel tussen...vaak een combinatie van knap en dom tegelijk. Die zijn toch vaak niet echt spontaan ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig als een man mij versierd hoor, ik ga niet de bitch uithangen omdat hij "hallo" zegtIs toch ook tegen van beleefdheid
Oke ik wil niet teveel de schijn-filosofie opgaan maar ik was vaak ''te bang om te vallen''quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik was op versiergebied eerst ook de grootste sukkel.
Maar doordat ik vaak viel en nog vaker was opgestaan ben ik er nu best goed in, al zeg ik het zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |