Lekker, waar naartoe? Wij gaan eind augustus/begin september, ook met z'n drietjesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:13 schreef NoBoNo het volgende:
Ik ben al een vakantie naar Griekenland aan het uitzoeken voor met z'n 3en in september, maar dat is meer oriënteren hoor.

Daar was ik al bang voor....ik dacht al, daar trap ik vast iemand op de tenen straks. Maar in hemelsnaam waarom? Al die Nederlanders....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:24 schreef Burdie het volgende:
LOL, wij gaan voor de derde keer naar Chersonissos.

Doen we normaal ook, maar lijkt me zoveel handiger met een baby.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
nobono, ik zou echt niet voor all-in gaan, zoek gewoon een appartementencomplex met een restaurantje er bij, net zo prima!
* Stormqueen is ook Griekenlandliefhebber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Doen we normaal ook, maar lijkt me zoveel handiger met een baby.
Nou ja we hebben nog tijd, zal denk ik toch ook geen all in worden.
Misschien wel terug naar ons trouweilandmet dubbel T al helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, nog tijd zat idd, eerst dat kind er maar eens uit
disclaimer

Nou, dat valt in september dus heel erg meequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:25 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor....ik dacht al, daar trap ik vast iemand op de tenen straks. Maar in hemelsnaam waarom? Al die Nederlanders....

Ehm ja met 1 T dus he.....ach waar het hart vol van is!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met dubbel T al helemaal niet![]()
Ach, nog tijd zat idd, eerst dat kind er maar eens uit

quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef RunForrestRun het volgende:
* te allen tijde een kom blauwe M&M's binnen handbereik. Alleen blauwe.

hmja. ik heb mijn mede puffies wel zo veel mogelijk opgezocht op FB. maar niet iedereen is daar even actief. Zo weet ik uit krabbels van anderen dat no 4 inmiddels ook bevallen is. Wij (de andere 7 uit haar groepje) hebben nog niets vernomen. Sja..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:54 schreef Burdie het volgende:
Ik ben zo'n muts he. Stel, je hebt zwangerschapsgym gedaan met 12 meiden. En er zit drie maanden tijd na de laatste les en de eerstvolgende 'terugkomles'. Zouden jullie het dan leuk vinden om een facebookgroep te hebben waarin je elkaar op de hoogte kunt houden?

Ik zou voor die facebookgroep gaan, dan kun je tenminste lezen als je daar zin in hebt en het anders negeren. Bij een WA-groep tingelt je telefoon de hele tijd, dat geeft mij persoonlijk veel meer stressquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:02 schreef Burdie het volgende:
De laatste les is al geweest, Twinkle.
Whatsapp zou idd ook kunnen, al twijfel ik of ik daar zelf op zou zitten te wachten, je moet dan vaak zo'n end teruglezen.

Ik ben om hele kleine dingen al zenuwachtig....en diezelfde hoeveelheid voel ik op dit moment, dat zal dus ook alleen maar erger worden ben ik bang! En ja dat vind ik een heel erg gek idee. Net mijn tas ook maar vast even gepakt, begint VL ineens van, misschien moeten we vanavond al wel weg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef RunForrestRun het volgende:
Nobono, vind je het geen gek idee dat je misschien (over)morgen wel papa bent. Ben je ook zenuwachtig? Ben benieuwd hoe een aanstaande vader zich nu voelt. Die van mij zegt alleen "Mwah ja, afwachten hè."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach en allemaal van dat soort dingen, gaat dat echt gebeuren? Word ik morgen niet wakker dat het een droom is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |