Dit.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Zou er graag een vrouw bij zien, maar Laura wekt weinig interesse bij me op. Ze houdt van feesten, met haar 020 tongval. Hoe boeiend.
Arthur lijkt weer zo'n selfkicker, kijkt graag in de spiegel.
Ruud heeft aardig wat levensbagage. Inschatting: aan de ene kant een een creative, vrije geest, maar wel ook een type dat door bullshit heen prikt en het zegt als hij stront detecteert.
Ja, hij is model en was er om een prijs voor het publiek aan te prijzen ofzo. En toen vroeg Irene: Ga je utopia nou in? Toen zei hij "Dat hangt ervan af hoeveel stemmen ik krijg.'quote:Op zondag 19 januari 2014 20:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Serieus? Wat kansloos zeg. Het is nog niet eens zeker dat hij erin gaat en hij is al op tv
Ze mochten campagne voeren via verschillende sociale media zegt de officiële site. daar zit dus duidelijk ook alle roddelshit-tv bijquote:Op zondag 19 januari 2014 20:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Serieus? Wat kansloos zeg. Het is nog niet eens zeker dat hij erin gaat en hij is al op tv
Als je die mening ook in de COS wil spuien, zou ik dit heeeel voorzichtig brengen.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:05 schreef ato het volgende:
Die laura is een fake Anouk, let maar op stoer doen maar uiteindelijk gebeurt er niets (bij Anouk gebeurt er wel wat..).
lekker mee slijmen.
Waarom wij hebben toch een mening?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je die mening ook in de COS wil spuien, zou ik dit heeeel voorzichtig brengen.
Ah oké, ik dacht dat dat slijmen op Anouk sloeg. Ik zag al een clash met Heksje aankomenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:43 schreef ato het volgende:
[..]
Waarom wij hebben toch een mening?
Misschien valt zij 100 % mee en heb ik ongelijk..
Wil ik best mijn mening wijzigen..Oh ja ik ben Anouk fan..
Nee Anouk vind ik geweldig..Ook al ben ik het niet altijd met haar eens.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ah oké, ik dacht dat dat slijmen op Anouk sloeg. Ik zag al een clash met Heksje aankomen
We gaan het zienquote:Op maandag 20 januari 2014 19:48 schreef ato het volgende:
Nee Anouk
[..]
Nee Anouk vind ik geweldig..Ook al ben ik het niet altijd met haar eens.
Maar verder geweldig.
Ik bedoel dat Laura (ik vind haar op Anouk lijken) er rebels uit ziet, maar misschien valt het tegen en is zij continu aan het slijmen met iedereen.
Dat zullen wij zeker doen!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:14 schreef Penney het volgende:
Laura is een van de liefste en integerste mensen die ik ooit heb ontmoet, dus oordelen julie maar lekker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |