abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135713052
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Precies, maar dat zal nog wel even op zich laten wachten, gezien de grote hoeveelheid mensen die met open ogen achter de PVV aanlopen, toch wel een neoconservatieve partij bij uitstek. Want als er één partij is die niks met vrijheid van doen heeft is het de pvv wel.
Ja, jammer dat ze die naam gekaapt hebben in een soort van Orwelliaanse vergissing. Het wordt misschien wel tijd voor een échte partij van de vrijheid. Want ook D66 laat regelmatig steken vallen helaas. Wat dat betreft is het jammer dat Boris vd Ham weg is, een vrijzinnig humanist in hart en nieren.
pi_135713101
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:50 schreef Luigi het volgende:

[..]

Het zjin vaak dingen die me af en toe opvallen hoor en ze doen het echt beter dan die neppe liberalen van de VVD en veel andere partijen. Bij GL scheelt het ook erg wie er spreekt lijkt het. Er lopen echte vrijzinnigen rond (hoewel ik dat bij D66 beter vertegenwoordigd vind) maar ook halve communisten nog...
GL is een typische "nimby" partij, zodra hun achterban ergens last van heeft, bijvoorbeeld vuurwerk, dan hoor je ze. Alleen vrijheid als dat in hun straatje past.
pi_135713119
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

GL is een typische "nimby" partij, zodra hun achterban ergens last van heeft, bijvoorbeeld vuurwerk, dan hoor je ze. Alleen vrijheid als dat in hun straatje past.
Ja, precies, dat soort dingen dus.

Maar wellicht gaan we een beetje offtopic ;).
  maandag 20 januari 2014 @ 13:16:24 #34
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_135715263
quote:
4s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:40 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nou, dat denk je dus mooi verkeerd. Bijna alle wetenschap denkt er namelijk anders over.
Wetenschap is theorie. Mijn ervaring is anders.
pi_135715358
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:16 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Wetenschap is theorie. Mijn ervaring is anders.
Jouw ervaring is voornamelijk persoonlijk. Dat maakt het een mening, geen feit.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:19:37 #36
136343 BasEnAad
pi_135715377
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:19 schreef Luigi het volgende:

[..]

Jouw ervaring is voornamelijk persoonlijk. Dat maakt het een mening, geen feit.
Daarom begon ik mijn zin ook met "ik denk" flapdrol.
pi_135715428
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:19 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Daarom begon ik mijn zin ook met "ik denk" flapdrol.
Omdat je iets denkt betekent het nog niet dat je over iets een verkeerde mening kunt hebben, puur omdat hetgeen je denkt niet klopt.

En schelden mag je achterwege laten, ik heb niet met je geknikkerd.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:25:13 #38
136343 BasEnAad
pi_135715581
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:21 schreef Luigi het volgende:

[..]

Omdat je iets denkt betekent het nog niet dat je over iets een verkeerde mening kunt hebben, puur omdat hetgeen je denkt niet klopt.

En schelden mag je achterwege laten, ik heb niet met je geknikkerd.
Een beetje vreemde manier om anderen de mond te snoeren hanteer jij.
Ik ben er van overtuigd dat een samenleving met hoofdzakelijk cannabisgebruikers veel meer problemen oplevert dan de samenleving nu, waarbij er vooral alcohol wordt gedronken. Dus ik geef mijn mening hier, dat hoort bij een discussie. Mijn mening is niet onjuist, het is een mening. Jij mag in de theorie geloven, ik doe dat niet, want ik zie de praktijk.
pi_135715635
Waarom denk je dat de maatschappij uit hoofdzakelijk cannabisgebruikers zou bestaan als cannabisgebruik en bezit op de 1 of andere manier gelegaliseerd zou worden?
  maandag 20 januari 2014 @ 13:28:36 #40
136343 BasEnAad
pi_135715721
quote:
5s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef Luigi het volgende:
Waarom denk je dat de maatschappij uit hoofdzakelijk cannabisgebruikers zou bestaan als cannabisgebruik en bezit op de 1 of andere manier gelegaliseerd zou worden?
Ik voor legalisering van cannabis.
Ik ging in op de vraag welke drugs gevaarlijker is.
pi_135715794
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:28 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ik voor legalisering van cannabis.
Ik ging in op de vraag welke drugs gevaarlijker is.
He wat? Dit volg ik niet. Ik vroeg dat omdat je

quote:
Ik ben er van overtuigd dat een samenleving met hoofdzakelijk cannabisgebruikers veel meer problemen oplevert dan de samenleving nu, waarbij er vooral alcohol wordt gedronken.
had gepost.
pi_135715963
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:25 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Een beetje vreemde manier om anderen de mond te snoeren hanteer jij.
Ik ben er van overtuigd dat een samenleving met hoofdzakelijk cannabisgebruikers veel meer problemen oplevert dan de samenleving nu, waarbij er vooral alcohol wordt gedronken. Dus ik geef mijn mening hier, dat hoort bij een discussie. Mijn mening is niet onjuist, het is een mening. Jij mag in de theorie geloven, ik doe dat niet, want ik zie de praktijk.
Je kent weinig zuipschuiten, dat zal het zijn.
You wear your smile like it was going out of fashion...
pi_135716253
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:34 schreef Phlogi2013 het volgende:

[..]

Je kent weinig zuipschuiten, dat zal het zijn.
Agressie en overlast lijkt me idd meer iets wat thuishoort in de alcohol hoek. Maar misschien heeft hij daar ook een andere 'mening' over ;).
  maandag 20 januari 2014 @ 17:48:06 #44
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_135726229
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat een gotspe eigenlijk dat wij (Nederland) onderhand door de VS worden ingehaald op liberaal softdrugsbeleid.
Wet van de remmende voorsprong. Wat misschien ooit op ideologie gestoeld beleid was, is verworden tot stompzinnig pragmatisme. Gedogen is op termijn onhoudbaar, en omdat legalisatie voor de meeste politici een stap te ver is, is er nog maar één weg, nl. terug, naar een ouderwets verbod.
Nu hebben we de oude hardliners nodig om weer bij zinnen te komen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:18:57 #45
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_135768229
Hoe oneindig veel eerlijker is Obama die gewoon zegt dat hij als student wiet gerookt heeft (wat maakt het ook uit!), dan die hypocriete Clinton die eerst zei nooit gerookt te hebben en toen eenmaal foto's van hem opdoken met een dikke joint op de lippen verklaarde dat hij nooit echt geinhaleerd had.
(eigenlijk trouwens precies hetzelfde verhaal als Lewinsky).

Het maakt mij echt niet uit wat Amerikaanse presidenten in hun vrije tijd doen, maar dat ontzettend Amerikaanse hypocriete vind ik echt om te kotsten. Wat dat betreft zijn de Fransen een stuk beter. (En Obama dus)
The End Times are wild
pi_135768451
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:18 schreef LXIV het volgende:
Hoe oneindig veel eerlijker is Obama die gewoon zegt dat hij als student wiet gerookt heeft (wat maakt het ook uit!), dan die hypocriete Clinton die eerst zei nooit gerookt te hebben en toen eenmaal foto's van hem opdoken met een dikke joint op de lippen verklaarde dat hij nooit echt geinhaleerd had.

Het maakt mij echt niet uit wat Amerikaanse presidenten in hun vrije tijd doen, maar dat ontzettend Amerikaanse hypocriete vind ik echt om te kotsten. Wat dat betreft zijn de Fransen een stuk beter. (En Obama dus)
Het charme-offensief van "het redelijke alternatief t.o.v. de Bushclan" :N :N door Obama werkt dus ook bij jou.

Wat me de hele insteek van de OP lijkt; sympathie onder het volk kweken (en andere onliberale plannen erdoorheendrukken).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 21 januari 2014 @ 19:09:53 #47
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_135770363
Och, het is echt niet alleen Obama, die volgt alleen de publieke opinie. Na een eindeloze en meedogenloze war on drugs lijkt Amerika klaar voor een vredespijpje.
pi_135773847
Blowen en cokesnuiven is normaal , maar rokers moeten dood.
Aldus Obama
pi_135780396
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:18 schreef LXIV het volgende:

Obama eerlijk en niet hypocriet? :D _O- _O-
  dinsdag 21 januari 2014 @ 22:27:01 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_135780795
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 22:20 schreef Royyy het volgende:

[..]

Obama eerlijk en niet hypocriet? :D _O- _O-
Wat dit betreft dan.
The End Times are wild
  dinsdag 21 januari 2014 @ 22:27:32 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_135780829
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:09 schreef Ringo het volgende:
Och, het is echt niet alleen Obama, die volgt alleen de publieke opinie. Na een eindeloze en meedogenloze war on drugs lijkt Amerika klaar voor een vredespijpje.
De enigen die echt profiteren van de war on drugs zijn de drugscriminelen. Net zoals tijdens de drooglegging.
The End Times are wild
pi_135781089
http://www.fbi.gov/wanted/cei/vicente-carrillo-fuentes

Vicente Carrillo Fuentes is allegedly the leader of a large and violent drug trafficking organization known as the "Vicente Carrillo Fuentes Organization." This group is allegedly responsible for the importation of numerous tons of cocaine and marijuana from Mexico into the United States over the Ciudad Juarez/El Paso border annually.
pi_135786107
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 22:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

De enigen die echt profiteren van de war on drugs zijn de drugscriminelen. Net zoals tijdens de drooglegging.
Wat zijn "drugscriminelen" precies?

Ik zie gewoon mensen die een product aanbieden dat anderen willen kopen. Komt geen criminaliteit bij kijken. Die criminaliteit krijg je juist door het verbod.

Oh en de CIA/VSAmerikaanse overheid profiteert net zo goed, door zaken te doen met een paar baronnen en wapens te verkopen aan de andere.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 22 januari 2014 @ 01:26:25 #54
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_135788143
quote:

En het politie-apparaat. En de gevangenisindustrie. En het leger aan duurbetaalde advocaten en juridisch adiviseurs.
pi_135788266
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:26 schreef Ringo het volgende:

[..]

En het politie-apparaat. En de gevangenisindustrie. En het leger aan duurbetaalde advocaten en juridisch adiviseurs.
Vergeet de media niet.

In West-Europa dan wel voor moslimnieuws ingeruild, in de VS en Latijns-Amerika wordt het wel bericht. En door Papierversnipperaar ^O^

pi_135791565
quote:

[..]

Ook agentschappen als de DEA profiteren, zij hebben immers bestaansrecht, dus een omvangrijk budget.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_135791600
quote:

[..]

Dure advocaten geven geen schijt om drugscrimineeltjes, wellicht een beetje om een zeldzame eindbaas. Voor het grote geld moet je bij de bedrijven zijn natuurlijk.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_135804511
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Kijk dat zijn mooie ontwikkelingen. Een Amerikaans president die met een eerlijk en realistisch verhaal over cannabis komt. Het past bij de ontwikkeling van die staten die het legaliseren.

Dat is mooi want een VS die een andere drugskoers vaart zal het degenen die on ons land drugs maar tegen beter weten in willen blijven verbieden moeilijker maken.

En ohja, Opstelten ga eens met pensioen!
Ik vind het huidige beleid prima, wel toestaan dat er in een coffeeshop (wel graag afgelegen) wordt geblowd, niet toestaan dat er buiten de coffeeshop wordt geblowd met uitzondering van je eigen woning. Dan hoeven de meeste anderen (buren kunnen een uitzondering zijn) dan de personen die high willen worden hier geen last van te hebben.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_135804583
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik vind het huidige beleid prima, wel toestaan dat er in een coffeeshop (wel graag afgelegen) wordt geblowd, niet toestaan dat er buiten de coffeeshop wordt geblowd met uitzondering van je eigen woning. Dan hoeven de meeste anderen (buren kunnen een uitzondering zijn) dan de personen die high willen worden hier geen last van te hebben.
Waarom afgelegen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_135804638
quote:

[..]

Er bestaan in de USA gemeentes waarvan de meeste inwoners een baan hebben bij de gevangenis of een bedrijf wat goederen of diensten levert aan die gevangenis. Die hebben een probleem als ineens die gevangenis gesloten moet worden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')