Wow Pvoesss, gefeliciteerd met jullie big boy!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Been there, done that![]()
En hij weegt verdorie 4580gram..![]()
hehequote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar wel een krummelige pasgeboren baby. Met zijn knuistje en zijn versgeperst gezichtje.
(Beetje projectie mijnerzijdsik vond het op een gegeven moment heel rot dat mensen de baby niet zagen. Ja, groot, maar wel echt kleine pasgeboren baby
)
Zodra je thuis bent, dacht ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
Pvoess van harte! Wat een mooi mannetje met mooie naam!
Hier meld met baby in buik van VL, maar bloedprop is wel weg.
Vraag me ineens af, als je in het ziekenhuis bevalt zoals wij, wanneer bel je dan de kraamhulp?
Je bedoelt waarschijnlijk de slijmprop?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
Vraag me ineens af, als je in het ziekenhuis bevalt zoals wij, wanneer bel je dan de kraamhulp?
zodra je naar huis mag. Ik weet zo even niet meer wie er belde. Denk mijn man? Maar voordat we gingen dus. En dan sprak je een tijd af. Zat je niet echt zonder zorg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |