quote:Op maandag 20 januari 2014 02:23 schreef FL_Freak het volgende:
BBQ deed me even ook denken aan dit trouwens
datquote:
nopequote:
wauw, haterquote:
nee, daar zie je er eng uitquote:
jaquote:
De eerste 30 min waren doorbijten. Daarna dacht ik he dit is tof. En bij afl 2 zat ik er al helemaal inquote:Op maandag 20 januari 2014 02:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben net twee weken geleden begonnen met kijken.
Ook leuk en spannend!quote:Op maandag 20 januari 2014 02:44 schreef BBQSausage het volgende:
Binnenkort ook maar Lost gaan kijken dan.
wat is erquote:
Heb je hem helemaal gezien? zo ja check spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, sowieso even wennen aan het verhaal, maar dan ben je opeens hooked, en wil je alles gewoon zien.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De eerste 30 min waren doorbijten. Daarna dacht ik he dit is tof. En bij afl 2 zat ik er al helemaal in
quote:Op maandag 20 januari 2014 02:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je hem helemaal gezien? zo ja check spoilerNee, alleen seizoen 1. Het wordt mij allemaal wat te uitgekauwd op een gegeven moment, had in seizoen 1 al soms van meh. Vertel eens (in spoiler) hoe het einde is dan? Ben wel benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je hetero.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:48 schreef Cosmo. het volgende:
ik heb breaking bad niet gezien, wat nu?
Ik ga niks spoileren. Dan heb ik liever dat je het zelf opzoekt.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, alleen seizoen 1. Het wordt mij allemaal wat te uitgekauwd op een gegeven moment, had in seizoen 1 al soms van meh. Vertel eens (in spoiler) hoe het einde is dan? Ben wel benieuwd.
Had ik al gedaan eens, vind het vaag.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga niks spoileren. Dan heb ik liever dat je het zelf opzoekt.
Kijken!quote:Op maandag 20 januari 2014 02:48 schreef Cosmo. het volgende:
ik heb breaking bad niet gezien, wat nu?
lol ik ben druk met belangrijke dingen zoals fokken, poepen, chips eten en de was doenquote:
Het was voor mij ook vrij lastig en ik heb de serie zelfs helemaal gezien, kun je nagaanquote:Op maandag 20 januari 2014 02:51 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Had ik al gedaan eens, vind het vaag.
cosmo de huismanquote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
lol ik ben druk met belangrijke dingen zoals fokken, poepen, chips eten en de was doen
nu nog een vrouw hond 2 kinderen en een auto en mijn leven is compleetquote:
Allemaal tegelijkertijd?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
lol ik ben druk met belangrijke dingen zoals fokken, poepen, chips eten en de was doen
ik zit te kijken voor een nieuw huis, de prut voor erin heb ik welquote:Op maandag 20 januari 2014 02:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zit te kijken hoeveel ik moet sparen om m'n huis te kunnen inrichten met ikeaprut.
Ook heel belangrijk, ook even geen breaking bad voor mij dus.
Ik heb ook nog geen huis, maar dat komt dan wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:57 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ik zit te kijken voor een nieuw huis, de prut voor erin heb ik wel
Ja, ik keek een paar dagen geleden maar het was zo wazig dat ik dacht: nja, zal wel. Vandaar dat ik het vroeg.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het was voor mij ook vrij lastig en ik heb de serie zelfs helemaal gezien, kun je nagaan
Cosmo en Wanda 😍quote:Op maandag 20 januari 2014 02:57 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ik zit te kijken voor een nieuw huis, de prut voor erin heb ik wel
je moet eigenlijk alles wel hebben gezien en dan op internet kijkenquote:Op maandag 20 januari 2014 02:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, ik keek een paar dagen geleden maar het was zo wazig dat ik dacht: nja, zal wel. Vandaar dat ik het vroeg.
ik heb wel 1, maar ik wil weg uit amsterdamquote:Op maandag 20 januari 2014 02:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen huis, maar dat komt dan wel.
waarheenquote:Op maandag 20 januari 2014 02:59 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ik heb wel 1, maar ik wil weg uit amsterdam
Ik moet sowieso nog even doorsparen. Met een beetje geluk eind dit jaar dat ik het huis eindelijk uit ga.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:59 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ik heb wel 1, maar ik wil weg uit amsterdam
iets eromheen, zaandam purmerend hoofddrop etcquote:
Minder? Meer juist.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:01 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil zo graag op mezelf maar nog lang geen geld en als je eenmaal op jezelf bent kun je zoveel minder leuke dingen doen.
Als je verstandig met je geld omgaat kan dat ook wel als je op jezelf woont.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis dus ik kan bij wijze vermogen aan geld uitgeven.
en dan krijgt je van de nuon een rekening van 1300 euro voor gas, yeyquote:Op maandag 20 januari 2014 03:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je verstandig met je geld omgaat kan dat ook wel als je op jezelf woont.
Nice.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:09 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
en dan krijgt je van de nuon een rekening van 1300 euro voor gas, yeydie fout liet me erg schriikken
misschienquote:Op maandag 20 januari 2014 03:10 schreef FL_Freak het volgende:
cosmo werk je nog steeds in een winkel?
dit jaquote:
lekker stoeptegels etenquote:Op maandag 20 januari 2014 03:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb je niet nodig joh. Gewoon leven van de straat.
kloptquote:Op maandag 20 januari 2014 07:52 schreef Rezania het volgende:
Stelling van de dag: Er zijn te veel domme mensen op de wereld.
Tot je laatste zin geloofde ik het.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:35 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Ik had net een droom dat ik en wat vrienden dingen hadden gestolen uit de Albert Heijn, ik had alleen een halve zak M&Ms (ik had de helft al in de winkel op) en toen ging het alarm af. En toen renden we weg, en kwamen alle werknemers met fietsen achter ons aan, dus ik ren bossen in, gaan ze gewoon door. En toen was er 1 knappe AHchick die achter mij aan ging en na uren was zij de enige over en toen hadden we seks in de bosjes en toen werd ik wakker.
Ik droomde dat ik een zak nodig had en toen heb ik om kwart voor 5 de hoes van mijn deken gehaald terwijl ik slaapdronken was.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:35 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Ik had net een droom dat ik en wat vrienden dingen hadden gestolen uit de Albert Heijn, ik had alleen een halve zak M&Ms (ik had de helft al in de winkel op) en toen ging het alarm af. En toen renden we weg, en kwamen alle werknemers met fietsen achter ons aan, dus ik ren bossen in, gaan ze gewoon door. En toen was er 1 knappe AHchick die achter mij aan ging en na uren was zij de enige over en toen hadden we seks in de bosjes en toen werd ik wakker.
Het is een droom, hoezo zou het niet kunnen?quote:Op maandag 20 januari 2014 08:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tot je laatste zin geloofde ik het.
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik een zak nodig had en toen heb ik om kwart voor 5 de hoes van mijn deken gehaald terwijl ik slaapdronken was.
Gewoon. Klinkt niet plausibel, ook niet als droom.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is een droom, hoezo zou het niet kunnen?
Naja okay, ik was al een beetje wakker maar ze was echt knap dus ging ik haar maar fantasieneuken na mijn droom!!quote:Op maandag 20 januari 2014 09:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gewoon. Klinkt niet plausibel, ook niet als droom.
quote:Op maandag 20 januari 2014 09:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naja okay, ik was al een beetje wakker maar ze was echt knap dus ging ik haar maar fantasieneuken na mijn droom!!
Mogguh.quote:
hoe is jouw blue monday?quote:
hier op zich ook welquote:Op maandag 20 januari 2014 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Hier gaat t allemaal wel best & daar?
ach ja het blijft maandag hequote:Op maandag 20 januari 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op zich ook wel klinkt niet helemaal overtuigend..
die winkel wil ik ook wel ergens vindenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik ergens was met een kledingwinkel waar ze zoveel korting hadden dat alle kleding 1 euro p.s kostte. Was dit maar echt zo
Ik had ook hele leuke kleding gekocht in mijn dromenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die winkel wil ik ook wel ergens vinden
arme amaquote:Op maandag 20 januari 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had ook hele leuke kleding gekocht in mijn dromen
Ach eind deze maand krijg ik mijn H&M pakketjequote:
ik heb echt nog nooit iets gevonden bij de h&mquote:Op maandag 20 januari 2014 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach eind deze maand krijg ik mijn H&M pakketjeOok leuke kleding
Ik denk dat 70% van mijn kleding daar weg komtquote:Op maandag 20 januari 2014 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit iets gevonden bij de h&m
maar ja, voor vrouwen is dat anders natuurlijk
ja, pareltjequote:Op maandag 20 januari 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
ONZ / niemand wint van mij een straatgevecht want.........> Ik neem aan dat we dit allemaal gezien hebben?
bij mij is dat nogal diversquote:Op maandag 20 januari 2014 12:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat 70% van mijn kleding daar weg komt
ik hoop het wel voor hemquote:Op maandag 20 januari 2014 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die kerel is volgens mij geen eens een troll
Ik hoop het ook maar dit komt op meerdere fora voorbij en hij heeft een FB met ook die foto's. Erg veel moeite voor een trollquote:Op maandag 20 januari 2014 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop het wel voor hem
en ik hoop dat hij zn balletjes ook af en toe wat lucht geeft en niet in zo'n broekjes perst
als het geen troll is, is het wel een verstandelijk gehandicaptequote:Op maandag 20 januari 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar dit komt op meerdere fora voorbij en hij heeft een FB met ook die foto's. Erg veel moeite voor een troll
wtfquote:Op maandag 20 januari 2014 12:35 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cute
ik vind ze creepyquote:Op maandag 20 januari 2014 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn poppen die iemand gemaakt heeft, tof gedaan ook
goed bezigquote:Op maandag 20 januari 2014 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Blegh straks kamer maar eens opruimen
Sinds ik een tweepersoons bed heb (sinds Wo. dus) slaap ik al geen één nacht meer alleenWel met de zelfde jongen hoor elke nacht, lol
Waarom niet gewoon elke nacht een ander, zoals het hoort?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Blegh straks kamer maar eens opruimen
Sinds ik een tweepersoons bed heb (sinds Wo. dus) slaap ik al geen één nacht meer alleenWel met de zelfde jongen hoor elke nacht, lol
Die manquote:Op maandag 20 januari 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
ONZ / niemand wint van mij een straatgevecht want.........> Ik neem aan dat we dit allemaal gezien hebben?
Zijn eigen éénpersoonsbed of met mij samen in mijn éénpersoonsquote:Op maandag 20 januari 2014 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed bezig
waar sliep die jongen voordat je dat bed had?
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:29 schreef Amarantha het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8 Heel google ermee vol. What!
Teveel moeitequote:Op maandag 20 januari 2014 13:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon elke nacht een ander, zoals het hoort?
oh op die fietsquote:
Wat een ventquote:
Link van google heb ik uit een topic geplukt hier. Niet zelf gevondenquote:
doe mij maar gewoon koffiequote:
quote:
wordt het gefilmd voor het "we want pus" topic?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Klein dingetje maar, ontstoken talgklier op mn neusrug
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt het gefilmd voor het "we want pus" topic?
Oh, balen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Klein dingetje maar, ontstoken talgklier op mn neusrug
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt het gefilmd voor het "we want pus" topic?
ik ook nietquote:
o lol ja bromancequote:
Homomance eerder, ben nog nooit zo hard genaaid.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Homomance eerder, ben nog nooit zo hard genaaid.
omgquote:Op maandag 20 januari 2014 15:38 schreef Klojo120 het volgende:
Kaartje voor NOISIA gekocht
FL gaat ook
Omdat hij hypocriet was en ik hem er op wees.quote:
Wijzen is asociaalquote:Op maandag 20 januari 2014 16:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat hij hypocriet was en ik hem er op wees.
Incest is wincestquote:
Een beuk voor je harses is seks tegenwoordig?quote:
Dat hij in een agressieve lul verandert is ook kut voor de rest hoor.quote:
Dasnie veelquote:Op maandag 20 januari 2014 11:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mogguh.
Ik heb helemaal niks gedaan![]()
Jij?
dit is delftquote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef Rezania het volgende:
De PR-afdeling van de TU Delft.
[ afbeelding ]
Wil je even gewoon je grote mond houden okequote:Op maandag 20 januari 2014 02:22 schreef quirina het volgende:
Zat klojo120 op de pot met darmkrampen toen hij die jingle op z'n casiootje zat te maken?
Delfts Blue Monday?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef Rezania het volgende:
De PR-afdeling van de TU Delft.
[ afbeelding ]
HOIRAquote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef Moira. het volgende:
Zo. Weer in m'n uppie thuis en chillende.
Jij bent toch ook die wikipedia contributor dinges ik weet het niet precies?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef Moira. het volgende:
Zo. Weer in m'n uppie thuis en chillende.
Huh?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jij bent toch ook die wikipedia contributor dinges ik weet het niet precies?
Geen idee waar je het over hebtquote:
Oh oke lachuu xd foutje van de zaak hotseflotsquote:Op maandag 20 januari 2014 19:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
Zal wel een persoon zijn die daadwerkelijk Moira heet
Ehm topic verkeerd gelezen? Het gaat niet over TS tochquote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef Moira. het volgende:
R&P / Verschil in iq bandbreedtes zmlk en praktijkonderwijs
Ja, wel. Kijk maar naar z'n andere topicsquote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ehm topic verkeerd gelezen? Het gaat niet over TS toch
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, wel. Kijk maar naar z'n andere topics
Hij heeft het soms ook over 'ik'.
Is het überhaupt wel verantwoord dat zulke mensen vrij toegang tot het internet hebben?quote:
Zou het verantwoord zijn als die mensen loners worden/werden?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is het überhaupt wel verantwoord dat zulke mensen vrij toegang tot het internet hebben?
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is het überhaupt wel verantwoord dat zulke mensen vrij toegang tot het internet hebben?
Ja da's ook weer waar. Maar dan hoort er toch iig begeleiding te zijn?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou het verantwoord zijn als die mensen loners worden/werden?
gaaf!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)videofuckskills.html![]()
![]()
Binnen Nederland zijn er veel dingen krom, het zou mij niet verbazen als dit een van die dingen was.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja da's ook weer waar. Maar dan hoort er toch iig begeleiding te zijn?
Dat er gewoon een verstandelijk beperkt iemand op zichzelf leeft zonder begeleiding en toegang heeft tot het internet zonder begeleiding?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Binnen Nederland zijn er veel dingen krom, het zou mij niet verbazen als dit een van die dingen was.
Weet ik veelquote:Op maandag 20 januari 2014 20:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kun je met Vine editten? Ik dacht namelijk dat het allemaal in 1 take moest.
je kunt hem even stopzetten en dan later verder gaan. Het zijn allemaal slimme visuele trucjes, en niet ge edit.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kun je met Vine editten? Ik dacht namelijk dat het allemaal in 1 take moest.
Euhm jaquote:Op maandag 20 januari 2014 20:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat er gewoon een verstandelijk beperkt iemand op zichzelf leeft zonder begeleiding en toegang heeft tot het internet zonder begeleiding?
Sowieso zure kuttenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:42 schreef Rezania het volgende:
Zo, weer eens tijd voor een KLB-pauze. Gaat alleen maar over Pokémon, wijven en communisme.
Nou ja, vroeger was het nog wel leuk vermaak soms, nu is het gewoon enkel bagger.quote:
Uah da's hetzelfde met ONZquote:Op maandag 20 januari 2014 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, vroeger was het nog wel leuk vermaak soms, nu is het gewoon enkel bagger.
Goed punt wel jaquote:
Je moeder is een sloerie die graag varkens neukt. Elke nacht als jij in je bedje ligt gaat ze stiekem op de fiets naar de varkensboerderij. Daar laat ze zich eerst onderschijten door alle varkens, waarna ze aan de tepels van alle zeugen gaat zuigen, daar wordt ze kleddernat van. Vervolgens laat ze zich, terwijl ze de varkenspoep opeet, neuken door de beren. Ze komt dan schreeuwend klaar. Vervolgens komt ze terug in de ochtend en neemt ze nog wat verse poep voor je mee. Ze zet dan een kop koffie voor je klaar waar ze die poep in doet. Zo'n grote hoer is jouw moeder.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:42 schreef Rezania het volgende:
Zo, weer eens tijd voor een KLB-pauze. Gaat alleen maar over Pokémon, wijven en communisme.
Heeft ze van jouw moeder geleerd.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je moeder is een sloerie die graag varkens neukt. Elke nacht als jij in je bedje ligt gaat ze stiekem op de fiets naar de varkensboerderij. Daar laat ze zich eerst onderschijten door alle varkens, waarna ze aan de tepels van alle zeugen gaat zuigen, daar wordt ze kleddernat van. Vervolgens laat ze zich, terwijl ze de varkenspoep opeet, neuken door de beren. Ze komt dan schreeuwend klaar. Vervolgens komt ze terug in de ochtend en neemt ze nog wat verse poep voor je mee. Ze zet dan een kop koffie voor je klaar waar ze die poep in doet. Zo'n grote hoer is jouw moeder.
Je moederquote:
Krijg AIDS.quote:
Nee wij zijn gewoon baasquote:Op maandag 20 januari 2014 21:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed punt wel ja
Aan ons ligt het iig niet!
truequote:Op maandag 20 januari 2014 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar daar zijn ze lang niet zo zuur.
echt he, wat een topuserquote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niemand. Zelfs niet eens mono. (Sorry man) kan de baasheid van Aight1 evenaren.
[..]
[..]
[..]
Jij jaquote:Op maandag 20 januari 2014 22:19 schreef Fopje het volgende:
GC / FOK! de bloemetjes en de bijtjes: al 830 euro!
spam.
Goede spam.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:19 schreef Fopje het volgende:
spam.
FOK!.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:19 schreef Fopje het volgende:
spam.
Die Moira. kan er anders ook wel wat vanquote:
Ik heb gehoord dat ze een beetje een fucktard is.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die Moira. kan er anders ook wel wat van
Ja dat zal ik niet ontkennen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze een beetje een fucktard is.
Slaap zachtquote:Op maandag 20 januari 2014 23:14 schreef Moira. het volgende:
Ik ga slaapje doen. Morgen weer werken
Maar dan een week vrij
Toch wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:28 schreef Fopje het volgende:
Wedden dat tussen deze post en de post hierna nog geen 5 seconde zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |