Gaat wel lukken denk ik. Doe je volgende trip naar Cracow .quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
Nu is Praag aan de beurt want dat past beter bij de winter. In barcelona werd ik vrolijk van praag verwacht ik onder de indruk te zijn.
Dus nu schijten ze in de keuken?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand van mijn huisgenoten of bezoekers heeft op de wc-bril gescheten en op de vloer gepist
Heb een briefje opgehangen dat ze het moeten schoonmaken maar er gaat maar niemand naar de wc.
Pics.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand van mijn huisgenoten of bezoekers heeft op de wc-bril gescheten en op de vloer gepist
Heb een briefje opgehangen dat ze het moeten schoonmaken maar er gaat maar niemand naar de wc.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik hoorde net wel mensen in de keuken maar ik was te schijterig (no pun intended) om ze te vragen om schoon te maken. Nu zijn ze weer gaan slapen ofzo en niemand heeft mijn briefje gezien, en ik moet naar de wcquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus nu schijten ze in de keuken?
Ik zou het gewoon laten lopen zo.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik hoorde net wel mensen in de keuken maar ik was te schijterig (no pun intended) om ze te vragen om schoon te maken. Nu zijn ze weer gaan slapen ofzo en niemand heeft mijn briefje gezien, en ik moet naar de wc
Wat moet ik dan doen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:00 schreef Specularium het volgende:
Hugo lacht hier gewoon om, zoals het hoort.
Njovelin gaat briefjes ophangen.
Maar ik weet niet (zeker) wie het wasquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:04 schreef Tem het volgende:
Gewoon bij je huisgenoot op z'n kussen schijten.
Maakt niet uit, gewoon ergens op een kussen schijten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar ik weet niet (zeker) wie het was
Het zit op de brilquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:05 schreef Specularium het volgende:
Als man kun je het gewoon van de rand af pissen.
Een zij. Ik wist het wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het zit op de bril
Heb zo'n vieze huisgenoot die nooit haar handen wast, denkdat zij het was.
Nou dat op de grond pissen is meer iets voor mannen dan vrouwen geloof ik. Maar er is iemand aan het schoonmaken nu dus komt goed.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een zij. Ik wist het wel.
Vrouwen-wc's zijn altijd veel smeriger dan die van mannen.
Als nou volgende keer iemand over de rand schijt moet je wel een foto maken voor hier.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou dat op de grond pissen is meer iets voor mannen dan vrouwen geloof ik. Maar er is iemand aan het schoonmaken nu dus komt goed.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou dat op de grond pissen is meer iets voor mannen dan vrouwen geloof ik. Maar er is iemand aan het schoonmaken nu dus komt goed.
Pff ja als het aan jullie ligt moet ik overal foto's van maken, dan blijf ik bezig.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als nou volgende keer iemand over de rand schijt moet je wel een foto maken voor hier.
Ik weet dat mensen dat waarderen.
Is dat zo? Nog niet eerder gemerkt.quote:
Cheers Specularium.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij dit filmpje van Corrie post.
Anders weten jullie toch niet wie ik bedoel?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:42 schreef Tem het volgende:
Gelijk zo'n stempel ook... Het vieze meisje.
Kreunde ze zo hard tijdens de anale sex ?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:39 schreef Njosnavelin het volgende:
De huisgenoot (het vieze meisje) kwam zich net excuseren. Niet voor de gore wc maar voor de overlast vannacht, blijkbaar had mijn andere huisgenoot daar over geklaagt. Niks van overlast gemerkt
Ah ja, vandaar de vieze wc.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kreunde ze zo hard tijdens de anale sex ?
In ieder geval een standje wat niet in de Kama Sutra staat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:23 schreef 3-voud het volgende:
Even terug... even terug...
Hoe krijg je het voor elkaar de bril onder te schijten? Wat voor rare positie/houding moet je wel niet aannemen.
Drink jij wel eens teveel, arjan? Of alleen met mate?quote:
ik drink nooit veel; wel een paar keer gedaan en dat is kut kotsen en allesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Drink jij wel eens teveel, arjan? Of alleen met mate?
Ja inderdaad, same here. Is leuk tot je aangeschoten bent maar daarna wordt het kut.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:58 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik drink nooit veel; wel een paar keer gedaan en dat is kut kotsen en alles
Ik vertrek?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:00 schreef OProg het volgende:
Vanavond denk ik maar eens gewoon TV kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |