Nee, ik denk het niet. Beter gezegd, ik zou het niet kunnen.quote:
Dat het kan betekent niet dat het de oplossing is hè. Frustraties wegneuken...quote:
Mijn sinaasappel heeft vd ochtend niet geholpen, zal maar wat koffie drinken dan héquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige. Gelukkig maar.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn sinaasappel heeft vd ochtend niet geholpen, zal maar wat koffie drinken dan hé
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat is trouwens een goed idee, koffie.
Intuïtie!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:52 schreef Fera het volgende:
Goed. Eindelijk weer op een positieve manier bezig met de toekomst. Maar man, wat zijn er veel paden te bewandelen. Hoe weet ik welke de goede is?
Je bedoelt dat je nu zowaar moet werken voor je geld?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:21 schreef bijdehand het volgende:
Na een tijd hard gestudeerd te hebben ben ik nu eindelijk een dagje aan het werk. Conclusie: godver, werken is nog saaier dan studeren
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nu zowaar moet werken voor je geld?
dit is wel zo, ja. ik ben er na nog geen anderhalf jaar bij mijn werk alweer klaar meequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:21 schreef bijdehand het volgende:
Na een tijd hard gestudeerd te hebben ben ik nu eindelijk een dagje aan het werk. Conclusie: godver, werken is nog saaier dan studeren
Doe eens niet zo bijdehand.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]Als je 't niet snapt moet je je mond gewoon houden.
Het is nog maar een bijbaantje hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dit is wel zo, ja. ik ben er na nog geen anderhalf jaar bij mijn werk alweer klaar mee
studeren was beter
Dat is tot nu toe twee keer fout gegaan. Ik ben nu toch wat voorzichtiger.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik voel me zó ontzettend opgelucht!
Zojuist bericht gehad dat ik mijn MSc-titel heb! Ben afgestudeerd! Hoezee! Bier!
Twee keer fout? Derde keer goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe twee keer fout gegaan. Ik ben nu toch wat voorzichtiger.
Feliquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
Zojuist bericht gehad dat ik mijn MSc-titel heb! Ben afgestudeerd! Hoezee! Bier!
Let's hope so.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Twee keer fout? Derde keer goed.
gefeliciteerd!!!!!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
Congrats!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
Succes heeft altijd een keerzijdequote:Op donderdag 23 januari 2014 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
thanks! Tweede goede glas whisky staat klaar!
De ironie: me eerst niet op m'n huidige project kunnen concenteren vanwegen de onzekerheid, en nu morgen niets kunnen doen vanwege de kater
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
Je had toch een paar dagen geleden al een baan gevonden?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:26 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me hardstikke goedIk hardloop weer blessurevrij, goed gesprek gehad met accountmanager en een mooie baan in het verschiet
Ja, die bedoel ik ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je had toch een paar dagen geleden al een baan gevonden?
Ohjee, er is er eentje verliefdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Yes it's true
I'm so happy to be stuck with you
Vind je dat langquote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Moe. Ik heb net een treinreis van 1,5u achter de rug...
Wel als ik om 6.30u al in de trein zit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vind je dat langIk doe minimaal 1x per week 2.5 uur reizen
Das wel heel vroeg jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wel als ik om 6.30u al in de trein zit.
Liefdesverdriet, gaat wel weer over.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:19 schreef Dave94 het volgende:
Ik voel me een beetje verslagen en verdrietig gewoon kut. Ik ben verliefd op een jongen, maar hij heeft al een vriendje. Ik heb het vermoeden dat hij me stiekem ook wel ziet zitten, maar hier kan ik de plank helemaal misslaan. Hij is de leukste jongen die ik tot nu toe ontmoet heb.
Stomme Gijs is me voorgeweest.
Geef het 2 weken. En erover praten helptquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:33 schreef Dave94 het volgende:
[..]
Op dit moment zie ik dat nog niet zo gebeuren.![]()
Altijd goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:55 schreef Kper_Norci het volgende:
Blij, mag na tig sollicitatiebrieven verstuurd te hebben eindelijk weer eens ergens op gesprek komen. Niet te vroeg juichen natuurlijk, maar het is in ieder geval beter dan weer een afwijzing en het lijkt me ook een erg leuke baan.
Wat is er gebeurd??quote:
Hahaha geniaalquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:16 schreef Trashcanman het volgende:
Jammer dat ik geen christen ben, het idee dat sommige mensen na hun dood zouden gaan branden zou me wel wat vrolijker maken.
Flips fixer babequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:57 schreef Flippiee het volgende:
Mwah, soort van teleurgesteld.
Na een lange tijd eindelijk een super leuke jongen ontmoet, maar er is geen mogelijkheid om met hem beter bevriend te raken of een relatie of iets![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |