De stembussen zijn vanaf zondag 19 januari 10.00 uur geopend en zullen donderdag 23 januari 10.00 uur sluiten.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:58 schreef RVer het volgende:
Ruud
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Arthur
Laura
PB kwam ermee...quote:Op zondag 19 januari 2014 10:25 schreef Hunter het volgende:
Ik heb de naam van Laura al meerdere malen horen noemen. Wie had daar inside info?
Voor het Utopia concept lijkt hij mij inderdaad het meest geschikt.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:28 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Komt met de meest concrete ideeën in zijn introfilmpje en lijkt de minst verrotte persoonlijkheid te hebben. Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van de opties.
Eens.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:28 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Komt met de meest concrete ideeën in zijn introfilmpje en lijkt de minst verrotte persoonlijkheid te hebben. Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van de opties.
quote:Op zondag 19 januari 2014 10:35 schreef Quinty. het volgende:
arthur ik wil die kop van paul wel eens zien als er weer een handige gast in komt die nog meer in zijn macht heeft dan hij
ditquote:Op zondag 19 januari 2014 10:35 schreef Quinty. het volgende:
arthur ik wil die kop van paul wel eens zien als er weer een handige gast in komt die nog meer in zijn macht heeft dan hij
En Aike en Laura worden verliefd, want volgens mij moet Aike nog uit de kast komen.oh een love storyquote:Op zondag 19 januari 2014 10:37 schreef Dottey het volgende:
Ik zit te twijfelen.
Arthur omdat die Paul wel eens mooi van zijn troon zou kunnen stoten... Met de dames zou kunnen gaan flirten. Emil en Ruud zouden er goed van slag kunnen raken
en ik denk dat het wel leuke "tv" opleveren kan.
de tweede keuze waar ik over twijfel is Laura. Om te kijken wat dat doet met de dames en omdat zij niet op haar bekkie is gevallen en Aike misschien eens wat uit der handen gaat trekken.
Hij zegt dat hij handig is en alles kan.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:43 schreef RVer het volgende:
Arthur concurrent voor Paul?
Hij heeft 1 of ander webshopje
Ja, zou ik ook zeggenquote:Op zondag 19 januari 2014 10:46 schreef tipiewan het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij handig is en alles kan.
Terwijl hij op zijn bank zit ...quote:Op zondag 19 januari 2014 10:46 schreef tipiewan het volgende:
Hij zegt dat hij handig is en alles kan.
Dat dacht ik ook. En na vier dagen beslissen de bewoners.quote:
Mensen als jij ergeren me echtquote:Op zondag 19 januari 2014 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Arthur!!! Gewoon omdat het een lekker ding is
Ok, duidelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:51 schreef RVer het volgende:
[..]
Nee 2 maar, de 2 met de meeste stemmen
Laura komt over als een aardige meid, maar daar heb je het dan ook mee gehad.quote:
Ik heb het filmpje niet gezien. Alleen wat ik hier gelezen heb. En dan lijkt hij me de meest normale.quote:
Veel meer dan zijn naam en uiterlijk heb je dus niet meegekregen?quote:Op zondag 19 januari 2014 10:53 schreef tipiewan het volgende:
Ik heb het filmpje niet gezien. Alleen wat ik hier gelezen heb. En dan lijkt hij me de meest normale.
Stomende lesbische sex in de badkuipquote:Op zondag 19 januari 2014 10:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Laura komt over als een aardige meid, maar daar heb je het dan ook mee gehad.
Wat gaat zij toevoegen aan Utopia?
In haar uppie?quote:
En de omschrijving in een ander topic waar hun verhaal staatquote:Op zondag 19 januari 2014 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Veel meer dan zijn naam en uiterlijk heb je dus niet meegekregen?
Maar uiteraard. Birds of a feather, all scissor together.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:56 schreef RVer het volgende:
Met Billy, of Charlotte, die is ook bi
Of Aike, die valt volgens mij ook niet op mannen
Dacht dinsdag ergens gelezen te hebben.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
Weet iemand wanneer er 2 van deze in gaan?
Ze zijn niet gelinked aan elkaar op FB net gechecked.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:08 schreef Quinty. het volgende:
ik lees net da laura een vriendin van billy is pffffff
mensen die duckface....quote:Op zondag 19 januari 2014 11:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ze zijn niet gelinked aan elkaar op FB net gechecked.
Denk wel dat Laura voor veel onrust bij de dames zal zorgen met haar "blik"
[ afbeelding ]
Bedoel je niet Arthur?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Die Ruud is een mooiboy. En nog een Ruud er bij, nee laat maar.
Ruud is de oudere in die tuinbroek.... echt een mooiboy idd!quote:Op zondag 19 januari 2014 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Die Ruud is een mooiboy. En nog een Ruud er bij, nee laat maar.
Verkeerd topic ...quote:Op zondag 19 januari 2014 11:13 schreef jelckje het volgende:
kijk hem lachen die paul met zijn armpjes over mekaar, hij durfde zelfs de vraag te stellen of hij wel een goede jeugd had gehad. paul denkt deze heb ik in mijn broekzak met mijn gelul.
Brrrrrrr wat een akelige blik wat een engerdquote:Op zondag 19 januari 2014 11:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ze zijn niet gelinked aan elkaar op FB net gechecked.
Denk wel dat Laura voor veel onrust bij de dames zal zorgen met haar "blik"
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2014 11:08 schreef Quinty. het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar uiteraard. Birds of a feather, all scissor together.
Niet meteen depressief worden, er wordt zó veel zo makkelijk geroepen. Blijkt achteraf erg vaak onjuist.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zoals het er nu uitziet gaan Ruud en Laura er dus in
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:26 schreef Daphinia het volgende:
IEDEREEN STEM OP LAURA!
WILLEN JULLIE MEER SENSATIE EN GEZELLIGHEID IN UTOPIA??
DOE MEE EN STEM OP WWW.SBS6.NL/UTOPIA.
VOOR LAURA HAAR FAN SITE:
LIKE DEEL EN STEM!!!!!!!!
WWW.FACEBOOK.NL/UTOPIALAURA
Jaaaa, iemand die van autorijden en feesten houdt; die hebben ze nodig! Helemaal top, geweldig en waanzinnig. En dat meen ik echt.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:26 schreef Daphinia het volgende:
IEDEREEN STEM OP LAURA!
wat zeg je ik hoor je niet?!quote:Op zondag 19 januari 2014 12:26 schreef Daphinia het volgende:
IEDEREEN STEM OP LAURA!
Daar hebben we al genoeg vrouwen voor. Als ze nu een bouwvakker of klusjesvrouw was had ik op haar gestemd.quote:"In Utopia denkt Laura vooral een verzorgende rol te hebben."
Eens. Zou er graag een vrouw bij zien, maar Laura wekt weinig interesse bij me op. Ze houdt van feesten, met haar 020 tongval. Hoe boeiend.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:07 schreef Mallika het volgende:
Ik heb op Ruud gestemd.
Arthur viel gelijk af, te gewoon. Laura zat ik te twijfelen omdat de verhouding mannen/vrouwen scheef loopt. Maar Ruud lijkt mij de meest afwijkende persoon. Dus die
En ze kan voetballen!!! Toppertje!quote:Op zondag 19 januari 2014 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaaaa, iemand die van autorijden en feesten houdt; die hebben ze nodig! Helemaal top, geweldig en waanzinnig. En dat meen ik echt.
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 19 januari 2014 12:26 schreef Daphinia het volgende:
IEDEREEN STEM OP LAURA!
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:32 schreef Hunter het volgende:
Kan een modje de poll in de OP plaatsen? Het lukt mij niet ...
1 2 3 4 5 6 7 | [b]Poll: Welke nieuwe kandidaat moet Utopia in?[/b] [*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=389114&aid=1]Laura[/url] [*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=389114&aid=2]Ruud[/url] [*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=389114&aid=3]Arthur[/url] [sup]Tussenstand:[/sup] [img=550,211]http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=389114&layout=3&sort=prc[/img] [sup]Ook een poll maken? Klik [url=http://poll.dezeserver.nl/index.cgi]hier[/url][/sup] |
Ook graag even de bron vermelden danquote:Op zondag 19 januari 2014 11:08 schreef Quinty. het volgende:
Je oprechtheid ontroert me en dat meen ik echt.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze kan voetballen!!! Toppertje!
En ik meen het echt én oprecht!
Ik ben dan ook een eerlijk en oprecht persoon. Zonder verborgen agenda of opzichtige plakplaatjes. Ik heb zelfs geen ADHD!quote:Op zondag 19 januari 2014 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Je oprechtheid ontroert me en dat meen ik echt.
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Zou er graag een vrouw bij zien, maar Laura wekt weinig interesse bij me op. Ze houdt van feesten, met haar 020 tongval. Hoe boeiend.
Arthur lijkt weer zo'n selfkicker, kijkt graag in de spiegel.
Ruud heeft aardig wat levensbagage. Inschatting: aan de ene kant een een creative, vrije geest, maar wel ook een type dat door bullshit heen prikt en het zegt als hij stront detecteert.
yup, dat hadden ze beter moeten doen. dan was mijn stem naar Ruud gegaanquote:Op zondag 19 januari 2014 13:15 schreef BB-King het volgende:
Ze hadden beter Laura voor Lindy erin kunnen doen en dan laten stemmen tussen Jimmy, Arthur en Ruud. Denk nu dat veel mensen op Laura stemmen want een vrouw.
Met dit ben ik het eens. De rest niet dus dat maar even weggeknipt.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:15 schreef BB-King het volgende:
Ze hadden beter Laura voor Lindy erin kunnen doen en dan laten stemmen tussen Jimmy, Arthur en Ruud
Ik heb weer geen zin in een mooiboy als Arthur die verder niks heeft toe te voegen.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:06 schreef itsme het volgende:
Ik heb totaal geen zin in nog zo een geiten wollen sokker. Ruud.![]()
Done! Thx!quote:Op zondag 19 januari 2014 12:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Gewoon dit kopiëren en erin zetten
Zou mooi zijn als zij gewoon blijft roken, mocht ze erin gaanquote:Op zondag 19 januari 2014 13:19 schreef itsme het volgende:
[..]
O dus dan moet zij ook stoppen als ze daar in gaat? Zijn ze nog steeds allemaal gestopt?
Serieus?quote:Op zondag 19 januari 2014 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je oprechtheid ontroert me en dat meen ik echt.
Twijfel jij aan mijn oprechtheid? En aan die van Itsme?quote:
ze komt dan spiegels te kort in Utopia, snel heimwee naar zichzelf danquote:Op zondag 19 januari 2014 12:46 schreef Razor21 het volgende:
Haar eigen FB is nog leuker https://www.facebook.com/laura.graper?fref=ts
ik denk het juist niet omdat hij dat ge oh over ondernemen onzin vindtquote:Op zondag 19 januari 2014 13:33 schreef Max23 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Ruud goed met Paul/Hakim kan opschieten, dus hoop niet dat hij erin komt.
Ik moest ook al 'lollen'quote:Op zondag 19 januari 2014 10:43 schreef RVer het volgende:
Arthur concurrent voor Paul?
Hij heeft 1 of ander webshopje
Ach en wee. Dit kan je niet menen. Cc is altijd zo oprecht en dit doet echt pijn aan haar hartje en aan die van mij. Zij voelt alles zo intens en oprecht.Zij is een held.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twijfel jij aan mijn oprechtheid? En aan die van Itsme?
Dat doet me echt en oprecht erge pijn van binnen. Mijn waarachtige hart kan zoiets niet handelen. Ik vind dat niet top van je, hoor.
Dat is ze zekerquote:Op zondag 19 januari 2014 10:51 schreef tompsv18 het volgende:
De keuzes vind ik niet heel geweldig eerlijk gezegd. Ga toch maar voor Laura denk ik, al is het jammer dat ze zoveel tattoo's heeft. Het is namelijk wel een mooie vrouw verder.
Wel een figuur apart zeg ..quote:Op zondag 19 januari 2014 12:46 schreef Razor21 het volgende:
Haar eigen FB is nog leuker https://www.facebook.com/laura.graper?fref=ts
Dat melden ze faut.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:11 schreef Quinty. het volgende:
razar dat melden mensen die haar kennen
Ik denk eerder dat ze er donderdag ingaan, want tot donderdag 10.00 u kan je stemmen. Dan blijven ze wschl. t/m zondagquote:Op zondag 19 januari 2014 11:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dacht dinsdag ergens gelezen te hebben.
Thnx.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:20 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze er donderdag ingaan, want tot donderdag 10.00 u kan je stemmen. Dan blijven ze wschl. t/m zondag
Waarom niet? Juist wel dacht ik. Ze is niet toevallig bi?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:27 schreef KaoloJoeka het volgende:
Is die Laura nou lesbo of niet?
EDIT: Ik heb het al gevonden. Ze is lesbo, dus we hoeven niet teveel 'vuurwerk' van haar te verwachten.
Vandaar al die foto's met andere vrouwen :-)quote:Op zondag 19 januari 2014 14:27 schreef KaoloJoeka het volgende:
EDIT: Ik heb het al gevonden. Ze is lesbo, dus we hoeven niet teveel 'vuurwerk' van haar te verwachten.
Ga jij lekker kijken naar hoe er de hele dag mensen betaald op bezoek komen, hoe er af en toe en nieuw bed word gebouwd en de koeien worden gemolken en dergelijke. Drank, hoeren, ruzie en gekkigheid willen we zien!quote:Op zondag 19 januari 2014 15:02 schreef Ronsol het volgende:
Mensen met hun klote sensatie. Daar hoort dit programma niet om te draaien. Van mij mag Ruud er in.
Dat mag er zeker wel zijn. Maar ik vind dat er werkelijk ook wel iets gebeuren moetquote:Op zondag 19 januari 2014 15:07 schreef Nickoss het volgende:
[..]
Ga jij lekker kijken naar hoe er de hele dag mensen betaald op bezoek komen, hoe er af en toe en nieuw bed word gebouwd en de koeien worden gemolken en dergelijke. Drank, hoeren, ruzie en gekkigheid willen we zien!
Beati pauperes spiritquote:Op zondag 19 januari 2014 14:27 schreef KaoloJoeka het volgende:
Daarom, er zitten nu een hoop werkpaarden in, en het is tijd voor een paar luipaarden. Dat houdt een heerlijk evenwicht en verhoogd het kijkplezier. Tenminste wel bij mij. Als het zo blijft als nu, dus gezapig, gemoedelijk en saai dan haak ik, in ieder geval snel af.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:14 schreef Ronsol het volgende:
[..]
Dat mag er zeker wel zijn. Maar ik vind dat er werkelijk ook wel iets gebeuren moet
Heb ook op hem gestemd, die andere 2 zijn m.i. weer van die types die uit gekkigheid en mediageilheid even leuk voor de dag willen komen...quote:Op zondag 19 januari 2014 10:28 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
vrouw erin? wandelend schilderijquote:Op zondag 19 januari 2014 15:35 schreef Paul het volgende:
Denk dat ze sowieso Laura erin doen. Dat stemmen geloof ik uberhaupt niet, dat is gewoon gemaakt zodat het lijkt alsof de kijkers invloed hebben. Net een man erin gekomen, dus nu weer een vrouw erin.
Leuke foto!quote:Op zondag 19 januari 2014 14:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vandaar al die foto's met andere vrouwen :-)
[ afbeelding ]
Verleidelijk.. maar het is bij mij Ruud geworden die erin mag!quote:Op zondag 19 januari 2014 13:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Kiezen tussen de twee vrouwen is niet zo moeilijk: LAURA natuurlijk!
Zonde van die plakplaatjes, maar ja, je kunt niet alles hebben. Als er één is die Billy gillend de poort door kan krijgen is zij het.
Nee dat is helemaal niet goedquote:Op zondag 19 januari 2014 18:42 schreef Parlay het volgende:
Laura gestemd, beetje per ongeluk, drukte op het verkeerde knopjeMaar het is wel goed zo, moet een meid bij, hopelijk 1 die de boel een beetje wakker schudt. En tegen de "directie" ingaat
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:01 schreef SaladShaker het volgende:
Arthur staat nu in Life for you!!!!
Halfnaakt
Dit.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Zou er graag een vrouw bij zien, maar Laura wekt weinig interesse bij me op. Ze houdt van feesten, met haar 020 tongval. Hoe boeiend.
Arthur lijkt weer zo'n selfkicker, kijkt graag in de spiegel.
Ruud heeft aardig wat levensbagage. Inschatting: aan de ene kant een een creative, vrije geest, maar wel ook een type dat door bullshit heen prikt en het zegt als hij stront detecteert.
Ja, hij is model en was er om een prijs voor het publiek aan te prijzen ofzo. En toen vroeg Irene: Ga je utopia nou in? Toen zei hij "Dat hangt ervan af hoeveel stemmen ik krijg.'quote:Op zondag 19 januari 2014 20:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Serieus? Wat kansloos zeg. Het is nog niet eens zeker dat hij erin gaat en hij is al op tv
Ze mochten campagne voeren via verschillende sociale media zegt de officiële site. daar zit dus duidelijk ook alle roddelshit-tv bijquote:Op zondag 19 januari 2014 20:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Serieus? Wat kansloos zeg. Het is nog niet eens zeker dat hij erin gaat en hij is al op tv
Als je die mening ook in de COS wil spuien, zou ik dit heeeel voorzichtig brengen.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:05 schreef ato het volgende:
Die laura is een fake Anouk, let maar op stoer doen maar uiteindelijk gebeurt er niets (bij Anouk gebeurt er wel wat..).
lekker mee slijmen.
Waarom wij hebben toch een mening?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je die mening ook in de COS wil spuien, zou ik dit heeeel voorzichtig brengen.
Ah oké, ik dacht dat dat slijmen op Anouk sloeg. Ik zag al een clash met Heksje aankomenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:43 schreef ato het volgende:
[..]
Waarom wij hebben toch een mening?
Misschien valt zij 100 % mee en heb ik ongelijk..
Wil ik best mijn mening wijzigen..Oh ja ik ben Anouk fan..
Nee Anouk vind ik geweldig..Ook al ben ik het niet altijd met haar eens.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ah oké, ik dacht dat dat slijmen op Anouk sloeg. Ik zag al een clash met Heksje aankomen
We gaan het zienquote:Op maandag 20 januari 2014 19:48 schreef ato het volgende:
Nee Anouk
[..]
Nee Anouk vind ik geweldig..Ook al ben ik het niet altijd met haar eens.
Maar verder geweldig.
Ik bedoel dat Laura (ik vind haar op Anouk lijken) er rebels uit ziet, maar misschien valt het tegen en is zij continu aan het slijmen met iedereen.
Dat zullen wij zeker doen!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:14 schreef Penney het volgende:
Laura is een van de liefste en integerste mensen die ik ooit heb ontmoet, dus oordelen julie maar lekker!
Nee, bepaald niet.quote:
Volgens mij zijn al die kandidaten (in spé) narcistisch. De voornaamste reden dat ze meedoen, lijkt mij dat ze beroemd willen worden en dat ze van zichzelf vinden dat ze heel interessant zijn voor TV-kijkend Nederland.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:25 schreef Moofasah het volgende:
Die Arthur lijkt me echt een arrogant narcistisch niets toevoegend persoontje.
Als je dat ook ziet vanwaar dan in eerste instantie meteen de vraag of ik jaloers ben? Alsof iedereen die een door de maatschappij bestempeld als aantrekkelijk persoon niet ziet zitten daarvoor jaloezie als motief heeft. Een beetje kortzichtig vind ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:36 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al die kandidaten (in spé) narcistisch. De voornaamste reden dat ze meedoen, lijkt mij dat ze beroemd willen worden en dat ze van zichzelf vinden dat ze heel interessant zijn voor TV-kijkend Nederland.
Ik ben wel met je eens; van de drie kandidaten is hij de minst kleurrijke persoon. Hij is een standaard aantrekkelijke jonge gozer die het allemaal in zijn leven voor elkaar heeft.
Was meer een grapje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:46 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als je dat ook ziet vanwaar dan in eerste instantie meteen de vraag of ik jaloers ben? Alsof iedereen die een door de maatschappij bestempeld als aantrekkelijk persoon niet ziet zitten daarvoor jaloezie als motief heeft. Een beetje kortzichtig vind ik.
Het gaat om de opbouw van een nieuwe samenleving. Maar het is weer duidelijk dat niemand dat serieus neemt. Met deze mensen wordt het in elk geval een ultieme chaos.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Was meer een grapje.
En als iemand op hem stemt omdat ze hem een lekker ding vindt, is dat haar goed recht. Wat mij betreft zijn het allemaal aandachtshoeren die weinig toevoegen, dus laat haar lekker stemmen op degene die ze fysiek het aantrekkelijkst vindt.
Het gaat niet om wie Nederland gaat besturen, het gaat om iemand die interessant wilt doen in een amusementsprogramma.
Het idee komt van John de Mol, dus daarom neem ik het bij voorbaat niet serieus. Klinkt allemaal heel groots: een nieuwe samenleving opbouwen. Maar het is gewoon een ordinaire realityserie. De Gouden Kooi moest ook een zogenaamd experiment voorstellen, maar je weet precies wat je kan verwachten als je een stel sociopaten in een huis stopt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het gaat om de opbouw van een nieuwe samenleving. Maar het is weer duidelijk dat niemand dat serieus neemt. Met deze mensen wordt het in elk geval een ultieme chaos.
Zij stemt maar op wie ze wilt, maar de motieven voor haar stem zeggen wel iets over de hoeveelheid inhoud die ze heeft.
Tja, het is wel duidelijk dat deze mensen niet zijn gecast met de intentie het een fijne leefomgeving te maken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:54 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Het idee komt van John de Mol, dus daarom neem ik het bij voorbaat niet serieus. Klinkt allemaal heel groots: een nieuwe samenleving opbouwen. Maar het is gewoon een ordinaire realityserie. De Gouden Kooi moest ook een zogenaamd experiment voorstellen, maar je weet precies wat je kan verwachten als je een stel sociopaten in een huis stopt.
Ja. En dan kiest de nieuwe bewoner op zijn of haar beurt weer welke genomineerde moet vertrekken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:18 schreef SaladShaker het volgende:
Top! Dank voor de info.
Ik ben nu even de kluts kwijt. Wie gaat er nou uiteindelijk bepalen welke van deze twee een 'permanent' visum gaat krijgen? De inwoners?
Dank!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En dan kiest de nieuwe bewoner op zijn of haar beurt weer welke genomineerde moet vertrekken.
We zijn nu meer dan een jaar na dato en ik ben iemand die mensen graag aan hun woord houdtquote:Op zondag 19 januari 2014 12:26 schreef Daphinia het volgende:
IEDEREEN STEM OP LAURA!
Ik denk dat dit Daphne is. De beste vriendin van laura. De moeder van Anthony.. ook bij elke bezoek geweest en laura noemt haar ook wel eens zo dacht ik :pquote:Op maandag 9 februari 2015 09:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We zijn nu meer dan een jaar na dato en ik ben iemand die mensen graag aan hun woord houdt
Waar is die beloofde gezelligheid? En ben jij het na dertien maanden ook met me eens dat die Laaf in Utopia terecht is gekomen omdat ze te dom was om haar GPS op "EFTELING" in te stellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |