ik zit te kijken voor een nieuw huis, de prut voor erin heb ik welquote:Op maandag 20 januari 2014 02:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zit te kijken hoeveel ik moet sparen om m'n huis te kunnen inrichten met ikeaprut.
Ook heel belangrijk, ook even geen breaking bad voor mij dus.
Ik heb ook nog geen huis, maar dat komt dan wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:57 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ik zit te kijken voor een nieuw huis, de prut voor erin heb ik wel
Ja, ik keek een paar dagen geleden maar het was zo wazig dat ik dacht: nja, zal wel. Vandaar dat ik het vroeg.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het was voor mij ook vrij lastig en ik heb de serie zelfs helemaal gezien, kun je nagaan
Cosmo en Wanda 😍quote:Op maandag 20 januari 2014 02:57 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ik zit te kijken voor een nieuw huis, de prut voor erin heb ik wel
je moet eigenlijk alles wel hebben gezien en dan op internet kijkenquote:Op maandag 20 januari 2014 02:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, ik keek een paar dagen geleden maar het was zo wazig dat ik dacht: nja, zal wel. Vandaar dat ik het vroeg.
ik heb wel 1, maar ik wil weg uit amsterdamquote:Op maandag 20 januari 2014 02:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen huis, maar dat komt dan wel.
waarheenquote:Op maandag 20 januari 2014 02:59 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ik heb wel 1, maar ik wil weg uit amsterdam
Ik moet sowieso nog even doorsparen. Met een beetje geluk eind dit jaar dat ik het huis eindelijk uit ga.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:59 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ik heb wel 1, maar ik wil weg uit amsterdam
iets eromheen, zaandam purmerend hoofddrop etcquote:
Minder? Meer juist.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:01 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil zo graag op mezelf maar nog lang geen geld en als je eenmaal op jezelf bent kun je zoveel minder leuke dingen doen.
Als je verstandig met je geld omgaat kan dat ook wel als je op jezelf woont.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis dus ik kan bij wijze vermogen aan geld uitgeven.
en dan krijgt je van de nuon een rekening van 1300 euro voor gas, yeyquote:Op maandag 20 januari 2014 03:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je verstandig met je geld omgaat kan dat ook wel als je op jezelf woont.
Nice.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:09 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
en dan krijgt je van de nuon een rekening van 1300 euro voor gas, yeydie fout liet me erg schriikken
misschienquote:Op maandag 20 januari 2014 03:10 schreef FL_Freak het volgende:
cosmo werk je nog steeds in een winkel?
dit jaquote:
lekker stoeptegels etenquote:Op maandag 20 januari 2014 03:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb je niet nodig joh. Gewoon leven van de straat.
kloptquote:Op maandag 20 januari 2014 07:52 schreef Rezania het volgende:
Stelling van de dag: Er zijn te veel domme mensen op de wereld.
Tot je laatste zin geloofde ik het.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:35 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Ik had net een droom dat ik en wat vrienden dingen hadden gestolen uit de Albert Heijn, ik had alleen een halve zak M&Ms (ik had de helft al in de winkel op) en toen ging het alarm af. En toen renden we weg, en kwamen alle werknemers met fietsen achter ons aan, dus ik ren bossen in, gaan ze gewoon door. En toen was er 1 knappe AHchick die achter mij aan ging en na uren was zij de enige over en toen hadden we seks in de bosjes en toen werd ik wakker.
Ik droomde dat ik een zak nodig had en toen heb ik om kwart voor 5 de hoes van mijn deken gehaald terwijl ik slaapdronken was.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:35 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Ik had net een droom dat ik en wat vrienden dingen hadden gestolen uit de Albert Heijn, ik had alleen een halve zak M&Ms (ik had de helft al in de winkel op) en toen ging het alarm af. En toen renden we weg, en kwamen alle werknemers met fietsen achter ons aan, dus ik ren bossen in, gaan ze gewoon door. En toen was er 1 knappe AHchick die achter mij aan ging en na uren was zij de enige over en toen hadden we seks in de bosjes en toen werd ik wakker.
Het is een droom, hoezo zou het niet kunnen?quote:Op maandag 20 januari 2014 08:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tot je laatste zin geloofde ik het.
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik een zak nodig had en toen heb ik om kwart voor 5 de hoes van mijn deken gehaald terwijl ik slaapdronken was.
Gewoon. Klinkt niet plausibel, ook niet als droom.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is een droom, hoezo zou het niet kunnen?
Naja okay, ik was al een beetje wakker maar ze was echt knap dus ging ik haar maar fantasieneuken na mijn droom!!quote:Op maandag 20 januari 2014 09:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gewoon. Klinkt niet plausibel, ook niet als droom.
quote:Op maandag 20 januari 2014 09:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naja okay, ik was al een beetje wakker maar ze was echt knap dus ging ik haar maar fantasieneuken na mijn droom!!
Mogguh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |