Freudiaanse verspreking zekerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hahaha... kut. Bedoelde "nu".
Wist je wel, muts.
Uh wat is nat en niet thuis?quote:
Ik ben een held.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:38 schreef Tem het volgende:
Wel moedig dat hij er zo openlijk voor uitkomt.
Kunnen die anderen nog wat van leren.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:08 schreef Uccie het volgende:
It's not the size....oh wacht, dat is gelogen
Dat ja heel veel mannen zijn kleiner dan ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:08 schreef Uccie het volgende:
It's not the size....oh wacht, dat is gelogen
Bij mij dat dan weer niet, maar als ik er eentje tegenkom, vind ik het meestal ook niets.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja heel veel mannen zijn kleiner dan ik
Wat voor merk?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:14 schreef Karina het volgende:
Mmmm hoe stuur je in hemelsnaam een SMS met die stomme smartphone
Nou je zal ergens een icoontje hebben met een envelopje ofzo, maar dat ziet er wel elk merk anders uit. Als je dat aanklikt kom je in een sms schermpje.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh is het per merk nog verschillend ook, lekker handig, Huawei.
Zit je weer aan de "medicatie"?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:21 schreef Karina het volgende:
Ik had dus een gruwelijke deja-vu net he? Met dat bericht sturen in combinatie met de post van Remlof hierboven... geen idee waarom.
Deja-vu's? Heel zelden. Steeds minder eigenlijk nu ik er zo over nadenk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zit niet te zuipen mocht je dat bedoelen... heb jij dat nooit dan?
Ik ook niet zo vaak, maar nu was het echt heel sterk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Deja-vu's? Heel zelden. Steeds minder eigenlijk nu ik er zo over nadenk.
Was het een FOK!-deja-vu?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet zo vaak, maar nu was het echt heel sterk.
Nee combinatie van alles, wat jij schreef, wat ik aan het doen was en zelfs de muziek die ik hoorde. Heel apart.quote:
Je was aan het stofzuigen op "I want to break free"?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee combinatie van alles, wat jij schreef, wat ik aan het doen was en zelfs de muziek die ik hoorde. Heel apart.
Ik moest iets doen via de Vodafone site, kreeg ik één of ander bestandje en toen waren al mijn instellingen goed.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:30 schreef Karina het volgende:
Dat SMS werkt dus nietZeker iets wat ik nog moet instellen.
Met mijn normale telefoon gedaan, daar weet ik tenminste hoe het moet.
Elke dag. Om 6.30 uur denk ik weer "Ging dat ding gisteren ook niet al af?"quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet zo vaak, maar nu was het echt heel sterk.
Dat is wat anders he? Dat is groundhog dayquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Elke dag. Om 6.30 uur denk ik weer "Ging dat ding gisteren ook niet al af?"
Nah ik gebruik dat ding toch niet om te bellen, dus laat maar zitten verder.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest iets doen via de Vodafone site, kreeg ik één of ander bestandje en toen waren al mijn instellingen goed.
???quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik gebruik dat ding toch niet om te bellen, dus laat maar zitten verder.
Ik gebruik mijn Nokia om te bellen, die smartphone is alleen maar voor WA en in de trein wat te doe te hebben, zit ook geen abonnement op. Wel wat belminuten, ik gebruik *bliep als ik wil internetten zonder wifi. Als je daar opwaardeert krijg je elke keer wat belminuten gratis erbij.quote:
Oh vandaar, ik kende namelijk wel mensen met een smartphone die alleen maar bellen en sms-enquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn Nokia om te bellen, die smartphone is alleen maar voor WA en in de trein wat te doe te hebben, zit ook geen abonnement op. Wel wat belminuten, ik gebruik *bliep als ik wil internetten zonder wifi. Als je daar opwaardeert krijg je elke keer wat belminuten gratis erbij.
Jah. Nu nog goede formaat rubbers.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Haha 3-voud heeft een kleine pener.
Waarom masturbeer je met condooms?quote:
Is beter voor mijn handjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom masturbeer je met condooms?
Frummelt alle kanten op. Rotdingen.quote:
Waarom ben je gestopt met het gebruiken van een sok dan?quote:
Ah dus wel geprobeerdquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Frummelt alle kanten op. Rotdingen.
Te groot.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt met het gebruiken van een sok dan?
Te groot.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dus wel geprobeerdIk hoor verhalen over sokken, misschien is dat wat.
Oh gemist hij had het nu over internet aansluitingen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:45 schreef tralalala het volgende:
Kijken jullie Nederland 1?
Beetje jammer dat die relschoppers niet binnen zijn gekomen.
Nu is het weer rustig.
Ik spaar ook postzegels.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dan heb je wel een hele kleine, zielepiet ben je.
Gewoon van die half sokken toch.quote:
Er zijn van die rubberen vingerhoedjes...misschien is dat wat...al vraag ik me af of vingerhoedjes niet ergens anders voor bedoeld zijn in deze context.quote:
Oh maar die zitten ook in een plasticje, dan neem je die toch...eet je ondertussen die worstjes op.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:51 schreef 3-voud het volgende:
Ik bel de leverancier van die biefworstjes wel. Mss verkopen ze ie velletjes ook los.
Kan ik afknippen he? Hek er 2.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:51 schreef Karina het volgende:
Dat is meer voor lange dunne he?
Godsamme wat een gesprek weer. Ik ga mijn stokbrood in de oven doen.
Vanmorgen 1x en zojuist 1x. Dus 8.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Pffff ik heb genoeg vliegen afgevangen joh. Na 5 minuten ben ik dat meestal al weer zat.
Ik breng je helemaal niks en maak ik zelf wel uit.quote:
Geen interessant persoon wat mij betreftquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:23 schreef Karina het volgende:
DWDDEn 24 uur met, maar op tvgids staat niet met wie.
Ene Hadewych Minis.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:23 schreef Karina het volgende:
DWDDEn 24 uur met, maar op tvgids staat niet met wie.
Wie is het dan oliebol.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
Geen interessant persoon wat mij betreft
Oh ja nu weet ik het weer, Tem noemde dat laatst. Ik ken haar niet, daarom weer vergeten natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja nu weet ik het weer, Tem noemde dat laatst. Ik ken haar niet, daarom weer vergeten natuurlijk.
Daar zijn wel veel boeken over.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:26 schreef Webschip het volgende:
Waarom is er nou nooit een documentaire over de dood e.d. ?
Ben jij Jim Morisson ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant hoor.
O vast wel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar zijn wel veel boeken over.
Dat iemand doodgaat? Waarom wil je dat zien?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
O vast wel.
Maar ik vind het raar waarom het nooit op tv komt.
Dat is ook niet leuk hoor...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat iemand doodgaat? Waarom wil je dat zien?
Ik heb een paar keer iemand zien overlijden, erg naar om mee te maken.
Ja die. Ik ken geen andere.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou vooruit dan: die vent van The Doors?
quote:
quote:Wow, I´m sick of doubt
Live in the light of certain South
Cruel bindings
The servants have the power
Dog men and their mean women
Pulling poor blankets over our sailors
I´m sick of dour faces
Staring at me from the T.V. Tower
I want roses in my garden bower; dig?
Royal babies, rubies
Must now replace aborted
Strangers in the mud
These mutants, blood meal
for the plant that´s plowed
They are waiting to take us into the severed garden
Do you know, how pale and wanton thrillful
Comes death in a strange hour
Unannounced, unplanned for
like a scaring over-friendly guest you´ve brought to bed
Death makes angels of us all and gives us wings
Where we had shoulders, smooth as ravens claws
No more money, no more fancy dress
This other kingdom seems by far the best
Until it´s other jaw reveals incest
And loose obidience to a vegetable
law
I will not go
Prefer a feast of friends
To the giant family
Je lichaam stopt ermee en dan ben je er niet meer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:41 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk hoor...
Maar ik vind het wel een van de grootste mysteries. Dus interessant.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je lichaam stopt ermee en dan ben je er niet meer.
Dat kan niemand dus sla het over.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:48 schreef Webschip het volgende:
Ik kan me alleen niet voorstellen wat het betekent om niet (meer) te zijn.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Ik kan me alleen niet voorstellen wat het betekent om niet (meer) te zijn.
Beetje zoiets.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:45 schreef Webschip het volgende:
Vragen jullie nooit af waar je was voor je geboorte?
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
Ik spam het hier gewoon effe, omdat sommige van jullie toch niet buiten NWS en POL komen: GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
Amsterdam.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
Ik spam het hier gewoon effe, omdat sommige van jullie toch niet buiten NWS en POL komen: GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
Geen idee, ik kom nooit in Drenthequote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Amsterdam.![]()
Weet je wel hoever weg dat is vanuit Drenthe?
Met mijn posttkoets ben ik toch al gauw een dagje of 2 onderweg.quote:
En sowieso durf je natuurlijk helemaal niet in Amsterdam te komeh hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met mijn posttkoets ben ik toch al gauw een dagje of 2 onderweg.
Moet ik ook nog mijn hunebed onbewaakt achterlaten....gaat het niet worden.
Vooral dat, vandaar al die smoesjes die ik verzon.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En sowieso durf je natuurlijk helemaal niet in Amsterdam te komeh he
Helaas dan ga ik op zoek naar iemand die niet zo een bangerd isquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vooral dat, vandaar al die smoesjes die ik verzon.
Zoals je weet vlieg ik niet, maar vanaf Eelde kun je ook vliegen, dus dat zal vast geregeld gebruikt worden door mensen hier in de regio.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:36 schreef arjan1112 het volgende:
Gaan de mensen uit drenthe op vakantie vanaf vliegvelden in duitsland omdat dat dichterbij is dan schiphol ?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:38 schreef arjan1112 het volgende:
Gisteren weer eens naar air crash investigation gekeken
vliegtuig stond in de hens ging terug en ontplofte net voor ie kon landen
Je wilde alleen even de crash zien?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:45 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
kwenie, toen die onderzoekers dudes kwamen , ging ik naar een andere zender
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas dan ga ik op zoek naar iemand die niet zo een bangerd is
het was toeval ook dat ik het zagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je wilde alleen even de crash zien?
Oh sorryquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:05 schreef Takaiki het volgende:
Okee, je stilzwijgen zegt genoeg
*kraskras*
Mijne ook al ben ik wel een beetje 'bang' voor het 3D, dat ik misselijk wordquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:15 schreef Takaiki het volgende:
Ik ga het echt gewoon serieus overwegen, al moet ik wel om half 9 met de trein mee![]()
Echt mijn genre film
Je zegt nooit cheers als ik je feliciteer.quote:
Heb je al eerder een 3d film gezien?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijne ook al ben ik wel een beetje 'bang' voor het 3D, dat ik misselijk wordJa wel vroeg voor je inderdaad en nog ietsjes verder dan Rotterdam ook.
Als ze niet aan het werk zijn kan ik wel in de trein blijven zittenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijne ook al ben ik wel een beetje 'bang' voor het 3D, dat ik misselijk wordJa wel vroeg voor je inderdaad en nog ietsjes verder dan Rotterdam ook.
tem vind mij niet lief, maar doet ff liefquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je zegt nooit cheers als ik je feliciteer.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je zegt nooit cheers als ik je feliciteer.
Ja vroeger wel en toen werd ik misselijk. Maar ik heb het ook bijv. bij games dus de kans zit er wel in.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je al eerder een 3d film gezien?
Ik ga ook gewoon met de trein, is vanaf Zuid maar 1 halte, nog makkelijker dan met de autoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:18 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als ze niet aan het werk zijn kan ik wel in de trein blijven zitten
Als je gaat kotsen ga ik vrolijk mee doen hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vroeger wel en toen werd ik misselijk. Maar ik heb het ook bijv. bij games dus de kans zit er wel in.
Als ik merk dat ik misselijk ga worden doe ik gewoon mijn ogen dichtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als je gaat kotsen ga ik vrolijk mee doen he
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik merk dat ik misselijk ga worden doe ik gewoon mijn ogen dicht
Ik vind iedereen lief.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
tem vind mij niet lief, maar doet ff lief
Jou vind hij wellicht wel lief..
Niet liegen. Je vind mij niet lief en dat hoeft ook niet.quote:
Kom je nog naar de POL meet volgende week?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet liegen. Je vind mij niet lief en dat hoeft ook niet.
Natuurlijk niet. Heb al in geen tijden écht gepost daar, dus geen zorgenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Kom je nog naar de POL meet volgende week?
Hm, reverse psychology. Works for me.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
tem vind mij niet lief, maar doet ff lief
Jou vind hij wellicht wel lief..
Maakt toch niet uit. Je bent al een keer eerder geweest toch? Ik wil je wel eens een wijntje aanbieden, zal je zien dat ik niet zo'n humeurige man ben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Heb al in geen tijden écht gepost daar, dus geen zorgen
Oh dat is wel zonde. Je hoort wel vaker dat mensen er hoofdpijn van krijgen, misselijk had ik nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vroeger wel en toen werd ik misselijk. Maar ik heb het ook bijv. bij games dus de kans zit er wel in.
Vorm van bewegingsziekte. In de auto word ik ook heel snel misselijk (als passagier). Of in de bus.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is wel zonde. Je hoort wel vaker dat mensen er hoofdpijn van krijgen, misselijk had ik nog nooit gehoord.
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh er komen alleen maar mannen. En de meesten 'ken' ik helemaal niet.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Je bent al een keer eerder geweest toch? Ik wil je wel eens een wijntje aanbieden, zal je zien dat ik niet zo'n humeurige man ben.
Ik ben er ook en specularium komt waarschijnlijk ook. En die ken je al.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie overal beren op de weg... denk dat ik daar nogal buiten de boot val.
Hij denkt iig van wel.. een grotequote:
Ik denk erover naquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben er ook en specularium komt waarschijnlijk ook. En die ken je al.
Hoest met je .. zoon?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben er ook en specularium komt waarschijnlijk ook. En die ken je al.
Neuh. Je vindt het topic in POL.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk erover naEr is niets gereserveerd toch?
Oh ja dat heb ik ook, in de auto en de bus. Maar met zo'n 3d bril heb ik daar nog geen last van gehad, is toch anders vind ik omdat je zelf niet beweegt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorm van bewegingsziekte. In de auto word ik ook heel snel misselijk (als passagier). Of in de bus.
Echt? Nogmaals feli dan!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Zoon ja, gaat prima en er komt nog een kleine aan.
Uhh, wat hebben ze in je drinken gegooid???quote:
Ik word heel snel misselijk, ik ga ook niet in attracties op een pretpark, dan is het meteen bal. En als ik in een rijdende auto zit te lezen dan is het echt na 1 zin al bijna raakquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik ook, in de auto en de bus. Maar met zo'n 3d bril heb ik daar nog geen last van gehad, is toch anders vind ik omdat je zelf niet beweegt.
Al vaak moeten kotsen in de auto (1 keer in de nieuwe auto van ouders van een vriendin lol) en ook een keer in de bus gekotst (ik vroeg aan mijn ex of hij een plastic zakje kon vragen aan de buschauffeur want voelde dat ik moest kotsen, maar daar had hij geen zin in, heb dus in mijn handtas gekotst toen).
Naar wat/wie?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk. sp3c gaat ook mee. Misschien willen er nog wel een paar mee, uit het sjoeltopic of zo?
Hoezo? Zal wel ijshockey gok ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is Sp3c? IJshockey?? Of kroeg??
Als je staat kun je beter naar buiten kijken. Ik sta ook meestal in de bus, tenzij ik bij het raam kan zitten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word heel snel misselijk, ik ga ook niet in attracties op een pretpark, dan is het meteen bal. En als ik in een rijdende auto zit te lezen dan is het echt na 1 zin al bijna raakDan is het de auto stilzetten en even in de frisse lucht.
Vroeger heb ik ook weleens in de bus gekotst ja. Als ik sta is het gek genoeg wel iets minder.
Omdat ik hem wel mag en hier amper kom?quote:
Hm, ik kan Cat wel vragen maar die is ook niet zo compatible met 3Dquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk. sp3c gaat ook mee. Misschien willen er nog wel een paar mee, uit het sjoeltopic of zo?
Vooruit kijken schijnt beter te zijn, dus niet door het raam naast je. Iets met de horizon zien dacht ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je staat kun je beter naar buiten kijken. Ik sta ook meestal in de bus, tenzij ik bij het raam kan zitten.
Was zomaar een opmerking joh.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ik hem wel mag en hier amper kom?
Die voorvertoning dinges is toch nooit bij jullie in de buurt??quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hm, ik kan Cat wel vragen maar die is ook niet zo compatible met 3D
Ff posten in de sjoel
Hm ja gewoon om te weten waar je heen gaat, zodat je hersenen zich daar op kunnen instellen, volgens mij. Ik neem elke dag hetzelfde traject dus als ik opzij uit het raampje kijk weet ik ook wanneer hij afslaatquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit kijken schijnt beter te zijn, dus niet door het raam naast je. Iets met de horizon zien dacht ik.
Even teruggescrolled, dit is het topic: GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!quote:
Heb ik de nadruk op WEL gelegd dan? Volgens mij niet hoor..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Was zomaar een opmerking joh.
En hem WEL, dus sommige personen hier niet...
Helaaschquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die voorvertoning dinges is toch nooit bij jullie in de buurt??
Nee maar waarom dan het woord wel erbij?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik de nadruk op WEL gelegd dan? Volgens mij niet hoor..
Ok, altijd leuke lieve enthousiaste Takaikiquote:
Wel leuk is een punt ineens?? Ik vind jou ook wel leuk.. En meerdere hier..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar waarom dan het woord wel erbij?
Viel me gewoon op, shoot me. Legde het verkeerd uit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel leuk is een punt ineens?? Ik vind jou ook wel leuk.. En meerdere hier..
Gewoon wel leuk, als in niet bijzonder leuk maar gewoon wel leuk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel leuk is een punt ineens?? Ik vind jou ook wel leuk.. En meerdere hier..
Ja. Is dat raar? Ik vind er hier ook erg niet leuk..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon wel leuk, als in niet bijzonder leuk maar gewoon wel leuk.
Nee, ik snap wat je bedoelt hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Is dat raar? Ik vind er hier ook erg niet leuk..
Ik ben een echt Takkewijf hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, altijd leuke lieve enthousiaste Takaiki![]()
Doe niet zo raarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel effe wat anders doen voordat ik weer wat stoms zeg
Niet in F&F.. Nou ja, als je de kattenspeeltjes maakt misschienquote:
Mijn zweepjes zijn epischquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet in F&F.. Nou ja, als je de kattenspeeltjes maakt misschien
Rook jij niet binnen dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
Nee ik zit te gamen. Nam even een rookpauze
WoW weer?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
Nee ik zit te gamen. Nam even een rookpauze
Nee, dat is M*A*S*H.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:24 schreef arjan1112 het volgende:
Cheers is de beste comedy serie die ooit is gemaakt
Nee, dat was 'Vrienden voor het leven'.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:24 schreef arjan1112 het volgende:
Cheers is de beste comedy serie die ooit is gemaakt
Dat heb ik nog nooit gekeken, vond er niks aan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat was 'Vrienden voor het leven'.
Met de altijd hilarische Eddy1112.
Hoe weet je dan dat er niks aan was?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gekeken, vond er niks aan.
Jaja ik zag het af en toe voorbijkomen schat. Vandaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat er niks aan was?
Goeien grap.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Claudia de Breij was ook groot fan.
Serge Henri-Valcke zat altijd bij mij in de tram als ik 's middags naar huis ging. Woonde ergens in de binnenstad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:44 schreef arjan1112 het volgende:
Frits heerscht natuurlijk.
[ afbeelding ]
Wie met rare kop?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:55 schreef arjan1112 het volgende:
die ene met die rare kop ook rond zien lopen zeker
Goed verhaal, Adriaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:00 schreef arjan1112 het volgende:
ja weet niet meer , kan er niet op komen
Nee die heb ik nooit gezien. Die zat volgens mij ook vooral in kroegjes op de wallen. De columns las ik wel altijd in het Parool. Met tekeningen van Peter van Straaten erbij. De Kronkels.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:03 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik weet het weer.
Simon Carmiggelt
Joh, die straalde kutlul uit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
Pfff nou niet echt... Harry Mulisch was echt een vreselijke sjaggerijn.
Kon jij maar zo foutloos schrijven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:04 schreef arjan1112 het volgende:
Slenterend door de stad vond hij zijn thematiek: hij verwerkte een detail van een banaal voorval tot een compleet verhaal, luisterde naar mensen en gebruikte elementen uit hun conversaties, verplaatst, herschikt, versterkt, stileert en bouwt. Soms verwerkte hij de gegevens, verzameld over een tijdsspanne van weken, tot een samenhangend geheel, soms was het cursiefje zo uit het leven opgeschreven. En altijd heeft de lezer de indruk dat deze eigenste anekdote zich dagelijks ontelbare malen voordoet: elke situatie heeft een grote vorm van herkenbaarheid, van identificatie ook.
Ja en hij vond zichzelf helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Joh, die straalde kutlul uit.
Echt de hele tijd ook he?
Dat herken ik wel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en hij vond zichzelf helemaal geweldig.
Mwoah.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Genieten die Knevel en van den Brink.
Ik geniet vooral van de posts van marcod3j.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Genieten die Knevel en van den Brink.
Vooral zijn Ui's zijn intrigerend.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik geniet vooral van de posts van marcod3j.
TV direct uitgezet. Ik zie liever P&W.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, toen verslapte mijn aandacht ook wat.
Diederik S. was er, maar de discussie heb ik om de een of andere reden niet helemaal meegekregen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Was het weer zo'n goede aflevering als toen met Chazia?
Hmmm, dat vind ik eigenlijk nog saaier.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:44 schreef Webschip het volgende:
[..]
TV direct uitgezet. Ik zie liever P&W.
Er is niets zo slaapverwekkend als schaatsen; onbegrijpelijk dat mensen er uren naar kunnen kijkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmmm, dat vind ik eigenlijk nog saaier.
Hoi Karina.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:45 schreef Karina het volgende:
Mmm ik ben weg en iedereen is terug, zou het andersom ook werken? Dan weet ik genoeg.
Dat weet je over een paar minutenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:45 schreef Karina het volgende:
Mmm ik ben weg en iedereen is terug, zou het andersom ook werken? Dan weet ik genoeg.
Nou ja, zo vreselijk is het nou ook weer niet naar mijn mening, maar het is wel jammer dat dat de enige sport is waar de NOS aandacht voor gaat hebben, terwijl er nog zo veel leuke wintersporten zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Er is niets zo slaapverwekkend als schaatsen; onbegrijpelijk dat mensen er uren naar kunnen kijken
Voetbal en schaatsen, daar gaat alles voor omver.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, zo vreselijk is het nou ook weer niet naar mijn mening, maar het is wel jammer dat dat de enige sport is waar de NOS aandacht voor gaat hebben, terwijl er nog zo veel leuke wintersporten zijn.
In die andere sporten zijn wij niet goed.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, zo vreselijk is het nou ook weer niet naar mijn mening, maar het is wel jammer dat dat de enige sport is waar de NOS aandacht voor gaat hebben, terwijl er nog zo veel leuke wintersporten zijn.
Bij DWDD.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De echte of die van de TV Kantine?
Ik stel voor om uit een of ander gehucht in Brabant een groep jongens en een groep meisjes te pakken, die tien jaar in een interneringskamp te zetten en tada, over 12 jaar hebben wij de olympische kampioenen Curling in huis.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
In die andere sporten zijn wij niet goed.
Ik zie nooit Eurosport.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb dat vrij veel gezien op Eurosport.
Meestal was ik dan dronken.
paard over het ijs schuivenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is curling ook al weer? Met zo'n paard?
Ja, dan steek je een bezem in zijn hol en kijk je wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is curling ook al weer? Met zo'n paard?
Dit klinkt niet leuk.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dan steek je een bezem in zijn hol en kijk je wat er gaat gebeuren.
Ik zou het bekijken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dan steek je een bezem in zijn hol en kijk je wat er gaat gebeuren.
Ik? Nee?quote:
Goede vraag, Na net wat teveel alcohol. Omdat ik veel te lang heb stilgestaan. Omdat ik toen eindelijk de stap nam en een citytrip naar Barcelona deed. En toen soort van hooked was.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:51 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom zou je weggaan als je in den haag woont? je hebt daar het strand en alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |