een admin pm'enquote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Lodewijk94 het volgende:
of met andere woorden:
¿¿¿ hoe zou jij de aanval tegen mij openen ???
Pardon........................??quote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef awiebo het volgende:
1 trap in die kloten kerel en denk dat jij crepeert. [ afbeelding ]
Geen vuisten of toque te bekennen daaro
Je op je bek klappen mongolquote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Lodewijk94 het volgende:
of met andere woorden:
Toepasselijk shirt aan, wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef Jordy-B het volgende:
Niemand wint van jou een straatgevecht... want je kan onwijs hard rennen.
Wie niet sterk is moet slim zijn. vuile trucjes mogen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
Pardon........................??
¿¿¿ wat bedoel jij daarmee te suggereren ???
Een snoeiharde stoot in je ballenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Lodewijk94 het volgende:
of met andere woorden:
Als jij denk dat je zomaar iemand een schop in z'n ballen kan geven heb ik nieuws voor je:quote:Op maandag 13 januari 2014 21:21 schreef awiebo het volgende:
[..]
Wie niet sterk is moet slim zijn. vuile trucjes mogen.
Heb je er wat tegen? T leven is geen xbox spel of zo......idioot
Maar niet op straat, biatch.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
Als jij denk dat je zomaar iemand een schop in z'n ballen kan geven heb ik nieuws voor je:
1) dat is in elke sport steng verboden op straffe van diskwalificatie en schorsing
Ja, da's een lastigequote:3) dan moet je ze (mijn ballen) meteen exact weten te vinden
Op straat gelden geen regelsquote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
Als jij denk dat je zomaar iemand een schop in z'n ballen kan geven heb ik nieuws voor je:
1) dat is in elke sport steng verboden op straffe van diskwalificatie en schorsing
2) dan moet je eerst nog het lef verzamelen om dat daadwerkelijk te doen
3) dan moet je ze (mijn ballen) meteen exact weten te vinden
4) dan moet je ze precies goed weten te raken
5) dan moet je ze hard genoeg weten te treffen
¡¡¡ en de eerste de beste die mij dát flikt
knijp in gelijk net zo lang z'n strot dicht totdat die eruit ziet als een wokkel !!!
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[b]1) dat is in elke sport steng verboden op straffe van diskwalificatie en schorsing
3) dan moet je ze[/b] (mijn ballen) meteen exact weten te vinden
knijp in gelijk net zo lang z'n strot dicht totdat die eruit ziet als een wokkel !!!
sport??quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Lodewijk94 het volgende:
niemand wint van mij een straatgevecht want
Deja vuquote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
3) dan moet je ze (mijn ballen) meteen exact weten te vinden
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:25 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
ho ho.!!! dan moet je ze eerst goed weten te raken....
en de eerste de beste die mij DáT flikt knijp ik gelijk zijn strot dicht totdat ie eruit ziet als een wokkel.!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |