Neehoor, ik ben maar begonnen met deze 2 zuilen die ik voor weinig van marktplaats heb gehaaldquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:53 schreef bobenjanneke het volgende:
Je wilde toch ook enige tijd geleden enkele meubel(s) in de whitewash zetten?
Hoe is dat afgelopen, of heb ik een topic gemist?
Dat doet hij nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:00 schreef bobenjanneke het volgende:
Is de bovenkant van de aanbouwdeur ook geschildert? ( ivm kromtrekken door regenwater? ).
Ik vind dat jullie een mooi resultaat hebben geleverd, alleen jammer dat de binnendeur van de bijkeuken tegen het blad open draait.
Echt? Dat is best wel dom, het is het eerste dat de regen op zich krijgt als hij open staat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:04 schreef bobenjanneke het volgende:
Ja over die deur heb ik het.
Meestal vergeten de thuisschilders om de boven en onderkant van een deur te doen, waardoor een deur dikkker wordt door regen ( als de deur vaak openstaat bij regen, wat nog weleens voorkomt ).
Neeequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:10 schreef bobenjanneke het volgende:
Dat is netjes gedaan dan, 3 lagen!
Maar [ afbeelding ] was de oude situatie, en [ afbeelding ] de nieuwe situatie.
( Sorry, kan door uit mijn ICT verleden het niet laten om bestandsnaamnummers op te volgen )
Dan is het heeeel erg moooi geworden! RESPECT!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Top huisje. top project![]()
Zo leuk om te hebben mogen volgen, huis met liefde, warmte en een hart.
Enjoy (en die laatste restjes, ik ken ze enne, ehhhh, FOK! bestaat over 15 jaar toch nog steeds, toch![]()
Jep voor de sier, we hebben hieronde rnog een opslag en nog 1 onder de vlonder.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat hout voor het raam, is dat voor de sier? Lijkt me vrij nat worden daar, als het regent!
De keukenkastquote:Op maandag 21 november 2011 20:58 schreef bobenjanneke het volgende:
Gaan we weer volgen!
Hout is gehaald voor?
Dus een zelf ontworpen / te ontwerpen keukenkast?quote:Op maandag 21 november 2011 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De keukenkast166 euro and counting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |