Hoe bedoel je dat? Qua inrichting of de plattegrond? Huis is heel simpel qua plattegrond, niet hokkerig en onlogisch zoals de duitsers normaal gewend zijn.quote:Zeggen ze ook expliciet wat over je huisindeling?
Jazeker, mooi open ingedeeld, zo met de keuken en eetkamer etc. Veel licht en neutraal qua kleurgebruik, dat vindt men wel fijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:42 schreef Teslynd het volgende:
Ja precies. Dat het ze opvalt dat het zoveel praktischer is dan gebruikelijk. Zeggen ze daar wat over?
Laat dat spul zich makkelijk verhuizen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:57 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Jazeker, mooi open ingedeeld, zo met de keuken en eetkamer etc. Veel licht en neutraal qua kleurgebruik, dat vindt men wel fijn.
Onze siergrindvloer vinden ze ook al helemaal geweldig, dat heeft men bijna nog nooit gezien(wij hadden diezelfde vloer ook al 7 jaar in ons oude huis liggen)
Nee, helemaal niet. Gewoon een nieuwe vloer laten leggen met dezelfde specs.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Laat dat spul zich makkelijk verhuizen?![]()
Ik duim met je mee, ik kan wel een nieuw project gebruiken. Ik hoop dat het een verrijking voor het forum wordt. Het gaat wel een langdurig project worden, ik zal namelijk heel veel zelf moeten doen in m'n vrije tijd.quote:Ik duim voor de verkoop want het nieuwe project is een verrijking voor dit forum.
Dank je!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:53 schreef jdel het volgende:
Het is helaas een stuk te noordelijk.
Als het bij venlo over de grens was had ik het heel interessant gevonden. Het ziet er iig prachtig uit!
Even een wending in dit verhaal....quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:23 schreef ueberduitser het volgende:
Helaas, het gaat niet door. Ze kwamen met een eindbod 10k onder onze “Schmerzgrenze“. Met dat bod zitten zij aan hun max, dus het houdt hiermee op.
Jammer, we hadden het hun graag gegund.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |