Jompels voor al het goede nieuws en de kwispeldagen!

En kussies voor wie er even doorheen zit en ze nodig heeft

NoBoNo, ik hoop dat het niet te lang voor jullie gaat duren!
Burdie ook wel fijn dat jullie de knoop hebben doorgehakt, ik merkte wel dat ik vandaag bij de gyn weer super relaxed er onder was maar wie weet komt het hormonenmonster straks weer los.
En last van vocht

?
Fazz wij hebben geloof ik rond de 80 euro betaald voor een halfuur 3D baby spieken. Wij hebben de goedkoopste gezocht in onze regio en waren erg tevreden!
Cygne welkom

Momo hoe gaat het? Weer een rustige buik/darm?
Dot! Wat fijn en haartjes

! Hier werd het vandaag ook weer bevestigd, vind dat toch wel een schattig idee
GM hoe is je verkoudheid vandaag? beetje te handelen, net als je rug?
Enf fijn dat je het idee hebt dat je wat kan met de oefeningen voor je bekken!
JJ balen van je verzekering, ik heb er extra goed op gelet maar ik ga het toch zo maar weer even checken!
Stefanie leuk! Doopsuiker en het kaartje

Blue eyes wat balen van je hoofd! hopelijk ben je er snel vanaf

Zo hier net terug van een bezoekje aan de gyn. Moest voor een groei echo komen. Hoofdje en beentje liggen boven P95 ook in deze echo, buikje is ook groter maar raakt de p95 nog niet. Woensdag heb ik de suikertest met daarna een afspraak met de gyn om de uitslag door te bespreken. Het is dus gewoon of een grote baby of ik heb zwangerschapssuiker. Tja nog even afwachten dus.
Verder gisteren 'verrast' met een babyshower. Ik ben zelf helemaal niet van (dit soort) feestjes en loop er liever voor weg maar gelukkig was het alles wat ik hoopte dat het zou zijn als iemand het toch zou organiseren. Ik wist het van te voren wel omdat ik uiteraard e-mails voorbij zag komen die niet voo rmij bedoeld waren

, het was dus nog even spannend of ik wel verrast genoeg zou reageren. Uiteindelijk bleek dat helemaal niet moeilijk omdat er een vriendinnetje bij was waarvan ik niet had gedacht dat ze er zou zijn (haar vriend is vorige week geopereerd aan zijn hersentumor) dus toen ik haar zag kwamen de tranen

. Al met al een leuke gezellige dag met thee en gebakjes, lekker geklets en uiteraard toch een lading kado's

.
Gisteren is er een kennisje bevallen en nu wil ik toch ook wel heel graag hoor

, kan echt soms niet meer wachten. De rit net naar het ziekenhuis was ook wel al een soort van emotioneel zowel voor vriend als voor mijzelf. Beide begonnen we op het zelfde moment over hoe de weeënrit zou zijn naar het ziekenhuis

.
[ Bericht 0% gewijzigd door klaprooss op 20-01-2014 14:44:26 ]