abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136449883
Ik weet ongeveer waar het huis staat en laat ik een stel kennen wat zoiets zoekt in die contreien. Ik heb hun de foto's niet laten zien maar wel even getipt , wacht even op de officiele advertentie, da's enkel fair maar heb huis wel omschreven, met verve. Denk wel dat ze misschien eens komen kijken, enige is dat ze problemen hebben met een dijk die, zoals jij aan gaf, tijdens spitsuur beetje druk is ivm hun 2 honden maar verder is jouw huis helemaal hun ding .
Maar toch: komt er misschien binnenkort een stel kijken wiens namen beginnen met een J. en een R. dan zijn zij dat ;)
Gaat duimen :*

[ Bericht 2% gewijzigd door knoblaucha6 op 07-02-2014 20:25:34 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_136450985
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik weet ongeveer waar het huis staat en laat ik een stel kennen wat zoiets zoekt in die contreien. Ik heb hun de foto's niet laten zien maar wel even getipt , wacht even op de officiele advertentie, da's enkel fair maar heb huis wel omschreven, met verve. Denk wel dat ze misschien eens komen kijken, enige is dat ze problemen hebben met een dijk die, zoals jij aan gaf, tijdens spitsuur beetje druk is ivm hun 2 honden maar verder is jouw huis helemaal hun ding .
Maar toch: komt er misschien binnenkort een stel kijken wiens namen beginnen met een J. en een R. dan zijn zij dat ;)
Gaat duimen :*
Oh je mag ze langs sturen hoor. Vind dat altijd prima.
En om het aantrekkelijker te maken, hond uitlaten is oversteken van de dijk uit het tuinhek en dan met trapje op de weg aan andere kant dijk wandelen.
Die weg is alleen voor bestemmingsverkeer, kunnen de honden los en de boomgaard in.

Dat is heerlijk!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_136451050
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:31 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Meen je dat nou serieus? Dan is een makelaar ook nergens voor nodig...

[..]

Geen dank

[..]

Uiteenlopend?
Als er 1tje tussen zit die het loopt af te kraken, gewoon wijzen naar de uitgang hoor.
Heb ze allemaal de deur gewezen :@
pi_136451140
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:Y

Nog wat kleine dingetjes:

[..]

Spatie vergeten :P en zou die laatste dan ook 2013 net als de rest.

[..]

Moet alleen "inbouwvaatwasser" zijn neem ik aan?
Schei uit :D
Alles moet gewoon nog eens nagelopen worden.
pi_136451894
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh je mag ze langs sturen hoor. Vind dat altijd prima.
En om het aantrekkelijker te maken, hond uitlaten is oversteken van de dijk uit het tuinhek en dan met trapje op de weg aan andere kant dijk wandelen.
Die weg is alleen voor bestemmingsverkeer, kunnen de honden los en de boomgaard in.

Dat is heerlijk!
Zodra je huis op Funda staat stuur ik het door.
Ze willen alles officieel en zo qua zoeken, wat ik zeg is uiteraard niet geheel onpartijdig :P . De honden zijn belangrijk, die moeten kunnen rondlopen zonder meer dan een hekje.
Ze zijn wel een soort van zeurneuzen, de kleine woonkamer stond ze tegen maar de woonkeuken vonden ze super. (op basis van mijn omschrijving dan) Ze staan half te kwijlen maar willen eerst precies de locatie weten. Maar de honden staan op nr. 1 voor wat betreft locatie ( soort van herdermix en een bullterrier, beetje slome duikelaars die overal wennen)

Edit, ze wonen nu op een postzegeltje tuin van 125 m2 inclusief huisje! dus voor de honden is alles winst.

[ Bericht 4% gewijzigd door knoblaucha6 op 07-02-2014 21:21:59 ]
pi_136452140
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:14 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Zodra je huis op Funda staat stuur ik het door.
Ze willen alles officieel en zo qua zoeken, wat ik zeg is uiteraard niet geheel onpartijdig :P . De honden zijn belangrijk, die moeten kunnen rondlopen zonder meer dan een hekje.
Ze zijn wel een soort van zeurneuzen, de kleine woonkamer stond ze tegen maar de woonkeuken vonden ze super. (op basis van mijn omschrijving dan) Ze staan half te kwijlen maar willen eerst precies de locatie weten. Maar de honden staan op nr. 1 voor wat betreft locatie ( soort van herdermix en een bullterrier, beetje slome duikelaars die overal wennen)
De honden hebben het hier wel goed, lekker de tuin in en de bijkeuken zelf in kunnen lopen want die kan open blijven.
Tegen die tijd krijg je wel een linkje, zal volgende week zijn.
pi_136452185
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

De honden hebben het hier wel goed, lekker de tuin in en de bijkeuken zelf in kunnen lopen want die kan open blijven.
Tegen die tijd krijg je wel een linkje, zal volgende week zijn.
Graag. Zou het heel erg leuk vinden als ik je aan een koper zou kunnen helpen, Ik hoop dat ze iig willen komen kijken, is echt iets voor dat stelletje.
pi_136453455
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:23 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Graag. Zou het heel erg leuk vinden als ik je aan een koper zou kunnen helpen, Ik hoop dat ze iig willen komen kijken, is echt iets voor dat stelletje.
Lijkt me ook heel leuk!!
En kijken is vrijblijvend dus altijd doen.
pi_136495383
Voor zo ver de marktwerking:

Allemaal 500 euro entree en 1,5 of 1,6% courtage offertes..
pi_136566432
Morgen een paar foto's en de tekst optimaliseren en dan de funda advertentie opstellen en online zetten!

Spannend!!!
pi_136567184
Leuk! Laat je weten wat de uiteindelijke advertentietekst is geworden?
pi_136572113
Tvp, voor later als ik groot ben en mijn appartementje wil verkopen.

En Ml-etje, tof huis!
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  Vis een optie? woensdag 12 februari 2014 @ 09:26:23 #113
70532 loveli
N
pi_136616502
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Echt?!
Ok, ga ik de kamers bij elkaar optellen :)
De gemiddelde makelaar deed (in de toptijd) buitenoppervlak maal aantal verdiepingen. Ik gok dat ze nu opp. binnen de muren maal aantal verdiepingen doen (plus alles onder schuine daken) en erbij vertellen dat je er geen rechten aan kunt ontlenen.

Hou er rekening mee dat zo'n getal van anderen met jouw huis wordt vergeleken.
crap in = crap out
pi_136616560
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:26 schreef loveli het volgende:

[..]

De gemiddelde makelaar deed (in de toptijd) buitenoppervlak maal aantal verdiepingen. Ik gok dat ze nu opp. binnen de muren maal aantal verdiepingen doen (plus alles onder schuine daken) en erbij vertellen dat je er geen rechten aan kunt ontlenen.

Hou er rekening mee dat zo'n getal van anderen met jouw huis wordt vergeleken.
Ja inderdaad, vooral aankoopmakelaars hebben het alleen maar over afmetingen.
Het verzoek is dan ook of ik gewoon de maten van de kamers wil opgeven en dat komt in de tekst.

Als het goed is komt het morgen op funda.
pi_136620824
Verkooptekst, geupdate versie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136621119
^O^ die tekst is goed bijgeschaafd!
Eeuwig vijfentwintig
pi_136628094
Ik vind het helemaal geweldig die tekst echter: een bevriende makelaar zegt altijd dat je met te veel positief doen in de tekst juist mensen afschrikt en dat de tekst door de eigenaar zelf gemaakt altijd net teveel informatie geeft wat weer de indruk werkt dat het mogelijk niet zo perfect is als de tekst doet voorkomen dus niet neutraal genoeg is. Hij is voorstander van neutraal qua tekst en foto's. Makelaars die bijvoorbeeld teksten van huiseigenaren en te veel detailfoto's plaatsen komen daar danig van terug. Om met mijn makelaarsvriend te spreken: een huis verkoopt zichzelf zonder jubelende teksten, die werken vaak tegen, hoe jubelender, hoe meer te verbergen denkt dan een lezer. Hij omzeilt dan ook heel bewust woorden als "perfect" en "super" want volgens hem is dat dan wel het idee van de verkoper dat het perfect en super is maar dat bij verkoop aan de potentiele kopers is dat zo te beoordelen en dus ziulke teksten geen meerwaarde hebben, eerder ongekeerd.
Het is absoluut niet mijn mening maar ik geef het toch even mee.
Ik vind het huisje iig absoluut prachtig!
pi_136628803
Da
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik vind het helemaal geweldig die tekst echter: een bevriende makelaar zegt altijd dat je met te veel positief doen in de tekst juist mensen afschrikt en dat de tekst door de eigenaar zelf gemaakt altijd net teveel informatie geeft wat weer de indruk werkt dat het mogelijk niet zo perfect is als de tekst doet voorkomen dus niet neutraal genoeg is. Hij is voorstander van neutraal qua tekst en foto's. Makelaars die bijvoorbeeld teksten van huiseigenaren en te veel detailfoto's plaatsen komen daar danig van terug. Om met mijn makelaarsvriend te spreken: een huis verkoopt zichzelf zonder jubelende teksten, die werken vaak tegen, hoe jubelender, hoe meer te verbergen denkt dan een lezer. Hij omzeilt dan ook heel bewust woorden als "perfect" en "super" want volgens hem is dat dan wel het idee van de verkoper dat het perfect en super is maar dat bij verkoop aan de potentiele kopers is dat zo te beoordelen en dus ziulke teksten geen meerwaarde hebben, eerder ongekeerd.
Het is absoluut niet mijn mening maar ik geef het toch even mee.
Ik vind het huisje iig absoluut prachtig!
Dat is mooi, want dit is de tekst ve makelaar :)

Ik denk dat het heel lastig is om het zo te krijgen dat iedereen zich erin kan vinden.
Je moet kijkers krijgen en dan pas zien ze echt dat het perfect is.
pi_136629215
Precies ^O^

Edit: morgen op funda dus? Kan ik mooi gaan linken naar het stelletje (al weet ik niet precies waar je huis ligt en ik niet weet of ze specifiek daar zoeken dus hou me ten goede, ik weet enkel dat ze "ergens inde buurt van ***** een dijkwoning zoeken, liefst zo dicht mogelijk bij de afrit naar de snelweg maar dan wel rustig gelegen en geen opkapper, en dat laatste is precies waarom ik denk dat het wat zou kunnen zijn mits het eerste ook )
Wat een heerlijk onlogische zin ook _O- :@

[ Bericht 38% gewijzigd door Ml-etje op 12-02-2014 17:22:51 ]
pi_136633150
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
Precies ^O^

Edit: morgen op funda dus? Kan ik mooi gaan linken naar het stelletje (al weet ik niet precies waar je huis ligt en ik niet weet of ze specifiek daar zoeken dus hou me ten goede, ik weet enkel dat ze "ergens inde buurt van ***** een dijkwoning zoeken, liefst zo dicht mogelijk bij de afrit naar de snelweg maar dan wel rustig gelegen en geen opkapper, en dat laatste is precies waarom ik denk dat het wat zou kunnen zijn mits het eerste ook )
Wat een heerlijk onlogische zin ook _O- :@
Dan kan het passen inderdaad :)

Heb even de plaatsnamen weggehaald ;)
pi_136633500
O ja, sorry, het leek me tussen ****** en *********** wel genoeg aanduiding maar goed, tussen Groningen stad en Maastricht _O- , toch?
Als ik wat hoor van hun hoor jij het ook :*
pi_136633618
En ik maar denken: hoe doet ze dat nou, dat weghalen in mijn post :? en vergeet compleet helemaal dat je blauwe mod bent en dat dus kunt :+
pi_136654831
En online!! Met 41 foto's :D

Wel al een beller van vanmorgen vroeg die 1 foto maar gek vond en die nu dus 41 foto's te bekijken heeft.

Maandag gaan mijn website samen met de banner online/van garage naar eerste boom tegen de rijrichting in.

Maar nu al *statistieken checkt: 186 keer gevonden en 81 keer bekeken *O*
En 1 nieuwsgierige beller O+
pi_136848941
Hoe gaat het MI-etje?
Mag ik er nog een tip in smijten namens een bevriende makelaar en ook beetje namens mezelf? De foto's zijn absoluut mooi maar het mist nogal wat sfeer. Een fleurige bos bloemen hier en daar zou bepaald geen kwaad kunnen en maakt dat het er wat meer bewoond uit ziet. Het is wat clean :@
:*

[ Bericht 12% gewijzigd door knoblaucha6 op 18-02-2014 14:32:59 ]
  Vis een optie? dinsdag 18 februari 2014 @ 14:23:41 #125
70532 loveli
N
pi_136849004
Haard aansteken :P
crap in = crap out
pi_136849334
Ja, zo knus ^O^
pi_136849398
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:56 schreef Ml-etje het volgende:
En online!! Met 41 foto's :D

Wel al een beller van vanmorgen vroeg die 1 foto maar gek vond en die nu dus 41 foto's te bekijken heeft.

Maandag gaan mijn website samen met de banner online/van garage naar eerste boom tegen de rijrichting in.

Maar nu al *statistieken checkt: 186 keer gevonden en 81 keer bekeken *O*
En 1 nieuwsgierige beller O+
Dat waren deels wij FOK!kers met z'n allen :+

[ Bericht 0% gewijzigd door knoblaucha6 op 18-02-2014 14:40:31 ]
pi_136890973
De eerste twee weken reageren er niet veel mensen dat is algemeen zo schijnt.

Heb vandaag de banner ook opgehangen en de website is daarop vermeld dus dat zal ook mensen gaan trekken.

Wat betreft de foto's, ik kan uiteraard wat sfeerfoto's op de website plaatsen.
pi_136898920
Goed idee.
Mijn bevriende makelaar had ik al gewezen op je mooie huis, hij zoekt ook voor klanten hét huis.
Dus hij zag de foto's en vond net de sfeer ietwat ontbreken wat het huis op zich wel heeft. Hij vond dat het huis er onbewoond uitziet, op de foto's dan.
Volgens hem is een bos bloemen al meerwaarde voor de foto's, vooral geen foto's van brandende kaarsen in detail, dat heeft geen meerwaarde, wel leefbaarheid en gezelligheid zonder het huis zelf te ondermijnen dus kussens, niet te kale ruimtes en hij opperde de woonkamer iets knusser te maken voor de foto's met een extra stoel, een tafeltje en wat kussens, om de woonkamer iets meer woonkamer en wat groter te laten ogen en daardoor de opties te laten zien. Hij vond het nogal kil en kaal overkomen (en ja, ik heb hem gemept o|O ) .
Hij zei: ze hebben net iets te grondig opgeruimd, iets meer sfeer op de foto's doet wonderen, juist om het huis meer uitstraling te geven.
Ik snap wel wat hij bedoelde, het zijn net de kleine dingen die het doen en stiekum ben ik het met hem eens, hoe mooi ik het huis ook vind.

[ Bericht 5% gewijzigd door knoblaucha6 op 19-02-2014 18:01:53 ]
pi_136899143
Die spullen hebben wij er net uitgesleept :D

Er zijn foto's met bloemen enzovoorts hé ff zoeken..

Deze bijvoorbeeld:

Het blijft echt lastig, voorlopig is het gewoon wachten op kijkers. Dan zie je pas echt hoe het is.
pi_136899189
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:02 schreef Ml-etje het volgende:
Die spullen hebben wij er net uitgesleept :D

Er zijn foto's met bloemen enzovoorts hé ff zoeken..

Deze bijvoorbeeld:

[ afbeelding ]
Whaha, ik dacht al dat jullie enorm hebben opgeruimd ^O^
(misschien iets te veel)

Flikker alle kussens weer rond, koop je lens aan bloemen , kiek heel die heisa en voila :P
pi_136899275
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:03 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Whaha, ik dacht al dat jullie enorm hebben opgeruimd ^O^
(misschien iets te veel)

Flikker alle kussens weer rond, koop je lens aan bloemen , kiek heel die heisa en voila :P
:D misschien.

Voorlopig eerst even hiermee en dan kan er altijd nog een kiekje bij.
pi_136899321
Ik blijf het super vinden!
Tip mijnerzijds: foto van je tuin in de zomer op Funda erbij, dat scheelt ook al , mensen kunnen niet door kale bomen, kale polders en zo heen zien, die willen een oase zien.
pi_137270967
De banner heeft een zeer positief effect!!

Meerdere kijkers en serieuze ook.
Duimen dat de hypotheekadviseurs er ook zo over denken!
pi_137470245
En hoe gaat het met de potentiële verkoop, heb je al bijters?
pi_137839394
Stand van zaken atm:

- 2 kijkers gehad
- 1 konden het niet bekostigen en verbouwen wat ze wilden
- 1 stel is naar hypotheekadviseur geweest 1 week geleden, in afwachting van de reactie van hen.
- Aanstaande zaterdag een nieuw stel kijkers.
- 5 april meedoen aan open huizendag
pi_138671696
Hoe is het bij jou, hoe was de open huizendag?
pi_138712907
Wij hebben ons huis verkocht via Huysshop. Werkte erg goed, in het begin wat langzaam met opstarten, maar netjes van iedere aanvraag een mail/sms of belletje. Gewoon 1 vaste aanneemsom en onbeperkt op Funda, geen vervaldata o.i.d.

Wil je echt goed opvallen, zonder allerlei Funda extra's aan te schaffen, kies dan voor een hele scherpe vraagprijs met een kreet als 'wees er snel bij'. Potentiele kopers voelen dan druk en zullen snel komen bezichtigen. Eenmaal enthusiast kun je het spel van opbieden laten beginnen, al dan niet met wat blufwerk (doet een 'echte' makelaar ook).
Zo hebben wij onze tussenwoning 2 weken na plaatsing verkocht. Met ongeveer 20 bezichtigingen...
pi_138716645
Klinkt goed Knuppel!

Open huizendag leverde 1 kijker op en een stel dat om 16h kwam en mij dus niet thuis trof. En nog een stel dat een afspraak maakte.

Heb nu vanaf 10 maart 5 stellen gehad die kwamen kijken.
De eerste twee stellen wilden het kopen maar konden het financieel niet voor elkaar krijgen.
Het 3e stel vond het heel mooi maar heeft zelf ook nog een woning.
Het 4e stel (open huizendag 1e bezichtiging en dinsdag 2e) gaat maandag met de makelaar die de onderhandelingen doet in gesprek.
Het 5e stel is dinsdag wezen kijken en was enorm enthousiast.

Nadeel is dat de meeste kijkers of te weinig financiële middelen hebben of dat ze nog een huis hebben.

Maar goed we gaan het zien! Het gaat in ieder geval supersnel met bezichtigingen en reacties.
pi_138716656
Goed bezig Ml :Y
pi_139657563

Na een tijdje zoet te zijn geweest met een bieder gaan we nu weer vol verder met adverteren en de verdere verkoop.

De eerste 6 weken leverden zes stelletjes op die kwamen kijken waar 1 bieder uit voort kwam, daar werd ik het helaas niet mee eens dus the story continues!

Woning bevindt zich overigens in de Hoeksche Waard en een linkje ontvangen kan per pb.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ml-etje op 07-05-2014 13:02:04 ]
pi_139657920
Tot nu toe gedaan:

- Eigen website gemaakt
- Banner langs weg met "Te Koop Woonhuis met Garage en naam website"
- Funda plaatsing
- Adverteren via Facebook

To do:

Adverteren via Marktplaats
Adverteren in plaatselijke krant
Flyeren, als in high gloss flyers in de bus stoppen bij omliggende kleinere woningen/appartementen

Iemand nog tips?
  woensdag 7 mei 2014 @ 23:06:11 #143
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_139682162
^^ Volgens mij doe je al enorm je best!

Het is nog steeds een zware tijd om een woning te verkopen, zeker als het niet een 'gemiddelde' woning is. Maar het ziet er prachtig uit en je zult denk ik gewoon moeten wachten op de koper die het helemaal te gek vindt. Als ik daar in de buurt iets zou zoeken en ik een ietsie rijker was :P dan zou ik het wel weten...

Je kan niet zoveel méér doen vrees ik.
Wat ik hier recentelijk wel heb aangetroffen: mensen die een flyer'tje van hun te koop staande appartement overal in bushokjes hebben aangeplakt. Maar de situatie hier - in de stad in een wijk met veel startersappartementen en waar een auto hebben niet noodzakelijk is - is natuurlijk wel heel anders dan bij jou in de buurt...

In ieder geval veel succes gewenst!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_139689580
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Volgens mij doe je al enorm je best!

Het is nog steeds een zware tijd om een woning te verkopen, zeker als het niet een 'gemiddelde' woning is. Maar het ziet er prachtig uit en je zult denk ik gewoon moeten wachten op de koper die het helemaal te gek vindt. Als ik daar in de buurt iets zou zoeken en ik een ietsie rijker was :P dan zou ik het wel weten...

Je kan niet zoveel méér doen vrees ik.
Wat ik hier recentelijk wel heb aangetroffen: mensen die een flyer'tje van hun te koop staande appartement overal in bushokjes hebben aangeplakt. Maar de situatie hier - in de stad in een wijk met veel startersappartementen en waar een auto hebben niet noodzakelijk is - is natuurlijk wel heel anders dan bij jou in de buurt...

In ieder geval veel succes gewenst!
Het werd de afgelopen weken vooral geremd door een bieder die nogal wispelturig was.
We kunnen nu weer vol aan de bak ^O^
pi_139771287
Leuk idee van de makelaar: aanbrengbonus!
  Moderator zaterdag 10 mei 2014 @ 13:06:40 #146
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_139773969
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 11:18 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk idee van de makelaar: aanbrengbonus!
^O^, dat kan natuurlijk best wel wat opleveren !

Ik ben trouwens wel even nieuwsgierig naar je website / funda linkje :)
pi_139775085
Misschien kun je bij aspirant kopers vermelden hoe gemakkelijk de woonkamer uit te breiden is door een paar kleine verbouwingen.
Prachtig huis, alleen de grootte van de woonkamer zou mensen nog weleens kunnen afschrikken.
( mijn slaapkamer is al twee keer zo groot :@ )
pi_139775714
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 13:44 schreef klipper het volgende:
Misschien kun je bij aspirant kopers vermelden hoe gemakkelijk de woonkamer uit te breiden is door een paar kleine verbouwingen.
Prachtig huis, alleen de grootte van de woonkamer zou mensen nog weleens kunnen afschrikken.
( mijn slaapkamer is al twee keer zo groot :@ )
Klopt, meesten die erop af komen die willen een woonkeuken en verder vermeld ik dat inderdaad.
pi_139775726
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 13:06 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

pm!
  zaterdag 10 mei 2014 @ 14:26:57 #150
399214 Knutsel-Smurf
Met een hamer past alles!!
pi_139776311
ik ben ook wel nieuwsgierig ;)
Op funda kan ik hem niet vinden in Hoeksche Waard.

Vindbaarheid op Funda nog niet helemaal in orde of zoek ik verkeerd?
Iff you can't fix it with a hammer, It's an electrical problem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef koffielepel het volgende:
De beste leerschool is als je de poep uit de ventilator moet krabben.
pi_139776471
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 14:26 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
ik ben ook wel nieuwsgierig ;)
Op funda kan ik hem niet vinden in Hoeksche Waard.

Vindbaarheid op Funda nog niet helemaal in orde of zoek ik verkeerd?
weet niet waarop je gezocht hebt maar ik stuur je in linkje als jij dan aan wil geven wat er wellicht mis is? :)
  zaterdag 10 mei 2014 @ 14:35:40 #152
399214 Knutsel-Smurf
Met een hamer past alles!!
pi_139776554
Ik tik in de de zoekbalk: Hoeksche Waard.

Dan krijg ik de optie voor 4 huizen in Amstelveen en 4 opties in Emmeloord.

Alle 8 herken ik jou huis niet in.
Iff you can't fix it with a hammer, It's an electrical problem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef koffielepel het volgende:
De beste leerschool is als je de poep uit de ventilator moet krabben.
pi_139776775
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 14:35 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Ik tik in de de zoekbalk: Hoeksche Waard.

Dan krijg ik de optie voor 4 huizen in Amstelveen en 4 opties in Emmeloord.

Alle 8 herken ik jou huis niet in.
Hoeksche Waard is de omgeving, niet direct de plaats waar ik woon.
Als ik die hier neerzet kan ik beter meteen een linkje plaatsen :)
pi_139818842
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 13:06 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Die aanbrengbonus laat het op facebook in ieder geval rondvliegen.
pi_139819461
En op funda ook, 766 views gisteren en op dit moment voor vandaag al 276 :o
pi_139824569
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 14:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hoeksche Waard is de omgeving, niet direct de plaats waar ik woon.
Als ik die hier neerzet kan ik beter meteen een linkje plaatsen :)
Mag dat niet?
Doe anders een pm naar iedereen op fok ^O^
  zondag 11 mei 2014 @ 14:05:11 #157
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 14:17:20 #158
92034 crew  Vonkenboer
pi_139825398
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:55 schreef klipper het volgende:

[..]

Mag dat niet?
Doe anders een pm naar iedereen op fok ^O^
Dat mag wel maar dan weet echt iedereen waar ik woon en wie ik ben :D
pi_139826693
quote:
Heb ik hem al neergezet :)
  zondag 11 mei 2014 @ 15:21:10 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139827115
Maar waar is het linkje naar je verkoopsite of Funda?
Ik wil m best voor je twitterspammen, en ik ben vast niet de enige, maar als ik het topic speedscroll kom ik nog niet zo één, twee, drie de link tegen die gespamd zou moeten worden.

Oh wacht....
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:25 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat mag wel maar dan weet echt iedereen waar ik woon en wie ik ben :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_139827268
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:21 schreef Leandra het volgende:
Maar waar is het linkje naar je verkoopsite of Funda?
Ik wil m best voor je twitterspammen, en ik ben vast niet de enige, maar als ik het topic speedscroll kom ik nog niet zo één, twee, drie de link tegen die gespamd zou moeten worden.

Oh wacht....

[..]

Ik pm je even!!

Je mag de aanbrengbonus vermelden hoor, daar is hij voor de komende 6 weken.
  zondag 11 mei 2014 @ 15:39:54 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139827748
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik pm je even!!

Je mag de aanbrengbonus vermelden hoor, daar is hij voor de komende 6 weken.
Die past niet meer in m'n tweet, en boeit ook niet echt ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_139827818
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die past niet meer in m'n tweet, en boeit ook niet echt ;)
Blij met je tweet!!
pi_139859345
quote:
[quote]0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:07 schreef Ml-etje het volgende:
Tot nu toe gedaan:

- Eigen website gemaakt
- Banner langs weg met "Te Koop Woonhuis met Garage en naam website"
- Funda plaatsing
- Adverteren via Facebook

To do:

Adverteren via Marktplaats
Adverteren in plaatselijke krant
Flyeren, als in high gloss flyers in de bus stoppen bij omliggende kleinere woningen/appartementen

Iemand nog tips?
De aanbrengbonus is nogal een hit geloof ik :D prima dus :Y

Verder zou ik juist niet bij omliggende woningen gaan flyeren, ten eerste wonen die mensen kleiner, dus hebben ze wellicht niet het budget voor jouw woning. En ten tweede; ze wonen in de buurt, dus de kans lijkt me erg klein dat ze niet een van je eerdere uitingen hebben gezien. Dan kan je het wellicht beter op prikborden etc. in winkelcentra in de buurt hangen. Je kan bij vistaprint op ansichtkaart formaat hele leuke kaarten maken, voor paar tientjes. Ziet er best netjes uit, en gewoon je URL + QR code er op, met mooie foto en klaar :Y

[ Bericht 31% gewijzigd door Ml-etje op 12-05-2014 12:29:54 (Niet doen ;)) ]
pi_139862611
quote:
2s.gif Op maandag 12 mei 2014 10:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

De aanbrengbonus is nogal een hit geloof ik :D prima dus :Y

Verder zou ik juist niet bij omliggende woningen gaan flyeren, ten eerste wonen die mensen kleiner, dus hebben ze wellicht niet het budget voor jouw woning. En ten tweede; ze wonen in de buurt, dus de kans lijkt me erg klein dat ze niet een van je eerdere uitingen hebben gezien. Dan kan je het wellicht beter op prikborden etc. in winkelcentra in de buurt hangen. Je kan bij vistaprint op ansichtkaart formaat hele leuke kaarten maken, voor paar tientjes. Ziet er best netjes uit, en gewoon je URL + QR code er op, met mooie foto en klaar :Y
Ga daar eens over denken :) ik vind het al snel zo goedkoop worden.
pi_139862832
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:30 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ga daar eens over denken :) ik vind het al snel zo goedkoop worden.
Valt mee hoor, ik heb het ook gedaan, het ziet er best ok uit al zeg ik het zelf. Het is gewoon 'zwaar papier', en je kan kiezen voor beetje glossy finish.

Ik heb t ontwerp nog ergens staan volgens mij, kan wel ff doorsturen, dan heb je een idee. Ook nog een berg kaarten, kan wel ff foto'tje maken als je het echt zou overwegen :Y
pi_139863305
quote:
2s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Valt mee hoor, ik heb het ook gedaan, het ziet er best ok uit al zeg ik het zelf. Het is gewoon 'zwaar papier', en je kan kiezen voor beetje glossy finish.

Ik heb t ontwerp nog ergens staan volgens mij, kan wel ff doorsturen, dan heb je een idee. Ook nog een berg kaarten, kan wel ff foto'tje maken als je het echt zou overwegen :Y
Altijd goed!

Is het jouwe reeds verkocht?
pi_139864607
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Altijd goed!

Is het jouwe reeds verkocht?
:Y zo goed als tenminste, tegenpartij is nu met financiering bezig, maar koopakte getekend, keuring etc allemaal akkoord.

Ik DM je ff over die kaartjes.
pi_142916845
*O* met wat haken ogen enzovoorts maar verkoop zit eraan te komen!!
pi_142918767
Wat zou dat super zijn MI-etje, eindelijk!!!
pi_142919012
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:09 schreef Bluezz het volgende:
Wat zou dat super zijn MI-etje, eindelijk!!!
De doorlooptijd valt wel mee. Meeste woningen staan op moment in deze prijsklasse een jaar te koop.

Bij mij nu 5 maanden.
pi_142920702
Keeping fingers crossed for you. :W
pi_142920979
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:15 schreef AnneX het volgende:
Keeping fingers crossed for you. :W
O+
pi_142920984
Top nieuws Ml-tje! ^O^ *mee duimt*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:58:34 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142922180
Dat zou geweldig zijn!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_142922917
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:16 schreef Ml-etje het volgende:

De doorlooptijd valt wel mee. Meeste woningen staan op moment in deze prijsklasse een jaar te koop.

Bij mij nu 5 maanden.
Oh ja dat valt mee..
onze erfenis (leuk app. in Apeldoorn) staat in aug. al 5 jaar te koop -O-
pi_142922920
Netjes, koopcontract al getekend?
pi_142922965
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
Netjes, koopcontract al getekend?
Nee wordt hard aan gewerkt maar de kopers zijn superenthousiast.
pi_142922972
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh ja dat valt mee..
onze erfenis (leuk app. in Apeldoorn) staat in aug. al 5 jaar te koop -O-
Spandoekje lenen?

Rot is dat hé :{
pi_142923051
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nee wordt hard aan gewerkt maar de kopers zijn superenthousiast.
Mooi _O_ maar huid niet verkopen voor de beer geschoten is hé, ik weet niet of ze nog voorbehouden laten opnemen (ongetwijfeld wel).

Maar klinkt hoopvol _O_
pi_142923118
quote:
2s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mooi _O_ maar huid niet verkopen voor de beer geschoten is hé, ik weet niet of ze nog voorbehouden laten opnemen (ongetwijfeld wel).

Maar klinkt hoopvol _O_
Genoeg ;) er moet nog een eigen huis verkocht.
pi_142923372
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Genoeg ;) er moet nog een eigen huis verkocht.
Ah, dat kan ook altijd lastig zijn, zeker als daarop de overdracht gaat hangen, en/of de financiering.
pi_142923409
quote:
2s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ah, dat kan ook altijd lastig zijn, zeker als daarop de overdracht gaat hangen, en/of de financiering.
Komt goed!
pi_142923649
*O* Ik jubel even gezellig mee en ga vooral duimen dat het helemaal rond komt!
pi_142923670
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Komt goed!
w/
pi_142923740
Heb je zelf inmiddels ook al wat anders op het oog MI-Itje?
pi_142925126
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heb je zelf inmiddels ook al wat anders op het oog MI-Itje?
pi_142925239
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:29 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oei, en nu ben ik helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig hoor, hoe kom je erbij, echt niet :+
  donderdag 31 juli 2014 @ 16:37:57 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142925351
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:33 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Oei, en nu ben ik helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig hoor, hoe kom je erbij, echt niet :+
Wij ook niet, misschien kun je jouw adres ook even op FOK! zetten?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_142925519
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wij ook niet, misschien kun je jouw adres ook even op FOK! zetten?
Nee Mop, geen adres maar meer: wordt het weer een kluswoning, soortgelijke woning of iets totaal en compleet anders dit keer. Ik vraag niet om een adres, ik ben niet helemaal gek hoor :6
pi_142925565
En mijn adres mag je weten als je koffie komt lurken (of een fles wijn achterover komt slaan) :+
2ndWeststreet 1089, East End, New York, beetje ver fietsen :P

[ Bericht 25% gewijzigd door knoblaucha6 op 31-07-2014 17:21:47 ]
pi_142928923
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:33 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

:') !

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 18:49:46 ]
pi_142929851
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:') !
:o
pi_143993524
Huge kick maar lieve MI-etje, hoe staat het er nu mee?
  Moderator zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:52:52 #196
92034 crew  Vonkenboer
pi_143995914
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Huge kick maar lieve MI-etje, hoe staat het er nu mee?
Ben ook nieuwsgierig ! Laatste tijd niet meer wat over gehoord ! :)
pi_144002611
Verkocht onder voorbehoud verkoop eigen woning de komende 6 maanden.
Het blijft te koop staan maar is verkocht als zij het hunne verkopen.

Aankomende dinsdag ook nog twee kijkers die voor de tweede keer komen met een bouwkundig onderlegd persoon en zaterdag ook twee kijkers.
pi_144003535
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
Verkocht onder voorbehoud verkoop eigen woning de komende 6 maanden.
Het blijft te koop staan maar is verkocht als zij het hunne verkopen.

Aankomende dinsdag ook nog twee kijkers die voor de tweede keer komen met een bouwkundig onderlegd persoon en zaterdag ook twee kijkers.
Dus je bent er al een half jaartje mee bezig? Heftig hoor.
pi_144004500
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dus je bent er al een half jaartje mee bezig? Heftig hoor.
Welnee :) gemiddelde huis staat ruim een jaar te koop.
In mijn prijscategorie gaat dit nog snel.
pi_144028512
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Welnee :) gemiddelde huis staat ruim een jaar te koop.
In mijn prijscategorie gaat dit nog snel.
Nou een jaar vind ik nog heftiger :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')