quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef Cygne het volgende:
Dank iedereen voor het welkom.![]()
Wij hebben het onze belangrijkste mensen nu verteld, iedereen is zo lief.Je spoiler is herkenbaar, 1 of 2 of 3 topics ( t gaat hier zo snel) staat mijn beknopte relaas hieroverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
I know, die dingen zitten superquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:05 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
En anders hebben ze heerlijke netbroekjes.. echt het ziet er niet uit maar zitten zo enorm heerlijk.
Ga nou eens bevallen johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:08 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat was ik dus helemaal vergeten.. ik wil ze voor thuis!!
Omdat je nu toch niet meer terug kanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:11 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij zitten ze standaard in het kraampakket? (Heb nog niet aandachtig genoeg durven kijken). Anders heeft de apotheek ze wel.
Vanavond op de laatste les zwangerschapsgym heeft de juf een lijst opgenoemd met fysieke en emotionele zaken waar je allemaal mee te maken kunt krijgen na de bevalling. Damn, waarom vertellen ze dat nu pas?
Ja, iedereen realiseerde zich dat ineens, geloof ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Omdat je nu toch niet meer terug kan
Ik las het ja, heftig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je spoiler is herkenbaar, 1 of 2 of 3 topics ( t gaat hier zo snel) staat mijn beknopte relaas hierover
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Been there, done that![]()
En hij weegt verdorie 4580gram..![]()
Whut?!!!@ wel een stiekeme babyquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wow Pvoesss, gefeliciteerd met jullie big boy!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
hehequote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar wel een krummelige pasgeboren baby. Met zijn knuistje en zijn versgeperst gezichtje.
(Beetje projectie mijnerzijdsik vond het op een gegeven moment heel rot dat mensen de baby niet zagen. Ja, groot, maar wel echt kleine pasgeboren baby
)
Zodra je thuis bent, dacht ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
Pvoess van harte! Wat een mooi mannetje met mooie naam!
Hier meld met baby in buik van VL, maar bloedprop is wel weg.
Vraag me ineens af, als je in het ziekenhuis bevalt zoals wij, wanneer bel je dan de kraamhulp?
Je bedoelt waarschijnlijk de slijmprop?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
Vraag me ineens af, als je in het ziekenhuis bevalt zoals wij, wanneer bel je dan de kraamhulp?
zodra je naar huis mag. Ik weet zo even niet meer wie er belde. Denk mijn man? Maar voordat we gingen dus. En dan sprak je een tijd af. Zat je niet echt zonder zorg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
Misschien verschilt dat per organisatie, maar bij ons was het:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
doe maar slijmprop, weggeschoten bloedprop knap je niet van opquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
Hier meld met baby in buik van VL, maar slijmprop is wel weg.
Dat komt wel goed, we weten wie het wordt en hebben haar nummer ook, dus zullen haar ook wel even rechtstreeks bellen denk ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
doe maar slijmprop, weggeschoten bloedprop knap je niet van op
en die kraamhulp bel je als je naar huis gaat, dan zorgen zij liefst dat er iemand is zodra jullie thuis aankomen of kort nadat jullie thuis zijn.
Dat verschilt per organisatie, anders bel je ze even om te informeren?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
Hier meld met baby in buik van VL, maar slijmprop is wel weg.
Tijdens de bevalling belt vk hier de kraam. Maar mss omdat t dezelfde organisatie is?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Misschien verschilt dat per organisatie, maar bij ons was het:
- bellen wanneer de verloskundige heeft aangegeven dat de bevalling echt begonnen is
- bellen wanneer het kindje geboren is en je nog in het ziekenhuis bent (hoeft niet meteen het eerste uur)
- bellen als je thuis bent of bijna naar huis gaat om de definitieve tijd af te spreken dat ze er is. Want sommigen willen nog eventjes met zijn drietjes zijn voor de kraam er is!
Ja hoor, al een poosje, mits het niet spontaan alsnog zelf begint.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:53 schreef DJMomo het volgende:
Keurig idd toch?
Nobono, morgen de inleiding? Is dat al def?
Wat fijn!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:33 schreef Burdie het volgende:
De echo was goedhet kindje is wat groot maar binnen de norm. Het vruchtwater is normaal, de baby ligt goed en is een stukje ingedaald.
Ik ben opgelucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |