Nee. Wel bijenfoto's.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Krijgen we er dan naakt foto's van SHE voor terug of? Oh wacht...
ON-GE-LO-FE-LIJK, wat GOEDquote:Al ontvangen: €620,01!
Bedragen toegezegd/onderweg: €209,99,-
Totaal tot dusver: €830,-!!!
Helemaal mee eensquote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef zyx1981 het volgende:
Bijzonderleuke actie.Wie doet er mee mensen?! Bijtjes zijn een erg belangrijke schakel in onze voedselproductie. De laatste jaren krijgen imkers meer en meer tegenslagen. Het soort vandalisme zoals wat bovengenoemde imker is overkomen, blijft echter te bizar voor woorden. Bijen in het water gegooid... en met vuurwerk bestookt. Wie doet nu zo iets?
Daarom is het een mooi gebaar als Fok!kers die man een camerasysteem kunnen bezorgen.Met een camera bij zijn bijen is het voor die imker weer: "Don't worry, bee happy!"
je moet even in wat SC's inbreken denk ik. Mensen die daar zitten, zitten ALLEEN MAAR daarquote:Op maandag 20 januari 2014 19:07 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoi doe eens doneren GC sletjes nou gr gr
Ik in de KSC (hier in GC) en gisteren in de F&F SCquote:Op maandag 20 januari 2014 19:11 schreef zyx1981 het volgende:
Kon het niet laten, maar heb een oproepje met link naar dit topic geplempt in de slowchats van BNW (samenzweren tbv bescherming bijtjes), NWS en KWN.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik in de KSC (hier in GC) en gisteren in de F&F SC
Zal ik doen! Inmiddels ook in de POL SC gedaanquote:Op maandag 20 januari 2014 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ja en in al die SC's hier in GC graag. Ik moet nu de deur uit
Heb hem hier gedaanquote:Op maandag 20 januari 2014 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je moet even in wat SC's inbreken denk ik. Mensen die daar zitten, zitten ALLEEN MAAR daar
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef Etsu het volgende:
Ik kan best een tientje missen.DM mij het rekeningnummer maar.
Mij ook graagquote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef Etsu het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef Etsu het volgende:
quote:
Donequote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef CrashO het volgende:
Vooruit, stuur mij ook maar een dm, voor 13,37 euro![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
(heb DM ban, dus kan niet laten weten dat ik heb gestort, dus maar even zo.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop