abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135763612
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik zou voor die facebookgroep gaan, dan kun je tenminste lezen als je daar zin in hebt en het anders negeren. Bij een WA-groep tingelt je telefoon de hele tijd, dat geeft mij persoonlijk veel meer stress :)
En mensen die er geen zin an hebben stappen er zo weer uit lijkt me ;)
WA groep kun je de meldingen van uit zetten he?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:26:07 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_135763635
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:25 schreef DJMomo het volgende:

[..]

WA groep kun je de meldingen van uit zetten he?
Echt? Per groep?
Waarom wist ik dit niet :'(
disclaimer
pi_135763648
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Echt? Per groep?
Waarom wist ik dit niet :'(
:Y
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:26:59 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_135763677
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef DJMomo het volgende:

[..]

:Y
bedankt in elk geval! Ik ga even aan de block :')
disclaimer
pi_135763815
op iphone is het alsvolgt:
tik op naam van de groep.
ga naar aangepaste meldingen
dan meldingen uit zetten

volgens mij.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135764795
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Ik ben om hele kleine dingen al zenuwachtig....en diezelfde hoeveelheid voel ik op dit moment, dat zal dus ook alleen maar erger worden ben ik bang! En ja dat vind ik een heel erg gek idee. Net mijn tas ook maar vast even gepakt, begint VL ineens van, misschien moeten we vanavond al wel weg.
Zeg doe eens niet! :( Daar kan ik niet tegen!

Af en toe kijk ik in dat bedje en dan denk ik....wie ligt daar straks? Wie ben jij? Al kan ik het nog niet goed voorstellen ook dat daar een baby in ligt...dat daar onze baby in ligt, dat is toch raar zo'n kindje van jezelf wat niet een paar dagen komt logeren?
Zo alvast even wat spullen in de auto leggen zodat de buren morgenochtend geen argwaan krijgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach en allemaal van dat soort dingen, gaat dat echt gebeuren? Word ik morgen niet wakker dat het een droom is?
:'( O+ mooi!
S. 2014
J. 2016
pi_135765540
Pvoess + man gefeliciteerd met jullie bulletje O+

Hebben jullie eigenlijk de NIPT test gedaan of zijn jullie dat van plan?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_135765658
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

O+ :D _O- :*.
:Y)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:53 schreef DJMomo het volgende:
dat laatste punt. good one! dank voor de aanvulling.

:')

edit: met of zonder pinda?
Ik ben meer van de crunchy.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef NoBoNo het volgende:
Af en toe kijk ik in dat bedje en dan denk ik....wie ligt daar straks? Wie ben jij? Al kan ik het nog niet goed voorstellen ook dat daar een baby in ligt...dat daar onze baby in ligt, dat is toch raar zo'n kindje van jezelf wat niet een paar dagen komt logeren?
O+
En herkenbaar! Ik kan me niet voorstellen dat er straks een baby bij ons in huis zal zijn. Elke dag, en elke nacht. En dat je daar dan zelf voor mag zorgen, zonder dat er nog een andere 'eindverantwoordelijke' is. Ik ben de oudste van vijf kinderen en heb dus genoeg ervaring met baby's verschonen/flesjes geven/in bad doen etc., maar dan was mijn moeder altijd wel ergens in de buurt om de boel in de gaten te houden. Straks moet ik alles zelf doen en zelf bedenken :o !

Burdie, Wij hadden niet zo'n hechte groep van de zwangerschapsyoga, dus ook geen FB/Whatsapp-groepen oid. Mocht dat wel zo zijn, zou ik denk ik eerder voor FB gaan. Vind Whatsapp toch wat intensiever en iets meer voor echte vrienden. En bij FB kan je gemakkelijk (zonder dat iemand er melding van krijgt) weer ontvrienden als het contact verwaterd. Wel jammer dat onze groep onderling niet echt die klik had, ik had het wel fijn gevonden om andere nieuwe moeders in real life te kennen.

Tip van de dag overigens: voedingsbeha van de Hema. Kreeg de tip van iemand om eerst die te kopen en dan na de bevalling en als de voeding op gang is gekomen te kijken voor een andere, wat duurdere in de goede maat.
Net even langs el Hema geweest, nu thuis er eentje aangetrokken en ik denk dat ik hem niet meer uit doe O+ .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_135766199
Nee geen nipt test hier. Vriendin van mij had de nekplooi ook gedaan en daar kwam 1 : 250 uit. Net niet genoeg voor een vruchtwaterpunctie zeg maar.

Zij is toen naar Belgie gegaan voor de nipt.. ik weet niet of ze hem al in NL doen. Deze heeft ze zelf moeten betalen a 800 euro.

In NL kan het volgens mij alleen als je tot de risicogroep behoort of 1 : 200 als uitslag krijgt. Of ja... dan wordt ie vergoed geloof ik. Maar ik meende laatst op tv gehoord te hebben dat ie pas vanaf april in NL te doen is?
pi_135766516
Wat zijm voor jullie de redenen geweest om wel of geen prenatale screening te doen?

Wij hebben bewust gekozen om het niet te doen, we hebben geen verhoogd risico, plus dat het een schatting blijft, een echt zeker amtwoordt is er pas bij de geboorte.. En ik heb weinig zin om mij dan druk te maken... Ben al stresserig genoeg..
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:39:29 #236
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_135766782
Pffffffff weer bijna elf uur non stop gewerkt maar het is op een paar punten na af. Nu onderweg naar huis en dan direct Door naar de yoga met manlief deze keer.denk dat ik daarna dood neerval op bed :+

Morgen om 8 uur eerst SEO en daarna kijken bij een gastouder. Heb niet eens tijd gehad om na te denken over vragen of waar ik op moet letten. Iemand suggesties? Dat het schoon en veilig is en vragen hoe het zit met tijden, ziekte en wachttijd.

Gisteravond informatie avond in geboorte hotel gehad en ik ben verkocht O+

Morgen even bijlezen maar zag een lieve foto voorbij komen van R. O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:48:03 #237
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135767097
Schijt! Bellen ze net van het ziekenhuis, het is momenteel zo druk, inleiden wordt met een dag uitgesteld. Nou ja zeg....
pi_135767303
Hahaha leef je zo naar zo'n datum toe! it maar een ding op dan: gewoon zelf beginnen!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135767329
Balen NoBoNo heb je je er helemaal op ingesteld...
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_135767445
Chanty ik denk dat je de belangrijkste dingen wel hebt. Hoe werkt het met vakanties zowel vanaf jullie als gastouder? Hier is de gastouder aangesloten bij een hele grote organisatie waar ook kinderdagverblijven onder vallen. Op het moment dat gastouder uitvalt om wat voor reden dan ook.. kunnen wij een beroep doen op dit netwerk en kan Djenna naar een andere gastouder of kinderdagverblijf onder dezelfde voorwaarde. Moet het een flexibel persoon zijn door jullie werk? Wat te doen als kind waterpokken krijgt? Haal en brengtijden?

Prenatale screening. Om een lang verhaal heel kort te maken. Als ik de kans op een gehandicapt kind kan verkleinen dan doe ik dat. Als ik wel tot de risicogroep zou behoren zou ik ook verder onderzoek laten doen. Zoals ik er nu tegenaan kijk zou ik ook voor abortus kiezen in het geval dat .. Zo dacht ik er bij Djenna over en nu nog steeds. Manlief steunt me in dat besluit.. hebben we het veelvuldig over gehad.
pi_135767458
En succes bij de seo!
pi_135767524
Prenatale screening. Ik viel op 1 week na buiten de risico groep. Heb nekplooi laten doen. Als daar verhoogd risico uit had gekomen had ik ook nipt laten doen. Maar uitslag was keurig.
SEO ook laten doen.

Overigens bij Sjaak dito, ookal was ik toen jonger ;) wij wilden gewoon weten waar we aan toe zouden zijn. Of iig enig idee hebben.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:11:28 #243
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135767976
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:53 schreef DJMomo het volgende:
Hahaha leef je zo naar zo'n datum toe! it maar een ding op dan: gewoon zelf beginnen!
Idd vannacht gewoon zelf beginnen!

Flikken ze morgen niet nog eens, dan bellen ze maar iemand anders af.

[ Bericht 7% gewijzigd door NoBoNo op 21-01-2014 18:16:34 ]
pi_135768182
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:11 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Idd vannacht gewoon zelf beginnen!
Ik zie in de OP dat je heit wordt, ben benieuwd naar welk ziekenhuis je gaat, dan weet ik in welke regio je zit ;)

Groetsjes fan ien mem
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:52:42 #245
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135769557
Heerenveen is de bedoeling.
pi_135769809
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat zijm voor jullie de redenen geweest om wel of geen prenatale screening te doen?

Wij hebben bewust gekozen om het niet te doen, we hebben geen verhoogd risico, plus dat het een schatting blijft, een echt zeker amtwoordt is er pas bij de geboorte.. En ik heb weinig zin om mij dan druk te maken... Ben al stresserig genoeg..
Geen prenatale screening nee. We hebben geen verhoogd risico. En wat moet je met een uitslag van 1 op weet ik veel en je doet daarna een vruchtwaterpunctie die weer het risico op een miskraam geeft.... Dan is de kans misschien nog groter dat het mis gaat.
Mochten we een gehandicapt kind krijgen dan is het zo. Maar tot nu toe ziet alles er dus heel goed uit.
pi_135770511
Nobono dat is balen. Denk je alles geregeld te hebben enzo, stellen ze het gewoon een dag uit. -O-

Oh en bluh, ik heb vandaag voor het eerst geen laarzen maar schoenen aangehad naar mijn werk en nu heb ik ineens vochtenkeltjes en vochtkuitjes. Alleen mijn voeten zijn nog oké. Dat heb ik vorige keer helemaal niet gehad. Sowieso vind ik het deze keer allemaal wat moeilijker dan vorige keer. Nu zijn het er ook wel twee, dat zal ook meespelen, maar vorige keer hebt ik bijvoorbeeld echt geen pijn aan mijn buik gehad en nu hebt ik dat soms de hele nacht, soms zo erg dat ik echt niet weet hoe ik moet liggen in bed. Maar verder is alles oke en ben ik pas 8,5 kilo aangekomen, dus ik mag eigenlijk helemaal niet klagen. Dus: /einde klaagpost

Vrijdag heb ik weer een groeiecho... Ik begin me er nu alweer zenuwachtig om te maken. :{
pi_135770827
oh nobono, dat is bagger zeg!

de positiejeans zijn binnen, en ze zijn goed *O* Ik ben zo makkelijk blij te maken vandaag
S. 2014
J. 2016
pi_135771391
Mèn, ik was vergeten dat mijn telefoon nog op trillen stond i.p.v. geluid, haal ik hem net uit mijn tas heb ik drie gemiste oproepen en drie appjes hoe het gaat. Belt net op dat moment mijn lief of ik aub mijn moeder even wil bellen of alles wel goed gaat want die was dik in de stress.
Zij had mij geappt, geen antwoord gekregen en toen zusje 1 opdracht gegeven mij te bellen, zusje 2 moest maar langs rijden als ik niet snel reageerde..
Heb beloofd dat ik die telefoon beter bij me houd. En het geluid aanzet. :@

Nobono, dat is mooi balen! Wel raar dat ze eigenlijk best makkelijk zo'n inleiding een dagje opschuiven 'omdat het druk is'. Je wordt toch niet voor niks ingeleid..
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  dinsdag 21 januari 2014 @ 19:32:59 #250
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_135771440
_O- blauwe m&ms op het Geboorteplan :')

Good one! Ik wil Appelsap en mentos.. Niet in die combi..
En als ik bevallen ben, champagne en sushi. Verse verse sushi he, niet zo'n Albert Heijn bakje. :P
doei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')