2 weken?????quote:Op maandag 20 januari 2014 13:39 schreef Enfermera het volgende:
Heb meegemaakt (in stage) dat het nog geen dag duurde of 2+ weken (wel het meest extreme geval).
Klopt, en als je 'm niet gebruikt kan je hem daarna doorgeven aan bijvoorbeeld Stichting Babyhopequote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
(schijnt ook bij n ziekenhuisbevalling in huis te moeten zijn??)
Kijk eens in de post vlak boven de jouwequote:Op maandag 20 januari 2014 14:53 schreef Theeleuter het volgende:
Ik heb nog een deel van die van mijn dochter en had al een andere geregeld voordat ik overgestapt was en het wel uit kon om verzekering omhoog te gooien. Dus ik krijg er nog een....![]()
Ik ga na de bevalling dus maar eens op zoek welke instantie ik blij kan maken met alles wat ik overhoud.
Precies zoals bij mij toen gingquote:Op maandag 20 januari 2014 15:48 schreef Cholula het volgende:
Er was geen hartactiviteit, alleen een leeg soort van zakje. Ik mag inderdaad de lijst uit, probeer ik er zo snel mogelijk weer in te komen.
Dank jullie voor de lieve reacties
gewoon outsourcen die handel, is helemaal 2014quote:Op maandag 20 januari 2014 17:43 schreef Burdie het volgende:
Oef, net een flink pittige voorwee gehad. Nu heb ik geen zin meer om te bevallen.
Ik had ook de bedoeling je te quoten, maar faal op meer fronten vandaagquote:Op maandag 20 januari 2014 14:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kijk eens in de post vlak boven de jouwe.
Kan datquote:Op maandag 20 januari 2014 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon outsourcen die handel, is helemaal 2014
Focussen op je ademhaling, dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 20 januari 2014 17:43 schreef Burdie het volgende:
Oef, net een flink pittige voorwee gehad. Nu heb ik geen zin meer om te bevallen.
Mja, stel dat je het zh niet red?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:53 schreef Kwisted het volgende:
Even reageren op Cholula, wat een rotnieuws zeg. Veel sterkte en we gaan je hopelijk snel weer terug zien.
Ik ga zeker in het ziekenhuis bevallen en heb geen aanvullende zorgverzekering. Moet ik dan wel een compleet zwangerschapspakket kopen? Of kan ik ook bij de apotheek wat losse matjes/watjes/alcohol kopen?
Alles verder goed hier. Ik geniet
Omdat ik ook in het ziekenhuis moet bevallen en het kraampakket (toen nog) niet vergoed kreeg, heb ik de vk en kraamzorg gevraagd wat te doen. Ik heb een aangepast lijstje gekregen met dingen die ik echt moet kopen, en dingen die ik mocht laten zitten.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:53 schreef Kwisted het volgende:
Ik ga zeker in het ziekenhuis bevallen en heb geen aanvullende zorgverzekering. Moet ik dan wel een compleet zwangerschapspakket kopen? Of kan ik ook bij de apotheek wat losse matjes/watjes/alcohol kopen?
dat is toch niet meer van deze tijd (denk ik dan hequote:Op maandag 20 januari 2014 18:58 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Mja, stel dat je het zh niet red?
Nee dat is zoooooo 2010. (10 juli 2010 om precies te zijn)quote:Op maandag 20 januari 2014 19:29 schreef Kwisted het volgende:
[..]
dat is toch niet meer van deze tijd (denk ik dan he)
Bitterend!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Trouwens ladies, zijn er hier meerdere die geen auto/rijbewijs hebben en in t ziekenhuis moeten bevallen?
Ik heb wel een rijbewijs maar niet, en en we hebben nu trouwens ook geen auto, nu dacht ik zelf, dan bel ik n taxi, is een rare gedachten of komt dat wel vaker voor?
Hier moest ik even heel hard om lachenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hormonen zijn toch vreemde dingen...
Ik was net in slaap gevallen, en toen ik wakker werd hing mijn man met zn gezicht boven mij, ik schrok me helemaal t apelazerus om vervolgens te janken en te schelden dat ie dat niet moet doehoen en ik schrok en straks schrik ik zo mn kind eruit....![]()
![]()
Tijd voor koffie...
Lief heeft ook geen rijbewijs (ik wel, en heb ook wel een auto), maar ik had inderdaad gedacht aan een taxi. Scheelt ook dat mijn ouders op tien minuten rijden wonen, dat mijn moeder in de buurt werkt en ze altijd minimaal 1 auto bij huis hebben staan, dus die zou ik ook kunnen bellen.quote:Trouwens ladies, zijn er hier meerdere die geen auto/rijbewijs hebben en in t ziekenhuis moeten bevallen?
Ik heb wel een rijbewijs maarniet, en en we hebben nu trouwens ook geen auto, nu dacht ik zelf, dan bel ik n taxi, is een rare gedachten of komt dat wel vaker voor?
Oh dat is wel een goede!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:24 schreef Kyara het volgende:
Je kunt dan het beste wel vooraf taxicentrales bellen of ze je meenemen. Niet elke taxi wil een barende vrouw meenemen
Proest! hihi ik moest stiekem wel lachenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hormonen zijn toch vreemde dingen...
Ik was net in slaap gevallen, en toen ik wakker werd hing mijn man met zn gezicht boven mij, ik schrok me helemaal t apelazerus om vervolgens te janken en te schelden dat ie dat niet moet doehoen en ik schrok en straks schrik ik zo mn kind eruit....![]()
![]()
Tijd voor koffie...
Tijdens: iets waarin je doos bloot isquote:Op maandag 20 januari 2014 20:49 schreef klaprooss het volgende:
Oh trouwens! Ik wil morgen even een 'beval outfit' kopen. Wat is nou echt handig om aan te hebben tijdens en na een bevalling?
grappenmaker!quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tijdens: iets waarin je doos bloot is.
Na: iets waar je kraamverband in past.
Ik ga nog even op zoek naar een zwart shirt, daar zie je (bloed)vlekken etc. niet zo op.
Mij ook niet, daarom wil ik ook weten wat makkelijk isquote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef DJMomo het volgende:
Interesseerde me ook geen moer wat ik aan had trouwens. Dat kind moest er uit, en daar ging t om!
Ik woon nu al in die dingenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:26 schreef DJMomo het volgende:
Sommige vrouwen vinden het prettig om compleet nakend te bevallen. Ikzelf had bij Sjaak nog een tshirt aan. Wit met bedrijfslogois in de kliko beland. Erna heb ik een velours (bruin) joggingpak in de tas. Idd donkere kleur ivm vloeien.
je surfplank kan maar scheef zitten! En voor thuis heb ik maar liefst drie nieuwe pyjama's met knoopjes van voren en losse broek aangeschaft. Ik ga wonen in die dingen! Interesseert me geen reet wie er langs komt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En anders hebben ze heerlijke netbroekjes.. echt het ziet er niet uit maar zitten zo enorm heerlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tijdens: iets waarin je doos bloot is.
Na: iets waar je kraamverband in past.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef Cygne het volgende:
Dank iedereen voor het welkom.![]()
Wij hebben het onze belangrijkste mensen nu verteld, iedereen is zo lief.Je spoiler is herkenbaar, 1 of 2 of 3 topics ( t gaat hier zo snel) staat mijn beknopte relaas hieroverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
I know, die dingen zitten superquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:05 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
En anders hebben ze heerlijke netbroekjes.. echt het ziet er niet uit maar zitten zo enorm heerlijk.
Ga nou eens bevallen johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:08 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat was ik dus helemaal vergeten.. ik wil ze voor thuis!!
Omdat je nu toch niet meer terug kanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:11 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij zitten ze standaard in het kraampakket? (Heb nog niet aandachtig genoeg durven kijken). Anders heeft de apotheek ze wel.
Vanavond op de laatste les zwangerschapsgym heeft de juf een lijst opgenoemd met fysieke en emotionele zaken waar je allemaal mee te maken kunt krijgen na de bevalling. Damn, waarom vertellen ze dat nu pas?
Ja, iedereen realiseerde zich dat ineens, geloof ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Omdat je nu toch niet meer terug kan
Ik las het ja, heftig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je spoiler is herkenbaar, 1 of 2 of 3 topics ( t gaat hier zo snel) staat mijn beknopte relaas hierover
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Been there, done that![]()
En hij weegt verdorie 4580gram..![]()
Whut?!!!@ wel een stiekeme babyquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Been there, done that![]()
En hij weegt verdorie 4580gram..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |