Kijk aan, helemaal ideaal. Dan idd gewoon als je weet dat je naar huis mag en verwachte aankomsttijd; maar dat kunnen ze je in het ziekenhuis tzt ook vertellenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:15 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, we weten wie het wordt en hebben haar nummer ook, dus zullen haar ook wel even rechtstreeks bellen denk ik.
Gefeliciteerd! Ziet er super uit! En mooie naam hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:10 schreef Pvoesss het volgende:
Het was een inleiding omdat ik veel spuugde en mijn buik gewoon niet meer mee kreeg. Bewegen ging gewoon niet. Achteraf niet zo gek dus.
Hij is gister geboren. Om 17:53.
Niets! Buik en Jaap weer tam!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:55 schreef Burdie het volgende:
Jullie zijn lief.
Mo nog geen actie whatsoever? Buik weer rustig?
van harte gefeliciteerd! Wat een mooi mannetje!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:10 schreef Pvoesss het volgende:
Het was een inleiding omdat ik veel spuugde en mijn buik gewoon niet meer mee kreeg. Bewegen ging gewoon niet. Achteraf niet zo gek dus.
Graag even niets op FB we hebben nog niet iedereen kunnen bereiken.
Zijn naam is hetzelfde als de winnaar van heel Holland bakt.
En meneer Hauer. En op FOK is hij dus gewoon R. Snap je de hints niet Dm dan maar![]()
[ afbeelding ]
Ja, het is allemaal zo moeilijk te voorspellen. Het niet precies weten hoe en wat en wanneer maakt onzeker. Maar het komt natuurlijk allemaal goed. Achja, en die was. Ik wil ook dat mijn huis helemaal op orde is enzo, maar op het moment supreme is dat natuurlijk helemaal niet belangrijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:47 schreef DJMomo het volgende:
Ja en nee. Van de week toen het rommelde had ik wel een paniek moment. Ging vnl om dingen die nog geregeld moesten worden. Denk aan vol wasrek in de slaapkamer, drie halve wassen verspreid in de badkamer. Vnl Sjaaks proef ochtend op school waar ik bij wilde zijn. En waar ik me "druk om maak" is hoe het begint. Ben ik alleen? Alleen met Sjaak? Hoe laat begint t, hoe snel gaat t? Heeft vent tijd om Sjaak naar oma te brengen, of gaan we gewoon naar zh en komt oma bij ons? Allemaal beslissingen die ik egk pas last minute wil nemen. En ook bekroop me wel de angst van holy Mac, straks twee van die boefjes. Hoe ga ik dat doen!? Maar feitelijke bevalling niet. Hihi.
Ik had een sterk gevoel bij maandag. Maar die dag is ook gewoon rustig voorbij gegaan. Dus ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:51 schreef Enfermera het volgende:
Burdie fijn!!
Nobono spannend hoor!
Franny mooi dat alles weer goed was! Heb je zelf een idee wanneer de kleine zal komen?
Ja, is wel echt zo, geloof ik. Al kan ik ook ineens in de stress schieten. Duurt gelukkig meestal niet lang.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:13 schreef DJMomo het volgende:
Exact!
Jij komt erg ontspannen over. Schijn of echt zo?
Ik zou het denk ik niet doen, tenzij je nog kan annuleren natuurlijk... Je kan zomaar 2 weken overtijd lopen en dan is het slechts 4 weken na je bevalling. Als je een zware bevalling hebt gehad (of misschien zelfs een keizersnede) denk ik niet dat je er dan al op zit te wachten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:04 schreef Fazzoletti het volgende:
Pvoesss gefeliciteerd met R! Wat een mooie foto ook![]()
Mooi dat de echo goed was Burd, een hele geruststelling![]()
Dank nog voor jullie reacties over die 3D echo's, na wat gegoochel vond ik er nog 1 in de buurt die het voor 80E doet. Even kijken wanneer, lijkt me een leuke verrassing om de oma's mee te nemen![]()
En is het onrealistisch om alvast een weekendje weg te boeken voor 6 weken na m'n UD?Niets exotisch hoor, gewoon een weekendje Texel is het idee.
Ik heb graag vakanties in het vooruitzichtquote:
die word gebeld vanuit het ziekenhuis,althans hier.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
Pvoess van harte! Wat een mooi mannetje met mooie naam!
Hier meld met baby in buik van VL, maar slijmprop is wel weg.
Vraag me ineens af, als je in het ziekenhuis bevalt zoals wij, wanneer bel je dan de kraamhulp?
gefeliciteerd met jullie zoon!!! Hoe reageerden grote zus en broer?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:10 schreef Pvoesss het volgende:
Graag even niets op FB we hebben nog niet iedereen kunnen bereiken.
Zijn naam is hetzelfde als de winnaar van heel Holland bakt.
En meneer Hauer. En op FOK is hij dus gewoon R. Snap je de hints niet Dm dan maar![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik heb niet eens een geboorteplan. Bij vorige bevalling ook niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:29 schreef DJMomo het volgende:
Zojuist toch even naar het briefje met het geboorte plan gekeken. Ik heb egk niet zo veel wensen, is dat raar? Alleen baby zsm aanleggen en dat papa in alle gevallen bij baby blijft.
Ohquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:12 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik had een sterk gevoel bij maandag. Maar die dag is ook gewoon rustig voorbij gegaan. Dus ja..
En Pvoess, wat fijn dat het laatste stuk zo vlot en soepel ging! En ik denk inderdaad dat bij het vorderen van de ontsluiting het heel belangrijk is dat je je ontspannen en prettig voelt.
Lekker, waar naartoe? Wij gaan eind augustus/begin september, ook met z'n drietjesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:13 schreef NoBoNo het volgende:
Ik ben al een vakantie naar Griekenland aan het uitzoeken voor met z'n 3en in september, maar dat is meer oriėnteren hoor.
Daar was ik al bang voor....ik dacht al, daar trap ik vast iemand op de tenen straks. Maar in hemelsnaam waarom? Al die Nederlanders....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:24 schreef Burdie het volgende:
LOL, wij gaan voor de derde keer naar Chersonissos.
Doen we normaal ook, maar lijkt me zoveel handiger met een baby.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
nobono, ik zou echt niet voor all-in gaan, zoek gewoon een appartementencomplex met een restaurantje er bij, net zo prima!
* Stormqueen is ook Griekenlandliefhebber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Doen we normaal ook, maar lijkt me zoveel handiger met een baby.
Nou ja we hebben nog tijd, zal denk ik toch ook geen all in worden.
Misschien wel terug naar ons trouweilandmet dubbel T al helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, nog tijd zat idd, eerst dat kind er maar eens uit
disclaimer
Nou, dat valt in september dus heel erg meequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:25 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor....ik dacht al, daar trap ik vast iemand op de tenen straks. Maar in hemelsnaam waarom? Al die Nederlanders....
Ehm ja met 1 T dus he.....ach waar het hart vol van is!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met dubbel T al helemaal niet![]()
Ach, nog tijd zat idd, eerst dat kind er maar eens uit
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef RunForrestRun het volgende:
* te allen tijde een kom blauwe M&M's binnen handbereik. Alleen blauwe.
hmja. ik heb mijn mede puffies wel zo veel mogelijk opgezocht op FB. maar niet iedereen is daar even actief. Zo weet ik uit krabbels van anderen dat no 4 inmiddels ook bevallen is. Wij (de andere 7 uit haar groepje) hebben nog niets vernomen. Sja..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:54 schreef Burdie het volgende:
Ik ben zo'n muts he. Stel, je hebt zwangerschapsgym gedaan met 12 meiden. En er zit drie maanden tijd na de laatste les en de eerstvolgende 'terugkomles'. Zouden jullie het dan leuk vinden om een facebookgroep te hebben waarin je elkaar op de hoogte kunt houden?
Ik zou voor die facebookgroep gaan, dan kun je tenminste lezen als je daar zin in hebt en het anders negeren. Bij een WA-groep tingelt je telefoon de hele tijd, dat geeft mij persoonlijk veel meer stressquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:02 schreef Burdie het volgende:
De laatste les is al geweest, Twinkle.
Whatsapp zou idd ook kunnen, al twijfel ik of ik daar zelf op zou zitten te wachten, je moet dan vaak zo'n end teruglezen.
Ik ben om hele kleine dingen al zenuwachtig....en diezelfde hoeveelheid voel ik op dit moment, dat zal dus ook alleen maar erger worden ben ik bang! En ja dat vind ik een heel erg gek idee. Net mijn tas ook maar vast even gepakt, begint VL ineens van, misschien moeten we vanavond al wel weg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef RunForrestRun het volgende:
Nobono, vind je het geen gek idee dat je misschien (over)morgen wel papa bent. Ben je ook zenuwachtig? Ben benieuwd hoe een aanstaande vader zich nu voelt. Die van mij zegt alleen "Mwah ja, afwachten hč."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach en allemaal van dat soort dingen, gaat dat echt gebeuren? Word ik morgen niet wakker dat het een droom is?
WA groep kun je de meldingen van uit zetten he?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou voor die facebookgroep gaan, dan kun je tenminste lezen als je daar zin in hebt en het anders negeren. Bij een WA-groep tingelt je telefoon de hele tijd, dat geeft mij persoonlijk veel meer stress
En mensen die er geen zin an hebben stappen er zo weer uit lijkt me
Echt? Per groep?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:25 schreef DJMomo het volgende:
[..]
WA groep kun je de meldingen van uit zetten he?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt? Per groep?
Waarom wist ik dit niet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Ik ben om hele kleine dingen al zenuwachtig....en diezelfde hoeveelheid voel ik op dit moment, dat zal dus ook alleen maar erger worden ben ik bang! En ja dat vind ik een heel erg gek idee. Net mijn tas ook maar vast even gepakt, begint VL ineens van, misschien moeten we vanavond al wel weg.
Zeg doe eens niet!Daar kan ik niet tegen!
Af en toe kijk ik in dat bedje en dan denk ik....wie ligt daar straks? Wie ben jij? Al kan ik het nog niet goed voorstellen ook dat daar een baby in ligt...dat daar onze baby in ligt, dat is toch raar zo'n kindje van jezelf wat niet een paar dagen komt logeren?
Zo alvast even wat spullen in de auto leggen zodat de buren morgenochtend geen argwaan krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach en allemaal van dat soort dingen, gaat dat echt gebeuren? Word ik morgen niet wakker dat het een droom is?![]()
mooi!
S. 2014
J. 2016
quote:
Ik ben meer van de crunchy.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:53 schreef DJMomo het volgende:
dat laatste punt. good one! dank voor de aanvulling.
edit: met of zonder pinda?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef NoBoNo het volgende:
Af en toe kijk ik in dat bedje en dan denk ik....wie ligt daar straks? Wie ben jij? Al kan ik het nog niet goed voorstellen ook dat daar een baby in ligt...dat daar onze baby in ligt, dat is toch raar zo'n kindje van jezelf wat niet een paar dagen komt logeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |