Ok, duidelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:51 schreef RVer het volgende:
[..]
Nee 2 maar, de 2 met de meeste stemmen
Laura komt over als een aardige meid, maar daar heb je het dan ook mee gehad.quote:
Ik heb het filmpje niet gezien. Alleen wat ik hier gelezen heb. En dan lijkt hij me de meest normale.quote:
Veel meer dan zijn naam en uiterlijk heb je dus niet meegekregen?quote:Op zondag 19 januari 2014 10:53 schreef tipiewan het volgende:
Ik heb het filmpje niet gezien. Alleen wat ik hier gelezen heb. En dan lijkt hij me de meest normale.
Stomende lesbische sex in de badkuipquote:Op zondag 19 januari 2014 10:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Laura komt over als een aardige meid, maar daar heb je het dan ook mee gehad.
Wat gaat zij toevoegen aan Utopia?
In haar uppie?quote:
En de omschrijving in een ander topic waar hun verhaal staatquote:Op zondag 19 januari 2014 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Veel meer dan zijn naam en uiterlijk heb je dus niet meegekregen?
Maar uiteraard. Birds of a feather, all scissor together.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:56 schreef RVer het volgende:
Met Billy, of Charlotte, die is ook bi
Of Aike, die valt volgens mij ook niet op mannen
Dacht dinsdag ergens gelezen te hebben.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
Weet iemand wanneer er 2 van deze in gaan?
Ze zijn niet gelinked aan elkaar op FB net gechecked.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:08 schreef Quinty. het volgende:
ik lees net da laura een vriendin van billy is pffffff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |