Nee, bepaald niet.quote:
Volgens mij zijn al die kandidaten (in spé) narcistisch. De voornaamste reden dat ze meedoen, lijkt mij dat ze beroemd willen worden en dat ze van zichzelf vinden dat ze heel interessant zijn voor TV-kijkend Nederland.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:25 schreef Moofasah het volgende:
Die Arthur lijkt me echt een arrogant narcistisch niets toevoegend persoontje.
Als je dat ook ziet vanwaar dan in eerste instantie meteen de vraag of ik jaloers ben? Alsof iedereen die een door de maatschappij bestempeld als aantrekkelijk persoon niet ziet zitten daarvoor jaloezie als motief heeft. Een beetje kortzichtig vind ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:36 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al die kandidaten (in spé) narcistisch. De voornaamste reden dat ze meedoen, lijkt mij dat ze beroemd willen worden en dat ze van zichzelf vinden dat ze heel interessant zijn voor TV-kijkend Nederland.
Ik ben wel met je eens; van de drie kandidaten is hij de minst kleurrijke persoon. Hij is een standaard aantrekkelijke jonge gozer die het allemaal in zijn leven voor elkaar heeft.
Was meer een grapje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:46 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als je dat ook ziet vanwaar dan in eerste instantie meteen de vraag of ik jaloers ben? Alsof iedereen die een door de maatschappij bestempeld als aantrekkelijk persoon niet ziet zitten daarvoor jaloezie als motief heeft. Een beetje kortzichtig vind ik.
Het gaat om de opbouw van een nieuwe samenleving. Maar het is weer duidelijk dat niemand dat serieus neemt. Met deze mensen wordt het in elk geval een ultieme chaos.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Was meer een grapje.
En als iemand op hem stemt omdat ze hem een lekker ding vindt, is dat haar goed recht. Wat mij betreft zijn het allemaal aandachtshoeren die weinig toevoegen, dus laat haar lekker stemmen op degene die ze fysiek het aantrekkelijkst vindt.
Het gaat niet om wie Nederland gaat besturen, het gaat om iemand die interessant wilt doen in een amusementsprogramma.
Het idee komt van John de Mol, dus daarom neem ik het bij voorbaat niet serieus. Klinkt allemaal heel groots: een nieuwe samenleving opbouwen. Maar het is gewoon een ordinaire realityserie. De Gouden Kooi moest ook een zogenaamd experiment voorstellen, maar je weet precies wat je kan verwachten als je een stel sociopaten in een huis stopt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het gaat om de opbouw van een nieuwe samenleving. Maar het is weer duidelijk dat niemand dat serieus neemt. Met deze mensen wordt het in elk geval een ultieme chaos.
Zij stemt maar op wie ze wilt, maar de motieven voor haar stem zeggen wel iets over de hoeveelheid inhoud die ze heeft.
Tja, het is wel duidelijk dat deze mensen niet zijn gecast met de intentie het een fijne leefomgeving te maken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:54 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Het idee komt van John de Mol, dus daarom neem ik het bij voorbaat niet serieus. Klinkt allemaal heel groots: een nieuwe samenleving opbouwen. Maar het is gewoon een ordinaire realityserie. De Gouden Kooi moest ook een zogenaamd experiment voorstellen, maar je weet precies wat je kan verwachten als je een stel sociopaten in een huis stopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |