Zo erg is dat toch niet? Dat fixt mijn tandarts bij mij zelfs zonder verdoving.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:13 schreef SEMTEX het volgende:
Nou, een groot feest is het niet, want ik moet naar de tandarts voor een gaatje
Ik doe niks meer zonder verdoving, heb slechte herinneringen aan mijn tandarts van vroeger. Die kon er heel lang over doen en dan ook echt lekker diep zitten boren op de zenuw. Maar ik stond net binnen 10 minuten weer buiten. Meevaller van de dagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet? Dat fixt mijn tandarts bij mij zelfs zonder verdoving.
Ik voel me vandaag weer beroerd.
kmoest met kerst 4 verstandskiezen laten trekken maar mocht niet meer van de trombose dienst in verband met bloedverdunners. Moet ik binnenkort, anders was ik er al af geweest.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik doe niks meer zonder verdoving, heb slechte herinneringen aan mijn tandarts van vroeger. Die kon er heel lang over doen en dan ook echt lekker diep zitten boren op de zenuw. Maar ik stond net binnen 10 minuten weer buiten. Meevaller van de dagNu de rekening nog
.
Ik ook in hemquote:
Herken je frustratie, de mijne zijn ook lekkere leeghoofden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:46 schreef fraubitch het volgende:
Boos op mijn uitzendbureau. Rotmensen. Bah.
Oh, verstandskiezen trekken is toch geen kattenpis, dan was ik er makkelijker vanaf gekomenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:51 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
kmoest met kerst 4 verstandskiezen laten trekken maar mocht niet meer van de trombose dienst in verband met bloedverdunners. Moet ik binnenkort, anders was ik er al af geweest.![]()
Al dat boek gekocht? Ik zweer erbij namelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ziet ze me staan of ziet ze me niet staan... ik krijg totaal geen hoogte van haar
Maar ze is zo tof, zo mysterieus, zo knap, zo lief, maar tevens ook zo afstandelijk soms...
Ligt op m'n kamer, vorige maand gekocht (eindelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Al dat boek gekocht? Ik zweer erbij namelijk.
OT: Lekker!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:03 schreef Amarantha het volgende:
GoedNu ben ik officieel niet meer vrijgezel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |