Ik ben ook al aan het zoeken.quote:
Ja bij mij blijft hij maar laden, stream komt niet in beeldquote:Op zondag 19 januari 2014 14:25 schreef Bombvis het volgende:
http://firstrownow.eu/wat(...)ht-vs-feyenoord.html werkt prima tot nu toe
hier wel, link 1quote:
Hm, deed het bij mij vrij snel. Anders kan je hier nog kijken, werkt eigenlijk ook altijd wel primaquote:Op zondag 19 januari 2014 14:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja bij mij blijft hij maar laden, stream komt niet in beeld
Jow thanks, via die kwam ik op janlul.com (quote:Op zondag 19 januari 2014 14:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, deed het bij mij vrij snel. Anders kan je hier nog kijken, werkt eigenlijk ook altijd wel prima
Die wordt telkens onderbroken door reclames waardoor de stream steeds vaker achter raaktquote:Op zondag 19 januari 2014 14:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Jow thanks, via die kwam ik op janlul.com ()
Nu is aftrap bij mijquote:Op zondag 19 januari 2014 14:29 schreef eight het volgende:
[..]
Die wordt telkens onderbroken door reclames waardoor de stream steeds vaker achter raakt
Net als De Vrij. Die blijft weer op twee meter staan.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:43 schreef Tropanzia het volgende:
Wat belabberd verdedigd.
Clasie ook.... waailappen.
Typisch weer een 'De Vrijtje'quote:Op zondag 19 januari 2014 14:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Net als De Vrij. Die blijft weer op twee meter staan.
Schaken kan ook nog steeds niet voorzetten. Niveau van voor de winterstop gaat dus gewoon verderquote:Op zondag 19 januari 2014 14:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme, die belabberde corners iedere keer nog steeds.
Dat moet nu echt al de 10e wedstrijd dit seizoen zijn, bizar.quote:
toch nietquote:
Wie is dat eigenlijk?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds wanneer hebben ze dat extra commentaar er door.gvd wat irritant.
Duocommentaar, is sinds zaterdag. Pure aids iddquote:Op zondag 19 januari 2014 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds wanneer hebben ze dat extra commentaar er door.gvd wat irritant.
John van Loen zit er bij volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |