een admin pm'enquote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Lodewijk94 het volgende:
of met andere woorden:
żżż hoe zou jij de aanval tegen mij openen ???
Pardon........................??quote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef awiebo het volgende:
1 trap in die kloten kerel en denk dat jij crepeert. [ afbeelding ]
Geen vuisten of toque te bekennen daaro
Je op je bek klappen mongolquote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Lodewijk94 het volgende:
of met andere woorden:
Toepasselijk shirt aan, wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef Jordy-B het volgende:
Niemand wint van jou een straatgevecht... want je kan onwijs hard rennen.
Wie niet sterk is moet slim zijn. vuile trucjes mogen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
Pardon........................??
żżż wat bedoel jij daarmee te suggereren ???
Een snoeiharde stoot in je ballenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Lodewijk94 het volgende:
of met andere woorden:
Als jij denk dat je zomaar iemand een schop in z'n ballen kan geven heb ik nieuws voor je:quote:Op maandag 13 januari 2014 21:21 schreef awiebo het volgende:
[..]
Wie niet sterk is moet slim zijn. vuile trucjes mogen.
Heb je er wat tegen? T leven is geen xbox spel of zo......idioot
Maar niet op straat, biatch.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
Als jij denk dat je zomaar iemand een schop in z'n ballen kan geven heb ik nieuws voor je:
1) dat is in elke sport steng verboden op straffe van diskwalificatie en schorsing
Ja, da's een lastigequote:3) dan moet je ze (mijn ballen) meteen exact weten te vinden
Op straat gelden geen regelsquote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
Als jij denk dat je zomaar iemand een schop in z'n ballen kan geven heb ik nieuws voor je:
1) dat is in elke sport steng verboden op straffe van diskwalificatie en schorsing
2) dan moet je eerst nog het lef verzamelen om dat daadwerkelijk te doen
3) dan moet je ze (mijn ballen) meteen exact weten te vinden
4) dan moet je ze precies goed weten te raken
5) dan moet je ze hard genoeg weten te treffen
ĦĦĦ en de eerste de beste die mij dát flikt
knijp in gelijk net zo lang z'n strot dicht totdat die eruit ziet als een wokkel !!!
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[b]1) dat is in elke sport steng verboden op straffe van diskwalificatie en schorsing
3) dan moet je ze[/b] (mijn ballen) meteen exact weten te vinden
knijp in gelijk net zo lang z'n strot dicht totdat die eruit ziet als een wokkel !!!
sport??quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Lodewijk94 het volgende:
niemand wint van mij een straatgevecht want
Deja vuquote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
3) dan moet je ze (mijn ballen) meteen exact weten te vinden
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:25 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
ho ho.!!! dan moet je ze eerst goed weten te raken....
en de eerste de beste die mij DáT flikt knijp ik gelijk zijn strot dicht totdat ie eruit ziet als een wokkel.!!
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:37 schreef Lodewijk94 het volgende:
ok, op straat gaat het dan iets gluiperiger en minder sportief maar
ĦĦĦ wat zeker en vast is,
is dat bijvoorbeeld een vent van 1mtr65 bij voorbaat al kansloos is tegen mij
want die kan mij nergens goed en/of doeltreffend raken !!!
met andere woorden:quote:Op maandag 13 januari 2014 21:48 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ĦĦĦ want zie daar waar bij mij 1mtr65 komt hahaha !!!
ĦĦĦ en juist daarom kan die mij niet eens ergens goed en/of doeltreffend raken !!!
Bedoelen te suggereren?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
Pardon........................??
żżż wat bedoel jij daarmee te suggereren ???
Hier in UVT soms ook hoor!!!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:37 schreef Lodewijk94 het volgende:
ok, op straat gaat het dan iets gluiperiger en minder sportief
stoot op je hoofdquote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Lodewijk94 het volgende:
of met andere woorden:
vergeet niet dat ik 2mtr18 ben wat het lastig maakt om bij m'n hoofd te kunnen komenquote:
Niet als je op de grond ligt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
vergeet niet dat ik 2mtr18 ben wat het lastig maakt om bij m'n hoofd te kunnen komen
Je bent groot en daardoor minder snelquote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
vergeet niet dat ik 2mtr18 ben wat het lastig maakt om bij m'n hoofd te kunnen komen
gewoon kopstoot, kleintjequote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ klein ukkie kan mij héél snel raken op.............nergens want daar ben ik te groot voor !!!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je bent groot en daardoor minder snel
żżż en hoe denk jij mij tegen de grond te krijgen ???quote:Op [url=http://forum.fo
k.nl/topic/2064368/2/25#135459479]maandag 13 januari 2014 22:25[/url] schreef APK het volgende:
[..]
Niet als je op de grond ligt.
żżż is er iets "mis" en/of "fout" met mijn foto ???quote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef jogy het volgende:
Hoe heet een mannelijk cameltoe eigenlijk en wat voor een fetisj heeft die knakker op de foto met die zwaffel-erectie?
Misschien moet je een cup gaan dragen om het af te maken, al kan je daar niet echt lekker een erectie in krijgen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
żżż is er iets "mis" en/of "fout" met mijn foto ???
en zo-ja: żżż wat is er dan "mis en/of "fout" aan ???
ĦĦĦ ik heb helemaal geen tieten domme idioot !!!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien moet je een cup gaan dragen om het af te maken, al kan je daar niet echt lekker een erectie in krijgen.
Eerste klap!!!!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef Lodewijk94 het volgende:
żżż en hoe denk jij mij tegen de grond te krijgen ???
żżż en hoe / wat / waar moet die >"eerste"klap"< mij dan raken cq treffen ???quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |