Gaat wel lukken denk ik. Doe je volgende trip naar Cracow .quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
Nu is Praag aan de beurt want dat past beter bij de winter. In barcelona werd ik vrolijk van praag verwacht ik onder de indruk te zijn.
Dus nu schijten ze in de keuken?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand van mijn huisgenoten of bezoekers heeft op de wc-bril gescheten en op de vloer gepist
Heb een briefje opgehangen dat ze het moeten schoonmaken maar er gaat maar niemand naar de wc.
Pics.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand van mijn huisgenoten of bezoekers heeft op de wc-bril gescheten en op de vloer gepist
Heb een briefje opgehangen dat ze het moeten schoonmaken maar er gaat maar niemand naar de wc.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik hoorde net wel mensen in de keuken maar ik was te schijterig (no pun intended) om ze te vragen om schoon te maken. Nu zijn ze weer gaan slapen ofzo en niemand heeft mijn briefje gezien, en ik moet naar de wcquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus nu schijten ze in de keuken?
Ik zou het gewoon laten lopen zo.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik hoorde net wel mensen in de keuken maar ik was te schijterig (no pun intended) om ze te vragen om schoon te maken. Nu zijn ze weer gaan slapen ofzo en niemand heeft mijn briefje gezien, en ik moet naar de wc
Wat moet ik dan doen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:00 schreef Specularium het volgende:
Hugo lacht hier gewoon om, zoals het hoort.
Njovelin gaat briefjes ophangen.
Maar ik weet niet (zeker) wie het wasquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:04 schreef Tem het volgende:
Gewoon bij je huisgenoot op z'n kussen schijten.
Maakt niet uit, gewoon ergens op een kussen schijten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar ik weet niet (zeker) wie het was
Het zit op de brilquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:05 schreef Specularium het volgende:
Als man kun je het gewoon van de rand af pissen.
Een zij. Ik wist het wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het zit op de bril
Heb zo'n vieze huisgenoot die nooit haar handen wast, denkdat zij het was.
Nou dat op de grond pissen is meer iets voor mannen dan vrouwen geloof ik. Maar er is iemand aan het schoonmaken nu dus komt goed.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een zij. Ik wist het wel.
Vrouwen-wc's zijn altijd veel smeriger dan die van mannen.
Als nou volgende keer iemand over de rand schijt moet je wel een foto maken voor hier.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou dat op de grond pissen is meer iets voor mannen dan vrouwen geloof ik. Maar er is iemand aan het schoonmaken nu dus komt goed.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou dat op de grond pissen is meer iets voor mannen dan vrouwen geloof ik. Maar er is iemand aan het schoonmaken nu dus komt goed.
Pff ja als het aan jullie ligt moet ik overal foto's van maken, dan blijf ik bezig.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als nou volgende keer iemand over de rand schijt moet je wel een foto maken voor hier.
Ik weet dat mensen dat waarderen.
Is dat zo? Nog niet eerder gemerkt.quote:
Cheers Specularium.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij dit filmpje van Corrie post.
Anders weten jullie toch niet wie ik bedoel?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:42 schreef Tem het volgende:
Gelijk zo'n stempel ook... Het vieze meisje.
Kreunde ze zo hard tijdens de anale sex ?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:39 schreef Njosnavelin het volgende:
De huisgenoot (het vieze meisje) kwam zich net excuseren. Niet voor de gore wc maar voor de overlast vannacht, blijkbaar had mijn andere huisgenoot daar over geklaagt. Niks van overlast gemerkt
Ah ja, vandaar de vieze wc.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kreunde ze zo hard tijdens de anale sex ?
In ieder geval een standje wat niet in de Kama Sutra staat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:23 schreef 3-voud het volgende:
Even terug... even terug...
Hoe krijg je het voor elkaar de bril onder te schijten? Wat voor rare positie/houding moet je wel niet aannemen.
Drink jij wel eens teveel, arjan? Of alleen met mate?quote:
ik drink nooit veel; wel een paar keer gedaan en dat is kut kotsen en allesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Drink jij wel eens teveel, arjan? Of alleen met mate?
Ja inderdaad, same here. Is leuk tot je aangeschoten bent maar daarna wordt het kut.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:58 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik drink nooit veel; wel een paar keer gedaan en dat is kut kotsen en alles
Ik vertrek?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:00 schreef OProg het volgende:
Vanavond denk ik maar eens gewoon TV kijken.
Dat is niet.quote:
Haha ja? Klinkt als iets voor de oudere doelgroep.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:05 schreef OProg het volgende:
Ik heb vorige week 'Heer en Meester' gekeken op Nederland 1 en dat was tegen werkelijk alle verwachtingen best grappig.
Nah. Het is een soort zichzelf niet heel serieus nemende misdaad serie (tenminste, ik hoop dat ze het zelf ook niet heel serieus nemen). Eigenlijk gewoon grappig.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha ja? Klinkt als iets voor de oudere doelgroep.
Nee, helaas.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je hem in de bioscoop gezien?
Ah, een beetje zoals Spangas dus, maar dan met misdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Nah. Het is een soort zichzelf niet heel serieus nemende misdaad serie (tenminste, ik hoop dat ze het zelf ook niet heel serieus nemen). Eigenlijk gewoon grappig.
En een blok kaas.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:39 schreef Specularium het volgende:
Corrie doet net alsof ze een leven heeft maar die ligt gewoon met een fles wijn in bed herhalingen van Lingo te kijken.
Die POL meet waar Karina misschien ook heen ging.quote:
Dat is volgende week, en Corrie durft niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die POL meet waar Karina misschien ook heen ging.
Bij het vieze meisje met d'r poepvingers in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:10 schreef Specularium het volgende:
Zou er bij Noljevin weleens op gespuugd worden?
Details graag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:24 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb ooit met 6 studentes geleefd in een 8-kamer studentenhuis. Was wel lachen met mijn wasmachine (gekocht en heb ik nog steeds) daar vaak dingen in gevonden die er niet in thuishoren.. Heel soms droom ik over die tijd. Nooit geen gezeik.
Slipjes panties en zo... zat gewoon bij mij in de was. Kwam ik ook vaak pas achter bij het eruit halen.quote:
Zou hij niet eens passen denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Trekt Waaghals jouw slipjes weleens aan?
Dat is een goede aankoop geweest dan. heeft hij ook zo'n klep aan de bovenkant?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:31 schreef Drugshond het volgende:
Washmachine is nu ff rekenen... 17 jr oud. En doet het nog steeds.
Beetje op de bril schijten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Trekt Waaghals jouw slipjes weleens aan?
Goed, vandaag naar de vogelbeurs in Apeldoorn geweest, dus een beetje moe.quote:
Waren 24.000 vogeltjes dus ja een echte.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:40 schreef Specularium het volgende:
Jawel dames en heren, een echte vogelbeurs.
Nee schattig al die vogeltjesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:41 schreef Tem het volgende:
Beetje aparte hobby voor een meisje is het wel. Vrijwillig naar een vogelbeurs
Nee, dat was de vorige, die ook een erg lange staat van dienst had. Ik heb hem buiten gezet en ben verder gegaan met de mijne. Nooit iets voor gevraagd over gebruik en zo (luie periode), Niemand deed moeilijk, ik zat technisch zwaar in onderhuur en zelfs de gebouwenbeheerder (die ik ook ken) deed ook nooit moeilijk. Ik was een last line of defence als het echt lullig begon te worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is een goede aankoop geweest dan. heeft hij ook zo'n klep aan de bovenkant?
Dirty Sanchez.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als hij in een schijtlollige bui is geeft ie haar gewoon een Hitler als ze slaapt.
Ja mijn oren suizen nog.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Was het niet een enorme herrie daar?
Wel handig voor die meisjes, wasmachine in huis. Mijn ex is er met de wasmachine vandoor, maar naar de wasserette gaan vind ik niet zo vervelend.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, dat was de vorige, die ook een erg lange staat van dienst had. Ik heb hem buiten gezet en ben verder gegaan met de mijne. Nooit iets voor gevraagd over gebruik en zo (luie periode), Niemand deed moeilijk, ik zat technisch zwaar in onderhuur en zelfs de gebouwenbeheerder (die ik ook ken) deed ook nooit moeilijk. Ik was een last line of defence als het echt lullig begon te worden.
Jouw ex is wel echt een ongelooflijke lamlulquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel handig voor die meisjes, wasmachine in huis. Mijn ex is er met de wasmachine vandoor, maar naar de wasserette gaan vind ik niet zo vervelend.
quote:
Dan kom ik niet. Vogeltjes horen niet in een kooi.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:43 schreef Specularium het volgende:
Volgende NWS meet is op een vogelbeurs.
@twitterconventionquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waren 24.000 vogeltjes dus ja een echte.
Nee ze zaten daar in kooitjes, maar wel hele leuke soorten gezien die ik niet kende.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Veel exotisch exemplaren gezien? Was er ook een show ofzo?
Prijzen voor de mooiste vogel van die soort dan ofzo? Zoals bij honden?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ze zaten daar in kooitjes, maar wel hele leuke soorten gezien die ik niet kende.
En een bevriende kweker heeft echt 6 prijzen gewonnen dus ook erg leuk.
Ja eigenlijk wel.. stom dat ik daar na 7 jaar pas achterkwamquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jouw ex is wel echt een ongelooflijke lamlul
"Beste vogel."quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ze zaten daar in kooitjes, maar wel hele leuke soorten gezien die ik niet kende.
En een bevriende kweker heeft echt 6 prijzen gewonnen dus ook erg leuk.
Ja, per soort en ondersoort kun je brons, zilver of goud winnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Prijzen voor de mooiste vogel van die soort dan ofzo? Zoals bij honden?
Ik ken het.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.. stom dat ik daar na 7 jaar pas achterkwam
Oh dat is wel leuk. Had je die van jou ook mee?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, per soort en ondersoort kun je brons, zilver of goud winnen.
Nee, die zijn daar niet geschikt voor.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk. Had je die van jou ook mee?
Ik moet eigenlijk wie is de mol nog even terugkijken....maar heb niet zo zin dat te zoeken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:52 schreef OProg het volgende:
Ik overweeg zo even op de TV Kantine af te stemmen.
Waren die niet gewoon opgezet?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die zijn daar niet geschikt voor.
Je merkt dat die vogels echt gewend zijn aan tentoonstellingen.
En ik zou ze ook geen week kunnen missen
Ik was niet te flauw, als het te complex was gingen ze op mijn deur kloppen. Kun je dit regelen ? Vermoed dat de beheerder dat ook wist....die kreeg nooit geen klachten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel handig voor die meisjes, wasmachine in huis. Mijn ex is er met de wasmachine vandoor, maar naar de wasserette gaan vind ik niet zo vervelend.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik was niet te flauw, als het te complex was gingen ze op mijn deur kloppen. Kun je dit regelen ? Vermoed dat de beheerder dat ook wist....die kreeg nooit geen klachten.
Zo gelachen met KPN en een wateroverstroming.... zat een kastje aan de muur met DIN-aansluitingen... en KPN zeuren dat dit illegaal was. Tuurlijk, met een soldeerbout alles gemaakt en het kastje ging terug (werkte toen perfect).
que ?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:10 schreef Webschip het volgende:
Curling met paarden heb ik nog nooit gezien.
Kun je vals spelen met te gladde hoeven ?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een paard over een gladde baan smijten vereist nogal wat kracht
Hans Kazan is goed.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:52 schreef OProg het volgende:
Ik overweeg zo even op de TV Kantine af te stemmen.
Haast niet. Maar de vegers kunnen wel de steel misbruiken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kun je vals spelen met te gladde hoeven ?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vond ik juist minder. Te overdreven geacteerd
De plebaan vergrijpt zich aan het plebs, de gewone kindertjes.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:57 schreef Webschip het volgende:
Plebaan...daar zit het woord "plebs" in.
Antoine Bodar, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:01 schreef Latert het volgende:
[..]
De plebaan vergrijpt zich aan het plebs, de gewone kindertjes.
Ik had toevallig zo'n e-smoker ding geprobeerd.quote:
Toevallig zeg..quote:Op zondag 19 januari 2014 18:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had toevallig zo'n e-smoker ding geprobeerd.
Shit slaat nog vrij hard op je keel voor water.
Verder is het een hommolsensueel apparaat.
Roken is sowieso hommolsensueel: beetje zuigen aan een langwerpig dingquote:Op zondag 19 januari 2014 18:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had toevallig zo'n e-smoker ding geprobeerd.
Shit slaat nog vrij hard op je keel voor water.
Verder is het een hommolsensueel apparaat.
amen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Roken is sowieso hommolsensueel: beetje zuigen aan een langwerpig ding
Heilige Schoonlong gespot.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nog nooit iets gerookt?quote:
Hmja misschien als je letterlijk zuigt.. laat maarquote:
Nooit nieuwsgierig naar geweest? Drink je ook niet?quote:
Ik heb ooit een halve sigaret geprobeerd.quote:
Nee, roken heeft me nooit geinteresserdquote:Op zondag 19 januari 2014 18:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nooit nieuwsgierig naar geweest? Drink je ook niet?
Haha dat is wel apart. Ik heb wel eens gedroomd dat ik zoende met een jongen die rookte en dat smaakte heel erg naar sigarettenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:55 schreef Takaiki het volgende:
Vroegah droomde ik overigens wel eens dat ik rookte
Kost dat veel? Heb er nu van de ikea maar die gaan niet zo goed dicht.quote:
Elkaars nagels lakkenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:
girltalk
Wijntje erbij, john mayer muziekje op.
Ik zou naar de WC gaan en wraak nemen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Jezus ben opeens heel misselijk en benauwd, ik ga even naar buiten.
40.000 dollar stelen. Schattig.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:57 schreef arjan1112 het volgende:
zou dat bates motel wat zijn ?
Psycho (1960) - IMDb
En wel meer wrs....klinkt alleen in deze tijd een beetje truttig die 40k.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:01 schreef arjan1112 het volgende:
dat is in geld van vandaag een miljoen ofzo
Hahaquote:Op zondag 19 januari 2014 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou naar de WC gaan en wraak nemen.
Njo & Arjanquote:Op zondag 19 januari 2014 19:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha dat is wel apart. Ik heb wel eens gedroomd dat ik zoende met een jongen die rookte en dat smaakte heel erg naar sigaretten
Oh daar was Karina enthousiast over.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:33 schreef Latert het volgende:
Zometeen ga ik trouwens eindelijk hobo with a shotgun kijken.
Bijna klaar met downloaden.
Of Waaghals, die rookt ookquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij twee de enige die niet roken in dit topic.
Vrijdag ga ik je poundenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar Uccie en Taikaki roken ook niet.
Nou krik het niveau eens op dan.quote:
huhu, krikken.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou krik het niveau eens op dan.
En hoe is de film?quote:
Banaan in die pruim peren.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een beetje zo een prei erin schuiven.
Haha. Deed je je hond wel eens kleren aan? Ik wel eens sokken maar dat vindt hij niet leuk, gaat hij heel raar lopen/waggelen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef sp3c het volgende:
ik ging wel altijd dingen stapelen op mijn hond zijn hoofd als hij lag te maffen das ook zoiets maar das meer voor zijn reactie alstie wakker werd
die was altijd 'huh, wat, wie ... zuuuucht' maar het was iedere keer grappig
#hillariteiten
Deed je ook wel eens red rocket?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:33 schreef sp3c het volgende:
af en toe een sok om zijn staart voor de lolz
Ik wil die van mij wel eens zo iets aan doen, maar ik denk dat hij dan boos wordt.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef sp3c het volgende:
nee ik deed hem geen kleren aan, het was geen mietje ofzo
Dat is gemeen, dat doe ik nooit.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:37 schreef sp3c het volgende:
ok ik zei dan niet dat ik hem had gekocht maar ik ging dan ipv naar de voordeur naar de koelkast ofzo, lachen was dat
die van mij was dan echt zijn mand niet meer uitgekomenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wil die van mij wel eens zo iets aan doen, maar ik denk dat hij dan boos wordt.
[ afbeelding ]
wel, doe gekquote:Op maandag 20 januari 2014 16:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is gemeen, dat doe ik nooit.
Nee vind het niet leuk als hij boos wordt, dan gaat hij altijd in zijn mand liggen en naar de muur kijken.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel, doe gek
moment dat hij doorheeft wat er aan de hand is onwijs grappig![]()
die van mij trok dan echt zo'ngezicht!!
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef sp3c het volgende:
1x deed hij gewoon demonstratief zijn poot omhoog tegen de deur aan
ik heb snel mijn schoenen aangetrokken
Doe ik ook altijd.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee vind het niet leuk als hij boos wordt, dan gaat hij altijd in zijn mand liggen en naar de muur kijken.
Haha, werkt dat goed?quote:
Welke, die lachende blonde kerel?quote:
Nee.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:36 schreef Specularium het volgende:
Is dat zo'n schilderen op nummer schilderijtje daarachter?
wtf zit je sneeuwballen naar je hond te gooien geeeeeeeekquote:Op maandag 20 januari 2014 17:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit vond mijn hond ook niet leuk
-
En dit ook niet, maar toen was hij natuurlijk buiten dus dan wordt hij nooit boos.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
En nu post ik hier even niet meer.
Ik steun en doneer geregeld, maar niet als het uitgegeven wordt aan camerasystemen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb al wat overgemaakt, zouden jullie ook moeten doen.
Het zal gaan hequote:Op maandag 20 januari 2014 19:07 schreef zyx1981 het volgende:
Bijzonderleuke actie.Wie doet er mee mensen?! Bijtjes zijn een erg belangrijke schakel in onze voedselproductie. De laatste jaren krijgen imkers meer en meer tegenslagen. Het soort vandalisme zoals wat bovengenoemde imker is overkomen, blijft echter te bizar voor woorden. Bijen in het water gegooid... en met vuurwerk bestookt. Wie doet nu zo iets?
Daarom is het een mooi gebaar als Fok!kers die man een camerasysteem kunnen bezorgen.Met een camera bij zijn bijen is het voor die imker weer: "Don't worry, bee happy!"
Voor meer info, zie GC / FOK! de bloemetjes en de bijtjes: al 830 euro!
1300+ inmiddels. Daarnaast heeft iemand een professioneel camerasysteem met 4 cams + tv gedoneerd. Het geld kan dus besteed worden aan de installatie, aanleg stroom, bewegingsmelders, HDD-recorder. Komt dus helemaal goed!quote:
Dat bedoel ik dus. Dit schiet het doel een beetje voorbijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:09 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
1300+ inmiddels. Daarnaast heeft iemand een professioneel camerasysteem met 4 cams + tv gedoneerd. Het geld kan dus besteed worden aan de installatie, aanleg stroom, bewegingsmelders, HDD-recorder. Komt dus helemaal goed!![]()
Donaties zijn overigens nog steeds welkom! F&F / Imker Bos' vuurwerkvrije bijen: MEER DAN DUIZEND EURO!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |