Misschien verschilt dat per organisatie, maar bij ons was het:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
Pvoess van harte! Wat een mooi mannetje met mooie naam!
Hier meld met baby in buik van VL, maar bloedprop is wel weg.
Vraag me ineens af, als je in het ziekenhuis bevalt zoals wij, wanneer bel je dan de kraamhulp?
doe maar slijmprop, weggeschoten bloedprop knap je niet van opquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
Hier meld met baby in buik van VL, maar slijmprop is wel weg.
Vraag me ineens af, als je in het ziekenhuis bevalt zoals wij, wanneer bel je dan de kraamhulp?
Dat komt wel goed, we weten wie het wordt en hebben haar nummer ook, dus zullen haar ook wel even rechtstreeks bellen denk ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
doe maar slijmprop, weggeschoten bloedprop knap je niet van op
en die kraamhulp bel je als je naar huis gaat, dan zorgen zij liefst dat er iemand is zodra jullie thuis aankomen of kort nadat jullie thuis zijn.
Dat verschilt per organisatie, anders bel je ze even om te informeren?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef NoBoNo het volgende:
Hier meld met baby in buik van VL, maar slijmprop is wel weg.
Tijdens de bevalling belt vk hier de kraam. Maar mss omdat t dezelfde organisatie is?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Misschien verschilt dat per organisatie, maar bij ons was het:
- bellen wanneer de verloskundige heeft aangegeven dat de bevalling echt begonnen is
- bellen wanneer het kindje geboren is en je nog in het ziekenhuis bent (hoeft niet meteen het eerste uur)
- bellen als je thuis bent of bijna naar huis gaat om de definitieve tijd af te spreken dat ze er is. Want sommigen willen nog eventjes met zijn drietjes zijn voor de kraam er is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |