Good luck!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nog ruim een half uur... ik word gek van de zenuwen, ookal ben ik nog zo goed voorbereid. Ik weet dat het goed moet komen
Verhuizen!quote:Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef SEMTEX het volgende:
Een beetje overdonderd. Heel mooi baanaanbod gekregen, alleen wel in Maarssen... (ik woon in Eindhoven en heb geen rijbewijs)
You go girlquote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Tina_TV het volgende:
Ik voel mij zo fantastisch. Gisteren als vrouw naar de supermarkt geweest (opgemaakt, juiste kleren aan, laarzen en eigen haar als korte dames kapsel) en de mensen keken mij juist op een positieve/gewone manier aan![]()
Ik voel me helemaal happy
Dankje!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:36 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Good luck!
OT: moe, afgelopen weekend met ritme weer eens vakkundig verkloot
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Tina_TV het volgende:
Ik voel mij zo fantastisch. Gisteren als vrouw naar de supermarkt geweest (opgemaakt, juiste kleren aan, laarzen en eigen haar als korte dames kapsel) en de mensen keken mij juist op een positieve/gewone manier aan![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 januari 2014 17:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dankje!
Gehaaaaaaldmet een 7,3 als eindcijfer gewoon een half jaar stage succesvol afgerond!
Me so uberhappy
Wil je ook een vrouw worden of is het 'verkleden' al genoeg?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Tina_TV het volgende:
Ik snap 'm niet. Ben/was je een man ofzo? Verder: mooi zoquote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Tina_TV het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:19 schreef _Dido_ het volgende:
Ik voel me jarig![]()
En arm. Stomme achterstallige rekeningen
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:19 schreef _Dido_ het volgende:
Ik voel me jarig![]()
Nu je het zegt, inderdaad!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 06:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mwehehe dat is eens grappig want dat is je username!!!
Als je niet kan kiezen tussen twee jongens, dan kan je die twee gewoon afschrijven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:18 schreef WeirdlyWired het volgende:
Bagger. Kiezen tussen twee jongens gaat gewoon niet
Ja, denk je? Vind het echt zo moeilijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je niet kan kiezen tussen twee jongens, dan kan je die twee gewoon afschrijven.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:19 schreef _Dido_ het volgende:
Ik voel me jarig![]()
Deze jongens hebben blijkbaar niets waarvan je denkt "hmm, dat is 'm!"... Zodra je een iets leukere jongen tegenkomt zal je voor hem gaan, denk ik.. Waar of niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:43 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ja, denk je? Vind het echt zo moeilijk.
Toivonen speelde toch nietquote:
Was dat m'n grootste zorg maar. Ik erger me echt kapotquote:
Bij nader inzien: ik ben moe, en ga slapenquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zat net meer dan een uur vast in de lift...Zonder enige vorm van communicatie, afgezien van de intercom (met een chagrijnige bitch
).
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
Wat verdrietig en balend dat ik geen reactie krijg.
Kon ik dat maar... De lift is zo goed geïsoleerd dat ik helemaal geen ontvangst heb in de lift.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Was gaan fokken op je telefoon
Op je ONS?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:08 schreef Mishu het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van. Zeker nu ik verliefd ben.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee een ander. De ONS was slechts om de frustratie van de verliefdheid (= kwetsbaarheid) weg te neuken. Ik heb veel behoefte aan bevestiging enzoquote:
Hier nog een.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Free hugs, vanaf 5 stuks gratis bezorgen
Por qué mi amor ?quote:
quote:
Neuken met iemand terwijl je verliefd bent op een ander. Ja, dat werkt...quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:24 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee een ander. De ONS was slechts om de frustratie van de verliefdheid (= kwetsbaarheid) weg te neuken. Ik heb veel behoefte aan bevestiging enzo
Al moet ik er wel even bij zeggen dat ik me stierlijk verveel op mijn werk. Binnenkort nieuwe rol, dus dan vind je die oude meteen niet boeiend meer.quote:
En welke muziek veroorzaakt dat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:33 schreef zeefje het volgende:
Gelukkig; Hoe je helemaal kan opgaan in muziek en je daardoor -even- happy voelt.
Niet dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Neuken met iemand terwijl je verliefd bent op een ander. Ja, dat werkt...
DMquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:26 schreef Purplesparks2 het volgende:
hey joe!en nice! voor welke vakken?
Ach joh kan gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |