ik hoop het wel voor hemquote:Op maandag 20 januari 2014 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die kerel is volgens mij geen eens een troll
Ik hoop het ook maar dit komt op meerdere fora voorbij en hij heeft een FB met ook die foto's. Erg veel moeite voor een trollquote:Op maandag 20 januari 2014 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop het wel voor hem
en ik hoop dat hij zn balletjes ook af en toe wat lucht geeft en niet in zo'n broekjes perst
als het geen troll is, is het wel een verstandelijk gehandicaptequote:Op maandag 20 januari 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar dit komt op meerdere fora voorbij en hij heeft een FB met ook die foto's. Erg veel moeite voor een troll
wtfquote:Op maandag 20 januari 2014 12:35 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cute
ik vind ze creepyquote:Op maandag 20 januari 2014 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn poppen die iemand gemaakt heeft, tof gedaan ook
goed bezigquote:Op maandag 20 januari 2014 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Blegh straks kamer maar eens opruimen
Sinds ik een tweepersoons bed heb (sinds Wo. dus) slaap ik al geen één nacht meer alleenWel met de zelfde jongen hoor elke nacht, lol
Waarom niet gewoon elke nacht een ander, zoals het hoort?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Blegh straks kamer maar eens opruimen
Sinds ik een tweepersoons bed heb (sinds Wo. dus) slaap ik al geen één nacht meer alleenWel met de zelfde jongen hoor elke nacht, lol
Die manquote:Op maandag 20 januari 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
ONZ / niemand wint van mij een straatgevecht want.........> Ik neem aan dat we dit allemaal gezien hebben?
Zijn eigen éénpersoonsbed of met mij samen in mijn éénpersoonsquote:Op maandag 20 januari 2014 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed bezig
waar sliep die jongen voordat je dat bed had?
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:29 schreef Amarantha het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8 Heel google ermee vol. What!
Teveel moeitequote:Op maandag 20 januari 2014 13:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon elke nacht een ander, zoals het hoort?
oh op die fietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |