Why notttttquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:57 schreef Flippiee het volgende:
Mwah, soort van teleurgesteld.
Na een lange tijd eindelijk een super leuke jongen ontmoet, maar er is geen mogelijkheid om met hem beter bevriend te raken of een relatie of iets![]()
Seg, dan moet je op tijd remmen toch...quote:Op zondag 26 januari 2014 00:22 schreef Roadtrip het volgende:
Ik ga trouwens echt een breakdown krijgen. Ik kan het niet meer aan 3 uur per nacht te slapen om alle verplichtingen in mijn dag te laten passen. Ik ben 1 dag per 2 weken vrij, en gebruik die alleen maar om te slapen.
Maar ik wordt ongelukkig van dit leven. Ik ga echt een breakdown krijgen. Binnenkort.
Dan raak ik mijn baan kwijt. Ze willen de helft van mijn afdeling ontslaan. Of het gaat mis met mijn studie.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Seg, dan moet je op tijd remmen toch...
Dat snap ik, maar wat ben je dan zonder een goede gezondheid? 3 uur per nacht slapen is echt niet goed hé. Misschien beginnen nadenken over andere mogelijkheden enz.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:31 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dan raak ik mijn baan kwijt. Ze willen de helft van mijn afdeling ontslaan. Of het gaat mis met mijn studie.
Ik heb die baan ook nodig. Ik heb totaal geen reserve. Ik ben blij als er nog een tientje op mijn rekening staat zodra mijn salaris gestort wordt.
Wat doe je dan voor werk als ik vragen mag?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:22 schreef Roadtrip het volgende:
Ik ga trouwens echt een breakdown krijgen. Ik kan het niet meer aan 3 uur per nacht te slapen om alle verplichtingen in mijn dag te laten passen. Ik ben 1 dag per 2 weken vrij, en gebruik die alleen maar om te slapen.
Maar ik wordt ongelukkig van dit leven. Ik ga echt een breakdown krijgen. Binnenkort.
Ah, het gebrek aan slaap. Ik slaap door de weeks vaak in de nacht niet om overdag random half in slaap te vallen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:22 schreef Roadtrip het volgende:
Haha klopt. Ik drink 12 red bull per dag om het te compenseren. Maar ik schrik wakker en ga met hartkloppingen naar bed.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wat ben je dan zonder een goede gezondheid? 3 uur per nacht slapen is echt niet goed hé. Misschien beginnen nadenken over andere mogelijkheden enz.
Bij een IT bedrijf, de support. Maar het wordt bizar slecht gemanaged.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:36 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ah, het gebrek aan slaap. Ik slaap door de weeks vaak in de nacht niet om overdag random half in slaap te vallen.
Wat voor werk doe je?
Man, dat is het niet waard hé. Met harkloppingen naar bedquote:Op zondag 26 januari 2014 00:37 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha klopt. Ik drink 12 red bull per dag om het te compenseren. Maar ik schrik wakker en ga met hartkloppingen naar bed.
WTF gast.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:37 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha klopt. Ik drink 12 red bull per dag om het te compenseren. Maar ik schrik wakker en ga met hartkloppingen naar bed.
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:38 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Bij een IT bedrijf, de support. Maar het wordt bizar slecht gemanaged.
Ik heb ook gezegd dat ik voor vannacht lekker ga stoppen en slapen. Zeker als ik er nog geen eens voor betaald wordt en morgen om 0600 moet beginnen.
Hier posten heeft me wel laten realiseren Hoe debiel dit is...
not sure if troll..quote:Op zondag 26 januari 2014 00:38 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Bij een IT bedrijf, de support. Maar het wordt bizar slecht gemanaged.
Ik heb ook gezegd dat ik voor vannacht lekker ga stoppen en slapen. Zeker als ik er nog geen eens voor betaald wordt en morgen om 0600 moet beginnen.
Hier posten heeft me wel laten realiseren Hoe debiel dit is...
Zielepoot, in een ander topic rep je over 3 uur per week en in KLB enzulks open je ook alleen maar trolltopics. Gebruik de tijd die je steekt in het verzinnen van topics en reacties dan gewoon om te slapen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:22 schreef Roadtrip het volgende:
Ik heb het gevoel dat het idd een troll is.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:46 schreef Basxt het volgende:
[..]
not sure if troll..
maar dit is wel ziek.
beter leg je dit allemaal uit aan je baas.
12 blikjes per dag is echt niet goed hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 00:37 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Is het ook. In een ander topic is meneer op zoek naar een auto waar hij 5000 prive kilometers per maand mee rijdt naar Berlijn en Parijs. Daarnaast werkt hij dus nog een uur of 70 per week denkt iequote:Op zondag 26 januari 2014 00:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het idd een troll is.
Zeker gezien het feit dat hij blij is als hij 10 euro op zijn rekening heeft staan na het storten van salaris...quote:Op zondag 26 januari 2014 01:14 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
12 blikjes per dag is echt niet goed hoor
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:38 schreef fraubitch het volgende:
Ik voel me een sukkel. Laatste metro verkeerde kant op genomen waardoor ik nu zo'n 1,5 uur later in mijn logeerbed lig.
Dat vinden vrouwen over het algemeen geen sexy vraag...zonder de situatie te kennen zeg ik: wees een vent, niet doen! :-)quote:Op zondag 26 januari 2014 09:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Die onzekerheid breekt me... Ik moet er werk van maken en kijken wat ze echt van me vindt. Misschien is het dan een weekje huilen met de pet op, maar deze onzekerheid sloopt me nog meer.
Beterschap!quote:
Ik begin gelukkig weer wat beter te worden. Werd begin deze week ziekquote:
Ik ookquote:
Baas boven baas, maar toch ook wel weer blij met mijn 20kmquote:Op zondag 26 januari 2014 17:10 schreef SEMTEX het volgende:
Zweterig, maar wel weer like a female boss22,5km hardgelopen
Nou.. soms wel een beetje hoorquote:
In oktober notabene...quote:Op maandag 27 januari 2014 16:56 schreef Miam het volgende:
Kwaad.
Gistermiddag 4 dagen Berlijn geboekt van 9 t/m 12 oktober,
gaat mijn werkgever moeilijk lopen doen, terwijl ik met mijn 12 uurtjes contract
regelmatig 4 a 5 dagen achter elkaar vrij ben.![]()
![]()
Belachelijkquote:Op maandag 27 januari 2014 16:56 schreef Miam het volgende:
Kwaad.
Gistermiddag 4 dagen Berlijn geboekt van 9 t/m 12 oktober,
gaat mijn werkgever moeilijk lopen doen, terwijl ik met mijn 12 uurtjes contract
regelmatig 4 a 5 dagen achter elkaar vrij ben.![]()
![]()
Omdat ik sinds vandaag de leukste, liefste én tofste vent mijn vriend mag noemenquote:
Zo erg is dat toch niet? Dat fixt mijn tandarts bij mij zelfs zonder verdoving.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:13 schreef SEMTEX het volgende:
Nou, een groot feest is het niet, want ik moet naar de tandarts voor een gaatje
Ik doe niks meer zonder verdoving, heb slechte herinneringen aan mijn tandarts van vroeger. Die kon er heel lang over doen en dan ook echt lekker diep zitten boren op de zenuw. Maar ik stond net binnen 10 minuten weer buiten. Meevaller van de dagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet? Dat fixt mijn tandarts bij mij zelfs zonder verdoving.
Ik voel me vandaag weer beroerd.
kmoest met kerst 4 verstandskiezen laten trekken maar mocht niet meer van de trombose dienst in verband met bloedverdunners. Moet ik binnenkort, anders was ik er al af geweest.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik doe niks meer zonder verdoving, heb slechte herinneringen aan mijn tandarts van vroeger. Die kon er heel lang over doen en dan ook echt lekker diep zitten boren op de zenuw. Maar ik stond net binnen 10 minuten weer buiten. Meevaller van de dagNu de rekening nog
.
Ik ook in hemquote:
Herken je frustratie, de mijne zijn ook lekkere leeghoofden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:46 schreef fraubitch het volgende:
Boos op mijn uitzendbureau. Rotmensen. Bah.
Oh, verstandskiezen trekken is toch geen kattenpis, dan was ik er makkelijker vanaf gekomenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:51 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
kmoest met kerst 4 verstandskiezen laten trekken maar mocht niet meer van de trombose dienst in verband met bloedverdunners. Moet ik binnenkort, anders was ik er al af geweest.![]()
Al dat boek gekocht? Ik zweer erbij namelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ziet ze me staan of ziet ze me niet staan... ik krijg totaal geen hoogte van haar
Maar ze is zo tof, zo mysterieus, zo knap, zo lief, maar tevens ook zo afstandelijk soms...
Ligt op m'n kamer, vorige maand gekocht (eindelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Al dat boek gekocht? Ik zweer erbij namelijk.
OT: Lekker!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:03 schreef Amarantha het volgende:
GoedNu ben ik officieel niet meer vrijgezel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |