Nee, ik denk het niet. Beter gezegd, ik zou het niet kunnen.quote:
Dat het kan betekent niet dat het de oplossing is hè. Frustraties wegneuken...quote:
Mijn sinaasappel heeft vd ochtend niet geholpen, zal maar wat koffie drinken dan héquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige. Gelukkig maar.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn sinaasappel heeft vd ochtend niet geholpen, zal maar wat koffie drinken dan hé
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat is trouwens een goed idee, koffie.
Intuïtie!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:52 schreef Fera het volgende:
Goed. Eindelijk weer op een positieve manier bezig met de toekomst. Maar man, wat zijn er veel paden te bewandelen. Hoe weet ik welke de goede is?
Je bedoelt dat je nu zowaar moet werken voor je geld?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:21 schreef bijdehand het volgende:
Na een tijd hard gestudeerd te hebben ben ik nu eindelijk een dagje aan het werk. Conclusie: godver, werken is nog saaier dan studeren
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nu zowaar moet werken voor je geld?
dit is wel zo, ja. ik ben er na nog geen anderhalf jaar bij mijn werk alweer klaar meequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:21 schreef bijdehand het volgende:
Na een tijd hard gestudeerd te hebben ben ik nu eindelijk een dagje aan het werk. Conclusie: godver, werken is nog saaier dan studeren
Doe eens niet zo bijdehand.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]Als je 't niet snapt moet je je mond gewoon houden.
Het is nog maar een bijbaantje hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dit is wel zo, ja. ik ben er na nog geen anderhalf jaar bij mijn werk alweer klaar mee
studeren was beter
Dat is tot nu toe twee keer fout gegaan. Ik ben nu toch wat voorzichtiger.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik voel me zó ontzettend opgelucht!
Zojuist bericht gehad dat ik mijn MSc-titel heb! Ben afgestudeerd! Hoezee! Bier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |