abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136449883
Ik weet ongeveer waar het huis staat en laat ik een stel kennen wat zoiets zoekt in die contreien. Ik heb hun de foto's niet laten zien maar wel even getipt , wacht even op de officiele advertentie, da's enkel fair maar heb huis wel omschreven, met verve. Denk wel dat ze misschien eens komen kijken, enige is dat ze problemen hebben met een dijk die, zoals jij aan gaf, tijdens spitsuur beetje druk is ivm hun 2 honden maar verder is jouw huis helemaal hun ding .
Maar toch: komt er misschien binnenkort een stel kijken wiens namen beginnen met een J. en een R. dan zijn zij dat ;)
Gaat duimen :*

[ Bericht 2% gewijzigd door knoblaucha6 op 07-02-2014 20:25:34 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_136450985
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik weet ongeveer waar het huis staat en laat ik een stel kennen wat zoiets zoekt in die contreien. Ik heb hun de foto's niet laten zien maar wel even getipt , wacht even op de officiele advertentie, da's enkel fair maar heb huis wel omschreven, met verve. Denk wel dat ze misschien eens komen kijken, enige is dat ze problemen hebben met een dijk die, zoals jij aan gaf, tijdens spitsuur beetje druk is ivm hun 2 honden maar verder is jouw huis helemaal hun ding .
Maar toch: komt er misschien binnenkort een stel kijken wiens namen beginnen met een J. en een R. dan zijn zij dat ;)
Gaat duimen :*
Oh je mag ze langs sturen hoor. Vind dat altijd prima.
En om het aantrekkelijker te maken, hond uitlaten is oversteken van de dijk uit het tuinhek en dan met trapje op de weg aan andere kant dijk wandelen.
Die weg is alleen voor bestemmingsverkeer, kunnen de honden los en de boomgaard in.

Dat is heerlijk!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_136451050
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:31 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Meen je dat nou serieus? Dan is een makelaar ook nergens voor nodig...

[..]

Geen dank

[..]

Uiteenlopend?
Als er 1tje tussen zit die het loopt af te kraken, gewoon wijzen naar de uitgang hoor.
Heb ze allemaal de deur gewezen :@
pi_136451140
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:Y

Nog wat kleine dingetjes:

[..]

Spatie vergeten :P en zou die laatste dan ook 2013 net als de rest.

[..]

Moet alleen "inbouwvaatwasser" zijn neem ik aan?
Schei uit :D
Alles moet gewoon nog eens nagelopen worden.
pi_136451894
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh je mag ze langs sturen hoor. Vind dat altijd prima.
En om het aantrekkelijker te maken, hond uitlaten is oversteken van de dijk uit het tuinhek en dan met trapje op de weg aan andere kant dijk wandelen.
Die weg is alleen voor bestemmingsverkeer, kunnen de honden los en de boomgaard in.

Dat is heerlijk!
Zodra je huis op Funda staat stuur ik het door.
Ze willen alles officieel en zo qua zoeken, wat ik zeg is uiteraard niet geheel onpartijdig :P . De honden zijn belangrijk, die moeten kunnen rondlopen zonder meer dan een hekje.
Ze zijn wel een soort van zeurneuzen, de kleine woonkamer stond ze tegen maar de woonkeuken vonden ze super. (op basis van mijn omschrijving dan) Ze staan half te kwijlen maar willen eerst precies de locatie weten. Maar de honden staan op nr. 1 voor wat betreft locatie ( soort van herdermix en een bullterrier, beetje slome duikelaars die overal wennen)

Edit, ze wonen nu op een postzegeltje tuin van 125 m2 inclusief huisje! dus voor de honden is alles winst.

[ Bericht 4% gewijzigd door knoblaucha6 op 07-02-2014 21:21:59 ]
pi_136452140
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:14 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Zodra je huis op Funda staat stuur ik het door.
Ze willen alles officieel en zo qua zoeken, wat ik zeg is uiteraard niet geheel onpartijdig :P . De honden zijn belangrijk, die moeten kunnen rondlopen zonder meer dan een hekje.
Ze zijn wel een soort van zeurneuzen, de kleine woonkamer stond ze tegen maar de woonkeuken vonden ze super. (op basis van mijn omschrijving dan) Ze staan half te kwijlen maar willen eerst precies de locatie weten. Maar de honden staan op nr. 1 voor wat betreft locatie ( soort van herdermix en een bullterrier, beetje slome duikelaars die overal wennen)
De honden hebben het hier wel goed, lekker de tuin in en de bijkeuken zelf in kunnen lopen want die kan open blijven.
Tegen die tijd krijg je wel een linkje, zal volgende week zijn.
pi_136452185
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

De honden hebben het hier wel goed, lekker de tuin in en de bijkeuken zelf in kunnen lopen want die kan open blijven.
Tegen die tijd krijg je wel een linkje, zal volgende week zijn.
Graag. Zou het heel erg leuk vinden als ik je aan een koper zou kunnen helpen, Ik hoop dat ze iig willen komen kijken, is echt iets voor dat stelletje.
pi_136453455
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:23 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Graag. Zou het heel erg leuk vinden als ik je aan een koper zou kunnen helpen, Ik hoop dat ze iig willen komen kijken, is echt iets voor dat stelletje.
Lijkt me ook heel leuk!!
En kijken is vrijblijvend dus altijd doen.
pi_136495383
Voor zo ver de marktwerking:

Allemaal 500 euro entree en 1,5 of 1,6% courtage offertes..
pi_136566432
Morgen een paar foto's en de tekst optimaliseren en dan de funda advertentie opstellen en online zetten!

Spannend!!!
pi_136567184
Leuk! Laat je weten wat de uiteindelijke advertentietekst is geworden?
pi_136572113
Tvp, voor later als ik groot ben en mijn appartementje wil verkopen.

En Ml-etje, tof huis!
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  Vis een optie? woensdag 12 februari 2014 @ 09:26:23 #113
70532 loveli
N
pi_136616502
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Echt?!
Ok, ga ik de kamers bij elkaar optellen :)
De gemiddelde makelaar deed (in de toptijd) buitenoppervlak maal aantal verdiepingen. Ik gok dat ze nu opp. binnen de muren maal aantal verdiepingen doen (plus alles onder schuine daken) en erbij vertellen dat je er geen rechten aan kunt ontlenen.

Hou er rekening mee dat zo'n getal van anderen met jouw huis wordt vergeleken.
crap in = crap out
pi_136616560
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:26 schreef loveli het volgende:

[..]

De gemiddelde makelaar deed (in de toptijd) buitenoppervlak maal aantal verdiepingen. Ik gok dat ze nu opp. binnen de muren maal aantal verdiepingen doen (plus alles onder schuine daken) en erbij vertellen dat je er geen rechten aan kunt ontlenen.

Hou er rekening mee dat zo'n getal van anderen met jouw huis wordt vergeleken.
Ja inderdaad, vooral aankoopmakelaars hebben het alleen maar over afmetingen.
Het verzoek is dan ook of ik gewoon de maten van de kamers wil opgeven en dat komt in de tekst.

Als het goed is komt het morgen op funda.
pi_136620824
Verkooptekst, geupdate versie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136621119
^O^ die tekst is goed bijgeschaafd!
Eeuwig vijfentwintig
pi_136628094
Ik vind het helemaal geweldig die tekst echter: een bevriende makelaar zegt altijd dat je met te veel positief doen in de tekst juist mensen afschrikt en dat de tekst door de eigenaar zelf gemaakt altijd net teveel informatie geeft wat weer de indruk werkt dat het mogelijk niet zo perfect is als de tekst doet voorkomen dus niet neutraal genoeg is. Hij is voorstander van neutraal qua tekst en foto's. Makelaars die bijvoorbeeld teksten van huiseigenaren en te veel detailfoto's plaatsen komen daar danig van terug. Om met mijn makelaarsvriend te spreken: een huis verkoopt zichzelf zonder jubelende teksten, die werken vaak tegen, hoe jubelender, hoe meer te verbergen denkt dan een lezer. Hij omzeilt dan ook heel bewust woorden als "perfect" en "super" want volgens hem is dat dan wel het idee van de verkoper dat het perfect en super is maar dat bij verkoop aan de potentiele kopers is dat zo te beoordelen en dus ziulke teksten geen meerwaarde hebben, eerder ongekeerd.
Het is absoluut niet mijn mening maar ik geef het toch even mee.
Ik vind het huisje iig absoluut prachtig!
pi_136628803
Da
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik vind het helemaal geweldig die tekst echter: een bevriende makelaar zegt altijd dat je met te veel positief doen in de tekst juist mensen afschrikt en dat de tekst door de eigenaar zelf gemaakt altijd net teveel informatie geeft wat weer de indruk werkt dat het mogelijk niet zo perfect is als de tekst doet voorkomen dus niet neutraal genoeg is. Hij is voorstander van neutraal qua tekst en foto's. Makelaars die bijvoorbeeld teksten van huiseigenaren en te veel detailfoto's plaatsen komen daar danig van terug. Om met mijn makelaarsvriend te spreken: een huis verkoopt zichzelf zonder jubelende teksten, die werken vaak tegen, hoe jubelender, hoe meer te verbergen denkt dan een lezer. Hij omzeilt dan ook heel bewust woorden als "perfect" en "super" want volgens hem is dat dan wel het idee van de verkoper dat het perfect en super is maar dat bij verkoop aan de potentiele kopers is dat zo te beoordelen en dus ziulke teksten geen meerwaarde hebben, eerder ongekeerd.
Het is absoluut niet mijn mening maar ik geef het toch even mee.
Ik vind het huisje iig absoluut prachtig!
Dat is mooi, want dit is de tekst ve makelaar :)

Ik denk dat het heel lastig is om het zo te krijgen dat iedereen zich erin kan vinden.
Je moet kijkers krijgen en dan pas zien ze echt dat het perfect is.
pi_136629215
Precies ^O^

Edit: morgen op funda dus? Kan ik mooi gaan linken naar het stelletje (al weet ik niet precies waar je huis ligt en ik niet weet of ze specifiek daar zoeken dus hou me ten goede, ik weet enkel dat ze "ergens inde buurt van ***** een dijkwoning zoeken, liefst zo dicht mogelijk bij de afrit naar de snelweg maar dan wel rustig gelegen en geen opkapper, en dat laatste is precies waarom ik denk dat het wat zou kunnen zijn mits het eerste ook )
Wat een heerlijk onlogische zin ook _O- :@

[ Bericht 38% gewijzigd door Ml-etje op 12-02-2014 17:22:51 ]
pi_136633150
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
Precies ^O^

Edit: morgen op funda dus? Kan ik mooi gaan linken naar het stelletje (al weet ik niet precies waar je huis ligt en ik niet weet of ze specifiek daar zoeken dus hou me ten goede, ik weet enkel dat ze "ergens inde buurt van ***** een dijkwoning zoeken, liefst zo dicht mogelijk bij de afrit naar de snelweg maar dan wel rustig gelegen en geen opkapper, en dat laatste is precies waarom ik denk dat het wat zou kunnen zijn mits het eerste ook )
Wat een heerlijk onlogische zin ook _O- :@
Dan kan het passen inderdaad :)

Heb even de plaatsnamen weggehaald ;)
pi_136633500
O ja, sorry, het leek me tussen ****** en *********** wel genoeg aanduiding maar goed, tussen Groningen stad en Maastricht _O- , toch?
Als ik wat hoor van hun hoor jij het ook :*
pi_136633618
En ik maar denken: hoe doet ze dat nou, dat weghalen in mijn post :? en vergeet compleet helemaal dat je blauwe mod bent en dat dus kunt :+
pi_136654831
En online!! Met 41 foto's :D

Wel al een beller van vanmorgen vroeg die 1 foto maar gek vond en die nu dus 41 foto's te bekijken heeft.

Maandag gaan mijn website samen met de banner online/van garage naar eerste boom tegen de rijrichting in.

Maar nu al *statistieken checkt: 186 keer gevonden en 81 keer bekeken *O*
En 1 nieuwsgierige beller O+
pi_136848941
Hoe gaat het MI-etje?
Mag ik er nog een tip in smijten namens een bevriende makelaar en ook beetje namens mezelf? De foto's zijn absoluut mooi maar het mist nogal wat sfeer. Een fleurige bos bloemen hier en daar zou bepaald geen kwaad kunnen en maakt dat het er wat meer bewoond uit ziet. Het is wat clean :@
:*

[ Bericht 12% gewijzigd door knoblaucha6 op 18-02-2014 14:32:59 ]
  Vis een optie? dinsdag 18 februari 2014 @ 14:23:41 #125
70532 loveli
N
pi_136849004
Haard aansteken :P
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: