Ok, duidelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:51 schreef RVer het volgende:
[..]
Nee 2 maar, de 2 met de meeste stemmen
Laura komt over als een aardige meid, maar daar heb je het dan ook mee gehad.quote:
Ik heb het filmpje niet gezien. Alleen wat ik hier gelezen heb. En dan lijkt hij me de meest normale.quote:
Veel meer dan zijn naam en uiterlijk heb je dus niet meegekregen?quote:Op zondag 19 januari 2014 10:53 schreef tipiewan het volgende:
Ik heb het filmpje niet gezien. Alleen wat ik hier gelezen heb. En dan lijkt hij me de meest normale.
Stomende lesbische sex in de badkuipquote:Op zondag 19 januari 2014 10:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Laura komt over als een aardige meid, maar daar heb je het dan ook mee gehad.
Wat gaat zij toevoegen aan Utopia?
In haar uppie?quote:
En de omschrijving in een ander topic waar hun verhaal staatquote:Op zondag 19 januari 2014 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Veel meer dan zijn naam en uiterlijk heb je dus niet meegekregen?
Maar uiteraard. Birds of a feather, all scissor together.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:56 schreef RVer het volgende:
Met Billy, of Charlotte, die is ook bi
Of Aike, die valt volgens mij ook niet op mannen
Dacht dinsdag ergens gelezen te hebben.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
Weet iemand wanneer er 2 van deze in gaan?
Ze zijn niet gelinked aan elkaar op FB net gechecked.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:08 schreef Quinty. het volgende:
ik lees net da laura een vriendin van billy is pffffff
mensen die duckface....quote:Op zondag 19 januari 2014 11:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ze zijn niet gelinked aan elkaar op FB net gechecked.
Denk wel dat Laura voor veel onrust bij de dames zal zorgen met haar "blik"
[ afbeelding ]
Bedoel je niet Arthur?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Die Ruud is een mooiboy. En nog een Ruud er bij, nee laat maar.
Ruud is de oudere in die tuinbroek.... echt een mooiboy idd!quote:Op zondag 19 januari 2014 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Die Ruud is een mooiboy. En nog een Ruud er bij, nee laat maar.
Verkeerd topic ...quote:Op zondag 19 januari 2014 11:13 schreef jelckje het volgende:
kijk hem lachen die paul met zijn armpjes over mekaar, hij durfde zelfs de vraag te stellen of hij wel een goede jeugd had gehad. paul denkt deze heb ik in mijn broekzak met mijn gelul.
Brrrrrrr wat een akelige blik wat een engerdquote:Op zondag 19 januari 2014 11:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ze zijn niet gelinked aan elkaar op FB net gechecked.
Denk wel dat Laura voor veel onrust bij de dames zal zorgen met haar "blik"
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2014 11:08 schreef Quinty. het volgende:
ik lees net da laura een vriendin van billy is pffffff
quote:Op zondag 19 januari 2014 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar uiteraard. Birds of a feather, all scissor together.
Niet meteen depressief worden, er wordt zó veel zo makkelijk geroepen. Blijkt achteraf erg vaak onjuist.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zoals het er nu uitziet gaan Ruud en Laura er dus in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |