Beetje raar beleid, je mag toch verwachten dat er aan het eind van dit seizoen wel een paar spelers verkocht gaan worden, dan moet je wel voorbereid zijn om nieuwe spelers te halen.quote:Jan Boskamp doet geen scoutingswerk meer voor Feyenoord. De oud-voetballer van de Rotterdammers is woonachtig in België en pakt zijn wedstrijdjes ieder weekend mee. Daar speurt hij naar talentvolle spelers, maar dat doet hij tegenwoordig alleen nog maar voor zijn eigen plezier.
'Ik heb tegen Feyenoord gezegd dat ik voor hen wil scouten in België. De opdracht was: geen spelers die onder contract liggen, want die kosten geld. Alléén maar scouten naar spelers die op het einde van het jaar vrij zouden zijn. Nou ja, dan kan je niet veel scouten', legt Boskamp zijn beslissing uit in het blad Menzo.
De populaire tafelgast van Voetbal International bleek bovendien niet de enige persoon te zijn die voor Feyenoord naar jong spelersmateriaal in België zocht. 'Dan ga je een keer voor de lol naar Geel kijken en dan zie je daar ineens drie scouts van Feyenoord zitten. Toen heb ik gezegd: dat doe ik niet meer.'
Daar zijn die scouts dan voor hèquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:20 schreef macca728 het volgende:
Dit al voorbijgekomen ?? Jan Boskamp scout niet meer voor Feyenoord.
[..]
Beetje raar beleid, je mag toch verwachten dat er aan het eind van dit seizoen wel een paar spelers verkocht gaan worden, dan moet je wel voorbereid zijn om nieuwe spelers te halen.
Dat hele Jan Boskamp als scout van Feyenoord moet je niet zo serieus nemen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:20 schreef macca728 het volgende:
Jan Boskamp doet geen scoutingswerk meer voor Feyenoord. De oud-voetballer van de Rotterdammers is woonachtig in België en pakt zijn wedstrijdjes ieder weekend mee. Daar speurt hij naar talentvolle spelers, maar dat doet hij tegenwoordig alleen nog maar voor zijn eigen plezier.
Als er alleen maar gescout wordt op transfervrije spelers zal er ook weinig bijkomen qua slagingspercentage.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:40 schreef PIETR het volgende:
Wie is trouwens de laatste gescoute speler die ook geslaagd is in de Kuip?
Vilhena is ontdekt door Peter Houtmanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:40 schreef PIETR het volgende:
Wel een mooie tendens. Zonder overdreven nationalistisch te zien heb je dan toch wel vaker een 'band of identificatie' met spelers.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:57 schreef Muto het volgende:
Nu Sisse en Singh weg zijn, houden we bijna alleen maar Nederlanders over. Volgens mij alleen Lamprou en Pellè die buitenlands zijn.
Ja, of Eintracht Frankfurt met al die kk moffen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:00 schreef Grifte het volgende:
Wel een mooie tendens. Zonder overdreven nationalistisch te zien heb je dan toch wel vaker een 'band of identificatie' met spelers.
Uiteraard niets mis met een buitenlander op zijn tijd: Pellè, Guidetti etc, maar dit is toch een stuk mooier dan zo'n Roda of NEC wat de voorbije jaren wel eens met 11 buitenlanders speelde.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:21 schreef PIETR het volgende:
Net valt dat boek van Pelle op de deurmat. Ik als een gek bladeren ofdat één van mijn vragen erin staat. JA!Helemaal blij. Kijk nog eens goed. Is mn naam verkeerd gespeld
FML!
Emerton.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:40 schreef PIETR het volgende:
Net valt dat boek van Pelle op de deurmat. Ik als een gek bladeren ofdat één van mijn vragen erin staat. JA!Helemaal blij. Kijk nog eens goed. Is mn naam verkeerd gespeld
FML!
Pieter ipv pietr?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:21 schreef PIETR het volgende:
FML!
FML!
Oh dat is echt kut manquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:21 schreef PIETR het volgende:
FML!
FML!
FML!
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:40 schreef PIETR het volgende:
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 09:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eindelijk weer eens:
Matchdaaaaaayyyyyy
Het laatste kampioensteam bestond ook grotendeels uit Nederlanders, aangevuld met een paar goeie buitenlanders.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wel een mooie tendens. Zonder overdreven nationalistisch te zien heb je dan toch wel vaker een 'band of identificatie' met spelers.
Uiteraard niets mis met een buitenlander op zijn tijd: Pellè, Guidetti etc, maar dit is toch een stuk mooier dan zo'n Roda of NEC wat de voorbije jaren wel eens met 11 buitenlanders speelde.
Doet die kerel tegenwoordig nog wat in het (Argentijnse?) voetbal?quote:
Van Deelen, Sissy en Manu weg, Singh zo goed als weg (of deze transferperiode, anders contract ontbonden). Verder nietquote:Op zondag 19 januari 2014 12:54 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb de afgelopen paar weken zo goed als geen voetbalnieuws meegekregen... Is er nog transfer nieuws?
Niets erbij dus, jammer... Maar goed, nog 12 dagen de tijdquote:Op zondag 19 januari 2014 12:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van Deelen, Sissy en Manu weg, Singh zo goed als weg (of deze transferperiode, anders contract ontbonden). Verder niet
Komt niks bij, geen geld. Was zelfs geen geld voor contractverlening Janmaat, dus op nieuwe spelers hoef je niet te rekenenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niets erbij dus, jammer... Maar goed, nog 12 dagen de tijd
Feyenoord heeft al vaker zonder geld spelers erbij kunnen regelen. Guidetti en Pelle zijn goede voorbeelden. Maw; ik blijf hopen op goede versterkingenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Komt niks bij, geen geld. Was zelfs geen geld voor contractverlening Janmaat, dus op nieuwe spelers hoef je niet te rekenen
De jeugdquote:Op zondag 19 januari 2014 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord heeft al vaker zonder geld spelers erbij kunnen regelen. Guidetti en Pelle zijn goede voorbeelden. Maw; ik blijf hopen op goede versterkingen
Kwa aanvallers niet. Of wel, maar die krijgen nooit een kans.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Loopt daar iets rond wat het niveau van een (bij wijze van voorbeeld) Pelle?
Ik doelde dan ook enkel op het niveau, niet de positiequote:Op zondag 19 januari 2014 13:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kwa aanvallers niet. Of wel, maar die krijgen nooit een kans.
Ik doelde eigenlijk op Slabbekoorn bijvoorbeeld.
Dan moet er volgens mij nog wel salarisruimte zijn? Maar die is er volgens mij evenmin.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord heeft al vaker zonder geld spelers erbij kunnen regelen. Guidetti en Pelle zijn goede voorbeelden. Maw; ik blijf hopen op goede versterkingen
Ik ben ook al aan het zoeken.quote:
Ja bij mij blijft hij maar laden, stream komt niet in beeldquote:Op zondag 19 januari 2014 14:25 schreef Bombvis het volgende:
http://firstrownow.eu/wat(...)ht-vs-feyenoord.html werkt prima tot nu toe
hier wel, link 1quote:
Hm, deed het bij mij vrij snel. Anders kan je hier nog kijken, werkt eigenlijk ook altijd wel primaquote:Op zondag 19 januari 2014 14:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja bij mij blijft hij maar laden, stream komt niet in beeld
Jow thanks, via die kwam ik op janlul.com (quote:Op zondag 19 januari 2014 14:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, deed het bij mij vrij snel. Anders kan je hier nog kijken, werkt eigenlijk ook altijd wel prima
Die wordt telkens onderbroken door reclames waardoor de stream steeds vaker achter raaktquote:Op zondag 19 januari 2014 14:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Jow thanks, via die kwam ik op janlul.com ()
Nu is aftrap bij mijquote:Op zondag 19 januari 2014 14:29 schreef eight het volgende:
[..]
Die wordt telkens onderbroken door reclames waardoor de stream steeds vaker achter raakt
Net als De Vrij. Die blijft weer op twee meter staan.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:43 schreef Tropanzia het volgende:
Wat belabberd verdedigd.
Clasie ook.... waailappen.
Typisch weer een 'De Vrijtje'quote:Op zondag 19 januari 2014 14:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Net als De Vrij. Die blijft weer op twee meter staan.
Schaken kan ook nog steeds niet voorzetten. Niveau van voor de winterstop gaat dus gewoon verderquote:Op zondag 19 januari 2014 14:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme, die belabberde corners iedere keer nog steeds.
Dat moet nu echt al de 10e wedstrijd dit seizoen zijn, bizar.quote:
toch nietquote:
Wie is dat eigenlijk?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds wanneer hebben ze dat extra commentaar er door.gvd wat irritant.
Duocommentaar, is sinds zaterdag. Pure aids iddquote:Op zondag 19 januari 2014 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds wanneer hebben ze dat extra commentaar er door.gvd wat irritant.
John van Loen zit er bij volgens mijquote:
Duocommentaar is heel normaal in andere landen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Duocommentaar, is sinds zaterdag. Pure aids idd
ik dacht dat dat alleen bij Fey Excelsior wasquote:Op zondag 19 januari 2014 14:49 schreef Tropanzia het volgende:
Prachtige goal.
Jammer dat de goal minder mooi wordt gemaakt door die ultieme droogkloot van een co-commentator.
Wie is die sukkel?
In andere landen hebben ze meer goede commentatoren, in Nederland hebben we al moeite er 1 te vindenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:49 schreef Sejt het volgende:
[..]
Duocommentaar is heel normaal is andere landen.
Daarom radio rijnmondquote:Op zondag 19 januari 2014 14:49 schreef Tropanzia het volgende:
Prachtige goal.
Jammer dat de goal minder mooi wordt gemaakt door die ultieme droogkloot van een co-commentator.
Wie is die sukkel?
Dat moet je toch weten?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:49 schreef Tropanzia het volgende:
Prachtige goal.
Wie is die sukkel?
Daarom even rijnmond pauzeren en wachten tot ie synchroon loopt met streamquote:Op zondag 19 januari 2014 14:50 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Loopt niet synchroon met de stream.
goossens of bakkal erin en immers linie terug?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:53 schreef Bombvis het volgende:
Tonny geschorst, Vormer geblesseerd. Is contract Singh al verscheurd of nog niet?
Bakkal.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:53 schreef Bombvis het volgende:
Tonny geschorst, Vormer geblesseerd. Is contract Singh al verscheurd of nog niet?
Je zou toch denken dat zijn vetrollen nu bijna allemaal weg zijnquote:
Is die al fit?quote:
alleen bij tegendoelpunten uiteraardquote:Op zondag 19 januari 2014 15:00 schreef Cara het volgende:
2 schoten, 2 goals. Dat heb ik vaker gehoord.
heerlijk ingeschotenquote:
Ik ook wel. Maar dan niet zo'n ongelofelijk knuppel als deze. Tering man, zelf Theo Reitsma is nog interessanter om naar te luisteren.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:04 schreef TC03 het volgende:
Vind dat duo-commentaar wel een goed idee eigenlijk.
Vind het ook wel prettig eigenlijk. Van Loen zit er wat technischer in, ook wel prettig. Niet zo'n fijne stem en verhaal, maar ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:04 schreef TC03 het volgende:
Ik krijg er nog net geen oorkanker van.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:04 schreef TC03 het volgende:
Ja, totdat je 2 joden aan het woord krijgt.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:04 schreef TC03 het volgende:
Fox commentaar altijd hequote:Op zondag 19 januari 2014 15:06 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, totdat je 2 joden aan het woord krijgt.
Is ook voor Van Loen ff wennen natuurlijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maar dan niet zo'n ongelofelijk knuppel als deze. Tering man, zelf Theo Reitsma is nog interessanter om naar te luisteren.
don't jinx itquote:Op zondag 19 januari 2014 15:06 schreef Vasion het volgende:
We gaan wel beter in uitwedstrijden dit seizoen.
Inderdaad, goed combinatie en positiespel.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:06 schreef Muto het volgende:
Bij vlagen is het echt wel goed. En bijna geen lange ballen op Pelle.
Van Loen is Utrechter maar merk er niks van. Hij zei iets van "Utrecht wordt op alle fronten overklast, wel leuk om te zien eigenlijk".quote:Op zondag 19 januari 2014 15:06 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, totdat je 2 joden aan het woord krijgt.
Meestal ja, hoewel dit duo is in evenwichtquote:
John van Loen is Utrechter, Feyenoorder en jood, ofwel de ideale commentator voor dit soort wedstrijdenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van Loen is Utrechter maar merk er niks van. Hij zei iets van "Utrecht wordt op alle fronten overklast, wel leuk om te zien eigenlijk".
Hij is net zo goed oud-Feyenoorder natuurlijk hé.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van Loen is Utrechter maar merk er niks van. Hij zei iets van "Utrecht wordt op alle fronten overklast, wel leuk om te zien eigenlijk".
Ja maar in principe Utrechter toch.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij is net zo goed oud-Feyenoorder natuurlijk hé.
Ja, heb ook altijd gedacht dat tie meer Utrechter was dan Feyenoorder.quote:
Heerlijke eerste helftquote:
Nou nou nou nouquote:
Zeker, nu alleen nog een comfortabele marge creeëren. Dat zou een stuk relaxter zijn.quote:
Ik vind hem vrij objectiefquote:Op zondag 19 januari 2014 15:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, heb ook altijd gedacht dat tie meer Utrechter was dan Feyenoorder.
Een heerlijke eerste helft sluit je af met drie doelpunten verschil.quote:
Heb je helemaal gelijk in. Toch geniet ik van het spel van feijenoordquote:Op zondag 19 januari 2014 15:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een heerlijke eerste helft sluit je af met drie doelpunten verschil.
Na AZ is dit de beste vh seizoen tot op hedenquote:
waar zie je dat?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef PizzaGeit het volgende:
42 % balbezit 58
2 doelpogingen 21
1 corners 6
6 overtredingen mee 6
0 buitenspel 2
7 vrije trappen 6
6 reddingen doelman 0
21 doelpogingen met rust
deze doet pijnquote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef PizzaGeit het volgende:
42 % balbezit 58
2 doelpogingen 21
1 corners 6
6 overtredingen mee 6
0 buitenspel 2
7 vrije trappen 6
6 reddingen doelman 0
21 doelpogingen met rust
2-3.quote:
Fox heeft iets andere statistieken, maar heel leuk dat je oppermachtig bent, wordt veel te weinig gescoordquote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/livewidget/ ()
Ja klopt, Feyenoord heeft zich al een hoop wedstrijden dit seizoen tekort gedaan. Alleen Cambuur uit hebben we echt punten gestolen volgens mij.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef Cara het volgende:
[..]
2-3.
Je kan het zeiken noemen, maar zo wordt je gewoon geen kampioen.
Vitesse was ook wel wat gelukkigquote:Op zondag 19 januari 2014 15:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja klopt, Feyenoord heeft zich al een hoop wedstrijden dit seizoen tekort gedaan. Alleen Cambuur uit hebben we echt punten gestolen volgens mij.
we gaan ajax slopenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef PizzaGeit het volgende:
42 % balbezit 58
2 doelpogingen 21
1 corners 6
6 overtredingen mee 6
0 buitenspel 2
7 vrije trappen 6
6 reddingen doelman 0
21 doelpogingen met rust
Inderdaad. Onder de indruk van het spel, maar met dergelijke dure foutjes maak je het jezelf iedere wedstrijd opnieuw moeilijk en zul je meer dan eens tegen onnodig puntverlies oplopen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef Cara het volgende:
[..]
2-3.
Als je elke wedstrijd 2-3 wint ben je kampioenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef Cara het volgende:
[..]
2-3.
Klopt, maar laatste minuten waren wel 30 hartaanvallenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, tot 70ste minuut was er ook niks aan de hand toen.
Ik maak me vooralsnog geen illusies dat Feyenoord woensdag net zo dominant zal kunnen spelen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:23 schreef ace_eleven het volgende:
We spelen in ieder geval goed dominant plezierig voetbal, die paar foutjes, tsja, liever vandaag dan woensdag
Ik verwacht eerder dat we na zo'n wedstrijd als vandaag woensdag afgemaakt wordenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik maak me vooralsnog geen illusies dat Feyenoord woensdag net zo dominant zal kunnen spelen.
hell no!quote:Op zondag 19 januari 2014 15:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat we na zo'n wedstrijd als vandaag woensdag afgemaakt worden
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je elke wedstrijd 2-3 wint ben je kampioen
kan niet meer, we staan vier punten achter.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je elke wedstrijd 2-3 wint ben je kampioen
Geldt die schorsing woensdag al?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:28 schreef Vasion het volgende:
Vilhena gaat lekker vandaag, op dat ene moment na
En Van Geel wilde hem halenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Merkie het volgende:
Bulthuis is echt de enige speler in de eredivisie die helemaal zoek gespeeld wordt door Schaken.
Daar ben ik ook bang voor.quote:
En het belangrijkste signaal was; Feyenoord domineerde de eerste helftquote:Op zondag 19 januari 2014 15:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
Je ziet de eerste voortekenen al.
Ruiter is gewoon goed bezigquote:Op zondag 19 januari 2014 15:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Nondeju, die kans van Pellè had er wel in gemogen.
Wel slecht ingeschoten.quote:
Maar dan nog, schot was dwars door het midden. Matig schot van Pellè hoorquote:
echt hoor, hoe kun je RECHT op de doelman schieten ?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Nondeju, die kans van Pellè had er wel in gemogen.
Inderdaad, matig ingeschoten.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dan nog, schot was dwars door het midden. Matig schot van Pellè hoor
sidekick van foxsportsquote:Op zondag 19 januari 2014 15:47 schreef Tropanzia het volgende:
Is er een site of zo waar live statistieken zijn te vinden met aantal schoten etc?
http://foxsports.nl/wedstrijd/693270/quote:Op zondag 19 januari 2014 15:47 schreef Tropanzia het volgende:
Is er een site of zo waar live statistieken zijn te vinden met aantal schoten etc?
Met zo veel gemiste kansen is het wachten op de 3-3.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:49 schreef Bombvis het volgende:
Godsamme, waarom weer geen goal. Zo'n heerlijke actie
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Met zo veel gemiste kansen is het wachten op de 3-3.
Ik word gek als we hier geen 3 punten pakkenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou wel des Feyenoords zijn, hopelijk is vandaag een uitzonderingquote:Op zondag 19 januari 2014 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan alles kun je zien dat het nog heel goed mis kan gaan...quote:Op zondag 19 januari 2014 15:50 schreef eight het volgende:
[..]
Ik word gek als we hier geen 3 punten pakken
Ja de groeten.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:53 schreef Vasion het volgende:
Maar ey, na de winterstop kun je verwachten dat niet iedereen super scherp is.
Scoren is ook een kwaliteit.Ik word ook een beetje kriegel van al die complimenten van de commentatoren. Geef die maar als de winst binnen is. AZ thuis was vergelijkbaar goed. De buit één punt.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:51 schreef Vasion het volgende:
2-9 was een verdiende uitslag geweest. Met nog een half uur te spelen
AZ was anders, die ploeg is gruwelijk effectief altijd. Vandaag waren het giga blunders.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Scoren is ook een kwaliteit.Ik word ook een beetje kriegel van al die complimenten van de commentatoren. Geef die maar als de winst binnen is. AZ thuis was vergelijkbaar goed. De buit één punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |