Dat waren deels wij FOK!kers met z'n allenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:56 schreef Ml-etje het volgende:
En online!! Met 41 foto's![]()
Wel al een beller van vanmorgen vroeg die 1 foto maar gek vond en die nu dus 41 foto's te bekijken heeft.
Maandag gaan mijn website samen met de banner online/van garage naar eerste boom tegen de rijrichting in.
Maar nu al *statistieken checkt: 186 keer gevonden en 81 keer bekeken
En 1 nieuwsgierige beller
Whaha, ik dacht al dat jullie enorm hebben opgeruimdquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:02 schreef Ml-etje het volgende:
Die spullen hebben wij er net uitgesleept
Er zijn foto's met bloemen enzovoorts hé ff zoeken..
Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Whaha, ik dacht al dat jullie enorm hebben opgeruimd
(misschien iets te veel)
Flikker alle kussens weer rond, koop je lens aan bloemen , kiek heel die heisa en voila![]()
Het werd de afgelopen weken vooral geremd door een bieder die nogal wispelturig was.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Volgens mij doe je al enorm je best!
Het is nog steeds een zware tijd om een woning te verkopen, zeker als het niet een 'gemiddelde' woning is. Maar het ziet er prachtig uit en je zult denk ik gewoon moeten wachten op de koper die het helemaal te gek vindt. Als ik daar in de buurt iets zou zoeken en ik een ietsie rijker wasdan zou ik het wel weten...
Je kan niet zoveel méér doen vrees ik.
Wat ik hier recentelijk wel heb aangetroffen: mensen die een flyer'tje van hun te koop staande appartement overal in bushokjes hebben aangeplakt. Maar de situatie hier - in de stad in een wijk met veel startersappartementen en waar een auto hebben niet noodzakelijk is - is natuurlijk wel heel anders dan bij jou in de buurt...
In ieder geval veel succes gewenst!
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:18 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk idee van de makelaar: aanbrengbonus!
Klopt, meesten die erop af komen die willen een woonkeuken en verder vermeld ik dat inderdaad.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:44 schreef klipper het volgende:
Misschien kun je bij aspirant kopers vermelden hoe gemakkelijk de woonkamer uit te breiden is door een paar kleine verbouwingen.
Prachtig huis, alleen de grootte van de woonkamer zou mensen nog weleens kunnen afschrikken.
( mijn slaapkamer is al twee keer zo groot)
pm!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..], dat kan natuurlijk best wel wat opleveren !
Ik ben trouwens wel even nieuwsgierig naar je website / funda linkje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |