Freudiaanse verspreking zekerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hahaha... kut. Bedoelde "nu".
Wist je wel, muts.
Uh wat is nat en niet thuis?quote:
Ik ben een held.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:38 schreef Tem het volgende:
Wel moedig dat hij er zo openlijk voor uitkomt.
Kunnen die anderen nog wat van leren.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:08 schreef Uccie het volgende:
It's not the size....oh wacht, dat is gelogen
Dat ja heel veel mannen zijn kleiner dan ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:08 schreef Uccie het volgende:
It's not the size....oh wacht, dat is gelogen
Bij mij dat dan weer niet, maar als ik er eentje tegenkom, vind ik het meestal ook niets.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja heel veel mannen zijn kleiner dan ik
Wat voor merk?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:14 schreef Karina het volgende:
Mmmm hoe stuur je in hemelsnaam een SMS met die stomme smartphone
Nou je zal ergens een icoontje hebben met een envelopje ofzo, maar dat ziet er wel elk merk anders uit. Als je dat aanklikt kom je in een sms schermpje.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh is het per merk nog verschillend ook, lekker handig, Huawei.
Zit je weer aan de "medicatie"?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:21 schreef Karina het volgende:
Ik had dus een gruwelijke deja-vu net he? Met dat bericht sturen in combinatie met de post van Remlof hierboven... geen idee waarom.
Deja-vu's? Heel zelden. Steeds minder eigenlijk nu ik er zo over nadenk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zit niet te zuipen mocht je dat bedoelen... heb jij dat nooit dan?
Ik ook niet zo vaak, maar nu was het echt heel sterk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Deja-vu's? Heel zelden. Steeds minder eigenlijk nu ik er zo over nadenk.
Was het een FOK!-deja-vu?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet zo vaak, maar nu was het echt heel sterk.
Nee combinatie van alles, wat jij schreef, wat ik aan het doen was en zelfs de muziek die ik hoorde. Heel apart.quote:
Je was aan het stofzuigen op "I want to break free"?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee combinatie van alles, wat jij schreef, wat ik aan het doen was en zelfs de muziek die ik hoorde. Heel apart.
Ik moest iets doen via de Vodafone site, kreeg ik één of ander bestandje en toen waren al mijn instellingen goed.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:30 schreef Karina het volgende:
Dat SMS werkt dus nietZeker iets wat ik nog moet instellen.
Met mijn normale telefoon gedaan, daar weet ik tenminste hoe het moet.
Elke dag. Om 6.30 uur denk ik weer "Ging dat ding gisteren ook niet al af?"quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet zo vaak, maar nu was het echt heel sterk.
Dat is wat anders he? Dat is groundhog dayquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Elke dag. Om 6.30 uur denk ik weer "Ging dat ding gisteren ook niet al af?"
Nah ik gebruik dat ding toch niet om te bellen, dus laat maar zitten verder.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest iets doen via de Vodafone site, kreeg ik één of ander bestandje en toen waren al mijn instellingen goed.
???quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik gebruik dat ding toch niet om te bellen, dus laat maar zitten verder.
Ik gebruik mijn Nokia om te bellen, die smartphone is alleen maar voor WA en in de trein wat te doe te hebben, zit ook geen abonnement op. Wel wat belminuten, ik gebruik *bliep als ik wil internetten zonder wifi. Als je daar opwaardeert krijg je elke keer wat belminuten gratis erbij.quote:
Oh vandaar, ik kende namelijk wel mensen met een smartphone die alleen maar bellen en sms-enquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn Nokia om te bellen, die smartphone is alleen maar voor WA en in de trein wat te doe te hebben, zit ook geen abonnement op. Wel wat belminuten, ik gebruik *bliep als ik wil internetten zonder wifi. Als je daar opwaardeert krijg je elke keer wat belminuten gratis erbij.
Jah. Nu nog goede formaat rubbers.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Haha 3-voud heeft een kleine pener.
Waarom masturbeer je met condooms?quote:
Is beter voor mijn handjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom masturbeer je met condooms?
Frummelt alle kanten op. Rotdingen.quote:
Waarom ben je gestopt met het gebruiken van een sok dan?quote:
Ah dus wel geprobeerdquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Frummelt alle kanten op. Rotdingen.
Te groot.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt met het gebruiken van een sok dan?
Te groot.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dus wel geprobeerdIk hoor verhalen over sokken, misschien is dat wat.
Oh gemist hij had het nu over internet aansluitingen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:45 schreef tralalala het volgende:
Kijken jullie Nederland 1?
Beetje jammer dat die relschoppers niet binnen zijn gekomen.
Nu is het weer rustig.
Ik spaar ook postzegels.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dan heb je wel een hele kleine, zielepiet ben je.
Gewoon van die half sokken toch.quote:
Er zijn van die rubberen vingerhoedjes...misschien is dat wat...al vraag ik me af of vingerhoedjes niet ergens anders voor bedoeld zijn in deze context.quote:
Oh maar die zitten ook in een plasticje, dan neem je die toch...eet je ondertussen die worstjes op.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:51 schreef 3-voud het volgende:
Ik bel de leverancier van die biefworstjes wel. Mss verkopen ze ie velletjes ook los.
Kan ik afknippen he? Hek er 2.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:51 schreef Karina het volgende:
Dat is meer voor lange dunne he?
Godsamme wat een gesprek weer. Ik ga mijn stokbrood in de oven doen.
Vanmorgen 1x en zojuist 1x. Dus 8.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Pffff ik heb genoeg vliegen afgevangen joh. Na 5 minuten ben ik dat meestal al weer zat.
Ik breng je helemaal niks en maak ik zelf wel uit.quote:
Geen interessant persoon wat mij betreftquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:23 schreef Karina het volgende:
DWDDEn 24 uur met, maar op tvgids staat niet met wie.
Ene Hadewych Minis.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:23 schreef Karina het volgende:
DWDDEn 24 uur met, maar op tvgids staat niet met wie.
Wie is het dan oliebol.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
Geen interessant persoon wat mij betreft
Oh ja nu weet ik het weer, Tem noemde dat laatst. Ik ken haar niet, daarom weer vergeten natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja nu weet ik het weer, Tem noemde dat laatst. Ik ken haar niet, daarom weer vergeten natuurlijk.
Daar zijn wel veel boeken over.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:26 schreef Webschip het volgende:
Waarom is er nou nooit een documentaire over de dood e.d. ?
Ben jij Jim Morisson ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant hoor.
O vast wel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar zijn wel veel boeken over.
Dat iemand doodgaat? Waarom wil je dat zien?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
O vast wel.
Maar ik vind het raar waarom het nooit op tv komt.
Dat is ook niet leuk hoor...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat iemand doodgaat? Waarom wil je dat zien?
Ik heb een paar keer iemand zien overlijden, erg naar om mee te maken.
Ja die. Ik ken geen andere.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou vooruit dan: die vent van The Doors?
quote:
quote:Wow, I´m sick of doubt
Live in the light of certain South
Cruel bindings
The servants have the power
Dog men and their mean women
Pulling poor blankets over our sailors
I´m sick of dour faces
Staring at me from the T.V. Tower
I want roses in my garden bower; dig?
Royal babies, rubies
Must now replace aborted
Strangers in the mud
These mutants, blood meal
for the plant that´s plowed
They are waiting to take us into the severed garden
Do you know, how pale and wanton thrillful
Comes death in a strange hour
Unannounced, unplanned for
like a scaring over-friendly guest you´ve brought to bed
Death makes angels of us all and gives us wings
Where we had shoulders, smooth as ravens claws
No more money, no more fancy dress
This other kingdom seems by far the best
Until it´s other jaw reveals incest
And loose obidience to a vegetable
law
I will not go
Prefer a feast of friends
To the giant family
Je lichaam stopt ermee en dan ben je er niet meer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:41 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk hoor...
Maar ik vind het wel een van de grootste mysteries. Dus interessant.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je lichaam stopt ermee en dan ben je er niet meer.
Dat kan niemand dus sla het over.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:48 schreef Webschip het volgende:
Ik kan me alleen niet voorstellen wat het betekent om niet (meer) te zijn.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Ik kan me alleen niet voorstellen wat het betekent om niet (meer) te zijn.
Beetje zoiets.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:45 schreef Webschip het volgende:
Vragen jullie nooit af waar je was voor je geboorte?
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
Ik spam het hier gewoon effe, omdat sommige van jullie toch niet buiten NWS en POL komen: GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |