Ja hoor, al een poosje, mits het niet spontaan alsnog zelf begint.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:53 schreef DJMomo het volgende:
Keurig idd toch?
Nobono, morgen de inleiding? Is dat al def?
Wat fijn!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:33 schreef Burdie het volgende:
De echo was goedhet kindje is wat groot maar binnen de norm. Het vruchtwater is normaal, de baby ligt goed en is een stukje ingedaald.
Ik ben opgelucht.
Kijk aan, helemaal ideaal. Dan idd gewoon als je weet dat je naar huis mag en verwachte aankomsttijd; maar dat kunnen ze je in het ziekenhuis tzt ook vertellenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:15 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, we weten wie het wordt en hebben haar nummer ook, dus zullen haar ook wel even rechtstreeks bellen denk ik.
Gefeliciteerd! Ziet er super uit! En mooie naam hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:10 schreef Pvoesss het volgende:
Het was een inleiding omdat ik veel spuugde en mijn buik gewoon niet meer mee kreeg. Bewegen ging gewoon niet. Achteraf niet zo gek dus.
Hij is gister geboren. Om 17:53.
Niets! Buik en Jaap weer tam!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:55 schreef Burdie het volgende:
Jullie zijn lief.
Mo nog geen actie whatsoever? Buik weer rustig?
van harte gefeliciteerd! Wat een mooi mannetje!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:10 schreef Pvoesss het volgende:
Het was een inleiding omdat ik veel spuugde en mijn buik gewoon niet meer mee kreeg. Bewegen ging gewoon niet. Achteraf niet zo gek dus.
Hij is gister geboren. Om 17:53.
Graag even niets op FB we hebben nog niet iedereen kunnen bereiken.
Zijn naam is hetzelfde als de winnaar van heel Holland bakt.
En meneer Hauer. En op FOK is hij dus gewoon R. Snap je de hints niet Dm dan maar![]()
[ afbeelding ]
Ja, het is allemaal zo moeilijk te voorspellen. Het niet precies weten hoe en wat en wanneer maakt onzeker. Maar het komt natuurlijk allemaal goed. Achja, en die was. Ik wil ook dat mijn huis helemaal op orde is enzo, maar op het moment supreme is dat natuurlijk helemaal niet belangrijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:47 schreef DJMomo het volgende:
Ja en nee. Van de week toen het rommelde had ik wel een paniek moment. Ging vnl om dingen die nog geregeld moesten worden. Denk aan vol wasrek in de slaapkamer, drie halve wassen verspreid in de badkamer. Vnl Sjaaks proef ochtend op school waar ik bij wilde zijn. En waar ik me "druk om maak" is hoe het begint. Ben ik alleen? Alleen met Sjaak? Hoe laat begint t, hoe snel gaat t? Heeft vent tijd om Sjaak naar oma te brengen, of gaan we gewoon naar zh en komt oma bij ons? Allemaal beslissingen die ik egk pas last minute wil nemen. En ook bekroop me wel de angst van holy Mac, straks twee van die boefjes. Hoe ga ik dat doen!? Maar feitelijke bevalling niet. Hihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |