abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 januari 2014 @ 22:27:32 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_135780829
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:09 schreef Ringo het volgende:
Och, het is echt niet alleen Obama, die volgt alleen de publieke opinie. Na een eindeloze en meedogenloze war on drugs lijkt Amerika klaar voor een vredespijpje.
De enigen die echt profiteren van de war on drugs zijn de drugscriminelen. Net zoals tijdens de drooglegging.
The End Times are wild
pi_135781089
http://www.fbi.gov/wanted/cei/vicente-carrillo-fuentes

Vicente Carrillo Fuentes is allegedly the leader of a large and violent drug trafficking organization known as the "Vicente Carrillo Fuentes Organization." This group is allegedly responsible for the importation of numerous tons of cocaine and marijuana from Mexico into the United States over the Ciudad Juarez/El Paso border annually.
pi_135786107
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 22:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

De enigen die echt profiteren van de war on drugs zijn de drugscriminelen. Net zoals tijdens de drooglegging.
Wat zijn "drugscriminelen" precies?

Ik zie gewoon mensen die een product aanbieden dat anderen willen kopen. Komt geen criminaliteit bij kijken. Die criminaliteit krijg je juist door het verbod.

Oh en de CIA/VSAmerikaanse overheid profiteert net zo goed, door zaken te doen met een paar baronnen en wapens te verkopen aan de andere.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 22 januari 2014 @ 01:26:25 #54
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_135788143
quote:

En het politie-apparaat. En de gevangenisindustrie. En het leger aan duurbetaalde advocaten en juridisch adiviseurs.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_135788266
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:26 schreef Ringo het volgende:

[..]

En het politie-apparaat. En de gevangenisindustrie. En het leger aan duurbetaalde advocaten en juridisch adiviseurs.
Vergeet de media niet.

In West-Europa dan wel voor moslimnieuws ingeruild, in de VS en Latijns-Amerika wordt het wel bericht. En door Papierversnipperaar ^O^
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_135791565
quote:

[..]

Ook agentschappen als de DEA profiteren, zij hebben immers bestaansrecht, dus een omvangrijk budget.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_135791600
quote:

[..]

Dure advocaten geven geen schijt om drugscrimineeltjes, wellicht een beetje om een zeldzame eindbaas. Voor het grote geld moet je bij de bedrijven zijn natuurlijk.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_135804511
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Kijk dat zijn mooie ontwikkelingen. Een Amerikaans president die met een eerlijk en realistisch verhaal over cannabis komt. Het past bij de ontwikkeling van die staten die het legaliseren.

Dat is mooi want een VS die een andere drugskoers vaart zal het degenen die on ons land drugs maar tegen beter weten in willen blijven verbieden moeilijker maken.

En ohja, Opstelten ga eens met pensioen!
Ik vind het huidige beleid prima, wel toestaan dat er in een coffeeshop (wel graag afgelegen) wordt geblowd, niet toestaan dat er buiten de coffeeshop wordt geblowd met uitzondering van je eigen woning. Dan hoeven de meeste anderen (buren kunnen een uitzondering zijn) dan de personen die high willen worden hier geen last van te hebben.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 15:44:12 #59
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_135804583
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik vind het huidige beleid prima, wel toestaan dat er in een coffeeshop (wel graag afgelegen) wordt geblowd, niet toestaan dat er buiten de coffeeshop wordt geblowd met uitzondering van je eigen woning. Dan hoeven de meeste anderen (buren kunnen een uitzondering zijn) dan de personen die high willen worden hier geen last van te hebben.
Waarom afgelegen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_135804638
quote:

[..]

Er bestaan in de USA gemeentes waarvan de meeste inwoners een baan hebben bij de gevangenis of een bedrijf wat goederen of diensten levert aan die gevangenis. Die hebben een probleem als ineens die gevangenis gesloten moet worden.
#NoDAPL
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 15:47:14 #61
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_135804744
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Er bestaan in de USA gemeentes waarvan de meeste inwoners een baan hebben bij de gevangenis of een bedrijf wat goederen of diensten levert aan die gevangenis. Die hebben een probleem als ineens die gevangenis gesloten moet worden.
Maar mensen opsluiten omdat andere mensen dan hun baan verliezen is een beeeeeetje krom niet?
pi_135804749
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waarom afgelegen?
Prettiger voor de mensen die dan niet langs zo'n coffeeshop (stank) hoeven te wandelen. Voor de coffeeshopbezoekers zou het weinig verschil moeten maken.
#NoDAPL
pi_135804772
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Maar mensen opsluiten omdat andere mensen dan hun baan verliezen is een beeeeeetje krom niet?
Hoor jij mij anders stellen? :?
#NoDAPL
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:50:09 #64
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_135804926
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Ringo het volgende:

[..]

Gedogen is op termijn onhoudbaar
Hoezo? Werkt prima.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 15:51:11 #65
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_135804983
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Prettiger voor de mensen die dan niet langs zo'n coffeeshop (stank) hoeven te wandelen. Voor de coffeeshopbezoekers zou het weinig verschil moeten maken.
Ik ruik eigenlijk nooit wat als ik langs een coffeeshop loop.
Waar ik als fanatiek wielrenner/fietser dan weer wel last van heb is die stank van auto's die je vrijwel; OVERAL in Nederland moet ruiken.
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:19:16 #66
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_135810989
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Vind je het ook prima dat softdrugs nog steeds uit het criminele circuit moeten komen omdat ze niet verbouwd mogen worden?
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:20:48 #67
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135811032
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:20 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Het is de ervaring die ik heb met vrienden die ik had.
oh nee okay, dan gooi ik alle wetenschap weer in de prullenbak en vraag ik het gewoon aan jouw kansloze vrienden
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:21:37 #68
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135811053
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

ga jij je supermarkt dan ook maar 20km buiten de stad zetten :') :{
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:22:09 #69
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135811065
quote:
11s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat zijn "drugscriminelen" precies?

iedereen die geen doktor is
pi_135828721
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Vind je het ook prima dat softdrugs nog steeds uit het criminele circuit moeten komen omdat ze niet verbouwd mogen worden?
Nee. De vraag is of dat je de teelt aan de staat wil overlaten of dat je de staat de verkochte wiet laat controleren (veiligheid).
#NoDAPL
pi_135828842
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:21 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ga jij je supermarkt dan ook maar 20km buiten de stad zetten :') :{
Van de supermarkt komt geen stinkende walm en je hebt niet zo'n grote concentratie van bepaalde groepen probleemmensen bij zo'n supermarkt. Niet dat ik stel dat er niet ook normale mensen blowen, voor wie van alles wil lezen wat er niet staat.
#NoDAPL
pi_135831223
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat vind ik echt het meest kromme van ons gedoogbeleid.
pi_135831314
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Van de supermarkt komt geen stinkende walm en je hebt niet zo'n grote concentratie van bepaalde groepen probleemmensen bij zo'n supermarkt. Niet dat ik stel dat er niet ook normale mensen blowen, voor wie van alles wil lezen wat er niet staat.
"Bepaalde groepen" "probleemmensen"

Bram verzint de vooroordelen en onterechte kwalificaties weer waar je bij staat. En dat terwijl hij nooit de moeite heeft genomen een koffieshop binnen te stappen en es te praten met die "probleemmensen" :') die er zijn.

pi_135834417
Ik ben voldoende voorbij coffeeshops gelopen om hier een goede indruk te hebben. Maar goed, ik pleit toch niet voor het afschaffen van de coffeshops, ik geef slechts mijn voorkeur aan om ze op afgelegen plaatsen te (laten) vestigen. Ik heb zelf notabene aangegeven dat dit voor lang niet alle coffeshopbezoekers geldt maar dat het om concentratieverschillen gaat dus dat verwijt slaat nergens op.
#NoDAPL
pi_135834467
quote:
Dat vind ik echt het meest kromme van ons gedoogbeleid.
Nu een deel van de USA een liberaler beleid heeft dan Nederland kunnen we wellicht eens die achterdeurillegaliteit oplossen. Als de staat zelf wiet kweekt dan kan Nederland daar ook nog eens een leuke duit mee verdienen. ;)
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')