weet niet waarop je gezocht hebt maar ik stuur je in linkje als jij dan aan wil geven wat er wellicht mis is?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:26 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
ik ben ook wel nieuwsgierig
Op funda kan ik hem niet vinden in Hoeksche Waard.
Vindbaarheid op Funda nog niet helemaal in orde of zoek ik verkeerd?
Hoeksche Waard is de omgeving, niet direct de plaats waar ik woon.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:35 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Ik tik in de de zoekbalk: Hoeksche Waard.
Dan krijg ik de optie voor 4 huizen in Amstelveen en 4 opties in Emmeloord.
Alle 8 herken ik jou huis niet in.
Die aanbrengbonus laat het op facebook in ieder geval rondvliegen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..], dat kan natuurlijk best wel wat opleveren !
Ik ben trouwens wel even nieuwsgierig naar je website / funda linkje
Mag dat niet?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoeksche Waard is de omgeving, niet direct de plaats waar ik woon.
Als ik die hier neerzet kan ik beter meteen een linkje plaatsen
Dat mag wel maar dan weet echt iedereen waar ik woon en wie ik benquote:Op zondag 11 mei 2014 13:55 schreef klipper het volgende:
[..]
Mag dat niet?
Doe anders een pm naar iedereen op fok
Heb ik hem al neergezetquote:Op zondag 11 mei 2014 14:05 schreef ATan het volgende:
K&W / In de verkoop: woningen van Fok!-klussers -deel #2
quote:Op zondag 11 mei 2014 14:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat mag wel maar dan weet echt iedereen waar ik woon en wie ik ben
Ik pm je even!!quote:Op zondag 11 mei 2014 15:21 schreef Leandra het volgende:
Maar waar is het linkje naar je verkoopsite of Funda?
Ik wil m best voor je twitterspammen, en ik ben vast niet de enige, maar als ik het topic speedscroll kom ik nog niet zo één, twee, drie de link tegen die gespamd zou moeten worden.
Oh wacht....
[..]
Die past niet meer in m'n tweet, en boeit ook niet echtquote:Op zondag 11 mei 2014 15:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik pm je even!!
Je mag de aanbrengbonus vermelden hoor, daar is hij voor de komende 6 weken.
Blij met je tweet!!quote:Op zondag 11 mei 2014 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die past niet meer in m'n tweet, en boeit ook niet echt
De aanbrengbonus is nogal een hit geloof ikquote:[quote]Op woensdag 7 mei 2014 13:07 schreef Ml-etje het volgende:
Tot nu toe gedaan:
- Eigen website gemaakt
- Banner langs weg met "Te Koop Woonhuis met Garage en naam website"
- Funda plaatsing
- Adverteren via Facebook
To do:
Adverteren via Marktplaats
Adverteren in plaatselijke krant
Flyeren, als in high gloss flyers in de bus stoppen bij omliggende kleinere woningen/appartementen
Iemand nog tips?
Ga daar eens over denkenquote:Op maandag 12 mei 2014 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De aanbrengbonus is nogal een hit geloof ikprima dus
Verder zou ik juist niet bij omliggende woningen gaan flyeren, ten eerste wonen die mensen kleiner, dus hebben ze wellicht niet het budget voor jouw woning. En ten tweede; ze wonen in de buurt, dus de kans lijkt me erg klein dat ze niet een van je eerdere uitingen hebben gezien. Dan kan je het wellicht beter op prikborden etc. in winkelcentra in de buurt hangen. Je kan bij vistaprint op ansichtkaart formaat hele leuke kaarten maken, voor paar tientjes. Ziet er best netjes uit, en gewoon je URL + QR code er op, met mooie foto en klaar
Valt mee hoor, ik heb het ook gedaan, het ziet er best ok uit al zeg ik het zelf. Het is gewoon 'zwaar papier', en je kan kiezen voor beetje glossy finish.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga daar eens over denkenik vind het al snel zo goedkoop worden.
Altijd goed!quote:Op maandag 12 mei 2014 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik heb het ook gedaan, het ziet er best ok uit al zeg ik het zelf. Het is gewoon 'zwaar papier', en je kan kiezen voor beetje glossy finish.
Ik heb t ontwerp nog ergens staan volgens mij, kan wel ff doorsturen, dan heb je een idee. Ook nog een berg kaarten, kan wel ff foto'tje maken als je het echt zou overwegen
quote:Op maandag 12 mei 2014 12:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Altijd goed!
Is het jouwe reeds verkocht?
De doorlooptijd valt wel mee. Meeste woningen staan op moment in deze prijsklasse een jaar te koop.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:09 schreef Bluezz het volgende:
Wat zou dat super zijn MI-etje, eindelijk!!!
Oh ja dat valt mee..quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:16 schreef Ml-etje het volgende:
De doorlooptijd valt wel mee. Meeste woningen staan op moment in deze prijsklasse een jaar te koop.
Bij mij nu 5 maanden.
Nee wordt hard aan gewerkt maar de kopers zijn superenthousiast.quote:
Spandoekje lenen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja dat valt mee..
onze erfenis (leuk app. in Apeldoorn) staat in aug. al 5 jaar te koop
Mooiquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee wordt hard aan gewerkt maar de kopers zijn superenthousiast.
Genoegquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooimaar huid niet verkopen voor de beer geschoten is hé, ik weet niet of ze nog voorbehouden laten opnemen (ongetwijfeld wel).
Maar klinkt hoopvol
Ah, dat kan ook altijd lastig zijn, zeker als daarop de overdracht gaat hangen, en/of de financiering.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Genoeger moet nog een eigen huis verkocht.
Komt goed!quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook altijd lastig zijn, zeker als daarop de overdracht gaat hangen, en/of de financiering.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heb je zelf inmiddels ook al wat anders op het oog MI-Itje?
Oei, en nu ben ik helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig hoor, hoe kom je erbij, echt nietquote:
Wij ook niet, misschien kun je jouw adres ook even op FOK! zetten?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oei, en nu ben ik helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig hoor, hoe kom je erbij, echt niet
Nee Mop, geen adres maar meer: wordt het weer een kluswoning, soortgelijke woning of iets totaal en compleet anders dit keer. Ik vraag niet om een adres, ik ben niet helemaal gek hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij ook niet, misschien kun je jouw adres ook even op FOK! zetten?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oei, en nu ben ik helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig hoor, hoe kom je erbij, echt niet
Ben ook nieuwsgierig ! Laatste tijd niet meer wat over gehoord !quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Huge kick maar lieve MI-etje, hoe staat het er nu mee?
Dus je bent er al een half jaartje mee bezig? Heftig hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
Verkocht onder voorbehoud verkoop eigen woning de komende 6 maanden.
Het blijft te koop staan maar is verkocht als zij het hunne verkopen.
Aankomende dinsdag ook nog twee kijkers die voor de tweede keer komen met een bouwkundig onderlegd persoon en zaterdag ook twee kijkers.
Welneequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dus je bent er al een half jaartje mee bezig? Heftig hoor.
Nou een jaar vind ik nog heftigerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welneegemiddelde huis staat ruim een jaar te koop.
In mijn prijscategorie gaat dit nog snel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |