WA groep kun je de meldingen van uit zetten he?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou voor die facebookgroep gaan, dan kun je tenminste lezen als je daar zin in hebt en het anders negeren. Bij een WA-groep tingelt je telefoon de hele tijd, dat geeft mij persoonlijk veel meer stress
En mensen die er geen zin an hebben stappen er zo weer uit lijkt me
Echt? Per groep?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:25 schreef DJMomo het volgende:
[..]
WA groep kun je de meldingen van uit zetten he?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt? Per groep?
Waarom wist ik dit niet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Ik ben om hele kleine dingen al zenuwachtig....en diezelfde hoeveelheid voel ik op dit moment, dat zal dus ook alleen maar erger worden ben ik bang! En ja dat vind ik een heel erg gek idee. Net mijn tas ook maar vast even gepakt, begint VL ineens van, misschien moeten we vanavond al wel weg.
Zeg doe eens niet!Daar kan ik niet tegen!
Af en toe kijk ik in dat bedje en dan denk ik....wie ligt daar straks? Wie ben jij? Al kan ik het nog niet goed voorstellen ook dat daar een baby in ligt...dat daar onze baby in ligt, dat is toch raar zo'n kindje van jezelf wat niet een paar dagen komt logeren?
Zo alvast even wat spullen in de auto leggen zodat de buren morgenochtend geen argwaan krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach en allemaal van dat soort dingen, gaat dat echt gebeuren? Word ik morgen niet wakker dat het een droom is?![]()
mooi!
S. 2014
J. 2016
quote:
Ik ben meer van de crunchy.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:53 schreef DJMomo het volgende:
dat laatste punt. good one! dank voor de aanvulling.
edit: met of zonder pinda?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef NoBoNo het volgende:
Af en toe kijk ik in dat bedje en dan denk ik....wie ligt daar straks? Wie ben jij? Al kan ik het nog niet goed voorstellen ook dat daar een baby in ligt...dat daar onze baby in ligt, dat is toch raar zo'n kindje van jezelf wat niet een paar dagen komt logeren?
Idd vannacht gewoon zelf beginnen!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:53 schreef DJMomo het volgende:
Hahaha leef je zo naar zo'n datum toe! it maar een ding op dan: gewoon zelf beginnen!
Ik zie in de OP dat je heit wordt, ben benieuwd naar welk ziekenhuis je gaat, dan weet ik in welke regio je zitquote:
Geen prenatale screening nee. We hebben geen verhoogd risico. En wat moet je met een uitslag van 1 op weet ik veel en je doet daarna een vruchtwaterpunctie die weer het risico op een miskraam geeft.... Dan is de kans misschien nog groter dat het mis gaat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat zijm voor jullie de redenen geweest om wel of geen prenatale screening te doen?
Wij hebben bewust gekozen om het niet te doen, we hebben geen verhoogd risico, plus dat het een schatting blijft, een echt zeker amtwoordt is er pas bij de geboorte.. En ik heb weinig zin om mij dan druk te maken... Ben al stresserig genoeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |