abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135751787
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:15 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Dat komt wel goed, we weten wie het wordt en hebben haar nummer ook, dus zullen haar ook wel even rechtstreeks bellen denk ik. ^O^
Kijk aan, helemaal ideaal. Dan idd gewoon als je weet dat je naar huis mag en verwachte aankomsttijd; maar dat kunnen ze je in het ziekenhuis tzt ook vertellen :)
:)
pi_135751838
Pvoesss wat een verrassing! Van harte :)

Burdie fijn dat je door de echo gerust bent gesteld.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:15:16 #163
390026 Aisly
A flower a day..
pi_135752068
Burdie wat fijn! *O*
pi_135752608
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:10 schreef Pvoesss het volgende:
Het was een inleiding omdat ik veel spuugde en mijn buik gewoon niet meer mee kreeg. Bewegen ging gewoon niet. Achteraf niet zo gek dus.

Hij is gister geboren. Om 17:53.

Gefeliciteerd! Ziet er super uit! En mooie naam hoor.

Burdie, fijn van de echo. Beetje euforisch gevoel of niet? Dat heb/had ik wel elke keer daarna.

Ik was weer even naar de verloskundige. Kreeg veel complimenten over hoe fit ik nog ben voor ruim 40, bijna 41 weken. Bloeddruk blijft stabiel, en aan de wat lage kant. Hartslag van de kleine regelmatig rond de 130-140. Ik wil niet strippen zolang het met de baby en met mij goed gaat. Heb nu wel een afspraak in het ziekenhuis voor zaterdagochtend. Dat is standaard met 41 weken en 3 dagen, begreep ik. Daar ga ik dan aan de monitor voor hartfilmpje. Maar ach, er kan veel gebeuren voor die tijd. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_135752720
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:55 schreef Burdie het volgende:
Jullie zijn lief O+.

Mo nog geen actie whatsoever? Buik weer rustig?
Niets! Buik en Jaap weer tam!

Franny wat een geduld! Ik was het na 40w echt zat. Die 41e week was killing voor me!

Ja precies nobo, sta ik dus wellicht morgen bovenaan!!!! :X
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135752774
Zondag had ik even een dipje. Maar nu voel ik me weer goed. Ik vind het ook wel mooi dat zij gewoon lekker zelf bepaalt wanneer ze komt. Ik zie het maar als een oefening in loslaten. ;) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_135752794
_O_
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135752836
Zie jij op tegen de bevalling, DJMomo?
pi_135753094
Ja en nee. Van de week toen het rommelde had ik wel een paniek moment. Ging vnl om dingen die nog geregeld moesten worden. Denk aan vol wasrek in de slaapkamer, drie halve wassen verspreid in de badkamer. Vnl Sjaaks proef ochtend op school waar ik bij wilde zijn. En waar ik me "druk om maak" is hoe het begint. Ben ik alleen? Alleen met Sjaak? Hoe laat begint t, hoe snel gaat t? Heeft vent tijd om Sjaak naar oma te brengen, of gaan we gewoon naar zh en komt oma bij ons? Allemaal beslissingen die ik egk pas last minute wil nemen. En ook bekroop me wel de angst van holy Mac, straks twee van die boefjes. Hoe ga ik dat doen!? Maar feitelijke bevalling niet. Hihi.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135753134
Proficiat Pvoes!
pi_135753177
quote:
Het was een inleiding omdat ik veel spuugde en mijn buik gewoon niet meer mee kreeg. Bewegen ging gewoon niet. Achteraf niet zo gek dus.

Graag even niets op FB we hebben nog niet iedereen kunnen bereiken.

Zijn naam is hetzelfde als de winnaar van heel Holland bakt.
En meneer Hauer. En op FOK is hij dus gewoon R. Snap je de hints niet Dm dan maar ;)

[ afbeelding ]
van harte gefeliciteerd! Wat een mooi mannetje! O+ Geniet van elkaar!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:51:37 #172
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135753196
Burdie fijn!!

Nobono spannend hoor! :D

Franny mooi dat alles weer goed was! Heb je zelf een idee wanneer de kleine zal komen?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_135753286
Hij drinkt geweldig als we hem wakker weten te krijgen.
Als je hem dan loskoppelt geeft hij aan door te willen drinken.
En de keren dat hij zelf komt geeft hij het ook echt heel erg goed aan. O+ O+

De eerste uren van de bevalling vond ik afschuwelijk.
Heb wel de verpleegsters het hele bed en de hele vloer en alle spullen nat weten te krijgen.
Het ging de hele afdeling over het verhaal.. Ik had zo veel vruchtwater :')
Verder tijdens het inleiden was het wel een enorme weeėnstorm maar na 6 uur zat ik nog op een cm of 2 en was ik er klaar mee. Ruggenprik zat er goed en werkzaam in om kwart voor 5.
En ik had niet veel later persdrang en na 16 minuten persen was hij er zonder problemen, hulpmiddelen of scheuren. iets voor 6en. *O* Echt vanaf de ruggenprik was het de meest fijne bevalling ever O+ O+ O+ Ik vond het echt een geweldige verloskundige.
Degene die er overdag was kon ik helemaal niets mee en ik gok ook wel dat dit de reden was dat de ontsluiting niet vorderde. :@

Hij is in lengte ook niet bizar groot en voelt idd aan als heel klein O+

Zo ik heb nu op alle vragen ongeveer een reactie gegeven :+
Ik ga voeden en slapen en luiers verschonen en iedereen bedankt voor de felicitaties :*
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:59:43 #174
11682 Moonah
Jolie femme
pi_135753484
Van harte Pvoesss! :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ōk wir.
pi_135753797
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:47 schreef DJMomo het volgende:
Ja en nee. Van de week toen het rommelde had ik wel een paniek moment. Ging vnl om dingen die nog geregeld moesten worden. Denk aan vol wasrek in de slaapkamer, drie halve wassen verspreid in de badkamer. Vnl Sjaaks proef ochtend op school waar ik bij wilde zijn. En waar ik me "druk om maak" is hoe het begint. Ben ik alleen? Alleen met Sjaak? Hoe laat begint t, hoe snel gaat t? Heeft vent tijd om Sjaak naar oma te brengen, of gaan we gewoon naar zh en komt oma bij ons? Allemaal beslissingen die ik egk pas last minute wil nemen. En ook bekroop me wel de angst van holy Mac, straks twee van die boefjes. Hoe ga ik dat doen!? Maar feitelijke bevalling niet. Hihi.
Ja, het is allemaal zo moeilijk te voorspellen. Het niet precies weten hoe en wat en wanneer maakt onzeker. Maar het komt natuurlijk allemaal goed. Achja, en die was. Ik wil ook dat mijn huis helemaal op orde is enzo, maar op het moment supreme is dat natuurlijk helemaal niet belangrijk. :) .
pi_135753894
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:51 schreef Enfermera het volgende:
Burdie fijn!!

Nobono spannend hoor! :D

Franny mooi dat alles weer goed was! Heb je zelf een idee wanneer de kleine zal komen?
Ik had een sterk gevoel bij maandag. Maar die dag is ook gewoon rustig voorbij gegaan. Dus ja. :D .

En Pvoess, wat fijn dat het laatste stuk zo vlot en soepel ging! En ik denk inderdaad dat bij het vorderen van de ontsluiting het heel belangrijk is dat je je ontspannen en prettig voelt.
pi_135753925
Exact!

Jij komt erg ontspannen over. Schijn of echt zo?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135753956
Pvoess, gefeliciteerd!
Mooie vent en naam ook! O+
pi_135754415
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:13 schreef DJMomo het volgende:
Exact!

Jij komt erg ontspannen over. Schijn of echt zo?
Ja, is wel echt zo, geloof ik. Al kan ik ook ineens in de stress schieten. Duurt gelukkig meestal niet lang.
Ik doe veel met de hypnobirthing technieken en probeer heel erg uit te gaan van vertrouwen, in mijzelf, mijn lichaam, de baby, de mensen om mij heen.
pi_135755295
Even een jompel voor de goede echo van Burdie. *O* Wat fijn dat je nu eindelijk wel met een goed gevoel huiswaarts kon.

En wat een toffe naam heeft jullie mannetje Pvoesss. En wat issie mooi. O+

Franny ook een goede controle. Fijn. En spannend. Het kan echt elk moment gaan gebeuren nu. :o

En een verloren slijmprop voor Nobonovrouw. Spannend! Het hoeft niets te zeggen, maar kan wel.

Momo :* voor je nacht. Hier hetzelfde. Ik had steken in mijn doosch, steken in mijn zij aan beide kanten en ik wist echt niet meer hoe te liggen. }:| En om 5:30 uur ging het beter, maar om 6:00 uur ging de wekker.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:04:30 #181
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_135755478
Gefeliciteerd Pvoesss en Paxlie! *O* Wat een prachtig prulletje! O+

Wat vinden grote zus en grote broer van hem?
A grand adventure has begun.
pi_135755483
Pvoesss gefeliciteerd met R! Wat een mooie foto ook O+

Mooi dat de echo goed was Burd, een hele geruststelling :*

Dank nog voor jullie reacties over die 3D echo's, na wat gegoochel vond ik er nog 1 in de buurt die het voor 80E doet. Even kijken wanneer, lijkt me een leuke verrassing om de oma's mee te nemen :)

En is het onrealistisch om alvast een weekendje weg te boeken voor 6 weken na m'n UD? :? Niets exotisch hoor, gewoon een weekendje Texel is het idee.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:07:16 #183
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_135755569
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:04 schreef Fazzoletti het volgende:
Pvoesss gefeliciteerd met R! Wat een mooie foto ook O+

Mooi dat de echo goed was Burd, een hele geruststelling :*

Dank nog voor jullie reacties over die 3D echo's, na wat gegoochel vond ik er nog 1 in de buurt die het voor 80E doet. Even kijken wanneer, lijkt me een leuke verrassing om de oma's mee te nemen :)

En is het onrealistisch om alvast een weekendje weg te boeken voor 6 weken na m'n UD? :? Niets exotisch hoor, gewoon een weekendje Texel is het idee.
Ik zou het denk ik niet doen, tenzij je nog kan annuleren natuurlijk... Je kan zomaar 2 weken overtijd lopen en dan is het slechts 4 weken na je bevalling. Als je een zware bevalling hebt gehad (of misschien zelfs een keizersnede) denk ik niet dat je er dan al op zit te wachten.

Edit: blijft een lastige hoor! Bij mijn vorige bevalling had het prima gekund maar je weet maar nooit... Kun je niet straks nog iets last minute boeken? Of misschien 2 weekjes later?

[ Bericht 3% gewijzigd door Tante_Soesa op 21-01-2014 13:13:26 ]
pi_135755975
Nee, ik zou dat niet doen eerlijk gezegd, tenzij je makkelijk kunt annuleren. Je weet gewoon niet wat er gaat gebeuren, hoe het met jou zal gaan, met je kind, hoe je je voelt.
pi_135756031
Ik kwam vier weken na bevalling (das vijf weken na UD) van sjaak net uit BO2. Zou geen behoefte aan weekend weg hebben gehad. Idd last minute geen optie?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:19:13 #186
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135756075
Ik zou het ook niet doen. Als mini er is, kan je altijd nog anders beslissen ;).
KuikenGuppy
pi_135756272
Dank O+ Daar kan ik iets mee!

Even bedenken of we het last minute gaan gokken of alvast iets regelen voor een paar weken later :)
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:27:10 #188
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135756330
Waarom wil je het nu al regelen, Fazz?
KuikenGuppy
pi_135756333
Pvoesss O+ Mooimooimooi.
pi_135756459
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:27 schreef Burdie het volgende:
Waarom wil je het nu al regelen, Fazz?
Ik heb graag vakanties in het vooruitzicht *) Tenminste, zo is het altijd geweest... Tijdens de reis, de volgende alweer plannen :') en ik ben nu alweer 6 weken terug van de vorige trip O-)
pi_135756707
gefeliciteerd pvoesss en paxlie *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:39:43 #192
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_135756883
Gefeliciteerd met R ! Pvoesss en pax
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_135757210
Jeej! Kraamtijd kleding is in huis! Incl grote onderbroekies O+. Nu kapot dus lui op de bank.

:*
♥ J & S
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:51:51 #194
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135757383
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
Pvoess van harte! Wat een mooi mannetje met mooie naam!

Hier meld met baby in buik van VL, maar slijmprop is wel weg.
Vraag me ineens af, als je in het ziekenhuis bevalt zoals wij, wanneer bel je dan de kraamhulp?
die word gebeld vanuit het ziekenhuis,althans hier.
en de kraam komt in sommige gevallen ook naar het ziekenhuis.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:52:42 #195
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135757422
quote:

Graag even niets op FB we hebben nog niet iedereen kunnen bereiken.

Zijn naam is hetzelfde als de winnaar van heel Holland bakt.
En meneer Hauer. En op FOK is hij dus gewoon R. Snap je de hints niet Dm dan maar ;)

[ afbeelding ]
gefeliciteerd met jullie zoon!!! Hoe reageerden grote zus en broer?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_135758964
Zojuist toch even naar het briefje met het geboorte plan gekeken. Ik heb egk niet zo veel wensen, is dat raar? Alleen baby zsm aanleggen en dat papa in alle gevallen bij baby blijft.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135759057
Gefeliciteerd met R Pvoess! Wat een mooierd O+

Fijn dat de echo goed was Burdie, geeft vast wat meer rust.

Spannend morgen NoBoNo!
pi_135759240
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:29 schreef DJMomo het volgende:
Zojuist toch even naar het briefje met het geboorte plan gekeken. Ik heb egk niet zo veel wensen, is dat raar? Alleen baby zsm aanleggen en dat papa in alle gevallen bij baby blijft.
Nee hoor, ik heb niet eens een geboorteplan. Bij vorige bevalling ook niet.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:39:19 #199
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135759278
Mo, misschien nog een voorkeur vwb pijnbestrijding, of wie de navelstreng doorknipt? Of wie er aanwezig zijn bij de bevalling?
Ik heb er ook niet zoveel in staan hoor. Had ooit een hele waslijst, maar toen hebben we geschrapt tot alleen de voor ons écht belangrijke dingen over bleven (uit mijn hoofd: zo min mogelijk medisch onderzoek/ingrijpen, zo mogelijk alles in overleg, zo min mogelijk mensen erbij, liefst zelf bevalhouding bepalen en kunnen afwisselen, vader knipt navelstreng door, baby liefst zsm aanleggen en hiervoor rustig de tijd krijgen, de baby geen speen of fles aanbieden zonder overleg met ons, zsm na de geboorte huid-op-huid contact met moeder of vader).
KuikenGuppy
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:54:32 #200
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135759823
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:12 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ik had een sterk gevoel bij maandag. Maar die dag is ook gewoon rustig voorbij gegaan. Dus ja. :D .

En Pvoess, wat fijn dat het laatste stuk zo vlot en soepel ging! En ik denk inderdaad dat bij het vorderen van de ontsluiting het heel belangrijk is dat je je ontspannen en prettig voelt.
Oh :+ Ja, dan gaan we het wel zien :)

Fazz: Mijn ouders boden ook aan om ergens in september een midweekje weg te gaan, ik weet ook nog niet zo goed wat ik daarmee doe. Magoed dat is natuurlijk verder weg dan jouw uitje. Ik zou idd ook last minute doen of iets verder weg als dat kan ofzo..

Momo; nee, ik heb ook minder wensen dan vorige keer. Geeft toch niet? Zolang je alles de revue hebt laten passeren van wat kan lijkt het me prima toch.

Dreumes is niet lekker en ik loop al de hele dag te slepen met dr. Maar en half uur geslapen etc. Gelukkig komt manlief zo thuis, heb al meer harde buiken dan anders -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:13:54 #201
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135760544
Zeker spannend!!!

Mo, wij hebben hem even doorgekeken en eigenlijk min of meer ter kennisgeving aangenomen. "Maar het kan altijd nog wel weer anders hoor." Okay....zo weten we in elk geval wat er mogelijk is.

Ik ben al een vakantie naar Griekenland aan het uitzoeken voor met z'n 3en in september, maar dat is meer oriėnteren hoor.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:17:23 #202
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135760677
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:13 schreef NoBoNo het volgende:
Ik ben al een vakantie naar Griekenland aan het uitzoeken voor met z'n 3en in september, maar dat is meer oriėnteren hoor.
Lekker, waar naartoe? Wij gaan eind augustus/begin september, ook met z'n drietjes O+.
En boeken kan toch pas na de geboorte ;).
KuikenGuppy
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:23:44 #203
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135760951
Nou normaal ben ik niet zo van de all in, ZEKER niet in Griekenland, omdat je daar gewoon de leukste en lekkerste restaurantjes hebt, maar met de kleine lijkt het mij een eerste vakantie wel erg makkelijk eigenlijk.

En dan kom je in Griekenland helaas al snel uit op Kos, Kreta, Rhodos en Zakynthos.
Ook al zijn er nog wel andere eilanden hoor, maar deze 4 hebben toch wel het meeste aanbod wat betreft all in.

Rhodos en Kreta al geweest (jawel, chersonisos) dus dat het liefst niet weer, al is Kreta heel groot, dus mag wel maar dan ver van Chersonisos aub! Kos is me dan net weer te plat, maar misschien wel weer makkelijk. Zakynthos is wel leuk dan denk ik, maar daar is VL al geweest en kun je in de verte vanaf bepaalde punten ons trouweiland zien liggen.
Kortom, nog geen idee! Hahahaha
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:24:33 #204
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135760990
LOL, wij gaan voor de derde keer naar Chersonissos ;).
KuikenGuppy
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:25:43 #205
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135761040
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:24 schreef Burdie het volgende:
LOL, wij gaan voor de derde keer naar Chersonissos ;).
Daar was ik al bang voor....ik dacht al, daar trap ik vast iemand op de tenen straks. Maar in hemelsnaam waarom? Al die Nederlanders.... :r

Friet van Piet, hof van Holland.....Star Beach.....
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:27:13 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_135761105
nobono, ik zou echt niet voor all-in gaan, zoek gewoon een appartementencomplex met een restaurantje er bij, net zo prima!

* Stormqueen is ook Griekenlandliefhebber O+
disclaimer
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:29:36 #207
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135761220
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
nobono, ik zou echt niet voor all-in gaan, zoek gewoon een appartementencomplex met een restaurantje er bij, net zo prima!

* Stormqueen is ook Griekenlandliefhebber O+
Doen we normaal ook, maar lijkt me zoveel handiger met een baby.
Nou ja we hebben nog tijd, zal denk ik toch ook geen all in worden.

Misschien wel terug naar ons trouweiland
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:30:17 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_135761262
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Doen we normaal ook, maar lijkt me zoveel handiger met een baby.
Nou ja we hebben nog tijd, zal denk ik toch ook geen all in worden.

Misschien wel terug naar ons trouweiland
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met dubbel T al helemaal niet _O- :D
Ach, nog tijd zat idd, eerst dat kind er maar eens uit ;)
disclaimer
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:33:21 #209
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135761399
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:25 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor....ik dacht al, daar trap ik vast iemand op de tenen straks. Maar in hemelsnaam waarom? Al die Nederlanders.... :r
Nou, dat valt in september dus heel erg mee ;).
Maar we kennen er mensen, plekjes, etc. en kennen de eigenaren van het complex waar we verblijven, en die willen met alle liefde een keertje op onze baby passen als wij ergens gaan eten ;).
En zo met baby lijkt het me fijn om ergens naartoe te gaan waar we de boel al kennen ;).

[ Bericht 8% gewijzigd door Burdie op 21-01-2014 15:41:28 ]
KuikenGuppy
pi_135761503
Ik maak dit keer ook bewust geen plan. Het komt zoals het komt en ik zie het allemaal wel. Manlief denkt er hetzelfde over.

Men is op de hoogte van mijn paniekstoornis en hoe ik zou kunnen reageren, hoe ik graag zie dat er op mij wordt gereageerd. Dat vind ik het belangrijkste.

Ik zou die trip naar Texel ook niet in het voren boeken denk ik. Je weet niethoe het allemaal gaat lopen. Bij mij verliep het herstel voorspoedig maar in mijn verlof zat ik heerlijk in mijn coconnetje thuis.. geen behoefte om ergens anders te gaan bivakeren.

men ik baal... ik zou vandaag een keer terug gebeld worden over de uitslag van de nekplooimeting. Hele dag geen telefoon gehad. Kom net thuis van het werk en denk dat ik nog wel effe kan stof zuigen. Kleine kans dat ze net op dat moment bellen. En wat denk je dat er gebeurt? ..... Juist. Ik heb al gelijk terug gebeld naar het zkh maar de gyn die mij had gebeld was inmiddels weer druk in gesprek etc. Kan ik nog meer wachten.

En wachten was al niet mijn sterkste punt en nu ik zwanger ben al helemaal niet geloof ik :D
pi_135761663
@geboorteplan, sja, ik had ook niet echt iets specifieks. beetje zoals burdie. Zelfs wįįr ik ga bevallen maakt me eigenlijk dus niet uit :D maar dacht, laat ik er toch eens naar kijken, beetje idee krijgen dat ik heus echt ook met de bevalling bezig ben hoor.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:42:23 #212
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135761816
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

met dubbel T al helemaal niet _O- :D
Ach, nog tijd zat idd, eerst dat kind er maar eens uit ;)
Ehm ja met 1 T dus he.....ach waar het hart vol van is! :P

De afwezigheidsassistent op het werk maar vast even aangezet met als starttijd morgenavond om middernacht. Mocht de baby er dan nog niet zijn, dan heb ik vast al wel even contact gehad met het werk en hoef ik dat later niet nog een keertje te doen! ^O^
pi_135762235
Nobono, vind je het geen gek idee dat je misschien (over)morgen wel papa bent :o . Ben je ook zenuwachtig? Ben benieuwd hoe een aanstaande vader zich nu voelt. Die van mij zegt alleen "Mwah ja, afwachten hč."

Momo, mijn 'geboorteplan' is ook maar een halve pagina lang :') .
Inderdaad alleen opgeschreven - zoals ik hier ook voorbij zie komen - is:
* alles zo natuurlijk mogelijk, dus liefst geen ingrepen/pijnbestrijding etc.
* meteen huid op huid-contact
* papa knipt navelstreng door
* te allen tijde een kom blauwe M&M's binnen handbereik. Alleen blauwe.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_135762284
dat laatste punt. good one! dank voor de aanvulling.

:')

edit: met of zonder pinda?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:53:03 #215
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135762287
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef RunForrestRun het volgende:
* te allen tijde een kom blauwe M&M's binnen handbereik. Alleen blauwe.
O+ :D _O- :*.
KuikenGuppy
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:54:09 #216
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135762328
Ik ben zo'n muts he. Stel, je hebt zwangerschapsgym gedaan met 12 meiden. En er zit drie maanden tijd na de laatste les en de eerstvolgende 'terugkomles'. Zouden jullie het dan leuk vinden om een facebookgroep te hebben waarin je elkaar in tussentijd op de hoogte kunt houden?
KuikenGuppy
pi_135762391
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:54 schreef Burdie het volgende:
Ik ben zo'n muts he. Stel, je hebt zwangerschapsgym gedaan met 12 meiden. En er zit drie maanden tijd na de laatste les en de eerstvolgende 'terugkomles'. Zouden jullie het dan leuk vinden om een facebookgroep te hebben waarin je elkaar op de hoogte kunt houden?
hmja. ik heb mijn mede puffies wel zo veel mogelijk opgezocht op FB. maar niet iedereen is daar even actief. Zo weet ik uit krabbels van anderen dat no 4 inmiddels ook bevallen is. Wij (de andere 7 uit haar groepje) hebben nog niets vernomen. Sja..
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:56:12 #218
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135762420
Ik hoef ze niet allemaal als 'vriendje' op facebook eigenlijk :@ maar twijfel of ze het idee van een groep stom zullen vinden :') [/hormonen]
KuikenGuppy
pi_135762546
hmsja, wat wil je er mee he? ik verwacht (heel eerlijk) niet heel veel contact meer na de baby bijeenkomst met de andere dames. hooguit dus wat gelike of krabbel op fb
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135762618
Ik heb er een heel gezellig clubje aan over gehouden. Wij hebben geen facebookclub maar wel whatsapp groep. Je kunt vrijblijvend vragen wie er interesse heeft? :)
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:02:10 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135762655
De laatste les is al geweest, Twinkle ;).
Whatsapp zou idd ook kunnen, al twijfel ik of ik daar zelf op zou zitten te wachten, je moet dan vaak zo'n end teruglezen.
KuikenGuppy
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:04:09 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_135762743
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:02 schreef Burdie het volgende:
De laatste les is al geweest, Twinkle ;).
Whatsapp zou idd ook kunnen, al twijfel ik of ik daar zelf op zou zitten te wachten, je moet dan vaak zo'n end teruglezen.
Ik zou voor die facebookgroep gaan, dan kun je tenminste lezen als je daar zin in hebt en het anders negeren. Bij een WA-groep tingelt je telefoon de hele tijd, dat geeft mij persoonlijk veel meer stress :)
En mensen die er geen zin an hebben stappen er zo weer uit lijkt me ;)
disclaimer
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:04:36 #223
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135762772
Ik ga er nog even over slapen :') ;)
KuikenGuppy
pi_135763117
Ja dan is facebook idd wat handiger misschien. Zeker omdat jullie met een groter clubje zijn.

Uitslag nekplooi was heeeeeul goed. Ben gerust gesteld. Kan het niet letterlijk herhalen en ik krijg het nog schriftelijk bevestigd maar de kans dat lag ergens ver in de tienduizenden :)
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:19:43 #225
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135763390
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef RunForrestRun het volgende:
Nobono, vind je het geen gek idee dat je misschien (over)morgen wel papa bent :o . Ben je ook zenuwachtig? Ben benieuwd hoe een aanstaande vader zich nu voelt. Die van mij zegt alleen "Mwah ja, afwachten hč."

Ik ben om hele kleine dingen al zenuwachtig....en diezelfde hoeveelheid voel ik op dit moment, dat zal dus ook alleen maar erger worden ben ik bang! En ja dat vind ik een heel erg gek idee. Net mijn tas ook maar vast even gepakt, begint VL ineens van, misschien moeten we vanavond al wel weg.
Zeg doe eens niet! :( Daar kan ik niet tegen!

Af en toe kijk ik in dat bedje en dan denk ik....wie ligt daar straks? Wie ben jij? Al kan ik het nog niet goed voorstellen ook dat daar een baby in ligt...dat daar onze baby in ligt, dat is toch raar zo'n kindje van jezelf wat niet een paar dagen komt logeren?
Zo alvast even wat spullen in de auto leggen zodat de buren morgenochtend geen argwaan krijgen.
SPOILER
Ach en allemaal van dat soort dingen, gaat dat echt gebeuren? Word ik morgen niet wakker dat het een droom is?
pi_135763612
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik zou voor die facebookgroep gaan, dan kun je tenminste lezen als je daar zin in hebt en het anders negeren. Bij een WA-groep tingelt je telefoon de hele tijd, dat geeft mij persoonlijk veel meer stress :)
En mensen die er geen zin an hebben stappen er zo weer uit lijkt me ;)
WA groep kun je de meldingen van uit zetten he?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:26:07 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_135763635
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:25 schreef DJMomo het volgende:

[..]

WA groep kun je de meldingen van uit zetten he?
Echt? Per groep?
Waarom wist ik dit niet :'(
disclaimer
pi_135763648
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Echt? Per groep?
Waarom wist ik dit niet :'(
:Y
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:26:59 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_135763677
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef DJMomo het volgende:

[..]

:Y
bedankt in elk geval! Ik ga even aan de block :')
disclaimer
pi_135763815
op iphone is het alsvolgt:
tik op naam van de groep.
ga naar aangepaste meldingen
dan meldingen uit zetten

volgens mij.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135764795
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Ik ben om hele kleine dingen al zenuwachtig....en diezelfde hoeveelheid voel ik op dit moment, dat zal dus ook alleen maar erger worden ben ik bang! En ja dat vind ik een heel erg gek idee. Net mijn tas ook maar vast even gepakt, begint VL ineens van, misschien moeten we vanavond al wel weg.
Zeg doe eens niet! :( Daar kan ik niet tegen!

Af en toe kijk ik in dat bedje en dan denk ik....wie ligt daar straks? Wie ben jij? Al kan ik het nog niet goed voorstellen ook dat daar een baby in ligt...dat daar onze baby in ligt, dat is toch raar zo'n kindje van jezelf wat niet een paar dagen komt logeren?
Zo alvast even wat spullen in de auto leggen zodat de buren morgenochtend geen argwaan krijgen.
SPOILER
Ach en allemaal van dat soort dingen, gaat dat echt gebeuren? Word ik morgen niet wakker dat het een droom is?
:'( O+ mooi!
S. 2014
J. 2016
pi_135765540
Pvoess + man gefeliciteerd met jullie bulletje O+

Hebben jullie eigenlijk de NIPT test gedaan of zijn jullie dat van plan?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_135765658
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

O+ :D _O- :*.
:Y)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:53 schreef DJMomo het volgende:
dat laatste punt. good one! dank voor de aanvulling.

:')

edit: met of zonder pinda?
Ik ben meer van de crunchy.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef NoBoNo het volgende:
O+
En herkenbaar! Ik kan me niet voorstellen dat er straks een baby bij ons in huis zal zijn. Elke dag, en elke nacht. En dat je daar dan zelf voor mag zorgen, zonder dat er nog een andere 'eindverantwoordelijke' is. Ik ben de oudste van vijf kinderen en heb dus genoeg ervaring met baby's verschonen/flesjes geven/in bad doen etc., maar dan was mijn moeder altijd wel ergens in de buurt om de boel in de gaten te houden. Straks moet ik alles zelf doen en zelf bedenken :o !

Burdie, Wij hadden niet zo'n hechte groep van de zwangerschapsyoga, dus ook geen FB/Whatsapp-groepen oid. Mocht dat wel zo zijn, zou ik denk ik eerder voor FB gaan. Vind Whatsapp toch wat intensiever en iets meer voor echte vrienden. En bij FB kan je gemakkelijk (zonder dat iemand er melding van krijgt) weer ontvrienden als het contact verwaterd. Wel jammer dat onze groep onderling niet echt die klik had, ik had het wel fijn gevonden om andere nieuwe moeders in real life te kennen.

Tip van de dag overigens: voedingsbeha van de Hema. Kreeg de tip van iemand om eerst die te kopen en dan na de bevalling en als de voeding op gang is gekomen te kijken voor een andere, wat duurdere in de goede maat.
Net even langs el Hema geweest, nu thuis er eentje aangetrokken en ik denk dat ik hem niet meer uit doe O+ .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_135766199
Nee geen nipt test hier. Vriendin van mij had de nekplooi ook gedaan en daar kwam 1 : 250 uit. Net niet genoeg voor een vruchtwaterpunctie zeg maar.

Zij is toen naar Belgie gegaan voor de nipt.. ik weet niet of ze hem al in NL doen. Deze heeft ze zelf moeten betalen a 800 euro.

In NL kan het volgens mij alleen als je tot de risicogroep behoort of 1 : 200 als uitslag krijgt. Of ja... dan wordt ie vergoed geloof ik. Maar ik meende laatst op tv gehoord te hebben dat ie pas vanaf april in NL te doen is?
pi_135766516
Wat zijm voor jullie de redenen geweest om wel of geen prenatale screening te doen?

Wij hebben bewust gekozen om het niet te doen, we hebben geen verhoogd risico, plus dat het een schatting blijft, een echt zeker amtwoordt is er pas bij de geboorte.. En ik heb weinig zin om mij dan druk te maken... Ben al stresserig genoeg..
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:39:29 #236
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_135766782
Pffffffff weer bijna elf uur non stop gewerkt maar het is op een paar punten na af. Nu onderweg naar huis en dan direct Door naar de yoga met manlief deze keer.denk dat ik daarna dood neerval op bed :+

Morgen om 8 uur eerst SEO en daarna kijken bij een gastouder. Heb niet eens tijd gehad om na te denken over vragen of waar ik op moet letten. Iemand suggesties? Dat het schoon en veilig is en vragen hoe het zit met tijden, ziekte en wachttijd.

Gisteravond informatie avond in geboorte hotel gehad en ik ben verkocht O+

Morgen even bijlezen maar zag een lieve foto voorbij komen van R. O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:48:03 #237
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135767097
Schijt! Bellen ze net van het ziekenhuis, het is momenteel zo druk, inleiden wordt met een dag uitgesteld. Nou ja zeg....
pi_135767303
Hahaha leef je zo naar zo'n datum toe! it maar een ding op dan: gewoon zelf beginnen!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135767329
Balen NoBoNo heb je je er helemaal op ingesteld...
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_135767445
Chanty ik denk dat je de belangrijkste dingen wel hebt. Hoe werkt het met vakanties zowel vanaf jullie als gastouder? Hier is de gastouder aangesloten bij een hele grote organisatie waar ook kinderdagverblijven onder vallen. Op het moment dat gastouder uitvalt om wat voor reden dan ook.. kunnen wij een beroep doen op dit netwerk en kan Djenna naar een andere gastouder of kinderdagverblijf onder dezelfde voorwaarde. Moet het een flexibel persoon zijn door jullie werk? Wat te doen als kind waterpokken krijgt? Haal en brengtijden?

Prenatale screening. Om een lang verhaal heel kort te maken. Als ik de kans op een gehandicapt kind kan verkleinen dan doe ik dat. Als ik wel tot de risicogroep zou behoren zou ik ook verder onderzoek laten doen. Zoals ik er nu tegenaan kijk zou ik ook voor abortus kiezen in het geval dat .. Zo dacht ik er bij Djenna over en nu nog steeds. Manlief steunt me in dat besluit.. hebben we het veelvuldig over gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')