De stembussen zijn vanaf zondag 19 januari 10.00 uur geopend en zullen donderdag 23 januari 10.00 uur sluiten.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:58 schreef RVer het volgende:
Ruud
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Arthur
Laura
PB kwam ermee...quote:Op zondag 19 januari 2014 10:25 schreef Hunter het volgende:
Ik heb de naam van Laura al meerdere malen horen noemen. Wie had daar inside info?
Voor het Utopia concept lijkt hij mij inderdaad het meest geschikt.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:28 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Komt met de meest concrete ideeën in zijn introfilmpje en lijkt de minst verrotte persoonlijkheid te hebben. Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van de opties.
Eens.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:28 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Komt met de meest concrete ideeën in zijn introfilmpje en lijkt de minst verrotte persoonlijkheid te hebben. Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van de opties.
quote:Op zondag 19 januari 2014 10:35 schreef Quinty. het volgende:
arthur ik wil die kop van paul wel eens zien als er weer een handige gast in komt die nog meer in zijn macht heeft dan hij
ditquote:Op zondag 19 januari 2014 10:35 schreef Quinty. het volgende:
arthur ik wil die kop van paul wel eens zien als er weer een handige gast in komt die nog meer in zijn macht heeft dan hij
En Aike en Laura worden verliefd, want volgens mij moet Aike nog uit de kast komen.oh een love storyquote:Op zondag 19 januari 2014 10:37 schreef Dottey het volgende:
Ik zit te twijfelen.
Arthur omdat die Paul wel eens mooi van zijn troon zou kunnen stoten... Met de dames zou kunnen gaan flirten. Emil en Ruud zouden er goed van slag kunnen raken
en ik denk dat het wel leuke "tv" opleveren kan.
de tweede keuze waar ik over twijfel is Laura. Om te kijken wat dat doet met de dames en omdat zij niet op haar bekkie is gevallen en Aike misschien eens wat uit der handen gaat trekken.
Hij zegt dat hij handig is en alles kan.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:43 schreef RVer het volgende:
Arthur concurrent voor Paul?
Hij heeft 1 of ander webshopje
Ja, zou ik ook zeggenquote:Op zondag 19 januari 2014 10:46 schreef tipiewan het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij handig is en alles kan.
Terwijl hij op zijn bank zit ...quote:Op zondag 19 januari 2014 10:46 schreef tipiewan het volgende:
Hij zegt dat hij handig is en alles kan.
Dat dacht ik ook. En na vier dagen beslissen de bewoners.quote:
Mensen als jij ergeren me echtquote:Op zondag 19 januari 2014 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Arthur!!! Gewoon omdat het een lekker ding is
Ok, duidelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:51 schreef RVer het volgende:
[..]
Nee 2 maar, de 2 met de meeste stemmen
Laura komt over als een aardige meid, maar daar heb je het dan ook mee gehad.quote:
Ik heb het filmpje niet gezien. Alleen wat ik hier gelezen heb. En dan lijkt hij me de meest normale.quote:
Veel meer dan zijn naam en uiterlijk heb je dus niet meegekregen?quote:Op zondag 19 januari 2014 10:53 schreef tipiewan het volgende:
Ik heb het filmpje niet gezien. Alleen wat ik hier gelezen heb. En dan lijkt hij me de meest normale.
Stomende lesbische sex in de badkuipquote:Op zondag 19 januari 2014 10:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Laura komt over als een aardige meid, maar daar heb je het dan ook mee gehad.
Wat gaat zij toevoegen aan Utopia?
In haar uppie?quote:
En de omschrijving in een ander topic waar hun verhaal staatquote:Op zondag 19 januari 2014 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Veel meer dan zijn naam en uiterlijk heb je dus niet meegekregen?
Maar uiteraard. Birds of a feather, all scissor together.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:56 schreef RVer het volgende:
Met Billy, of Charlotte, die is ook bi
Of Aike, die valt volgens mij ook niet op mannen
Dacht dinsdag ergens gelezen te hebben.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
Weet iemand wanneer er 2 van deze in gaan?
Ze zijn niet gelinked aan elkaar op FB net gechecked.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:08 schreef Quinty. het volgende:
ik lees net da laura een vriendin van billy is pffffff
mensen die duckface....quote:Op zondag 19 januari 2014 11:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ze zijn niet gelinked aan elkaar op FB net gechecked.
Denk wel dat Laura voor veel onrust bij de dames zal zorgen met haar "blik"
[ afbeelding ]
Bedoel je niet Arthur?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Die Ruud is een mooiboy. En nog een Ruud er bij, nee laat maar.
Ruud is de oudere in die tuinbroek.... echt een mooiboy idd!quote:Op zondag 19 januari 2014 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Die Ruud is een mooiboy. En nog een Ruud er bij, nee laat maar.
Verkeerd topic ...quote:Op zondag 19 januari 2014 11:13 schreef jelckje het volgende:
kijk hem lachen die paul met zijn armpjes over mekaar, hij durfde zelfs de vraag te stellen of hij wel een goede jeugd had gehad. paul denkt deze heb ik in mijn broekzak met mijn gelul.
Brrrrrrr wat een akelige blik wat een engerdquote:Op zondag 19 januari 2014 11:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ze zijn niet gelinked aan elkaar op FB net gechecked.
Denk wel dat Laura voor veel onrust bij de dames zal zorgen met haar "blik"
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2014 11:08 schreef Quinty. het volgende:
ik lees net da laura een vriendin van billy is pffffff
quote:Op zondag 19 januari 2014 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar uiteraard. Birds of a feather, all scissor together.
Niet meteen depressief worden, er wordt zó veel zo makkelijk geroepen. Blijkt achteraf erg vaak onjuist.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zoals het er nu uitziet gaan Ruud en Laura er dus in
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:26 schreef Daphinia het volgende:
IEDEREEN STEM OP LAURA!
WILLEN JULLIE MEER SENSATIE EN GEZELLIGHEID IN UTOPIA??
DOE MEE EN STEM OP WWW.SBS6.NL/UTOPIA.
VOOR LAURA HAAR FAN SITE:
LIKE DEEL EN STEM!!!!!!!!
WWW.FACEBOOK.NL/UTOPIALAURA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |