Wow Pvoesss, gefeliciteerd met jullie big boy!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Been there, done that![]()
En hij weegt verdorie 4580gram..![]()
hehequote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar wel een krummelige pasgeboren baby. Met zijn knuistje en zijn versgeperst gezichtje.
(Beetje projectie mijnerzijdsik vond het op een gegeven moment heel rot dat mensen de baby niet zagen. Ja, groot, maar wel echt kleine pasgeboren baby
)
Zodra je thuis bent, dacht ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
Pvoess van harte! Wat een mooi mannetje met mooie naam!
Hier meld met baby in buik van VL, maar bloedprop is wel weg.
Vraag me ineens af, als je in het ziekenhuis bevalt zoals wij, wanneer bel je dan de kraamhulp?
Je bedoelt waarschijnlijk de slijmprop?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
Vraag me ineens af, als je in het ziekenhuis bevalt zoals wij, wanneer bel je dan de kraamhulp?
zodra je naar huis mag. Ik weet zo even niet meer wie er belde. Denk mijn man? Maar voordat we gingen dus. En dan sprak je een tijd af. Zat je niet echt zonder zorg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
Misschien verschilt dat per organisatie, maar bij ons was het:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
doe maar slijmprop, weggeschoten bloedprop knap je niet van opquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
Hier meld met baby in buik van VL, maar slijmprop is wel weg.
Dat komt wel goed, we weten wie het wordt en hebben haar nummer ook, dus zullen haar ook wel even rechtstreeks bellen denk ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
doe maar slijmprop, weggeschoten bloedprop knap je niet van op
en die kraamhulp bel je als je naar huis gaat, dan zorgen zij liefst dat er iemand is zodra jullie thuis aankomen of kort nadat jullie thuis zijn.
Dat verschilt per organisatie, anders bel je ze even om te informeren?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
Tijdens de bevalling belt vk hier de kraam. Maar mss omdat t dezelfde organisatie is?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Misschien verschilt dat per organisatie, maar bij ons was het:
- bellen wanneer de verloskundige heeft aangegeven dat de bevalling echt begonnen is
- bellen wanneer het kindje geboren is en je nog in het ziekenhuis bent (hoeft niet meteen het eerste uur)
- bellen als je thuis bent of bijna naar huis gaat om de definitieve tijd af te spreken dat ze er is. Want sommigen willen nog eventjes met zijn drietjes zijn voor de kraam er is!
Ja hoor, al een poosje, mits het niet spontaan alsnog zelf begint.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:53 schreef DJMomo het volgende:
Keurig idd toch?
Nobono, morgen de inleiding? Is dat al def?
Wat fijn!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:33 schreef Burdie het volgende:
De echo was goedhet kindje is wat groot maar binnen de norm. Het vruchtwater is normaal, de baby ligt goed en is een stukje ingedaald.
Ik ben opgelucht.
Kijk aan, helemaal ideaal. Dan idd gewoon als je weet dat je naar huis mag en verwachte aankomsttijd; maar dat kunnen ze je in het ziekenhuis tzt ook vertellenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:15 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, we weten wie het wordt en hebben haar nummer ook, dus zullen haar ook wel even rechtstreeks bellen denk ik.
Gefeliciteerd! Ziet er super uit! En mooie naam hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:10 schreef Pvoesss het volgende:
Het was een inleiding omdat ik veel spuugde en mijn buik gewoon niet meer mee kreeg. Bewegen ging gewoon niet. Achteraf niet zo gek dus.
Hij is gister geboren. Om 17:53.
Niets! Buik en Jaap weer tam!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:55 schreef Burdie het volgende:
Jullie zijn lief.
Mo nog geen actie whatsoever? Buik weer rustig?
van harte gefeliciteerd! Wat een mooi mannetje!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:10 schreef Pvoesss het volgende:
Het was een inleiding omdat ik veel spuugde en mijn buik gewoon niet meer mee kreeg. Bewegen ging gewoon niet. Achteraf niet zo gek dus.
Graag even niets op FB we hebben nog niet iedereen kunnen bereiken.
Zijn naam is hetzelfde als de winnaar van heel Holland bakt.
En meneer Hauer. En op FOK is hij dus gewoon R. Snap je de hints niet Dm dan maar![]()
[ afbeelding ]
Ja, het is allemaal zo moeilijk te voorspellen. Het niet precies weten hoe en wat en wanneer maakt onzeker. Maar het komt natuurlijk allemaal goed. Achja, en die was. Ik wil ook dat mijn huis helemaal op orde is enzo, maar op het moment supreme is dat natuurlijk helemaal niet belangrijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:47 schreef DJMomo het volgende:
Ja en nee. Van de week toen het rommelde had ik wel een paniek moment. Ging vnl om dingen die nog geregeld moesten worden. Denk aan vol wasrek in de slaapkamer, drie halve wassen verspreid in de badkamer. Vnl Sjaaks proef ochtend op school waar ik bij wilde zijn. En waar ik me "druk om maak" is hoe het begint. Ben ik alleen? Alleen met Sjaak? Hoe laat begint t, hoe snel gaat t? Heeft vent tijd om Sjaak naar oma te brengen, of gaan we gewoon naar zh en komt oma bij ons? Allemaal beslissingen die ik egk pas last minute wil nemen. En ook bekroop me wel de angst van holy Mac, straks twee van die boefjes. Hoe ga ik dat doen!? Maar feitelijke bevalling niet. Hihi.
Ik had een sterk gevoel bij maandag. Maar die dag is ook gewoon rustig voorbij gegaan. Dus ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:51 schreef Enfermera het volgende:
Burdie fijn!!
Nobono spannend hoor!
Franny mooi dat alles weer goed was! Heb je zelf een idee wanneer de kleine zal komen?
Ja, is wel echt zo, geloof ik. Al kan ik ook ineens in de stress schieten. Duurt gelukkig meestal niet lang.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:13 schreef DJMomo het volgende:
Exact!
Jij komt erg ontspannen over. Schijn of echt zo?
Ik zou het denk ik niet doen, tenzij je nog kan annuleren natuurlijk... Je kan zomaar 2 weken overtijd lopen en dan is het slechts 4 weken na je bevalling. Als je een zware bevalling hebt gehad (of misschien zelfs een keizersnede) denk ik niet dat je er dan al op zit te wachten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:04 schreef Fazzoletti het volgende:
Pvoesss gefeliciteerd met R! Wat een mooie foto ook![]()
Mooi dat de echo goed was Burd, een hele geruststelling![]()
Dank nog voor jullie reacties over die 3D echo's, na wat gegoochel vond ik er nog 1 in de buurt die het voor 80E doet. Even kijken wanneer, lijkt me een leuke verrassing om de oma's mee te nemen![]()
En is het onrealistisch om alvast een weekendje weg te boeken voor 6 weken na m'n UD?Niets exotisch hoor, gewoon een weekendje Texel is het idee.
Ik heb graag vakanties in het vooruitzichtquote:
die word gebeld vanuit het ziekenhuis,althans hier.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
gefeliciteerd met jullie zoon!!! Hoe reageerden grote zus en broer?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:10 schreef Pvoesss het volgende:
Graag even niets op FB we hebben nog niet iedereen kunnen bereiken.
Zijn naam is hetzelfde als de winnaar van heel Holland bakt.
En meneer Hauer. En op FOK is hij dus gewoon R. Snap je de hints niet Dm dan maar![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik heb niet eens een geboorteplan. Bij vorige bevalling ook niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:29 schreef DJMomo het volgende:
Zojuist toch even naar het briefje met het geboorte plan gekeken. Ik heb egk niet zo veel wensen, is dat raar? Alleen baby zsm aanleggen en dat papa in alle gevallen bij baby blijft.
Ohquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:12 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik had een sterk gevoel bij maandag. Maar die dag is ook gewoon rustig voorbij gegaan. Dus ja..
En Pvoess, wat fijn dat het laatste stuk zo vlot en soepel ging! En ik denk inderdaad dat bij het vorderen van de ontsluiting het heel belangrijk is dat je je ontspannen en prettig voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |