Heb ik al meldplicht (37w1d)? Zo ja: meld!
Even het oude topic teruglezen..
Kwisted een goede echo
Nikki, fijn dat het met dochter weer goed gaat.
Ik moest even opzoeken wat couvade was, ben eerlijk gezegd blij dat mijn lief het niet heeft. Die heeft voornamelijk praktische zorgen wat ik dan wel weer kan waarderen. Vooral omdat hij normaliter niet degene is die praktische dingen regelt, dat doe ik vaak of hij doet het als ik het hem een paar keer heb gezegd

.
Twinkle een kriebel! Heb je het nog een keer gevoeld?
Burdie, ik neem even wat mee uit jouw lijst, had zelf nog niet gedacht aan bijvoorbeeld eten/drinken.
Zelf had ik dan weer wel bedacht om kraamverband mee te nemen, of zou dat ook niet hoeven?
Cygne welkom! Lieve reactie van papa
JJ, heb ik ook (en de andere dames ook lees ik) op de spaarzame momenten dat er nog iets gebeurt. Maar heel eerlijk hoeft het even niet meer. En lief is bang dat hij de baby wakker schudt

.
Hihi Kim, misschien kan je zoogkompressen gaan uitknijpen? Heb je vast voorraad
En ik weet dat het niks zegt, maar het feit dat mijn tetten nog heul niet lekken maakt me wel een beetje onzeker. Straks doen ze het niet!
Dot, leuk zeg! Zelfs haartjes gezien
BE wat kwam er uit? Kunnen ze iets voor je doen/Kun je er iets aan doen?
Wbt verzekering: ik heb hem in december expres nog even omhoog gegooid om te voorkomen dat ik alles zelf moest betalen. Betaal nu zelfs iets minder dan vorig jaar, terwijl ik wel extra sterren heb. Wel jammer dat ze net hebben besloten toch niet mijn hele zwangerschapsyogacursus te vergoeden. Nou ja.
Klap wat leuk, een babyshower! Alleen een beetje jammer dat het niet een hele erge verrassing meer was

.
Cholula

Hopelijk ben je snel terug!
Ben weer de hele week 's middags en 's avonds alleen

. Lief heeft gelukkig weer werk waar hij héél blij mee is (en ik ook), maar ik kan het toch slecht hebben om hem zo weinig te zien. Dat zijn vast hormonen, want normaal gesproken kan ik heel erg goed alleen zijn.
Dus ik heb de middag maar eens gebruikt om wat lekkers voor mijn harde werker te maken (brownies, witte chocoladecakejes) en de foto's die ik van mijn buik heb gemaakt in één grote compilatie te zetten. Grappig om de groei te zien

.